•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•
بقلم علياء محمد
•♡•الفصل الثالث•♡•
انس وهو يمسك وسطها: ايه هو دخول الحمام زي خروجوا ولا ايه
سجي بخوف وهي بتحاول بتعد عنه
سجي بخوف: في ايه يا انس
انس: في سكر قدامي
الشباب والبنات راحولهم راح سابها
فارس وهو يبصله: في ايه
انس: ولا حاجه
سجي بصت للأرض بخوف
رودي: مين اسيل ديه يا انس
اني: ديه واحده
رهف: واحده بردوا
اسر: ايه يا صاحبي مرتبط من ورانا
انس: لسه مفركش وربنا😹😹
فارس واقف يبص ل سجي وهي حاطه وشها في الارض
ندي: مش هنخرج ولا ايه
محمد: يلا طب
كلهم: يلا
ندي وهي بتبص ل سجي: مالك وشك احمر كده ليه
سجي: ولا حاجه
فارس: دلوقتي معانا سبع عربيات
رهف وهي افتكرت العربيه التانيه: سجي مفاتيح العربيه بتاعتنا معاكي صح
سجي: ا اه اه
رهف: ماشي
اسر: فارس وايهاب ورهف وسجي في عربيه
وانا وندي و رودي ومحمد في عربيه
والاخ انس في عربيته
ونبقا نيجي ناخد باقي العربيات
انس: انا هقعد لوحدي تعالي يا رهف اركبي معايا
رهف: و سجي معانا
انس: ماشي يلا
وكلهم ركبوا ومشيوا
انس طول الطريق يبص ل سجي في المرايه
في عربية اسر
ندي: يا صاحبي عايزه اشغل اغاني ينفع
اسر: طبعآ
ندي شغلت مهرجان(بابا)
ندي و رودي: انا الترند اسد مجالي ياض
اسر: لو بالعند انا البابا ياه😎
محمد بصوت عالي وهو يكمل الاغنيه: انا الترند انت مين ياه
رودي: لو بالعند😜
كلهم: انا البابا ياااه وقعدوا
يضحكوا ويكملوا الاغنيه
اسر: انا في المجال
محمد و رودي وندي بصوت
عالي: اجدد ميت مررره
ندي: لو مش مصدق
كلهم: اسأل بره😹😹😹😹
سابوا الاغنيه تغني وهما يرقصوا
محمد واسر وندي و رودي:احنا فوق اد اي حد يابا عادي
محمد:والي يعادينا اشطا يابا كلوا في الزبادي
اسر:برن عليكوا عتليفون مسجلني دادي
رودي:البابا جه كلوا يسكت انتو زي ولادي
اسر ومحمد:وحبيبتي الي بحبها مقدرش ابعد عنها انتو تيجوا ايه جنبها في الحلاوه مفيش زيها
ندي قفلت الاغاني
محمد:يا فصيله قفلتي ليه
فاطمه:خلاص اجدعان نغير الاغنيه بقا عشان بقا في محن
كلهم ضحكوا عليها😹😹😹
في عربية ايهاب و فارس
فارس وهو بيسوق:الواد انس ده رخم ومش مستريحلوا
ايهاب بنفخ:جدا
فارس:تشرب سجاره
ايهاب:انت لسه بتشرب لغايت دلوقت ي فارس مش قولنا هنبطل سجاير
فارس:معلش اخر مره بس عشان مضايق
ايهاب:طب انا هشرب انا كمان
وولعوا سجايز وفتحوا الشبابيك
فارس وهو ينفخ السجاير:هو انت شوفت انس كان ماسك سجي ازاي
ايهاب وهو مطلع ايده من العربيه:اه مرتحتلوش الواد ده
فارس وهو مركز وبيفتكر مسكت انس ل سجي
نفخ فارس بضيق:غير الموضوع
ايهاب وهو بيبصله:ومالك مضايق ليه
فارس:ولا حاجه
ايهاب بصله
فارس:متبصش كده هي زي اختي مش اكتر
ايهاب بضحك:ماهو واضح
فارس:انا هنقل وهدخل شرطه
ايهاب بصدمه:نعم بس احنا متفقين كلنا نبقا مع بعض وبعدين ديه اخر سنه
