رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل السادس والعشرون

 



 



رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد


البارت السادس والعشرون 



ساره: انا بقا هقولك تعملي ايه 


ريم بصتلها بتركيز وحزن

ساره:تعالي يا بنتي وريني اوضة البس


ريم خدتها ودخلت اوضة البس


وهي جبتلها فستان ضيق اوي من الوسط وقصير لغايت قبل الركبه وبكت وضيق من الوسط والصدر اوي 


ريم:بس ده مش هينفع البسوا ده ضيق وقصير اوي اوي 


ساره:ده الي هينفع دلوقت

 

ريم:لا لا عيب


ساره:خلصي يا بنتي

 

ريم هزتلها راسها بماشي

 

وهي نزلت تحضر الاكل مع باقي الخدم 


في الليل 


كان الڤيلا مليانه ناس وزراء وظباط ورجال اعمال وصحافه 


 شرين لبست فستان ابيض بيبن جسمها اكتر ما بيغطي 


ريم لبست الفستان وكان لونوا اسود لامع 

وسيبت شعرها وحطت مساحيق تجميل


ونزلت وهي مبتسمه وبتحاول تداري حزنها وكانت بتغطي اديها الي لسه مخيطاها الصبح 


نزلت وكل العيون عليها وابتسمت وبانت غمزتها والرجال يأكلونها بعينهم

 

رامي كان واقف مع ناس مهمه جدآ وشرين كانت واقفه مع صحابها

 

رامي لاحظ ان الكل متنح لف وشوا وسرعان ما تحول وجهوا للون الحمر من الغضب وعيونوا اسودت بغضب جحيمي وبيحاول يهدي نفسوا وميروحش يقتلها كان هاين عليه يقتل كل الي بيبص عليها


رامي بصوت خرم ودن كل الي واقفين 


رامي بغضب:ريييييم 


ريم غمضت عيونها وجسمها اتنفض بخضه ولفت واول ما شافتوا وشافت غضبوا اتمنت ان الارض تنشق وتبلعها من منظروا 


رامي بصلهم كلهم 


رامي بصوت عالي وغضب وبيتكلم من تحت اسنانوا:ريم زوجتي الاولي


شرين بصتلها بحقد وغضب


الكل بعد عيونوا عنها بسرعه وخوف من نبرة صوتوا ومن شكلوا 


دخل رجل اعمال ومعاه البودي جارد بتاعه يدعي حسن وكانت عيونوا علي ريم 


واول ما كان الكل بيرقص سلوي 


رحلها 


*ورامي لو حد عملوا كده الي هو لمسوا هينفجر زي البلونه بغضب🙂😂😂


حسن بأبتسامه مدلها

 ايدوا:انا رجل اعمال اسمي حسن والقمر 


ريم لسه هتسلم عليه واديها ملمستش ايدوا لقت الي بيسلم بدالها


رامي بغضب وهنا نعلن عودة النمر:مدام ريم زوجتي وقرب من ودنوا وهمس مراتي 


وفي لحظه كان عم الصمت وصوت تكسير عظام حسن هو بس الي مسموع والبودي جارد بتوعوا متمددين علي الارض وبيطلعوا دم من كل حته في جسمهم


ساره بخوف وجسمها بيرتعش:ايه الي عملتوا ده البنت هتروح بسببي وبدأت تبكي 


ريم واقفه وجسمها كلوا احمر من كتر الخوف وبترتعش بطريقه مفزعه ودموعها نازله بغزاره 


رامي قام من علي حسن بعد ما كسر كل ضلوعوا وبصلها بصه 


ريم قعدت تدعي ربنا وتتذلل ل ربنا انوا يخدها قبل ما رامي يعمل فيها حاجه كل الي في الحفله مشيوا بخوف


 وشرين بصتلوا وابتسمت وطلعت اوضتها 


وحسن الحرس بتوع رامي خدوا القبوا بأمر منوا 


رامي بصلها بغضب جحيمي


 ومسكها من شعرها وبدأ صراخ ريم يهز جدران المنزل


 وطلع بيها علي السلم وهو بيجرها من شعرها 


وطلع اوضتة ورزعها في الحيطه وكسر كل الي في الاوضه بغضب وفضل يلف حولين نفسوا بغضب وهو بيتخيل وحسن بيرقص معاها او لمس اديها 


