رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل العاشر


 

•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•


•♡•البارت العاشر•♡•




فارس فتح عيونه بسرعه وفرح: سجي


ملقاش حد فتح النور بسرعه


 نفس النظام ملقاش حد


فارس وقع من طوله في الارض وقعد يعيط ويضرب بأيده في الارض


 وفي الاخر قام لبس تيشيرت اسود وبنطلون اسود وكوتش اسود 


ونزل بسرعه وعيونه حمر دم وجاب خمر 


وطلع اوضته في صمت قلع التيشيرت وقعد يشرب ودموعه نازله


فارس وهو سكران: سبتيني عاجبك كده بقا 


حلو الي انا في صح سبتيني ليه يا سجي


 سبتيني ليه 


وبعد وقت راح في نوم عميق ودموعه نزله وهو مش بينطق غير اسمها(سجي) 


بعد حوالي 


ست سنين كاملين اتوفوا


 عيلتهم كلهم واحد ورا التاني


 اول واحد حمدي ابو فارس


 وبعديه ام فارس من كبر سنهم كلهم اتوفوا 


وفارس متجوزش وبقا من اكبر رجال الاعمال في العالم هو وصحابه 


بقا كل يوم يسكر في اوضته عشان ينسي مر الواقع 


ومش بيخلي حد يدخل اوضته مهما كان مين


(وهنا ساداتي سيداتي تبداء روايتنا هزار وضحك وحزن وخيانه وعذاب وضرب وماضي متنساش) 


رودي ومحمد بقا معاهم توأم وديه حاجه فرحتهم جدآ سموا يوسف وسجي ٥سنين واربع شهور


اما ندي واسر بقوا معاهم جنات طفله ذو الاربع سنوات 


ومراد خمس سنين


اما رهف وايهاب جابوا اياد  خمس سنين


 و مريم  تلات سنين


الشباب في الشغل والبنات قاعدين في الڤيلا


رهف وهي بتأكل مريم: يا خلاثي علي جميلتي


مريم عيونها خضر طلعت زي امها هي واياد عيونهم خضر


 وهي بيضه وشعرها قصير


 ولونوا بني وناعم مريم : ماما خلاش سبعت


رهف بضحك:خلاش و سبعتي


مريم وهي تهز راسها بطفوله: اه سبيني اقوم العب بقا مع اياد

 وسجي وجنات ويوسف ومياض(مراد) بقا بقا


رهف باستها من خدها: روحي يا قلب ماما العبي


مريم قامت بفرحه وراحت


 تلعب مع الاطفال


البنات قعدوا


رودي وهي تنفخ بضيق وحزن ودموع: عارفين لو كانت سجي عايشه لغايت دلوقت


 كان البيت هيبقا فرفوش جدآ


ندي بحزن: اه والله وحشتني اوي لغايت دلوقت مش مصدقه انها ماتت ست سنين


 مشوفتهاش وخايفه انسي

ملامحها🙂💔


رهف بحزن: ربنا يرحمها ويغفرلها 🙂


اما في الشغل الشباب بقوا يشتغلوا مع بعض ووخدين بالهم من الشغل جدآ 


فارس قاعد بيشتغل


السكرتيره دخلت


فارس: افندم


السكرتيره: الموظف الجديد


 بتاع النظافه عايز يقابل

 حضرتك


فارس وهو مديها ضهروا ولافف الكرسي: خلي يدخل


السكرتيره: حاضر يا فندم


وخرجت ودخل راجل كبير في السن وباين عليه التعب


فارس لف بالكرسي وبص

 للراجل الكبير


فارس: اتفضل اقعد


الراجل قعد بدموع: يا باشا انا جاي اقولك اني مش هقدر اكمل في الشغل


فارس بأستغراب: ليه يا عم وليد ده انت لسه اول اسبوعين ليك


وليد: انا راجل كبير وكنت بشتغل عشان اصرف علي بنتي بس دلوقت انا عندي مرض ومش هكمل اسبوع بالكتير 


