رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الثانى عشر

 


 

•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•


•♡•البارت التاني عشر•♡•


•♡•Aliaa mohamed•♡•


جنات بطفوله ل ندي: وانا عايزه الوح


ندي: تلوحي فين احم تروحي فين


جنات وهي تضيق عينيها وبتحط ايديها علي ءخدها كأنها بتلطم😂😂: الوح مع عمو فايس بقا بقا بقا


فارس بضحك: هتيها معايا بقا بقا بقا 😂😂


مريم وهي تتصنع البكاء: وانا🙂😂😂


فارس: اجدعان اجدعان انا هاخد العيال كلهم هخطفهم ساعه وجاي يلا😂😂


سجي عماله تتنطط علي كتف فارس


فارس: ي بت بس هنقع


محمد:اتنططي براحتك يا سوسو كتف عمو فايس جامد😂😂


فارس بضحك:اسكت ي حيوان 


وخد الاطفال كلهم 


وخرج


رهف بحزن: تعالوا نطلع مصيف كلنا زي ما خططنا


رودي: هنطلع من غيرها يا رهف


رهف بدموع: مش قصدي والله عشان الصغيرين مش اكتر


اسر: معاها حق 


ايهاب: احنا منسنهاش اكيد يعني 


نور ل ندي: هو انا ينفع اسأل سؤال


ندي بحزن: سجي صحبتنا من زمان ومرات فارس بس اتوفت من ست سنين بمرض


نور: انا اسفه والله ما كنت اعرف


ندي بدموع: ولا يهمك


رهف: بس فارس مش هيوافق


اسر بص للشباب: احنا هنتكلم معاه


وبعد وقت البنات نضفوا السفره وقعدوا كلهم يتكلموا وفارس جه


ندي: تعالي يا جنات انتي ومريم وسجي


والاطفال قعدوا يلعبوا مع بعض

 

اسر ل فارس: عايزينك


فارس: في حاجه ولا ايه


محمد: اه يلا


فارس: ماشي


وقاموا استأذنوا ودخلوا المكتب قعدوا وعم الصمت للحظات


 

ايهاب: احم


اسر: بص يا فارس انت مش شايف ان نور مينفعش تقعد هنا


فارس: اه بس هتقعد فين يعني وبعدين هي من مسؤليتي عقبال ما تتجوز


ايهاب: وانت شايف انها ينفع تقعد معانا


محمد: مينفعش وخصوصآ انك مش متجوز


فارس وهو بيولع سيجاره: خلاص هجبلها شقه بره وتقعد فيها


ايهاب: وهينفع تقعد لوحدها وابوها قالك انها من مسؤليتك


فارس: اعمل ايه يعني


اسر: انت فاهم قصدنا ايه يا فارس متوهش البنت محترمه


فارس بعيون حمر:متحلموش تمام محدش هياخد مكان سجي


ايهاب:يا عم مش هتاخد مكانها بس عشان مينفعش تقعد كده


فارس:انا قولت الي عندي 


اسر:طب تمام احنا كلنا وانت معانا هنطلع مصيف السنادي عشان نغير جو


فارس:مش هطلع مع حد


محمد:ماشي ونور هتقعد معاك هنا


فارس:بقولك ايه منك ليه انتو عارفين اني بتزفت اشرب مينفعش تقعد معايا مش بتفهموا ولا ايه


اسر: ما عشان انت بتشرب لازم تتجوزها مينفعش تقعد معاك هنا يا فارس اسمع الكلام يا صاحبي 


فارس قعد علي الكرسي ورجع دماغوا لورا 


واستسلم للحزن:متفقناش اننا منكملش فاجأه سابتني كده ولا كأن حصل حاجه عايزيني اتجوز ودموعوا نزلت


