🖤🥀احببتها ولن يفرق بيننا احد🥀🖤
🖤🥀البارت العشرون 🥀🖤
معاذ: اه بقا الحكايه كده
يزيد راح ل لينا
يزيد بحنيه: انتي كويسه
لينا هزت راسها بأه ودموعها نازلين
يزيد: ادخلي ظبطي نفسك وتعالي تاني
ريم دخلت مع لينا
الجيران مشيوا
معاذ: هنتكلم بهدوء كده عشان لو اتعصبت مش هرحمك وانا ساكت عشان انت راجل كبير
ابو لينا بصالهم وقعد قعدوا الاتنين
معاذ: دلوقتي انت طلبت المهر نص مليون جنيه واحنا وافقنا ايه المشكله دلوقت
ابو لينا: هتدوني مليون جنيه غير المهر ومش هتشوفوا وشي تاني
معاذ ويزيد بصولوا بقرف
يزيد:تمام وانا موافق الفلوس هتبقا قدامك خلال ساعتين
بس هنتكب الكتاب انهارده عشان مش هنسيبهالك مش هنطمن عليها معاك وهخدها تعيش معايا لما نفسيتها تستريح هنعمل فرح بس انت مش هتيجي
ابو لينا بفرحه: احسن بردا
لينا سمعت الكلام وانفجرت من البكاء
ريم بحزن:لينا هما شكلهم كويسين ويزيد هيحبك متخفيش
لينا: بيبيعوا ويشتروا فيا هو انا مليش حريه انا مش عايزه اتجوز يا ريم انا مش عايزه اتجوز كده لا مش انا الي ابقا عبئ علي حد اتصرفي ي ريم ونبي لو بتحبيني مش هستحمل والله
ريم بصتلها بحزن وطلعت
ريم بخوف من ابو لينا
ريم بخوف: احم لينا بتقولك مش عايزه تتجوز
ابو لينا جه يقوم بغضب
يزيد شدوا بغضب: اقعد انت انا هدخلها
يزيد دخل ل لينا وقفل الباب
ابو لينا بيبصلها بقرف
ريم راحت قعدت جنب معاذ بخوف
معاذ بصلها وبص ل ابو لينا بغضب
معاذ ل ريم: مش عايزه تتجوز ليه
ريم بخوف: بتقول مش عايزه تبقا عبئ علي حد و بتقول انكوا بتشتروا وتبيعوا فيها
معاذ بص ل ابو لينا بغضب
اما في غرفة لينا
يزيد راح قعد جنبها وعم الصمت للحظات
يزيد: ينفع افهم مش عايزه تتجوزيني ليه
لينا دموعها نازله ومش بتتكلم
يزيد: انا وحش يعني
لينا ببكاء:لا والله مش قصدي كده
يزيد بصلها برفع حاجب
لينا ودموعها نازلين: وانت ايه جابرك انك تتجوزني اصلا وليه ابقا عبئ عليك انت تعرفني اصلا ده انت لسه شايفني دلوقت وليه عشان انا صعبانه عليك تضيع عمرك انت قولهم انك هتتجوزين ونكتب الكتاب وبعد ما نطلع من هنا طلقني وكل واحد يروح ل حالوا وهشتغل واديك المليون جنيه الي بابا هيخدهم منك والله
يزيد بصلها بحزن: ليه واخده الموضوع كده بصي هو اه احنا اول مره نشوف بعض بس مين عالم ممكن بعد الجواز نحب بعض انتي بس سبيها علي ربنا ويا ستي لو بعد الجواز مرتحتيش نطلق بعد الشر يعني
لينا بصتلوا بدموع
يزيد جه يقرب منها لينا بعدت عنوا بخوف
يزيد:ها موافقه
لينا هزت راسها ب ماشي
يزيد: تمام هجبلك ريم تجهزك
لينا هزت راسها بماشي
ريم دخلتلها
ريم: سبيها علي ربنا يا لينا
لينا هزت راسها بماشي
ريم جهزتها ولينا لبست فستان ابيض بدل الي اتقطع وحطت مكياج خفيف وريم لبست
ريم حضنت لينا
ريم بأبتسامه: ربنا يتمملك علي خير يا قمري
لينا ابتسمت بكسره وحزن: شكرآ
ريم بصتلها بحزن
