رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الرابع




رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد

•♡•الفصل  الرابع•♡•


فارس:انتي كويسه


سجي: لا


فارس شالها وراح عند كرسي قعدت وهو قعد علي ركبته قدامها


فارس بخوف: نروح المستشفي


سجي بدوخه: لا لا ملوش لزمه شويه كده وهبقا كويسه


فارس: طب اجبلك مايه ثواني وقام راح يجبلها مايه


انس رحلها


انس: الجميل مالوا


سجي بصتلوا بضعف وخوف والدوخه بتزيد


انس مسكها من ايديها جامد وقام راح مكان مفيهوش حد خالص


فارس جه ملقهاش وقعد يدور عليها ملقهاش راحلهم


ندي:مالك


فارس:سجي جت هنا


اسر:لا مش كانت معاك


فارس: كنا بنلعب وحست بدوخه  روحت اجبلها مايه رجعت ملقتهاش وقلبت عليها الجنينه


ايهاب بشك: هو فين انس


رهف وهي بتبص حوليها: كان هنا


الشباب بصوا لبعض


رودي: طب اتصل بيها


ندي بخوف: الموبيلات في العربيه


ايهاب: يلا ندور عليها طب وكلهم بدأ يدوروا عليها


عند سجي


انس: مالك يا جميل بس


سجي بصوت مبحوح: ملكش دعوه اوعي


انس مسك ايدها: اوعي ليه بس 


 كان انس ماسك اديها جامد وبيقربها منوا


سجي ببكاء:ابعد عني يا انس ايدي بتوجعني


انس وهو بيمسح دموعها :ليه بس بتعيطي ليه بس


سجي والدوخه زادت:ابعد عني قولت


انس:لا 


وراح باسها من خدودها


سجي وهي بتعيط وتضربه بضعف في صدره


انس بعد عنها

انس وهو بيمسحلها دموعها:يا خلاثي علي القمر


(يخربيتك برودك يا شيخ 🙂😂😂)


سجي:انت مش محترم ابعد عني


انس:لا......... وهي بتعيطي ووشها احمر وخلاص قربت تستسلم للظلام ويغمي عليها


فارس كان بيدرو عليها وسمع صوت شهقات دخل مكان لقي انس بيتهجم عليها 


وهي وشها احمر وبتضرب فيه بضعف


فارس راح بعدها عنوا وراح ضربه بالقلم وضربه بوكس في معدته خلاه يطلع دم من بوقه ومنخيره 


(يلا يا فارس يمين شمال اوووووه الله عليك ي جدع 😂😂😂😂😂😂)


فارس اكلوا علقه ايه جامده


وبص ل لسجي لقاها بتعيط جامد ووشها احمر دم 


راحلها ومسك وشها


فارس:خلاص اهدي مفيش حاجه اهدي 


سجي ببكاء:هو هو وانفجرت في البكاء 


فارس بغضب:خلاص اهدي متخفيش انا معاكي 


الشباب والبنات جم لقوا سجي منهاره من العياط


 وفارس ماسك وشها و انس واقف وبيمسح مناخيره وبوقوا من الدم


فارس بغضب:الحيوا


سجي مسكت ايده قبل ما يقول حاجه وهزت راسها بضعف واغم عليها بعدها فارس شالها


فارس بغضب:يلااا


وطلع وخرج من الجنينه


كلهم بصوا ل انس


انس:كان كان


ندي:انت واحده حيوان وقزر.


رهف بخوف:انس انت روحت امريكا نسيت دينك وادبك ولا ايه وانت متغيرتش لسه زي ما انت و** ومش هتتغير


انس:انا معملتش حاجه 


اسر:ما واضح


محمد:يلا يا جماعه نلحق فارس.