رامي صرخ بغضب ورحلها فضل يضرب فيها بغضب وقومها من شعرها 


رامي بعضب وزعيق:ازاي ازاي كنتي هتلمسي ايدوا انتي بتستهبلي يا رررررريم 


ريم ببكاء وجسمها كلوا بيتنفض: انا اسفه والله ما هتتكرر يا رامي والله انا اسفه سامحني والله انا اسفه  متضربنيش

 

رامي ضربها بالقلم وقعت من شدة القلم الي خدتوا وقومها من شعرها تاني وضربها قلم كمان بس مخلهاش تقع ومسكها من شعرها 


وطلع من الاوضة وهو بيجرها وهي شهقاتها وبكائها مالي الڤيلا كلها وهي بتتذلل ليه انو يرحمها 

خدها 


وطلع من الڤيلا ودخل اوضه في الجنينه عبارة عن اوضة ضلمه كحل وفي قطع تلج كبيره في الاوضه


 رامي حدفها في الاوضه وبدأ يضرب فيها وهي بتصرخ وبتتوسل ليه انو يسبها 


ريم نزلت علي ركبها قداموا

ريم ببكاء وجسمها بينزف من كل حته وبصوت متقطع:ابوس ايدك ارحمني ابوس ايدك والله ما هعمل كده تاني والله العظيم ما هعلم كده تاني ابعد عني سبني في حالي انا معملتش حاجه عشان استحق ده كلوا حرام عليك 


رامي رفعها من شعرها


 وحدفها في الحيطه وسابها وخرج قفل عليها الباب من بره


ريم وهي في اوضة كحل مفيش حتي نور صغير


ريم بصراخ وخوف وببكاء وشهقاتها تعلوا:لا لا لا ما تسبنيش هنا والله انا عندي فوبيا من الضلمه ونبي يا راااامي ونبي ابوس ايدك خدني من هنا ونبي ونبي 


رامي بره غمض عيونوا بغضب وبيحاول قلبوا ميملش لحب عمروا


 ويطلعها هي لازم تتعاقب ده الي كان بيقولوا لنفسوا وسابها بقلب من حجر وطلع اوضتة 


ساره قاعده في المطبخ وبتعيط


شرين دخلت ل رامي اوضتة 


رامي شورلها علي الباب انها تطلع طلعت بخوف 


وهو راح وراها وهي ابتسمتلوا 


محدش ياخد مكان ريم في اوضتة مش بيدخل حد غير ساره عشان تنضف او ريم


رامي دخل اوضة شرين وقعد علي الكنبه 


وسند راسوا علي الكنبه بغضب


شرين حسست علي وشوا وشفايفوا


رامي وهو بصلها


عند ريم 


ريم ببكاء وهي متكوره وحضنه نفسها 


وبتعيط بحرقه وقهره


ريم بهمس:في حاجه بتتحرك ي رامي والله ما بكدب في في حاجه بتتحرك والله والله 


وبدأت تصرخ بحرقه 


ريم ببكاء وخوف وجسمها كلوا ازرق في احمر من كتر الضرب وضهرها بينزف


 ومش عارفه تتحرك:يا يارب انجدني يارب ونبي انا انا خايفه والله خايفه وراحت في ركن من الغرفه وحطت اديها علي عيونها 


وهي بتعيط وخايفه ومتلجه 


انا مش وحشه والله انا انا وبدأت شهقاتها تعلوا وتعلوا انا عايزه اروح يا ماما خديني عندك ونبي ونبي خديني عندك انا انا خايفه والله في حاجه بتتحرك يا رامي والله في حاجه بتتحرك تعال خدني ونبي 


وبدأت صوتها يخفض ويخفض وهي تنطق في حاجه بتتحرك انا مش بكدب في حاجه بتتحرك


 لغايت ما راحت في النوم وتتمني لو انها لا تفوق هي مش قد العذاب صغيره علي العذاب ده حرام الي بيحصل ده ظلم 