نزلت دمعه من عيون لينا بضعف
ريم مسحتلها دموعها
ريم: ليه الحزن عوض ربنا عمروا ما كان وحش
ريم اخدتها وطلعت كان المأذون جه وفارس واسر ومحمد وايهاب ورودي وندي ونور ورهف والاولاد موجودين
البنات راحوا ل لينا وريم
ندي:بصي يا ستي احنا كعيله مع بعضينا اتفقنا مع يزيد انكوا هتيجوا تعيشوا معانا في الڤيلا انا والبنات اصحاب والي هناك دول صحاب بردوا واحنا مراتتهم
لينا بصتلها بأبتسامه
رودي: مالك مش مبسوطه ليه
لينا بصتلها بحزن
معاذ: ينفع يلا
لينا راحت ومضت وابوها حط ايدوا في ايد يزيد وبدأ كتب الكتاب وبعد ادعيه
المأذون: بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
يزيد راح وباس دماغ لينا
يزيد: مبروك
لينا: الله يبارك فيك
وبدأ الكل يباركلهم
معاذ ل يزيد: لو زعلتها انا الي هقفلك
يزيد: عيب عليك يا صاحبي هي في عيوني
ريم بصت ل لينا بحب
ريم: مبروك ي قمري
لينا بدموع: الله يبارك فيكي عقبالك
ريم: تعالي وخدتها من وسطهم
وقعدت بعيد والبنات راحوا وراهم
رهف: ينفع نتحشر
ريم بضحك: اه طبعآ
البنات قعدوا
نور: ليه الزعل بقا
ريم بدأت تحكيلهم الموضوع
ندي: يا روحي والله يزيد طيب جدآ معاذ بيحكلنا عنوا وهو طيب جدآ هيعوضك متخفيش واحنا معاكي ومش هنسيبك
لينا ببكاء: شكرآ
البنات حضنوها
ريم بحزن:استأذن انا بقا
لينا:راحه فين
ريم:هروح
لينا:مش هتقعدي في الشقه ديه
ريم:لا هروح الشقه التانيه عايزه اقعد لوحدي شويه
لينا بحزن:طب خلي بالك من نفسك
ريم بسرعه:تمام ونزلت من البيت وكانت بدور علي حاجه في شنطتها وباين عليها التعب وهي ماشيه
ريم.وهي بتنهج:اوف فينوا ده
وفضلت تدور وهي ماشيه وخبطت في واحد
ريم بتعب :اسفه من غير قصد
الشخص(رامي):ولا يهمك
ريم لسه هتمشي
رامي:يا انسه
ريم:نعم
رامي:هو انتي كويسه
ريم وهي بتنهج:اه اه عن اذنك
رامي بصلها بشك:اتفضلي
وكل وحاد راح ل حالوا
رامي(٢٨سنه ظابط امن دوله وبيشتغل في شريكات ابوه المتوفي شاب ملامحوا ملامح رجوليه قمحاوي وعيونه سوده وشعروا اسود وعندوا لحيه بسيطه وطويل وجسموا رياضي وصاحب معاذ والشله ديه بس لما بيتعصب منصحش حد يقرب منوا
ريم روحت بيتها بسرعه وفضلت تدور علي الكيس ولقتوا الحمدلله
ريم قعدت وفتحت الكيس وحطت البودره علي ايديها
وبدأت تشم فيها وتاخد مخدرات وتشرب سجاير ودموعها نازلين
وراحت في ثبات عميق هي المخدرات بتنسي الواحد وجعوا وكل حاجه بس في الاخر بتموت
(ولقيت حاجه تنسيني وجعي فرحت مع انها هتأدي لموتي 💔)
كلهم روحوا وقعدوا يهزروا مع بعض ورامي وصل
معاذ:اهلا اهلا اهلا وسيم باشا وصل 😂😂
فارس:انا قولت الواد ده اهبل بس بيداري محدش سمع كلامي
اسر:لا ما كلنا عارفين ان معاذ طايره منوا
وقعدوا يضحكوا
البنات قاعدين مع بعض وبيتكلموا
ندي:متخفيش والله يزيد طيب جدآ وعمروا ما يظلم حد معاه هو ناشف شويه وبيتعصب بسرعه بس طيب والله
