رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل السابع والعشرون

 


 

احببتها ولن يفرق بيننا احد🥀


البارت السابع والعشرون



رامي قرب من وجهها: هتصحي يا ريم واقسم بالله لو ما صحيتي لهندمك بمعرفتي


سقطت دمعه من عيونها 

وهو مسحها ببرود شديد وقعد علي الكنبه قدامها بلامبالاه


وفضل يبصلها 


عدا ساعات وهو علي نفس الحاله قاعد مبحلق فيها 


عدا تلات اسابيع وريم رافضه انها تصحي من الغيبوبه ورامي حالتوا ادهورت 


رامي وهو داخل بالحرس وعيونوا حمر دم


 والمستشفي اتملت حرس دخل اوضة المدير وجابوا من قميصوا وجروا وراه 

ودخل اوضة ريم ورماه في الارض


رامي بزعيق وغضب: خليها تصحي


الدكاتره دخلوا وهما بيرتعشوا من الخوف 


رامي: قسمآ بالله لو ما صحيت انهارده لكون جايب راسك مكانها 


المدير بصلوا بخوف


 والدكاتره راحوا ل سرير ل ريم وعطوها ابره  


الدكتور بخوف:احنا ادينها ابره وهنحاول نخليها تفوق

رامي طلع مسدسوا ووجهوا ليهم 


رامي: وعزة جلال ربي لو ما فاقت لتكون رسكوا كلكوا تمنها بره 


الدكاتره والمدير بصولوا بخوف


رامي بغضب وزعيق: بررره 

كلهم طلعوا جري


رامي حط مسدسوا في البنطلون وقرب منها 


رامي: فوقي بقا وجعتي قلبي حرام عليكي فوقي مش هتفضلي سيباني اصحي يا ريم 


رامي قعد علي الكنبه وحط ايدوا علي جبينوا 


وقام بغضب جحيم وطلع بره وضرب رصاصه في كتف دكتور من الدكاتره 


رامي بغضب:خمس دقايق تدخل تفوقها وإلا المره الجايه هتكون في دماغك


 الدكتور دخل بخوف وهو ماسك ايدوا ورامي دخل وراه 


الدكتور مش عارف يعمل ايه هي مش عايزه تصحي 


دخل مراد:وهو صاحب رامي وشافوا كده


مراد بصوت رجولي:رامي 


رامي بصلوا 


مراد:مش هينفع كده هي الي مش عايزه تصحي انت كده بتظلم الناس


رامي بغضب:ابعد عن وشي دلوقت يا مراد


مراد راحلوا:اسف 


وغرز ابره مخدر في دراعوا 


رامي بغضب وهو يفقد السيطره:مش هسيبك


ووقع علي الارض مراد امر الدكاتره انو يشيلوا ودخلوا اوضه 


بعد يومين 


ريم بدأت تفتح عيونها 


مراد بأبتسامه:حمدالله علي السلاامه


ريم بتوهان:الله يسلمك انا فين


مراد:انتي في المستشفي


ريم بتعب: فين رامي 


مراد:هيجي دلوقت 


رامي دخل الاوضه وعيونوا بتقفل 


رامي:اطلع بره 


مراد:تمام


وسابهم وخرج 


ريم بصتلوا جامد


رامي راح ونام علي السرير وحط راسوا علي صدرها وغرز ايدوا في خصرها وعيونوا بتقفل  


رامي:وحشتيني اوي


ريم دموعها نزلت وحطت

 اديها علي شعروا وبدأت تمسح بحنيه 


رامي:اسف يا ريم عارف انك تعبتي معايا بس انتي كده بتشوفي اقل حاجه عندي انتي مشوفتيش النمر علي حق انا لما بضربك بخاف من كتر الغضب يطلع النمر الي جوايا واموتك في ايدي انا بحسس عليكي لما بضربك مش اكتر