محمد بحزن:متنساش انك وعدتها انك هتكمل حياتك يا فارس 


فارس:ماشي يا محمد بس مفيش اي حاجه هتحصل مبينا


اسر وايهاب ومحمد بفرحه:تمام


فارس:اطلعوا وخليها تيجي


الشباب طلعوا


ايهاب ل نور:فارس عايزك


نور بأستغراب:عايزني انا


رهف:امال انا 


نور قامت 


نور:هناك


الشباب هزولها راسهم بأبتسامه


نور بصتلهم بأستغراب و راحت


رودي:وافق


محمد:اه


البنات:طب الحمدلله


اما عند نور


دخلت لقتوا قاعد علي الكنبه


نور خبطت علي الباب


فارس بشرود:تعالي يا نور


نور دخلت


فارس:اقعدي


قعدت قداموا


نور:نعم


فارس:اممممممم تتجوزيني


نور بصت وراها ملقتش حد


نور:بتكلمني انا


فارس:لا امي خلصي 


نور:وانا اتجوزك ليه


فارس:عشان مينفعش تقعدي معانا كده


نور:كده ازاي


فارس بصلها


نور:اها لا انا ممكن امشي عادي محدش جابرك عليا


فارس:بصي يا بنت الناس ابوكي قالي انك مسؤليتي تمام يعني مينفعش تخرجي من باب الڤيلا غير بأذني


نور برفع حاجب:لا يا راجل


فارس:اخلصي يا نور مش لعب عيال هو


نور:تمام وانا مش موافقه


فارس:انتي حره يا نور


نور قامت 


فارس:بس مفيش خروج من الڤيلا ي نور وكلامي يتسمع احسن ليكي


نور بصتلوا وخرجت طلعت اوضتها


والكل بيبصلها بأستغراب


 فارس طلع من المكتب


اسر:ها


فارس:موافقتش


رهف:ايه ده ليه


فارس:فين سجي


رودي:نامت


فارس:تمام


وخرج من الڤيلا راح الشركه


محمد وهو بيبوس دماغ رودي:هخلص الشغل وجاي مش هتأخر


رودي:ترجع بالسلامه


محمد:الله يسلمك يا حبيبتي 


وخرج من الڤيلا


والشباب راحوا وراه وراحوا الشغل


ندي:هتكون رفضت ليه


رهف:وانتي مش عارفه فارس يعني


رودي:ان شاءالله خير يلا نقوم نعمل الغدا


البنات:يلا


ودخلوا المطبخ


اما في اوضة نور كانت قاعده وباصه لنفسها في المرايه

نور ببكاء:منك لله يا خالد ربنا ينتقم منك امي ماتت وهي مش راضيه عني ربنا ينتقم منك ربنا ياخدك يا خالد🙂