لينا مغمضه عيونها وحاسه بصداع وسخونيه
لينا:ربنا معايا
نور:مالك
رهف:وشك باين عليه التعب خالص
رودي حطت ايديها علي دماغ لينا لقتها سخنه فرن
رودي:سخنه اوي
لينا بتعب:لا ده شوية برد مش اكتر
الشباب رحولهم
محمد:يلا كل واحد ياخد مراتو وينيموا العفاريت الصغيرين والسناجل يشوفوا اوضتهم فين ويتخمدوا يلا
لينا فتحت عيونها وعيونها حمره جدآ
نور:اجبلك علاج طب
يزيد:ليه
رهف:اصل هي سخنه اوي
يزيد حط ايدوا علي راس لينا
يزيد بقلق:تعالي ومسد ايديها وطلع اوضته
ايهاب:يلا يا امي يلا ياما وقت النوم
رهف:اطلع اتخمد بقا عشان تعبنا انهارده
ندي:سلام ي اختشي
وكل واحد خد مراتوا وطلع
رامي:حاسس ان احنا هنعنس سيكا
معاذ بضحك:سيكا واحده 😂😂😂
وطلعوا ناموا طبعآ في اوضة ل رامي في الڤيلا
(بصوا بعد بارتين تلاته كده هنبدأ بقا نتكلم عن رامي ومعاذ فقط)
في اوضة يزيد
يزيد نيمها علي السرير وبدأ يعملها كمدات وسهر طول الليل يعملها كمدات وبعد وقت كبير السخونيه نزلت والحمدلله
وبقت كويسه كانت الساعه ٤ونص الفجر
يزيد:يلا ادخلي خدي دش والبسي وتعالي نامي
لينا:حاضر وقامت
لينا فتحت الدولاب وتنحت
يزيد رحلها: مالك متنحه كده ليه
يزيد بص ل الدولاب
يزيد قعد يضحك
يزيد: معلش هما البنات هزارهم تقيل شويتين
لينا بتعب: طب وانا هلبس ايه
يزيد طلعلها قميص ابيض من الي موجود
لينا: بس ده قصير اوي
يزيد: لو لقيتي واحد محترم اكتر من ده ابقي البسي
لينا خدت القميص ودخلت الحمام خدت دش ولبست القميص وطلعت
يزيد بصلها
يزيد فرك في شعروا
لينا بصتلوا بكسوف
يزيد دخل الحمام بسرعه وخد دش
لينا راحت نامت
يزيد طلع وهو لابس بورنس اسود
يزيد:ديه نامت عملت نفسها نايمه طب حتي ناخد بوسه علي الاقل
لينا ابتسمت وكان نفسها تضحك بس مينفعش بقا عشان عامله نفسها نايمه
يزيد وقف يسرح شعروا وهو بيصفر
وراح نام جنبها
يزيد حط ايدوا في وسطها وحضنها
يزيد: عامله نفسك نايمه ليه طب ناخد بوسه علي الاقل طب حرام كده والله
لينا بعدت عنوا بخوف
يزيد: خايفه مني
لينا: انت اتجوزتني ليه ده انت حتي متعرفش عني اي حاجه
يزيد: لا اعرف هو انا هروح اتجوز اي حد ولا ايه اعرف عنك كل حاجه حتي اعرف انك كنتي بتكلمي واحد
لينا بصتلوا بصدمه
لينا وهي بتبرر موقفها: والله كان قايلي انو هيتجوزني و و
يزيد:عارف انك بتحبيه يا لينا بس مش ده الي يتحب وخلاص انسي انتي حاليآ متجوزه وانا جوزك انسي الماضي وشوفي الواقع يا لينا
يزيد قرب منها وباسها من رقبتها
لينا بعدت بخوف
يزيد بحنيه:ينفع تسبيلي نفسك ومتخفيش
لينا بصتلوا
يزيد باسها من دماغها وحضنها جامد: مش هقرب منك غير لما تاخدي عليا انا بس كنت بحلي مش اكتر لغايت ما اخد الحلاوه الكبيره
لينا بصتلوا بكسوف
بزيد نام واخدها في حضنوا و باسها
يزيد: تصبحي علي خير
لينا بكسوف: وانت من اهلوا
وعدا اليوم بحلوا ومروا وجاء يوم جديد هيحصل فيه حاجات كتير جدآ