رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الثالث عشر

 


 

احببتها ولن يفرق بيننا احد

البارت الثالث عشر



نور:وقفت ليه


فارس بصلها لمده طويله


نور بصتلوا:هنفضل واقفين


فارس:انتي في حاجه عايزه تقوليها صح


نور:بصراحه اه


فارس بأبتسامه:طب قولي


نور:ما انا خايفه تزعقلي 


فارس:بصي يا ستي سجي كانت في الاول صديقه وكنا اصدقاء اوي اتقابلنا اخر سنه في الجامعه كان عندنا ٢٣سنه قعدنا مع بعض اربع او خمس شهور كده بس كانت بالنسبه لينا كلنا خمس ست سنين


 حبينا بعض واخر يوم في الكليه الكل اعترف لبعضوا انهم بيحبوا بعض واتقدمولهم إلا انا قولت لازم اقولها واحنا لوحدنا خدتها وهي كان باين عليها الزعل والتعب قومنا وروحنا عربيتي وقولتلها اني بحبها وهي قالتلي انها بتحبني بس قالتلي مش هينفع انا استغربت هو اي الي مش هينفع فضلت وراها لغايت ما الدكتور رن عليها وهي راحت وانا روحت وراها وعرفت انها عندها دمور في المخيخ وده كان مرض بيأثر في التوازن وفي الاخر شلل او عمليه وممكن تنجح وممكن لا عملنا العمليه بس للأسف منجحتش وماتت دلوقتي عده ست سنين علي وافتها 


كان بيتكلم ومنتبهش علي دموعه الي خانته ونزلت


نور بصتلوا جامد


نور:طب وبداما انت بتحبها عايز تتجوزني ليه


فارس بصلها ومسح دموعوا بأبتسامه:عشان انتي مسؤوله مني 


نور:مين قال اني من مسؤليتك انت مش مجبر علي كده انت ممكن تعاملين زي اختك مش اكتر من كده


فارس بصلها:لا يا نور مينفعش انا هتجوزك 


نور بصتلوا برفع حاجب


نور:ماشي بس


فارس:متخفيش مش هلمسك


نور اتنهدت براحه


نور:مش عايزه فرح لو سحمت


فارس:تمام


وشغل العربيه ومشيوا من طريق مختصر بس ضلمه


وبعد وقت العربيه وقفت لوحدها


نور: في ايه


فارس بأستغراب: معرفش 


ونزلوا


فارس بأستغراب:الكوتش نام


نور: اوووف طب واحنا فين دلوقت


فارس: معرفش😂


نور: احلف🙂


فارس: والله ما اعرف انا جيت من هنا بس مش عارف ارجع ازاي في الضلمه دي


نور: طب اتصل ب اصحابك قولهم


فارس بص للفون


فارس بخيبة امل: مفيش شبكه


نور قعدت علي العربيه وحطت ايديها علي خدها وهي بتتاوب


فارس:عايزه تنامي


نور بنعاس:اها


فارس مسك ايديها ودخل العربيه ودخلها ونيم الكرسي بتاع العربيه


فارس:نامي


نور نامت في العربيه وفارس سند راسوا علي الكرسي وغمض عيونه


*الساعه اتنين بليل


نور بقت ترتعش ووشها احمر فجأه وجسمها سخن جامد وفجأه 


قامت من النوم ونسيت خالص انها في العربيه 


وهبدت دماغها في العربيه من غير ما تقصد


فارس صحي بخضه


فارس:مالك


نور ببكاء هستري:هو هنا هنا والله خالد هنا هو هو انا انا


فارس مسك خدها لقاها سخنه جدآ


فارس:اهدي خلاص مفيش حد انا معاكي اهو اهدي

 

نور ببكاء وهي بتنام بنعاس فظيع علي كتف فارس وتهمس ببكاء:بكرهك اخدت مني اغلي حاجه بتملكها اي بنت منك لله


 وفي ثواني كانت تغطس في نوم عميق في حضن فارس

فارس بصلها بصدمه


فارس في نفسوا:اكيد مش فايقه وبتقول اي كلام اكيد


فارس منمش طول الليل بيفكر في كلام نور وبيفتكر سجي ودموعوا تنزل


اما في الڤيلا


رهف:اساعه بقت اتنين ومحدش جه


اسر:يلا يا جماعه كل واحد يطلع اوضته ينام هو تلاقي نام هناك يلا


ندي بصت ل اسر:هينام هناك ازاي يا اسر


ايهاب:طب وتليفونه مقفول ليه


رودي:ايه يا جماعه انتو نسيتوا ان فارس بيقفل تليفونه قبل ما ينام 


محمد:يلا يا رودي 


رودي:يلا


وخدها وطلع عند عيالهم يتأكدوا انهم نايمين وبعدين راحوا اوضتهم وناموا


وايهاب خد رهف وطلع نام


واسر خد ندي وطلع


في اوضة رهف وايهاب


كان ايهاب حاططت راسوا علي رجل رهف وهي بتمسح بأيديها بحنيه علي راسوا 


ايهاب:ربنا يسعدهم


رهف:قصدك علي فارس ونور


ايهاب:اه 


رهف باستوا من راسوا:فارس طيب وصبر ربنا عوضوا ب نور وان شاء الله تبقا وشها خير عليه وعلينا


