رواية صعب احبك
الفصل السادس عشر
راح هاني الميعاد اللي البنت اديتهوله وراح لقاها طبعا رشا زي مانتم عارفين
هاني ووووووووو ايه الموزه الجامده دي
{ال موزه ال دي شربه خضار حمضانه جتك نيله في زوقك المعفن اتلم تنتون علي تنتن واحد نتن والتاني انتن وانتن جوز نسانيس}
هاني/هو القمر بيطلع بليل ولا ايه
رشا/شكلك حلنجي ومش سهل
هاني/هوو انا هبقي حاجه قدام الشقاوه والجمال
دا كله
رشا/مانت عندك نظر اهو امال زوقك كان وحش ولا ايه
هاني/قصدك علي مين
رشا/انت هاني مش كدا
هاني/امل خياله
رشا/لا بتاكيد مش انت
هاني/انتي اول مره تشوفني ولا ايه
رشا/الحقيقه اه
{رشا قعدت اتقصت وكنت بتراقب سلمي وعرفت عنها كل حاجه وعرفت ان فيه واحد بيحبها وبيطرجها لحد دلوقتي في كل مكان فقالت انها الورقه اللي هتضيع جاسر وسلمي }
رشا/مكنتش متخيالك كدا
هاني/انتي معجبه بقي
رشا/لا متسرحش كتير انا قولتلك اني عاوزاك في موضوع يهمك مش كدا
هاني/كدا وايه هو الموضوع
رشا/سلمي
هاني/ااااااااه هي اللي بعتاكي عشان ابعد عنها
لا عيب عليكي دانا هكتبها وصيتها
سلمي/لا طمنتني كدا ابتدانا
هاني/انا مستغرب انا مش فاهمك انتي عايزه ايه بالظبط
سلمي/ارغي ارغي وكله هيضيع من وقتنا
هاني/براحه عليا بس وفهمني
~~
نروح لرامي
ياتري هتوافق ولا لا انا هرنلها كدا عشان هي وحشتني اوي
وعند جاسمين كانت قاعده بتسمع اغنيه
حلوه اوي تعالو نسمعها مع بعض
~~~~~~~~~~~~~
كلمني باحساسك نفسي اعرف ايه جواك انا قولت علي اللي في قلبي واللي بيجرالي معاك
انا مش بحبك انا بموت في كل حاجه فيك حياتي جنبك مش بعيش غير وانا قدام عنيك سلمت قلبي وروحي ليك ااااه انا مش بحبك انا بموت في كل حاجه فيك حياتي جنبك مش بعيش غير وانا قداام عنيك سلمت قلبي وروحي لييييييييييييييييك
لو تعرف جبيتك اكتر من اي كلام اوصفلك احساسي عايزالي سنين وياك انا مش بحبك انا بموت في كل حاجه فيك حياتي جنبك مش بعيش غير وانا قدام عنيك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اتصل بيها وهي سرحانه ولقيت رقم ورديت برقه
جاسمين/الو
رامي/انتي كنتي نايمه
جاسمين /لا صاحيه
رامي/وحشتني اوي
جاسمين ساكته من الكسوف
رامي/انتي نمتي ولا ايه
جاسمين/لا صاحيه
رامي/مش هتقوليلي رايك
جاسمين/امممممممممممم سيبني افكر
رامي/حرام عليك انهت عايزني زي مانا عايزك ولا لا لو في حد في حياتك تاني قوليلي
جاسمين/الحكايه مش حكايه كدا
{ايه يابت التقل دا متتنيلي تتنطقي يالهوي محديش نطق منكم انتم الاربعه جبتلوي كساااااااااح}
رامي/طب فاهمني ايه الحكايه
جاسمين/خايفه
رامي/خايفه من ايه
جاسمين/انك يعني تطلع عيلسعيدة قوي
رامي /هههههههه عيل الله يسمحك
جاسمين/مش قصدي والله
رامي/انا فاهمك بس هقولك عاملين فتره الخطوبه دي ليه عشان الاتنين يفهمو ويعرفو بعض وياسيتي في يوم متلقيني عيل هههههه اديني ربع جنيه وسيبني وامشي
جاسمين/هههههههه ضحكتني والله
رامي/يدوم الضحكه ياقلبي
جاسمين/ممكن تبطل الكلام دا
رامي/هو انا قولت حاجه
جاسمين/هتيجي تقابل بابا وماما امتي
رامي/افهم من كدا انك موافقه
جاسمين/احم احم اه
رامي/ههههههه طب سيبني انا افكر بقي
جاسمين/نعم ياخويا الظاهر اني هديلك الربع جنيه دلوقتي
رامي/لالالالا خلاص بهزر بهزر مش بتهزر يارمضان
جاسمين/لا مش بهزر ياعبد الحفيظ هههههه
رامي/اموت واعيد السنه
جاسمين/شكلك هتتعبني
رامي/مره من نفسي مانتي ياما تعبتني
اديلي عنوان بابكي في الشغل هروحله واخد منه ميعاد وانتي كلمي مامتك واديها خلفيه عن الموضوع
جاسمين/حاضر واللي فيه الخير يقدمه ربنا دا عنوان بابا اهو