ريم ببكاء:وبتضربني ليه


رامي:انتي بتعملي حاجات تعصبيني وبتعصي كلامي وبغير عليكي انا بغير عليكي من ساره يا ريم ومراد انا هقتلوا عشان بصلك بس،،، انا متملك عندي مرض التملك مبسبش حاجه بتاعتي وانتي بعد الي عملتي مش هتطلعي من القصر انتي بتاعتي انا


ريم جت تبعدوا عنها


رامي مسك خصله من شعرها جامد:متبعديش 


ريم قربت تاني ودموعها نازلين بغزاره 


ونامت 


(اشتقت الي دفني الحياه شديدة الرعب يا عزيزي🙂)


وبعد وقت كبير جدآ ريم فتحت عيونها 


ملقتش رامي قامت بصعوبه لقتوا قاعد علي الكنبه وبيشرب سجاره وبينفثها بغضب شديد


رامي رحلها وهو بيحاول يداري لهفتوا عليها 


رامي ببرود: حبيتي القاعده في المستشفي صح


ريم بصتلوا بتعب: م مش هتبعد عني بقا 


رامي:متحلميش


ريم غمضت عيونها رامي حط ايدوا في وسطها وقعدها وقعد قدامها 


ريم بدموع:حرام عليك انا عملتلك ايه يا رامي عشان كل ده 


رامي قرب منها وطبع قبله علي خدها


رامي:اخدتي قلبي يا ريم وبتعصبيني وانا مش بقدر اسيطر علي غضبي انا عصبي بطريقه وحشه انا بحبك 


ريم ببكاء:ده مش حب انت بتعذبني 


باب الاوضه اتفتح ودخل رجل طويل وعريض رجل مافيا


رامي قام بغضب.


رامي: مين الحيوان الي يدخل من غير ما يخبط


چون بقليل من الخوف:انا چون جاي من تبع منصور من المافيا 


رامي ببرود ووقف قدام ريم عشان ميحطش عيونوا عليها.


رامي: رجلك الي دخلت بيها هطلعك من غيرها 


چون: عايزينها يا نمر 


رامي راح ووقف قداموا ببرود: النمر مش بيسيب حاجه تخصوا وصل الكلام ده للبعتك واسمها هتنطقوا علي لسانك هقطعهولك 


چون بصلوا نظره مخلوطه بالخوف 


چون يتصنع القوه ولف من نحيتوا ولسه هيروح ل ريم 

رامي ضرب طلقه في


 ضهروا واول ما لف ضربلوا طلقتين واحده في عين والتانيه في العين التانيه 


(يا جبروت اهلك يا شيخ)


ريم جسمها اتنفض 


رامي بغضب جحيم:عشان تبقا تبصلها او تفكر تقرب منها 


ريم دموعها نزلت وجسمها بيتنفض من الخضه 


الحرس بتوع رامي خدوا الجثه وطلعوا


رامي راح ل ريم وحط ايدوا علي وشها 


رامي وهو بيهديها: هششششش خلاص اهدي انا معاكي اهو متعيطيش خلاص متعيطيش.


ريم ببكاء وهي تضدم نفسها ل حضنوا:انا خايفه 


رامي ضمها ليه وحط راسها علي صدروا:اول ما تحسي انك خايفه اقفلي عينك وافتحيها هتلاقيني قدامك متخفيش طول ما انا عايش حتي لو بعدتي يا ريم وديه حاجه مستحيله انا هبقا بحميكي 


ريم غمضت عيونها بألم : ليه متبقاش كده علي طول

 

رامي:انتي متخلينيش افقد اعصابي وانا هفضل كده علي طول


ريم رفعت اديها وحطتهم علي رقبته وحطت راسها علي كتفوا وبدأ نفسها ينتظم 


رامي نام ونيمها في حضنوا وقعد يلمس علي شعرها بحنيه 


في الليل


 رامي دخل الڤيلا وهو شايل ريم


شرين في نفسها

 بقرف:اوووف بقا مش هنخلص


رامي طلع وداها اوضتها وباسها من دماغها ونزل مكتبوا 


وشرين ابتسمت بخبث ودخلت وراه 


وهو كان بيشرب 


شرين حضنتوا من ضهروا

شرين:وحشتني


رامي معملش اي ردة فعل 


شرين باستوا من خدوا


رامي رفعها من شعرها 


وريم صحيت في الاوضه 


ريم ابتسمت ونزلت براحه تحت سلمت علي ساره


ساره:انا اسفه يا بنتي والله ما كنت اعرف ان ده هيحصل


ريم بأبتسامه باهته:ولا يهمك.