انا بس جاي اطلب من حضرتك طلب


فارس بشفقه: اتفضل


وليد ببكاء: بنتي ملهاش غيري يا باشا 


وخالها راجل واصل جدآ يا باشا


 وهيأذيها بعد ما اموت 


خدها شغلها حتي خدامه في بيتك ونبي يا بيه 


بنتي امانه في رقبتك ليوم الدين ونبي يا باشا


فارس بصلوا بحزن كبير وافتكر يوم موت سجي 


ونزلت دمعه من عيونه مسحها بسرعه


عم وليد ونفسوا بيضيق: امنتك بالله يا فارس باشا بنتي امانه


 في رقبتك هسألك عليها يوم القيام القيامه


 وطلع في الروح 


فارس بصلوا بصدمه 


وقام بسرعه يشوفوا عايش ولا لا لقاه توفي 


نده السكرتيره بسرعه


 السكرتيره دخلت بسرعه


فارس بصوت عالي: اتصلي بالاسعاف بسرعه 


السكرتيره بخضه: حاضر يا فندم


  واتصلت بالاسعاف وجم خدوا جثة عم وليد


 وفارس عرف عنوان بيته وراح لبنته بنفسوا 


ونزل لقاها منطقه شعبيه خالص


 ركن العربيه ونزل وسأل عن البيت وراح


طلع


خبط


الباب اتفتح 


وطفله صغيره بتاع ٨سنين فتحت


الطفله: نعم


فارس ابتسم ونزل علي ركبتوا: انتي بنت عم وليد


جه صوت فتاه من الداخل: مين يا ساره


ساره: معرفش يا ابله نور


خرجت نور وهي بنت عم وليد


 هي فتاه بيضاء وشعرها قصير وعيونها بني وقصيره شويه


نور: في حاجه يا كابتن


فارس قام وعدل لبسوا: انتي نور بنت عم وليد


نور بقلق: اه 


فارس: ابوكي اتوفي انهارده في الشركه وانا مدير الشركه وانتي مسؤله مني حاليآ 


نور: انت بتقول ايه مين الي مات بابا انت بتهزر صح


فارس بصلها بحزن هو يعلم هذا الشعور لم يصدق حينها انه فقد اكثر شخص يحبه


فارس:لا مش ب..... 