في صباح يوم جديد


ساره بتدعي ل ريم

 

في اوضة شرين 


رامي قاعد بيشرب سجاير وعاري الصدر 


رامي قام ونزل المكتب ونده الخدامه 


رامي وهو ويظهر عليه علامات الغضب: ودي اكل ل ريم


الخدامه:حاضر سيدي


وخرجت وجبتلها اكل وراحت وخلت الحارس يفتحلها


 واول ما فتح اتحدف عليهم هوا متلج 


بصوا لبعض بحزن وهي دخلت


 لقت ريم قاعدها وعيونها مرومه من البكاء وتحت عيونها اسود وفستانها متقطع وجسمها متلج 


وهي قاعده ودموعها نازلين ببطء شديد وحطه اديها علي رجليها وسنده راسها عليهم 


الخدامه:الاكل اهو يا هانم 


بصتلها 


وريم محصلش منها اي ردة فعل سابتها 


وخرجت 


وعده يوم واتنين وتلاته واربعه ورامي حابس ريم في الاوضة المظلمه المتلجه


 وهو حزين علي حدوث هذا وهي اول ما الاوضه بضلم صراخها يهز جدران الڤيلا


 وكل يوم الخدامه توديلها 

الاكل ومتكلش وبتاخد الاكل زي ماهو وكل يوم علي


 الحال ده 


بعد اربع ايام الخدامه راحت قدام غرفة المكتب وخبطت بخوف 


رامي وهو في ايدوا كأس كحل يشرب منه: ادخل 


الخدامه دخلت


الخدامه وهي حاطه راسها في الارض يخوف شديد: الهانم مش بتلمس الاكل يا بيه 


رامي ببرود: من امته 


الخدامه: من اول يوم 


رامي بغصب جحيم: ومقولتليش ليييه وقام حدف عليها فازه جت علي رجليها 


الخدامه حطت وشها في الارض واتخرست 


رامي قام وطلع من الڤيلا


 وراح الاوضه الي ريم فيها وفتحها بقوه طلع في وشوا كمية هوا متلج 


رامي داس علي ايدوا وغمض عيونوا بألم ودخل بغضب شديد 


لقاها متكوره علي نفسها وجسمها كلوا ابيض اوي من كتر ما هي متلجه وكدمات جسمها ظهره جامد


 ونازل علي اديها دم متلج علي جسمها وعيونها منفخين وسود 


رامي بصلها وهو بيداري حزنوا:بقيتي عامله زي الزباله بالظبط محدش هيبصلك بقيتي معفنه ي ريم مفكيش انوثه نهائي حذرتك وقولتلك اتجنبي غضبي ومسمعتيش الكلام يا ريم شوفتي وصلنا ل ايه 


ريم محصلش منها اي ردة 

وهو جرح انوثيتها


رامي قرب منها الاكل: كلي 


ريم نزلت دموعها السخنه تحرق وشها المتلج 


رامي بصوت عالي

 وغضب:اطفحييي


ريم دموعها نزلت اكتر 

مسكها من شعرها وقومها ليه وبدأ يضرب فيها بغضب شديد وراح رزعها في الحيطه 


وكان في تلجه حاميه عامله زي السكينه دخلت في دراعها 


بدأ صراخها يعلوا 

رامي لفلها بحزن وشافها اتخض وراح شال اديها بسرعه واخدها في حضنوا


رامي ببرود: انتي متلجه


ريم بتحاول تبعد عنوا بس هو مسكها 


ريم ببكاء:طلعني من هنا هموت من التلج 


وجسمها كلوا بيرتعش


 رامي قلع القميص بتاعوا ولبسهولها وشالها وراح الڤيلا وطلع اوضتة ودخلها حطها علي السرير


رامي:متعصبنيش يا ريم مش حابب اعمل فيكي ده كلوا حرام عليكي انا وانا متعصب مش بقدر اسيطر علي غضبي مش بشوف انا بضرب مين  حط جبينوا علي جبينها انا بغير عليكي يا ريم بغير عليكي اوي مش بطيق حد يلمسك بحس بنار في قلبي ومش بقدر اسيطر نهائي علي غضبي 