وطلعوا كلهم ركبوا العربيات بسرعه وروحوا ورا فارس علي المستشفي


فارس دخل بسرعه حطها في اوضه وطلب الدكتور بسرعه


 الدكتور جه وفارس طلع وقعد وشويه كده لقاهم كلهم جاين

 

رهف ببكاء: مالها يا فارس


فارس بغضب: الزباله ابن خالتك اتهجم عليها 


رهف بلعت ريقها بخوف من منظر فارس


 و انس كان كده في امريكا بس هي فكرتوا اتغير


ندي بغضب: واحد حيوان


رودي ببكاء: هي كويسه طب


فارس: معرفش الدكتور لسه جوه


وقعدوا كلهم يستنوا الدكتور


في الاوصه الي فيها سجي


 كان الدكتور يكشف عليها وهي فاقت


الطبيب بحزن: انتي كويسه دلوقت


سجي:الحمدلله 


الدكتور: انتي عارفه انتي بدوخي ليه


سجي وهي بتبتلع ريقها بصعوبه: لا


الدكتور بحزن: انا اسف بس انتي عندك دمور في المخيخ


سجي بدموع وهي تحمد ربها: الحمدلله علي كل حال


الدكتور: انا اسف جدآ بس المرض ده ملوش علاج.


سجي ونزلت دموعها وبردوا بتحمد ربها: الحمدلله الحمدلله


الدكتور: انا اسف ولسه هيخرج


سجي: لو سمحت


الدكتور: نعم


سجي:ينفع متقولش ليهم حاجه.


الدكتور:ليه لازم يعرفوا عشان يخدوا بالهم منك


سجي بدموع:لو سمحت


الدكتور:حاضر وطلع


سجي حطت ايديها علي قلبها وهي بتفتكر انس ازاي اتهجم عليها


في الخارج 


الدكتور خرج وكلهم قاموا بس ملحقوش يقولوا اي حاجه عشان فارس اخد كل الاسأله


فارس:هي كويسه طب كانت بتحس بدوخه كتير ليه طب هي كويسه دلوقت ما تقول حاجه يا عم انت


الدكتور بأستغراب:انت جوزها 


فارس بصلوا:احم لا


الدكتور:خطيبها 


فارس: انت مالك اي ده يا اخي ما تخلص 🙂


الدكتور بأحراج: المهم هي بدوخ عشان عندها إنيميه حاده 


ندي:ينفع ندخلها


الدكتور:طبعآ اتفضلوا 


اسر:شكرآ


الدكتور:لا شكر علي واجب وسابهم كلهم دخلوا


رهف بصت في الارض بخجل من الي عملوا ابن خالتها 


رودي ببعياط:سجي وجريت عليها حضنتها


سجي بدموع:يخربيتك هتموتيني


رودي:انا اسفه وقامت


اسر: حمدالله علي سلامتك يا سجي


سجي:الله يسلمك


محمد و ايهاب:حمدالله علي سلامتك ي قمر


سجي:الله يسلمكوا


ندي و رودي رحولها وقعدوها


ندي باست دماغها:حمدالله علي سلامتك


سجي:الله يسلمك يا ندوش


وبصت ل رهف لقتها حطه وشها في الارض وبتعيط


سجي:مالها


رودي:احم اصل فارس قالنا علي الي انس عملوا


سجي بصت ل فارس بنص عين


فارس:كان لازم يعرفوا ايه


سجي قامت راحت ل رهف


سجي بدموع:طب بتعيطي ليه بس


رهف انفجرت من البكاء:انا اسفه


سجي حضنتها ودموعها نزلت من غير صوت


سجي:متتأسفيش انتي مغلطيش 


وخدتها وقعدوا وعم الصمت للحظات


سجي وهي سرحانه:وبتقول في سرها دمور مخيخ.دمور مخيخ دمور مخيخ دمور مخيخ


(دمور المخيخ يأثر علي التوازن يعني مع مرور الوقت متعرفش تمشي كويس متعرفش تتكلم كويس متعرفش تكتب وده هيأدي ل شلل كامل وموت )


نزلت دمعه من سجي بصمت وهي تحمد ربنا


ندي حضنتها:متعيطيش هو واحد حيوان


فارس بص ل سجي بحزن وقلبه اتقطع عليها


محمد:خلاص يا جماعه حصل خير هو هيرجع ل امريكا بعد ازنك يا رهف نخلص واتصلي بولدته واحكيلها الي حصل


رهف:حاضر


ايهاب:مكملناش الرحله 🙂


سجب:يعني هتكملوا من غيري😹😹


رودي وهي تحضنها:هو احنا لينا غيرك يا قمر


                      الفصل الخامس من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×