ساره باستها من دماغها


ريم:هو فين 


ساره:في المكتب


ريم:تمام وقامت وهي مبسوطه 


وراحت فتحت الباب من غير ما تخبط وبصتلهم بصدمه


شرين وهي بتقوم وتلبس فستانها بسرعه: مش تخبطي قبل ما تدخلي 


ريم بدموع:انا انا اسفه بس بس كنت جايه اقول ل را رامي حاجه اسفه وخرجت شرين جت تنام في حضنوا تاني راح رزعها في الارض وقام 


ريم طلعت اوضتها وفضلت حاطه اديها علي قلبها


 وجاتلها نوبة بكاء هستيري فتحت الدولاب وجابت الحبوب وخدت اتنين وتكورت علي نفسها في الارض وفضلت تعيط وشهقاتها تزيد 


ريم:انا بكرهك يا رامي بكرهك وبكره نفسي انا مفيش حد بيحبني

 هيحبوني ازاي وانا اصلا مش طايقه نفسي انا انا بكره نفسي 


وقامت ومسحت دموعها بعنف وهي بتحاول تسيطر علي دموعها متنزلش ورجليها وجسمها بيرتعشوا 

نزلت لقتهم قاعدين علي السفره 


ريم راحت وقعدت


 والخدامه حطتلها الاكل


ريم بلامبالاه: شكرآ


الخدامه: عفوا سيدتي

ومشيت


رامي وهو بياكل:هنسافر كلنا بعد يومين 


شرين: هنروح فين 


رامي بصلها بطرف

 عيونوا:ايطاليا


شرين: تمام


رامي بص ل ريم 


ريم:مش عايزه اجي


رومي: مش بمذاجك


ريم وهي بتقطع الاكل: لا بمذاجي


رامي مسك معصم اديها جامد:قولتلك اتجنبي غضبي ومتعصنيش


ريم واديها بتوجعها: خلي عندك دم وكرامه وسبني في حالي بقااااا 


رامي بصلها بغضب وساب اديها 


رامي وهو يقوم ببرود تام: ماشي ي ريم امشي امشي 


ريم بصتلوا بفرحه: بجد


رامي: خمس دقايق وتطلعي بره 


ومشي وسابها ريم طلعت الاوضه بسرعه وجابت حاجتها ونزلت 


الحرس: هنوصل حضرتك وهنمشي 


ريم وهي بتحضن ساره: سلام


ساره: في واحده تسيب جوزها ل شرين اتخليتي عن مكانتك بالسهوله ديه 


ريم:انا تبعت يا ساره 


وركبت العربيه ومشيت 


رامي من فوق وهو كان بيبص عليها كسر كل الي في المكتب بغضب شديد

 بس  هي الي اختارت 


رامي بغضب:مش النمر الي تمشيه عيله صغيره امشي يا ريم امشي


ريم وصلت بيتها ودخلت براحه كبيره وحضنت مخدتها وراحت في النوم 


بعد اسبوع بالظبط كان رامي وشرين سافروا ايطاليا


 وريم عرفت من ساره وريم حالتها النفسيه بتسوء 


ريم ببكاء: مالك دلوقت مش انتي الي كنتي عايزه تمشي بتعيطي ليه دلوقت 


وبدأت تهدي نفسها 


 ريم وهي بتغمض عيونها وتفتحهم مره تانيه 


ريم: مش قولت اول ما ابقا خايفه اقفل عيوني

 وافتحهم هلاقيك قدامي انت فين دلوقت


ريم قامت وخدت حبوب المهدء وبقت تعيط وتتنفض 


ريم وهي بتمسح دموعها بكف اديها:لا لا متعيطيش هو موحشكيش موحشنيش حنية حضنوا وموحشنيش الامان معاه موحشنيش هو موحشنيش ده عذبني متنسيش عذبك ازاي و و وانفجرت في