وقامت لبست بنطلون جينز اسود وتيشيرت بنص كم اسود


 وسرحت شعرها القصير وخرجت تتسحب عشان محدش يشوفها 


وخرجت من الڤيلا بسلام ووقفت تاكسي 


وراحت بيتها 


ودخلت نامت بتعب فظيع


وعلي الساعه١٠ بليل كده


الشباب رجعوا الڤيلا وقعدوا علي السفره 


والبنات حطوا الاكل


ندي:فين نور


رهف:تلقيها في اوضتها


رودي:هجبها وجايه


محمد:ماشي وانا هصحي العيال


ومحمد جاب الاطفال وقعدوا 


رودي قعدت تخبط مفيش صوت 


راحت فتحت الباب ملقتش حد دخلت خبطت علي الحمام كتير نفس النظام ملقتش حد


نزلت بسرعه 


محمد:براحه براحه في ايه


رودي وهي بتنهج:مش موجوده فوق دورت عليها ملقتهاش


ندي ورهف بصوا لبعض وخدوا الاكل ل السفره التانيه


 وخلوا الاطفال ياكلوا هناك ورجعوا


اسر:هتكون راحت فين يعني


فارس:في بيتها هتكون فين يعني


ايهاب:ما تبطل برود يا عم وروح هاتها


فارس:انا مالي هي كانت بنتي وانا معرفش


رهف:قوم بقا خلي عندك دم


ندي:يا ابني بطل استهبال ومتخسرش البنت محترمه جدآ


فارس قام


ولسه هيطلع علي اوضته


ايهاب زقوا بره الڤيلا


ايهاب بأبتسامه:هاتها وتعال


فارس:اه يا زباله


ايهاب:سلام يا قمر


وقفل


فارس:انتو صحاب انتو


اسر وايهاب ومحمد من جوا: اه يا اخويا صحاب😂😂


اسر: عايزين مصلحتك وانت عيل غبي


فارس: انا بردوا


ايهاب: غور ياض بقا هات البت وتعال كتك قرف


فارس: في منظرك🙂😂😂


وركب عربيته وساق وجه في نص الطريق ووقف العربيه وقعد سرحان


اما في بيت نور 


كانت نايمه وصحيت لبست شورت جينز اسود قصير جدآ


 وتيشيرت بنص كم ابيض وسرحت شعرها عملتوا ديل حصان وهو عشان قصير كان شكلوا حلو جدآ


 عملت لنفسها اكل وكلت وقاعده بتلعب جيم ببجي😂😂


نور بصريخ: هموت يا جزم الحقوناااااااي


نور: حسبي يالله ونعم الوكيل كان زماني كسبت الجيم منكوا لله و


قطع كلامها صوت خبط علي الباب


نور قفلت الفون وبصت في الساعه لقتها عشره بليل


نور: مين الي هيجي في وقت زي ده


ونسيت تلبس حاجه 


وقامت فتحت الباب وكانت الصدمه 


عند فارس كان قاعد في العربيه


فارس بنفخ: وانا مال امي انا محسسني انها بنتي ايه ده بس يا


قطع كلاموا صوت رن تليفونه


خد التليفون لقاها نور


فارس بأستغراب: هترن ليه ديه وجابت رقمي منين


ورد


فارس: ال


قطع كلاموا صوت صريخ نور 


نور بصريخ وبتعيط: ابعد عنييييي


فارس ساق بجنون 


وكأنه في سباق وهو سامع صوت نور وهي بتعيط وتصرخ


 وقلبوا بيتقطع عليها وفي خلال خمس دقايق


 كان واصل تحت البيت قفل العربيه ونزل بسرعه 


طلع السلم جري والباب من حسن الحظ كان مفتوح دخل شاف واحد بيتهجم عليها


فارس قلع الجاكت بسرعه وراح بعدوا عنها بصعوبه 


وفضل يضرب فيه بغضب جحيم 


نور قعدت في الارض وهي بتعيط جامد ووشها احمر


خالد قام بسرعه


خالد مسك المسدس بتاعوا وجاب نور من شعرها 


وهي بتصرخ وفارس بيبصلوا بغضب 


خالد: لو قربت مني قسمآ بالله لقتلها وهي اصلا ملهاش لازمه


نور ببكاء: فارس


فارس بصلوا ببرود: اقتلها


نور بصتلوا بصدمه


خالد بضحك: اه ومين بقا ده ده بايعك خالص كده


فارس قعد علي الكنبه وحط رجل علي رجل وفضل بصصلوا


نور بتبصلوا بصدمه  


نور ببكاء لخالد:ونبي مهما كان انا بنت عمتك اوعي يا خالد بقا سبني في حالي ونبي بقا


فارس قام بسرعه وراح خطف من ايدوا المسدس بتاعوا 


وبدأ كل واحد يضرب بغضب خالد ضربوا في منطقه في رقبتوا خلت فارس وقع علي الارض وهو بينزل من بوقوا 


نور ببكاء:عملت ايه فارس انت كويس فارس 


فارس عيونوا بتقفل وبينزل من بوقوا دم


خالد مسك نور من شعرها وهي بتصرخ وجابها زقها علي الكنبه واتهجم عليها قدام فارس وهي بتصرخ وبتعيط بالنجده 