رامي نزل علي ركبتوا ورفع قدمها وباسها من رجليها بحب بل بعشق


ريم بصتلوا ودموعها نزلت بغزاره


رامي:عمري ما عملتها لحد في حياتي حتي امي

 

ريم لاحظت اسمها الموشوم علي صدروا ودراعوا 


رامي:هل تعلمي اني احبك 


ريم جسمها بيتنفض من التلج وقالت بتهته:ا انت. ق ق قولت.   ا انك اول ما تخلين تخليني     ا ابطل المخدرات هتوديني عند بابا وماما انا انا خلاص بطلت وديني بقا وطلقني 


رامي بعدها عنوا وبدأ علامات الغضب تظهر عليه وقام فضل يلف حول نفسوا بغضب وبيحاول قد ما يستطيع انو ميفقدش اعصابوا


رامي وهو بيحاول ميفقدش اعصابوا:ريم مفيش مرواح عند حد انتي ملكي ومراتي وانا محدش يقرب من حد يخصني حتي لو ابوكي مامتك وهو يجوا يشوفوكي لكن انتي تروحي لا متحلميش 


ريم بصتلوا ودموعها نزلت وقالت بتهته: انت مريض م ر ي ض وبدأت تعلي صوتها وتصرخ عليه انا بكرهك بكرهك يا رامي ومبكرهش حد في الدنيا قدك


رامي فقد اعصابوا وجابها من شعرها وحدفعا من السرير للحيطه ورحلها 


ريم بصتلوا وغمضت عيونها جامد وبتعيط بصوت هادي وعماله تغمض وتفتح في عيونها جامد علي انو حلم وهتفوق منوا 


ريم مكنتش بتعيط من جروح الي في جسمها ولا من الضرب


 بتعيط خوف من شكل رامي وهو بالفعل نمر ولا ينصح بأحد النظر إليه وهو بهذه الحاله شكلوا يخوف جسموا جسم رياضي


 ووسيم بس لما بيتعصب عيونوا بتسود كسواد الليل وجفن عيونوا بيحمر جدآ ونظرتوا لوحدها كفيله في موتك 


ريم عماله تغمض وتفتح في عيونها جامد رامي قرب منها وجابها من شعرها ورفعها ليه 


رامي بغضب وصوت كفحيح الثعبان:مفيش حد اتجرء ورفع صوتوا عليا وهتيجي واحده زيك *وكمل بأستحقار* زيك انتي ترفع صوتها عليا ده انا امحيكي من علي وش الدنيا ريم حذاري ثم حذاري صوتك يترفع عليا تاني احسن وقسمآ بالله اقتلك فيها و اللعنه (رامي اموا كانت ايطاليه وكان مقدي نص حياتوا في ايطاليا) 


رامي هبدها في الارض وقعد قدامها وبقت تحت قدموا


رامي:اغسلي رجلي يا ريم


ريم بصتلوا وفي لحظه كانت بتقوم وتصفعه بشده


 رامي بصلها بغضب وقام 

ضربها قلم اقوي قلم اخدتوا منوا وشدها من شعروا وقرب من رقبتها وعضها لدرجة انو رقبتها طلعت دم 


رامي هبدها في الارض وخرج ورزعت الباب نفضت جسمها 


وبدأ شهقاتها تعلوا وتعلوا وجسمعا بيتنفض جامد تليفونها رن قفلت بس رن تاني ردت وهي بتحاول تبطل عياط


ريم بتعب:مين


المتصل: انا ده انا ابوكي يا ريم 


ريم بصت للتليفون ورجعت حطتوا علي ودنها:هنهزر


ابو ريم بصوت مهزوز: انا يا ريم انا بابا 


ريم بدأت في حاله هستريه من البكاء وشهقتها تعلوا: با بابا تعال خدني ونبي هيموتني يا بابا وبدأت تصرخ 


ابوها: اسف يا بنتي والله بس ده النمر وانا مش قدوا


ريم مسجت دموعها: ي يعني اي


ابوها:ربنا معاكي انا اسف

وقفل 


ريم بصت للتليفون بصدمه: لا لا لا لا لا ونبي ونبي لا مش معقول الي سمعتوا لا لا 


وحطت اديها علي قلبها وايد تانيه علي شفايفها تكتم الشهقه  

.