ايهاب بأبتسامه:بحبك يا رهف


رهف بخجل:وانا كمان بحبك


ايهاب بضحك:لغايت دلوقت بتتكسفي مني يلا يا ستي عشان ننام عندنا اجازه من اول بكره وهنسافر بكره الفجر و بكره هقدي معاكي اليوم وباسها


ونروح ل ندي واسر


ندي نايمه في حضن اسر


اسر بصوت رجولي:بت


ندي وهي بترفع راسها من صدروا وبصتلوا:تعرف ان صوتك حلو اوي


اسر بضحك:ديه معاكسه ديه ولا ايه


ندي:طبعآ طبعآ مش جوزي وابو ولادي ♡


اسر باسها 


اسر:يا بنتي انتي كل يوم بتحلوي ليه كده


ندي بحب:انت الي قمر بصوتك العسل ده😂


اسر:طب تعالي بقا انا قولت البت انحرفت بعد الجواز محدش سمع كلامي


ونسيب عصافير الحب دول بقا😂😂


عند رودي ومحمد


محمد: يا بنتي سيبي ام القميص 


رودي وهي واقفه علي السرير: والله ابدآ البس تيشيرت من بتوعي


محمد: يا بنتي انتي هبله هاتي ام القميص


رودي: لا


محمد:ماشي وانا هنام كده بقا


رودي: لا البس حاجه


محمد: طب هاتي القميصي


رودي: طب ما انت عندك قمصان كتير جت علي القميص ده


محمد: انا بحب القميص ده وبعدين انتي بتاخدي القمصان الي بحب البسها انتي حاطه نقرك من نقري ليه يا بت انتي


رودي: مش جوزي بقا خليك حلو بقا يا حمو 😙


محمد: يخربيت حمو بقا


رودي وهي بتنط علي          


ضهر محمد:احبك يا حمو والله😂😂


محمد:وحمو بيعشقك يا قلب محمد


ونسيبهم بقا عشان انا عندي مراره واحده بس🙂😂


في الصباح


كان فارس نام وفي حضنوا نور وضهروا  وجعوا من نوم العربيه


فارس صحي وقعد يبص عليها وهي نايمه ك الملاك الصغير


بعد وقت نور صحيت وحست بحد بيلمس علي خدها صحيت بخضه


نور: خال...... ولحقت نفسها وشافت فارس حطت ايديها علي قلبها وهي بتنهج


فارس بشك: مخبيه عني ايه ي نور


نور بتوتر:ل ل لا هخبي ايه يعني


فارس مسك ايديها جامد وهو بيدوس علي اسنانوا: مخبيه عني ايه يا نور متكدبيش مش بحب الكدب حذاري يا نور عارفه حذاري تكدبي عليا


نور وهي تبلع ريقها بخوف وتبكي:طب طب ينفع نروح وه هبقا اقولك والله


فارس بصلها جامد بعيون حمر كالدم


 ونزلوا من العربيه وركبوا تاكسي ورجعوا البيت 


كانت الساعه١٠ونص الصبح 


وفارس عارف ان الكل نايم دلوقت


دخلوا البيت 


فارس قرب من نور بهدوء


فارس وهو بيقرب وهي بتبعد:سامعك


نور وهي تبلع ريقها بخوف:انت عندك انفصام في الشخصيه يا ابني انت مالك بيا بس 


فارس حاوطها بأيدوا في الحيطه ونزل لمستواها


فارس بفحيح:خلصي يا نور وقولي مخبيه ايه احسن ما اخليكي تنطقي بمعرفتي 

.


نور دموعها نزلت 


نور:وانت مالك اصلا انت كنت مين اساسآ عشان تكلمني كده

 

فارس وهو بيهمس بجانب اذنها:انا جوزك يا نور جوزك وخلي الكلمه ديه حلقه في ودنك ومتنسهاش جوزززك


نور بدموع:لسه مبقتش جوزي


فارس بصلها بغضب ومسك ايديها جامد وطلع اوضته  


ودخل وقفل الباب وراه وقعد علي الكنبه وبصلها بعيون كالاسد وهي قاعده علي الكنبه قداموا بخوف


فارس ولع سيجاره


نور بخضه:انت بتشرب سجاير


فارس:سجاير بس لا وخمرا وبيره 


نور بصتلوا بصدمه


فارس:تعالي يا نور اقعدي جنبي


نور بصتلوا


وراحت قعدت جنبوا


فارس وهو بينفث الدخان بعيد عن نور


وعم الصمت للحظات


 فارس حط السجاره في الطفايه 


ومسك ايد نور وباسها من ايديها


فارس بحنان:مهما كان ايه الي مخبياه انا عمري ما همد ايدي عليكي بس انا مبحبش الكدب يا نور 


نور بلعت ريقها ودموعها اتركمت في عيونها وجأت غصه تقف في حنقها تمنعها من النطق  :حتي لو قولتلك اني مش بنت


فارس بصلها جامد


 ونور ابتدت دموعها تهبط تعلن سقوطها وانكسارها 


فارس:انتي عارفه انتي بتقولي ايه


نور هزت راسها ببكاء وجسمها كلوا بيترعش وجسمها تلج 


فارس بغضب:خالد الي عمل كده يا نور


نور ببكاء:ا ا اه


فارس بصلها بغضب جحيم ويشفق عليها او بالاصح حزين علي صغيرتوا 


فارس اخدها في حضنوا


نور وهي بتعيط:متتجوزنيش يا فارس 


فارس:


            الفصل الرابع عشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×