ومكملش كلامه وبص لقي نور وقعت في الارض


فارس شالها ودخل بيها 


وساره قالتلوا علي اوضتها 


وهو حطها علي السرير وساره جابت مايه 


فارس ل ساره: انتي مين يا صغننه


ساره ببكاء:انا بنت جارتها بس ماما مش موجوده دلوقت 


وانا بقعد مع ابله نور


فارس مسح علي شعرها بحنيه وفوق نور 


نور بصت حوليها وافتكرت الي حصل


نور ببكاء شديد:بابا انا عايزه اشوفه بابا 


وقعدت تعيط وقامت بسرعه


 وفارس عمال يبصلها وساكت


نور حست بدوخه وكانت هتقع


 وفارس مسكها بسرعه


 وهو ندمان انو مسكها عشان مش عايز يلمس اي بنت غير سجي


فارس:تقدري تلبسي وهخدك اوديكي المشرحه تشوفي قبل الدفن


نور ببكاء:حاضر حاضر


فارس طلع وقعد علي الكنبه


 وسند راسه علي الكنبه ودمعه نزلت علي خدوا وهو بيفتكر سجي معشوقته الصغيره


فارس في نفسه ودموعه

 نزله:يارب يارب صبرني يارب صبرني ربنا يرحمك ويغفرلك يا سجي وحشتيني اوي


ومسح دموعه 


وفاق علي صوت نور


نور ببكاء:انا جاهزه يلا


 ونزلت لمستوا ساره 


نور بدموع:ساره حبيبتي هتقعدي مع طنط سما لغايت ما ماما تيجي


ساره: حاضر وطلعت من الشقه 


فارس: اتفضلي 


نور قفلت الشقه ونزلوا وركبوا العربيه 


وطول الطريق نور بتعيط لغايت ما وصلوا 


ونزلت وهو قعد يستناها بره وهي دخلت المشرحه 


نور ببكاء وصريخ وحالتها النفسيه ادمرت: بابااااااااااااااااا


قعدت علي الارض ببكاء 


نور ببكاء: انا اسفه والله انا اسفه انا عارفه عارفه ان ده كلوا بسببي


 بس والله غ غصب عني مش بأيدي والله


 وعا عارفه انك جالك المرض ده بسببي انا اسفه


 ونبي اصحي ونبي انا مليش غيرك لو بتحبني طب اصحي


 خلاص لو بتحب ماما الله يرحمها اصحي وقعدت تصوت


 وصريخها هز جدران المستشفي


 والممرضين مسكنها بالعافيه لغايت ما دخل فارس بسرعه


 

نور اترمت في حضنوا من غير وعي وقعدت تعيط بهستريه


وهو باصص للفراغ وشايف سجي مش اكتر من كده


فارس شال نور الي اغم عليها في حضنوا 


شالها وخرج من المستشفي ودخلها العربيه وركب 


وروح كانت الساعه سته المغرب


 والشباب رجعوا البيت وبيلعبوا مغ اطفالهم 


والبنات عملوا الاكل وكانوا 


كلهم بيتفرجوا علي كرتون توم جيري😂


واتفاجأوا بفارس داخل وشايل بنت 


اسر:مين ديه


رودي ورهف دخلوا الاطفال اوضة الالعب وجم


فارس بصلهم 


وحطها علي الكنبه الكبيره وبدأ يحكلهم 


وانها هتعيش معاهم لغايت ما يتقدملها حد وتتجوز


ندي ورهف و رودي بصولها بحزن


فارس:عندها ٢٣سنه مخلصه كلية هندسه بس مكنتش بتشتغل وكانت بتخدم ابوها 


اسر:خلاص تمام تقعد في اوضه واهي اختنا الصغيره


محمد وايهاب:تمام 


رودي:طب حد يطلعها اوضه عشان نقعد معاها انا والبنات 


الشباب بصوا ل فارس طبعآ البنات بيغيروا جدآ


 فارس بصلهم


فارس قام شالها وطلع بيها


 اوضه ونيمها علي السرير


 والبنات وراه وطلع 


والبنات معاها في الاوضه


 والاطفال الصغيرين مع فارس في الجنينه


ايهاب:هو هيفضل طول عمروا كده مش هيتجوز ولا هيحب تاني


محمد وهو بيشرب الشاي: معرفش بس باين هيطول اوي عقبال ما ينسي سجي


اسر: مش هينساها يا محمد انت متخيل يعني ايه مراته وحبيبته تموت في لحظه 


ايهاب: عدا ست سنين علي الموضوع كل ده ومنساش


اسر: ربنا يعمل الي فيه الخير


اما عند فارس كان قاعد وسجي الصغيره وجنات ومريم


 سجي قاعده علي كتفوا 


ومريم قاعده تبص في التاب الي بيشتغل عليه


 وجنات بتحطلوا منكير في رجلوا 


وهو قاعد ولابس تيشيرت اسود وبنطلون اسود وعضلات بارزه من التيشيرت


فارس ل جنات: بتعملي ايه بس


جنات بطفوله: بخلي رجلك حلوه


فارس: لا متحطيش من ده بس خلاص


سجي وهي ماسكه شعر فارس وبتشد فيه: الحيبب المنطيق تفعيل وراحت واقعه من علي كتفه علي الارض(الحرب المنطلق تفعيل) 😂😂


فارس بضحك: يا بنت المجانين


 