 البكاء:وحشتني اووي وبقت تعيط جسمها

 اتنفض بسرعه كبيره لما الباب اتكسر 


منصور وابنوا ومعاه رجالتوا


منصور: يا مرحب ب ابنة اللواء محمد 


ريم بصتلهم بخوف وبكاء


منصور: ادم بيه هينبسط بينا اوي 


ابنوا: بالفعل 


منصور:النمر سابك ليه


ريم بصتلهم ببكاء اكتر


ابنوا:تلاقيها معرفتش تبسطوا 


وراح جابها من شعرها 


ريم ببكاء وصراخ: ابعد عنني


منصور: هاتها 


وخدها وطلعوا ركبوا العربيات تحت نظرات الناس ومشيوا بسرعه كبيره

 

في ايطاليا


كان رامي قاعد في اجتماع ومعاه شرين هي بتشتغل معاه 


دخل بودي جارد من بتوع رامي 


رامي بصلوا 


الرجل قرب منوا وهمس في ودنوا


رامي قام بسرعه:يبدوا ان هناك مشكله الاجتماع اتلغي ومشي 


شرين بصتلوا جامد


عند ريم 


فتحت عيونها لقت نفسها في اوضه كبيره وشكلها خرافه


قامت وحست بدوخه 


طلع واحد من الحمام وهو بينشف شعروا ووسيم جدآ

ريم بصتلوا بأستغراب 


ادم: مرحبآ صغيرتي


ريم:اين انا؟


ادم:في ايطاليا 


ريم افتكرت رامي ونزلت دموعها وقالت بصوت مبحوح


ريم: من انت؟ 


(طبعآ بيتكلموا انجليزي)

 

ادم:انا ادم رجل مافيا 


(ادم رجل مافيا٣٥سنه وسيم جدآ جدآ عيونوا خضر جدآ وابيض وشعروا بني تقيل اوي وطويل وجسموا رياضي) 


ريم:ما معني رجل مافيا


ادم: امممم انتي صغيره علي هذا 


ريم: لماذا انا هنا 

(لماذا نحن هنااااااا🎼🎻😂😂)


ادم:انتي بعد قليل

 ستصبحين زوجتي 


ريم بصتلوا بدهش وبعد كده انفجرت في الضحك: لا يا راجل تصدق بقالي كتير مضحكتش كده 😂😂😂

 وقعدت تضحك: بتهزر


ادم برفع حاجب: لا يا راجل

 

ريم بضحك: وكمان بتتكلم عربي 


ادم: انتي مجنونه


ريم: مرات مين يابا وبالنسبه للنمر الي انا متجوزاه 


ادم:سوف اطلقك منوا 

ريم: وانا لا اريد الطلاق انني احبه


ادم وهو يضع يدوا علي خدها ويقترب منها:لا يا صغيرتي لا تقولي هذا 


ريم بعدت ايدوا عنها 


ريم: اين انا 


ادم قرب منها: في منزلي


ريم بصتلوا بأستغراب:ابتعد


ادم باسها من خدها


 وقرب خصرها منوا : انني اعشق ملامحك اعشقك بجنون لقد كنت اراقبك منذ ان كنتي في الثامنه عشر كنت اراكي وانتي تعملين من اجل ابيكي 


ريم وهي بتحاول انها تبعدوا عنها 


ادم سابها وخرج 


ريم ببكاء: انت فين تعال انا خايفه وحطت اديها علي عيونها واديها بترتعش بطريقه مخيفه 


وغمضت عيونها وهي تدعوا بأن يأتي وبعد وقت وهي مغمضه حست بحد بيقرب من شفايفها بعدت بخوف شديد وفتحت عيونها بخوف