وقامت راحت للمرايه وضربت اديها في المرايه والمرايه انكسرت ومسكت الازاز وبدأت تدوس عليهم جامد وبقت تصرخ بألم في قلبها قلبي يحترق


 ياربييييييي وبدأت بتكسير كل شئ يقابلها وداست علي الازاز بس مفيش الم اكتر من الم قلبها الذي احترق وانكسر من جميع الناس وبالاخص رامي قعدت في الارض بأنهيار وبدأت تصرخ


 وتقول تعاااااااااابت والله تعبت كفايه كفايه ي الله انا كرهت نفسي اكتر بكتير انا اكره نفسي انا لست فتاه كئيبه انا لسه ضعيفه ياللهي انجدني 

وبدأت تبكي بهستيريه وقامت بضعف ورجليها بترتعش فتحت الدولاب وطلعت زجاجه فيها حبوب ل تهديئ الاعصاب وللكتئاب خدت اتنين


فلاش باااااااك

الدكتور:هي حبايه واحده بس لما تفقدي اعصابك

بااااااك


ريم فضلت شويه بس مفيش مفعول وعماله تعيط وشهقاتها بتزيد راحت فتحت الزجاجه مره اخري واخدت ٨وحدات ورا بعض

.


فضلت قاعده ومفيش اي نتيجه  فضلت حاطه اديها علي قلبها 


وجسمها يرتجف بطريقه مخيفه وجسمها الي كان ابيض من التلج بقا احمر دم وشفايفها ابيضت 


وبقت تعيط بصوت عالي وتصرخ وهي تقول: تعبتتتت يارب تعبت والله تعبت كفايه كفايه كده والله تعبت خدني ونبي يارب خدني ونبي وبقت بكي وترتجف بطريقه مخيفه واديها ورجليها بترتعش جامد جدآ


(عارفين الخلاط وهو بيخلط الطمام كان جسمها يرتعش بنفس الطريقه واسرع) 


رامي دخل الاوضه 

ريم بصراخ وهي بتلمس بأديها المرتعشه علي وجهها: طلقني طقلنااااااااااي

 

رامي راح وهو مش عارف هي بيحصل فيها ايه ورزعها بالقلم 


وجه يخرج اوقفوا قنبلة البكاء الهستريه بتاعتها وشهقاتها التي تعلوا اكثر من القبل 


رامي بصلها بقلق ولقاها قاعده علي الارض وبتبص لأديها المرتعشه بطريقه فظيعه ومخيفه

 

رامي رحلها بسرعه بقلق 

مسكها من وشها وبدأ


 يتحدث بالانجليزي :ماذا بكي؟ رامي مسح علي وشوا واتكلم بالعربي 


رامي بقلق: مالك ايه الي حصلك ممالك يا ريم


ريم غرزت اديها المرتعشه في شعرها وهي تحاول الاستيقاظ من هذا الكابوس وجسمها يرتجف ويرتعش بقوه ووبكائها يعلوا وشهقاتها تعلوا وتزيد


رامي:لا تفعلي هذا ارجوكي لا تفعلي بي هذا لا تبكي ارجوكي 


وبدأ هو الاخر يرتجف من خوفوا عليها ومن منظرها المفزع


رامي: مش همد ايدي عليكي تاني والله لو عايزه هفرغ مسدسي كلوا في دماغي حقك عليا متعيطيش ونبي 


ريم لا تسمع مما يقول وجسمها يزداد في الارتجاف وبصتلوا و عروق عيونها حمر دم وشفايفها ترتجف بفظاعه 


رامي بدأ يصرخ: ماذا بكي واللعنه اللعنه عليَ ريم اهدئ ارجوكي لا تبكي انا اموت ببطء لا تفعلي بي هذا ارجوكي 