>>>>>>>>>>>
رامي/ماشي ياقمري تصبحي علي خير هتوحشني لحد بكره
جاسمين/طيب وانت من اهله
رامي/طيب طيب هانت سلام
جاسمين/ههههه سلام
رامي/لا مش تضحكي كدا كدا مش هقفل النهرضه
جاسمين/خلاص مش هضحك تصبح علي خير
رامي/وانت من اهل الخير ياملاكي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
طبعا احنا مش عارفين رشا الموكوسه وهاني الموكوس ابن الموكوس رسي علي ايه
هنعرف في الاحداث
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
عدي اليوم عادي جدا وابتدا يوم جديد
وعدي عادي برضه وكانو كويسين مع بعض وعزمها علي الغدا بره وكانو مبسوطين اوي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
وجيه الييييييييييييييييييييييوم الموعووووووووووووووووود
ان ان ان تشششششششششششششش
لا مش تخافو دي موسيقي تصوريه هههههههههاااي
~~~~~~
كانو قاعدين في المكتب بيفطرو سندوتشات جاسر وسلمي
اممممممممممممممم انا جعانه اوي
جاسر/مش عارف انا قلقان كدا مبلاش نروح لرشا النهرضه
سلمي بصتله كدمش في المود خالص/وانت خايف من ايه يعني
جاسر/وهخاف من ايه
سلمي/لا هنروح بقي
جاسر/طيب خاليكي موزه بقي النهرضه ومش تكسفيني ههههههههه
سلمي/وانا من امتي كنت وحشه ياخويا وفجأة الساندويش وقع من ايديها وجاسر قرب منها
جاسر/وبعدين بقي في الموضوع دا
سلمي/موضوع ايه
جاسر/تعرفي انا نفسي في ايه دلوقتي
سلمي/في ايه
جاسر /نفسي اعمل كدا
{وقبلها قبله ركيكه علي خدها وبعدين علي خدها التاني وجاي يكمل زي ماحنا عارفين حططتت صوباعها علي شفيفه }
سلمي/وبعدين مالك النهرضه انت مش ملاحظ اننا في الشركه
جاسر/سلمي انا عاوز اقولك حاجه
سلمي/قول {البت مصدقت انه ينطق}
جاسر/انا....
~~~~~~~~~~~~~~~~~
وهو لسه هيكمل لقي رامي داخل شايط
مش مكتوبلهم ان حد ينطق هي روايه سودا انا عارفه
~~~~~~~~~~~~~~~~~
جاسر/يافتاح ياعليم مالك ياعم في اوقاتك السودا دي
سلمي/مالك يارامي
رامي/انا مش مستريح
سلمي/لايه بس
رامي/للي اسمه فهمي بيه دا والمصيبه اني مشعارف امسك عليه غلطه
جاسر/ان اللي اعرفه ان راجل كويس وشغال كام صفقه كدا كويسين وشغله في المراكب دايما والسفن ايه قلقك
رامي/مش مرتاح والله المهم انا كلمت بابا جاسمين وهروح اتقدملهم يوم الجمعه
سلمي/بجد لولولولوووووي مبروك
جاسر/مبروك يارامي
سلمي/عقبالي يارب بقي
جاسر/نعم ياختي
سلمي/ايه هو انا مش نفسي اتجوز بجد واجيب بيبي صغير
جاسر/والله ماشي ماشي
رامي/ههههه والله مانتم جايبنها لبر
~
عدي اليوم عادي وبليل بقي جيه ميعاد التجهيز
سلمي/يادوبك نلحق
جاسر/مش عارف انتي مصممه ليه
سلمي/اهو نغير جو ونشوف بيت حبيبتك
جاسر/يادي حبيبتي
سلمي/خلاص خلاص خطيبتك هههههههههه
جاسر جري وراي سلمي
وزنقها جنب الحيطه مش عارفه تخرج
ومسك ايديها وسندتها علي الحيطه جامد
سلمي/اه وجعتني
جاسر/ ياراجل انتي عايزه تقوليلي كدا واسيبك
{كانو قريبين من بعض بطريقه تخوف }
سلمي هربت مننه باعجوبه وقالتله جهز نفسك وانا هطلع البس
جاسر/هههههه بقي كدا هتروحي مني فين
طلعت سلمي وكانت مبسوطه اوي اوي
اخدت شور واستشورت شعرها
وطلعت فستان اسود يجنن
ونزل استناها في العربيه
وهي خلصت ونزلت وكانت موزه موزه موزه موزه موزه
موزه
يعني الواد تنح تتنيحه سودا
سلمي/مالك بتبصلي كدا ليه
جاسر شاورلها تدخل العربيه من غير ميتكلم
وفي العربيه
سلمي/مالك ياجاسر انا زعلتك في حاجه
جاسر/ماهو انتي لو كل يوم بتزيدي حلاوه كدا ورقه مس هقدر امسك نفسي انا تعبت
سلمي/تعبت من ايه بس
جاسر/لما نروح هبقي اقولك
ووصلو لحد بيت رشا