مريم قاعدت تلعب في عضلات فارس وراحت عضتوا


فارس:اههههههههه 


مريم ابتسمت


فارس بص ل دراعوا وسنانها علمت 


فارس:طب تعالوا بقا 


وقام يجري ورا الاطفال وهما بيصرخوا


فارس وقف وشاف اياد و يوسف و مراد قاعدين وبيلعبوا في حاجه


فارس بصلهم بشك كبير وراح الاطفال اول ما شافوا جريوا بسرعه


فارس بص للتاب بغضب كبير


وده كان التاب الي محتفظ في صوره هو وسجي


فارس راح وراهم بغضب جحيم 


والاطفال استخبوا ورا ايهاب واسر ومحمد


فارس وهو بيبصلهم بغضب: هو مش انا قولت محدش يدخل اوضتي بتدخلوا ليييه


اسر:خلاص يا فارس دول اطفال


فارس بص للشباب بغضب


 وسابهم قبل ما ينفجر فيهم وطلع اوضته 


اما في اوضة نور 


نور فاقت ولقت البنات حوليها

ندي بأبتسامه: حمدالله علي السلامه


نور بصتلهم بتركيز: الله يسلمك بس انا فين


رودي بأبتسامه: باباكي الله يرحموا قال ل فارس انك امانه في رقبتوا لغايت ما تتجوزي


 ف انتي هتعيشي معانا


نور افتكرت ان بابها مات


 وقعدت تعيط كتير والبنات بعد وقت كبير عرفوا يسكتوها


نور بأبتسامه: شكرآ


رهف بتبادلها الابتسامه: العفو

الباب اتفتح ودخل


نكمل البارت الجاي بأذن الله


•♡•Aliaa mohamed•♡•


•♡•احببتها ولن يفرب بيننا احد•♡•


•♡•البارت الحادي عشر•♡•

 