ريم بدأت تصرخ بقوه وتصرخ وتصرخ وجسمهاا يرتجف بقوه شديده ووشها احمر جامد اوي


 وبدأت تبكي بحرقه وهي صعبان عليها نفسها انا عملت ايه عشان يحصل فيا ده كلوا حتي اصبح النمر يدمع 


رامي:حاسه بأيه طب حاسه بأيه انا اسف مش هضربك تاني اقسم لكي ريم اقسم لكي لن امد يدي عليكي


ريم ضمدت جسمها لصدرها وحضنتهم بيدها وهي تتمتم وتحاول اهداء جسدها الذي يرتجف بقوه:لا الحياه حزن وسعاده و وانا قديت حياتي كلها حزن اك اكيد في سعاده ا اكيد ربنا شايلي السعاده و و مش هموت غ غير لما ربنا يجبر بخاطري ويسعدني 


هذا ما كانت تتمتم به وتحاول اهداء جسدها وبكائها يزداد 


ريم وهي تحاول الكلام 

ريم وهي ترتجف بقوه وتحاول التنفس وهي تتنفس بصعوبه كبيره:انا اموت انت قتلتني يا رامي انا متعبه متعبه يوجد ألم هنا وشاورت علي قلبها بيدها المرتعشه 


وبدأت تتحدث وجسمها يزداد بالارتجاف ودموعها تنزل بغزاره انا محدش بيحبني انا انا وحيده طول حياتي مكنش معايا حد وانت وانت جيت ك كسرتني وبتقتلني ببطء وابي ابي تخلي عني وقال لي انك النمر وهو مش قدك


 و و وانفجرت في البكاء

.

 وقامت برجليها المرتعشه بطريقه فظيعه ورامي باصص قداموا بحزن 


 ومسكت المسدس بتاعوا وحطتوا نحية قلبها 


رامي بقلق مخطلط بصوت حزين: لا ارجوكي لا تفعلي ريم لا تفعلي هذا ارجوكي 


ريم وجسمها لا يتحمل الوقوف: انا اتألم انا لا استحمل هذا العذاب


 وفي ثانيه كانت طلقه تخرج من المسدس 


رامي بصلها بصدمه وهي نزلت جثتها لتعلن روحها عن الراحه ابتسمت 


رامي بصراخ: رييييم 


شالها بسرعه ونزل بيها جري


 وشرين اول ما شافتهم ابتسمت والحرس كلهم كانوا وراه وهو ساق العربيه بجنون ودمعه نزلت من عيونوا 


وراح علي اقرب مستشفي ودخل وكل الي يشوفوا ينظر له بخوف شديد 


رامي دخل اوضه عشوائيه ودكاتره كتير دخلوا 


رامي مسك واحد من قميصه وشدوا ليه 


رامي بغضب: قسمآ بالله لو حصلها حاجه ليكون تمنها حياتك انت والدكاتره الي معاك 


الدكتور بصلوا بخوف شديد وهز دماغوا بماشي بسرعه كبيره


رامي حدفوا جوا الاوضه وبدأ العمليات بعد حوالي ساعتين 


الدكتور: لا لا لازم تعيش هنموت كلنا ده النمر لا لا لازم تعيش 


وبدأ الدكاتره يحطولها الكهربه علي صدرها ويرفعوا حتي بدأ قلبها بالنبض مره اخري 

الدكاتره اتنفسوا بخوف 


الدكتور: دخلت في غيبوبه 


الدكتور٢:مين هيقولوا 


كلهم بصوا لبعض بخوف 

وطلعوا 


رامي بصلهم بملامح خاليه من التعبيرات 


الدكتور: احم حضرتك احنا عملنا كل الي علينا بس هي دخلت في غيبوبه ورافضه الاستيقاظ منها 


رامي طلع مسدسوا واطلق عليه رصاصه في ايدوا 

رامي دخل

 

رامي قرب من وجهها: هتصحي يا ريم واقسم بالله لو ما صحيتي لهندمك بمعرفتي 


سقطت دمعه من عيونها 


                     الفصل السابع والعشرون من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×