فارس:تعالوا معايا ده كان حلمنا من واحنا صغيرين اساسا
ايهاب:نبقا نقول للشباب
فارس:ماشي
والسجاره بتاعت فارس خلصت ولسه هيطلع واحده
ايهاب:لا وربنا ما يحصل هي
كفايه واحده
فارس بصله وسكت
في عربية انس
رهف:ايه الجوا ده ده زهق يا عم
انس:طب نعمل ايه
رهف:وديني عربية ندي مليش دعوه
انس بخبث:انتي تأمري ووقف
اسر:وقف ليه ده
ووقف
وكذالك فارس
رهف نزلت
رهف:خدوني معاكوا
سجي نزلت وراها:هتسبيني لوحدي
رهف:ده الجوا ملل عندكوا اوي
سجي:لا يا ست مش هتسبيني لوحدي مع ابن خالتك ده
رهف بصتلها
سجي: اسفه مس قصدي
انس: تعالي يا رهف معانا اخلصي
رهف: وربنا ابدآ
ندي: هتسيبي اختك لوحدها
رهف:ما انس معاها
فارس نزل: في ايه ي جماعه
رهف: بقولك ايه يا عم دول عيال فصيله انا مش هقعد معاهم
محمد: طب خلاص تعالي انتي وسجي هنا وانا اروح مع انس
انس بصله وكان عايز يقتله
سجي: ايوه كده صح لكن انا اقعد مع ابن خالتك ليه
رهف: سجي
سجي: سوري
محمد نزل وراح عند انس
والبنات ركبت وبدأ العربيات
تتحرك وبعدين وقفوا عند جنينه كبيره جدا
كانت الساعه٣سجي و رودي: الله
وقطعوا تذاكر ودخلوا
كانت الجنينه كذا فرع جنينه حيونات وجنينه العاب. جنينه العاب اطفال كذا فرع
سجي وندي ورهف ورودي: ندخل جنينة الحيونات الاول ونبي
الشباب: ماشي ودخلوا
سجي راحت هي و رودي و فارس ومحمد للفيل
وبدأت تأكلوا
فارس: يا خوافه😹😹
سجي وهي لسه هتدي الفيل
لقت الفيل بيقرب عشان ياخد الاكل راحت جريت بسرعه
فارس:خدي يا بنت الهبله😹😹😹.
رودي:ديه خوافه
محمد بضحك:اووي😹
رودي جت بتلف ولقت زنوبة الفيل جمبها راحت صوتت ووقعت
محمد بضحك:لا وانتي جريئه اوي يا بت😹😹😹😹😹😹
ومد ايده يجبها
عند ندي و اسر و رهف وايهاب
ومعاهم انس وكان بيبص ل سجي
ايهاب:يا بنتي انتي هبله هتخلي القرد يعضك سيبي ديلوا
رهف:لا لازم اخلي يصوت😹😹😹😹
ايهاب بضحك:يصوت ايه يخربيتك😹😹😹😹
رهف وهي ماسكه ديل القرد راح حدفها بطوبه
رهف:يا ابني الجزمه
ايهاب واسر وندي قعدوا يضحكوا عليها😹😹
عند محمد ورودي: يلا نروح للغزاله
محمد: اشطا يلا
وراحوا واتصورا
واكلوا الغزاله
عند سجي وفارس راحوا مكان قليل في الناس
وبقوا يلعبوا
سجي وهي بتدور علي فارس
سجي: فارس انت فين ياض بقالي ساعه بدور عليك
وفجأه لقت الي نط من فوق الشجره قدامها
سجي صرخت بخضه: خضتني يخربيتك
فارس بضحك: مبصتيش فوق ليه😹😹
سجي: ما انا متوقعتش انك قرد وممكن تطلع علي الشجره😹😹
فارس: انا قرد
سجي: مين قال كده😹😹😹
وطلعوا يجروا ورا بعض
فارس: وربنا لو مسكتك يا سجي الكلب
وهو بيجري راح مسكها
فارس: بقا انا قرد
سجي حست بدوخه: لا طبعا
فارس بصلها جامد: انتي كويسه
سجي والدوخه زادت: لا
بنات اكتر روايه من رواياتي مقربه ل قلبي(احببتها ولن يفرق بيننا احد) بعد روايه (حب الي الابد)