•♡•Aliaa mohamed•♡•


رهف: العفو


الباب اتفتح ودخلوا الاطفال


مريم ل رهف: ماما عمو فايس بقا عامل زي الوشح وهو

 غضبان من 


وهي بتعد علي ايديها بطفوله اياد ويوثف ومياض


نور بضحك: يوثق ومياض😂😂😂مين مياض


مراد وهو يرفع يده: انا مياض تصحيح بس اسمي مراد🙂


جنات وهي بتنام في حضن

 ندي: مراد كان بيلعب في اللعبه بتاعت عمو فايس


ندي بصت ل مراد


مراد وهو بيهز بكتفه: كنا كنا كنا بنلعب اي 


رودي بعد ما سجي نامت في حضنها


رودي: يلا يا يوسف عشان تنام انت كمان


يوسف: حاضر ي ماما 


رودي: الف سلامه عليكي يا نور 


نور بأبتسامه: الله يسلمك


وندي خدت مراد ونيمتهم 


في اوضتهم وكل واحد نام


وعلي الساعه تلاته الفجر كده


نور قامت فتحت النور 


وقعدت علي السرير ودموعها نزلت 


وهي تغمض عينيها بألم 


نور: سبتني لمين يا بابا سبتني ل خالوا وابنوا 


وقعدت تعيط وهي تفتكر الماضي 


فلاش بااااااك


نور بصريخ: ابعد عنييي 

------: قولتلك اكتر من مره بحبك  وانتي مش موافقه بيا


 بجواز بقا من غير جواز انتي بتعتي انا فاهمه


نور ببكاء: ابعد عني يا ادهم اوعي بقاااا


ادهم وهو ابن خالها 


خالد وهو بيقرب منها: لا ده نتيجت انك ترفضيني 


باااااااك


نور ببكاء:منك لله ربنا ينتقم منك


 وقعدت تعيط


وبعد وقت حست بجوع فظيع 


نور طلعت من اوضتها 


وبصت في سلم وفي اوض

 كتير


 نزلت من السلم وقعدت تدور علي المطبخ لغايت ما لقتوا


 دخلت


نور وهي حاطه ايدها في وسطها:عادي لو كلت صح عادي لا مش عادي


 ايه الهبل ده بس انا جعانه يلا


 ربنا يسامحني بقا وفتحت التلاجه وجابت اكل ولسه هتمشي ب الاكل شافت تلات كلاب 


نور:ايه ده بجد


نور حطت الاكل علي التربيزه براحه جدآ


 وبصتلهم


نور وهي بتشاور للكلاب:اثبت اثبت اثبت وهب تخ طلعت تجري والكلاب وراها😂


نور وهي بتجري:يا مصبتك السوده يا نووووووور😂🙂


 وطلعت علي السلم جري


 وفتحت اوضه بعشوائيه


 ومعرفتش تقفل الباب طلعت علي المكتب بسرعه 


نور وهي بتنهج:الحمدلله الحمدلله


اما في اوضة فارس كالعاده سكران 


وبيبص لصور سجي 


وايده بتنزف لان ضرب ايدوا في المرايه اتكسرت 


فارس سمع صوت الكلاب


 طلع وهو بيحاول يتماسك


 وميقعش راح مكتبوا


 لقاها واقفه علي المكتب


 والكلاب قاعدين في الارض مستنينها تنزل


نور وهي ترفع ايدها وتحمد ربها:انجدني يا اخ 


فارس بصلها ومش شايف كويس


 من كتر الدموع الي في عيونه


 وماسك ازازة الخمرا 


ومسك الباب بيسند عليه


 وخلي الكلاب تمشي 


نور بصتلوا بأستغراب 


ونزلت من علي المكتب ورحتلوا


نور بخوف: انت كويس


فارس بصلها


 وشافها سجي اترمه في حضنها والازازه 


وقعت من ايدوا ورفعها ليه 


بقت طايره في الهوا


 وهو دافن وشوا في رقبتها وعمال يعيط


فارس ببكاء:وحشتيني اوي 


نور بتحاول تبعدوا عنها ومش عارفه


فارس ببكاء:انا قولتلهم انك عايشه ومموتيش محدش صدقني وانتي اهو عايشه متسبنيش يا سجي متسبنيش تاني ونبي


