رواية صعب احبك الفصل السابع

 


 

رواية  صعب احبك 


الفصل السابع


 

 جاسمين/عايزه اقولك علي حاجه 

سلمي"/ارغي

جاسمين/انا حاسه باحاسيس غريبه كدا من ناحيه رامي 

سلمي/مانا عارفه ياختي

جاسمين/ياسلام وعرفتي منين انشالله

سلمي/ههههه بيبان يامي دانتي لما بتضشوفيه بتوتري ووشك بيحمر 

جاسمين/طب اجري يابت انا هقفل دلوقتي ولما تبقي فاضيه رنيلي

سلمي/مانا فاضيه علطول 

جاسمين/يمكن يحصل حاجه كدا ولا كدا باللي بتعمليه فيه انا عارفاكي

سلمي/انا عايزه اثبتله بس اني اقدر اعمل اي حاجه وهو فاكر نفسه جاسر بيه الموز انا سلمي الموزه

جاسمين/الله يكون في عونك ياجاسر من اللي هيجرالك سلام يابطه

سلمي/سلام

~~~~~~~~~~~~~~~

سلمي اما كنت وريتك ياجاسر مبقاش انا 

قامت غيرت هدومها ولبست لانجري جامد اوي ولونه احمر والبت بيضه بقي وموز وحاطتت برفان اللي يشموه يشمو من اخر الشارع

وعملت نفسها ال ايه نايمه 

~~~~~~~~~~~~~~~~

تحت عند جاسر عمال يولع في سجاير وبيفكر وبعدين في البنت دي هي عايزه توصلني لايه 

انا ماسك نفسي بالعافيه كل شويه لبس مختلف وساعات تكلمني برقه ودلع وعليها حركات اغراء تهبل اللي ميتهبلش الموضوع دا في انه وبعدين امسك نفسك ياجاسر 

{طبعا شوفنا ان جاسر مجنون بيكلم نفسه كتير}

لقي تيلفونه بيرن

جاسر/يوووووه يارشا مش وقتك خالص

جاسر/الو 

رشا/مكلمتنيش ليه امبارح ول ااتشغلت مع الهانم مراتك

جاسر

/اتشغلت ايه بس يابنتي والله العظيم مجيت جنبها ولا لمستها

رشا/ليه هي وحشه ولا متعجبكش

جاسر في باله ال وحشه ال يالهوووووووووووي ربنا يستر بس وامسك نفسي عليها

رشا/الووووووووو انت روحت فين هي جنبك

جاسر/لا دي فوق 

رشا/انا عايزه اقبلك 

جاسر/مش وقته يارشا وحياه ابوكي في عريس ينزل تاني يوم كدا

رشا/يعني عريس بجد انا كنت حاسه

جاسر/يووووووووه بقي يارشا انا تعبت انا هقفل دلوقتي سلام

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

عند رشا دا ياجاسر تقفل في وشي السكه وتكلمني كدا اما كنت عرفتك مبقاش انا 

~~~~~~~~~~~~~

طلع جاسر فوق عشان يشوف سلمي جعانه يطلب بيتزا فهو فاكرها نايمه بهدومها العادي

ففتح الباب 

لقي ملاك ابيض لابس بيبي دول احمر

جاسر يالهووووووووووووووووووووووووي 

ايه دا 

وجاسر عرق وبقيت حالته حاله

وبعدين في البنت دي مش قادر امسك نفسي

جاسر/سلمي سلمي

سلمي عملت نفسها مخضوضه 

سلمي/مش تخبط 

وحاططت الغطا حوالين جسمها 

جاسر/انا اسف انا افتكرتك لابسه هدومك 

سلمي فرحت اوي انها وصلته انه يعتزرلها

وهو قاعد جنبها علسرير قالت انها تقرب منه 

وبتقوله ايه اللي علي شفيفك دا وحاطط ايديها علي شفايفه 

وطبعا جاسر وشه احمر

ومسك ايديها جامد وبصلها بنظره كانه عاوز ياكلها

سلمي/اي اي سيب ايدي

جاسر/انا عايز اعرف انتي عاوزه توصلي لايه بالظبط باللي بتعمليه دا 

سلمي/اوعي انت اتجننت انا هعوز منك ايه يعني 

جاسر/انا هقولك انتي عاوزه ايه 

ومسكها وباسها جامد اوي 

والمصيبه انها استسلمت لكن هو مسك نفسه وشدها بعيد عنه

جاسر قام وقف وحط ايده علي الشباك وضرب بايديه 

جاسر/انت عايزه توصلني لايه مش دا اللي انتي عايزها مش دا اللي نفسك فيه

سلمي/انت قليل الادب انت ازاي تعمل كدا انت اتجننت

جاسر/انا هتجنن اكتر لو مبطلتيش الي انتي بتعمليه دا 

سلمي افتكرت ان جاسر ممكن يضعف لما تعامله بالطريقه دي بس طلعت غلطانه دا وحش كاسر ممكن لو غريزته اتحركت ممكن ياكلها

جاسر/انا بحزرك تحاولي تتفديني 

وسابها ومشي

وسلمي كانت عماله تعيطت 

وقالت انها تع\ي الايام الجايه دي علخير عشان متنجرح اكتر من كدا

~~~~~~~~~~~~~~~~~

نزل طجاسر للريسبشن تحت وعمال يولع في سجاير ورايح جاي

وطلب رامي

رامي/ازيك ياعريس عامل ايه

جاسر/زفت 

رامي/انت بتنهج ليه مالك كنت بتجري ولا ايه ههههههه سلمي كانت بتجري وراك

جاسر/مش فايقلك والله اخبار الشغل ايه

رامي/تمام طمني عليك رفعت راسنا ولا ايه

جاسر/رفعت راس مين انت كمان انت صدقت انها جوازه بجد انا مش قادر استحمل

رامي /مش قادر تستحمل ايه بس انت للاحقت دالنهرضه تاني يوم بس

جاسر/مانت لو مكاني كنت ولعت في نفسك

رامي/هههههه هي البنت مزهقاك في عشتك كدا 

جاسر/ياريت المصيبه ان معاملتها اتغيرت وكل شويه بشكل وانا مش قادر

رامي/قصدك ال....ههههههههههه

جاسر/ايوه اقصد الل والمصيبه انها بتتحداني 

رامي/ مش حلالك يابني 

جاسر/حلالي ايه بس المصيبه انها حلالي بس انا لو قربت منها هكون رجعت في كلامي وهبقي عيل في الاتفاق

رامي/هو انت حكايتك 

جاسر/والله مانا عارف

رامي/هي رشا كلتك

جاسر/كلمتني من شويه

رامي/بقولك ايه انا ناوي اخطب

جاسر/ياما جاب الغراب لامه ومين تعيسه الحظ

رامي/بطل رخامه جاسمين قريبتكم

جاسر/بصراحه البنت قمر ومحترمه وخساره فيك

رامي/انت معايا ولا عليا انت ايه رايك افاتحها

جاسر/ماشي ياعم والف مبروك 

رامي/عقبال عندك ههههههه

جاسر/اجري يالا انت شمتان فيا

رامي/حاسس انها هتربيك مش عارف ليه

جاسر/طب امشي من هنا سلام

رامي/سلام يامسكين باي

ورامي لما قفل صحيح ان كيدهن عظيم

~~~~~~~~~~~~~~~~

وفجاءه سمع صوت صرخه جامده اوي 

وطلع يجري فوق ياتر ي سلمي مالها


            الفصل الثامن من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×