فارس قام بصعوبه وجاب المسدس وضرب خالد في كتفوا بالمسدس 


خالد قام من علي نور بصعوبه وكتفوا بينزف بألم ووقع علي الارض 


نور بشهقه وبكاء:يخربيتك عملت ايه 


خالد قام بسرعه


خالد لنور بوجع بسبب كتفوا:قسمآ بالله ما هسيبك يا نور


نور بصتلوا بقرف ودموعها نازله


خالد طلع من الشقه


(الواحد بيجيلوا وقت يبقا مستحمل كل حاجه ومش بيعيط كل حاجه مهما كان الحاجه دي بتوجع 


بس بيستحمل وبيجي الوقت الغير مناسب وينفجر فيه يطلع وجع سنين في قلبوا 


مهما كان الواحد قوي بس هيجي علي كل واحد وقت وينفجر فيه بعد ما استحمل كتير جدآ وكان بيضحك في وقت لازم يعيط فيه الانسان عمروا ما كان جبل كل واحد مش بيستحمل وبيجي عليه وقت وينفجر فيه🙂)


وها قد جأت لحظت الانفجار 


نور حطت ايديها علي وشها وبقت تصرخ وتعيط 


فارس بصلها بحزن ورحلها 


فارس:نور


فارس حضنها وهي بتعيط في حضنوا وبتصرخ 


وبعد وقت كبير ونور مبطلتش عياط وكل شويه شهقتها تطلع تهز قلب فارس بوجع


فارس:خلاص انا معاكي اهدي


نور ببكاء وشهقه:محدش معايا حتي ب با بابا سابني 💔والله انا انا ما كنت وحشه مع حد والله💔


فارس بحزن عليها:انا معاكي اهو ومش هسيبك خلاص متعيطيش حقك عليا انا يا ستي متعيطيش بقا


نور بصت ل بوقوا الي بينزف


نور وهي بتمسح دموعها:بينزف ليه


فارس:ولا حاجه 


نور جبتلوا منديل وهي بتعيط ومسحتلوا بوقوا وجبتلوا مايه


فارس:بتعيطي ليه دلوقتي


نور ببكاء:خا خالد قطعلي هدومي يا ف فارس 💔


فارس خدها في حضنوا وهو بيدريها في حضنوا:ادخلي غيري دلوقت ويلا عشان نرجع البيت


نور ببكاء:لا انا مش هرجع معاك تاني


فارس مسك وشها:بلاش عند بقا ويلا 


نور بصتلوا ببرائه ودموع:هو انت بتكرهني


فارس بصلها بحزن:لا هكرهك ليه 


نور ببكاء:اصل مفيش حد بيحبني 🙂💔


فارس رجعها في حضنوا تاني:متعيطيش بقا انا معاكي اهو يلا ادخلي غيري وانا مستنيكي


نور:مش هتمشي


فارس:لا قاعد اهو


نور بدموع:ماشي 


ودخلت غيرت وهو قعد ومسك دماغه


فارس بدموع:اسف يا سجي بس لازم ابقا معاها🙂💔


طلعت نور وهي لابسه بنطلون جينز ابيض وتيشيرت بكم اسود وعامله شعرها ديل حصان


فارس بأبتسامه: كويسه دلوقت


نورر بحزن: اه


فارس رحلها


فارس: اسف


نور: علي ايه


فارس: جيت متأخر صح


نور بدموع وهي سرحانه:لا بس ياريتك جيت من زمان 🙂💔

فارس بصلها بأنتباه: قصدك ايه


نور: ولا حاجه المهم ابتسمت شكرآ


فارس بصلها بتركيز: العفو يلا


وطلعوا قفلوا الباب ونزلوا ركبوا العربيه وفي الطريق


فارس بصلها لقاها سرحانه في الطريق 


فارس عشان يطلعها من حزنها:مش عايزه تقوليلي حاجه


نور: لا 


فارس وقف العربيه


نور: وقفت ليه


                  الفصل الثالث عشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×