نور بصتلوا بأستغراب بقا الي شافتوا النهارده الطفل ده وباين عليه سكران جدآ 


وايدوا بتنزف جامد


فارس نزلها 


نور مسكت ايدوا الي بتنزف


 وخلتوا يقعد وجابت 


علبت الاسعافات ونضفتلوا ايدوا ورفعت وشها لقتوا بيقرب منها


نور بخوف ودموعها ابتدت

 تنزل وهي تفتكر الماضي المؤلم 


نور بدموع:في ايه


فارس وهو بيمسحلها دموعها:بتعيطي ليه يا حبيبتي


نور بصت ل ايدوا الي علي خدها بخوف


نور في نفسها: ده سكران 


فارس قرب منها وكان هيبوسها لولا انها قامت بسرعه 


فارس قام بدوخه: بتبعدي عني ليه انتي خايفه مني يا سجي


نور جت تروح عند الباب 


عشان تخرج راح مسك ايديها وقرب منها ولمس خدها 


فارس بدموع: بتبعدي عني ليه يا سجي انا عملتلك حاجه


نور بدموع وجسمها بيترعش: افوقوا ازاي ده 


شافت مايه 


لسه هتروح تجيبها فارس قرب منها وباسها من خدودها 


نور فتحت عيونها بصدمه 


فارس وهو بيقرب من ودنها وبيهمس بتعب ودوخه: بحبك ارجعيلي يا سجي 🥺


واغم عليه نور بصت بصدمه


 وخلتوا يساعدها 


وطلعوا اوضته بصعوبه كبيره


 نيمتوا علي السرير وكان سخن جدآ عملتلوا كمدات 


لغايت الساعه ٦الصبح والسخنيه راحت 


بالعافيه 


هي قاعده وحطه ايديها علي خدها 


ونامت من التعب


فارس صحي وشال المنديل المبلول من علي راسه 


وبصلها بأستغراب


فارس في نفسوا: ايه الي جابها هنا دي


فارس كان بيتعدل نور صحيت بسرعه 


نور بخوف: انت كويس


فارس بجمود: بتعملي ايه هنا


نور في نفسها: هو عندو انفصام في الشخصيه ولا ايه


فارس وهو بيبصلها برفع حاجب: انفصام


نور قامت بسرعه ولسه هتخرج


 راح الباب اتفتح ورزعت دماغها في الباب 


ايهاب اتخض: يخربيتك 


نور مسكت راسها بدوخه


نور بدوخه وهي تشير ل ايهاب: منك لله😂😂🙂


واغم عليها


فارس بصلها لما وقعت في الارض


فارس ل ايهاب وهو بيشاور عليها بصدمه: اغم عليها


ايهاب: قوم يا مصيبه بتعمل ايه في اوضتك يا فارس


فارس قام: معرفش انا صحيت لقيت المنديل المبلول ده علي دماغي وهي نايمه


ايهاب: شيل يا اخويا شيل


فارس شالها وحطها علي سريروا وغطها 


ايهاب: هتكون بتعمل ايه في اوضتك


فارس بزعيق: ما قولتلك معرفش


ايهاب بصلوا: انت شربت امبارح


فارس بتفكير: اه ليه


ايهاب بصلوا بخضه:اخر حاجه فاكره ايه


فارس بتفكير عميق: سمعت صوت الكلاب 


طلعت وانا مدروخ ولقتها 


واقفه علي المكتب اخر حاجه


 فاكره اني مسكت ايديها قبل ما تطلع من المكتب 


ايهاب: حاول افتكر يخربيتك


فارس: اكيد يعني معملتش حاجه


ايهاب: ب


قاطعوا فارس


فارس: شيلها وديها اوضتها وقولها مشوفش وشها في اوضتي ولا هي ولا اي حد اتفضل


ايهاب وهو بيهز بكتفه بأعتراض 


وهو بيطلع من اوضته: مليش دعوه يا حبيبي مراتي بتغير عليا وطلع😂😂


فارس بصلوا برفع حاجب وراح باصص ل نور 


فاري بنفخ: اووووف بقا 


وراحلها ورش عليها مايه 

نور فاقت


فارس وهو واقف واحطت ايدوا في جيبوا:ايه الي حصل امبارح وبتعملي ايه هنا


نور بصتلوا بأستغراب وراسها بتوجعها


فارس: اخلصي


نور: انت كنت شارب وبدأت تحكي له كل الي حصل امبارح


فارس بأعتذار: انا اسف


نور بفضول: بس مين سجي دي


فارس بصلها: ملكيش دعوه واتفضلي 


نور بصتلوا برفع حاجب


فارس: قولت اتفضلي

 مبتفهميش


نور: لا بفهم 


وقامت وخرجت


فارس دخل اخد دش ولبس البدله السوده 


وسرح شعروا وبص في صورة سجي مده طويله جدآ 


وبعدين طلع من الاوضه كانوا كلهم بيفطروا


سجي بطفوله: عمو فايس عمو فايس 


وقامت جريت عليه


فارس بضحك شالها: حبيبي عمو فايس من جوا 😂😂


سجي: عايزه اشطاطا


فارس بضحك: اشطاطا مره واحده


سجي وهي بتهز في راسها: اه اه اه


فارس بضحك وهو بيهمسلها: طب تيجي معايا اجبهالك واروحك 


سجي بطفوله: هتجبلي كتيل(كتير)


فارس: اه والله 


سجي وهي بتغمزلوا: طب شيلني علي كتفك😂🙂


فارس بصلها بضحك: يلهوي هموت😂😂😂


وراح شالها علي كتفوا

فارس ل محمد: يا محمد انا هخطف بنتك وجاي تاني


محمد وهو بياكلوا ويضحك: خلي بالك منها


جنات بطفوله: وانا عايزه الوحص



                     الفصل الحادى عشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×