رامي ببرود: قولتلك متخفيش طول ما انا عايش 


ريم قامت وهي حاسه بخوف ونطت وحضنتوا جامد 


رامي حط ايدوا في وسطها ومسكها


ريم ببكاء هستيري:وحشتني اوي


رامي ببرود:انتي الي طلبتي انك تمشي


ريم: انا غبيه انا مش بفهم  متسبنيش زي ما كلهم سابوني


رامي: هنمشي من هنا ونرجع بيتنا 


ريم هزت راسها بماشي ورامي نزلها ومسحلها دموعها وقرب منها وباس دماغها وخدها بأشتياق  وقطعهم


 دخول ادم 


ريم استخبت ورا رامي بخوف


ادم: مرحبآ بالنمر 


ريم حطت اديها علي كتف رامي ووقفت علي صوابع رجليها ورفعت نفسها


 وهمست بخوف شديد:باسني و وكان عاوز يطلقني منك ويتجوزني


رامي وعيون بقت سود بشده وعروق ايدوا برزت بشده 


رامي راح ل ادم وقرب من ودنوا وهمس: من يقترب من شئ يخص النمر ينمحي من علي وجهه الدنيا ادم


وفي اقل من ثانيه كان ادم ورامي يتقالتلون بشده وفي الاخير ادم عظام رجلوا وايدوا متكسرين ورامي بيضربوا بشده في رقبتوا لغايت ما فقد الوعي او بالاصح مات 


دخل رجال ادم الغرفه ومسكوا ريم وحطوا المسدس علي راسها

ريم بخوف وبكاء


 شديد:ابتعد عني اترك يدي


رامي وقف قدامهم بغضب شديد معظمهم نزلوا سلاحهم وخرجوا بخوف شديد اتبقي خمسه 


رامي اطلق طلقه علي دماغ واحد منهم


رامي بغضب: اترك يديها 

الرجل بخوف: اسف ي نمر انني مطلوب بها 


رامي ضرب ايدوا الي ماسكه ريم وريم جريت واستخبت وراه بخوف شديد وفي ثانيه كانوا جثثهم متمدده علي الارض 

ريم بصت للدم بخوف شديد


ريم ببكاء هستيري:د د دم دم


رامي رحلها ومسك وشها بين ايدوا: هششش اهدئ قليلاً اهدئ ي عمري لا تفعلي بي هذا اهدئ 


ريم بصتلوا ببكاء واغم عليها 


رامي شالها ونزل بيها ركب عربيتوا وراح الڤيلا بتاعتوا الي في ايطاليا 


وبعد وقت كان يدخل وهو شايل ريم


شرين نفخت بضيق


رامي طلعها جناح وقرب منها ورفع راسها وباسها من خدها وباسها من دقنها 


وطلع من الاوضه 


شرين:هي هنا ليه 


رامي بصلها  بأستهزاء ومشي


شرين راحت وراه


شرين: هي مش قالت انها عايزه تمشي ايه الي رجعها 


رامي مسكها من رقبتها جامد وهي تكاد تخنق:انتي في البيت ده تخليكي في نفسك وبس فاهمه 


شرين بأختناق هزت راسها بماشي


رامي بزعيق:فااهمه


شرين: فاهمه فاهمه


رامي سابها ونزل وهي بقت تتنفس بصعوبه 


في الليل استيقظت ريم وهي بتبص حوليها


ريم بخضه: لا لا لا مكنتش بحلم هو هو كان هنا و و 


نزلت من علي السرير


 ورجليها بترتعش 


وكانت لابسه شورت اسود قصير وفنيله بنص كم سوده 


ونزلت علي السلم بخوف شديد وهي مش عارفه هي فين 


الخدامه:هل يوجد شئ سيدتي


ريم: اين انا 


الخدامه: في قصر النمر 


ريم بصتلها بأرتياح


ريم: واين هو النمر 


شاورتلها علي اوضة المكتب 

وريم راحت وخبطت


___ادخل


ريم دخلت ولقتوا قاعد وبيشتغل


رامي من غير ما يرفع راسوا:مالك


ريم: عرفت منين ان انا 


رامي: اشتم رائحتك


ريم: بس انا مش حاطه برفان


رامي بتوضيح:اشعر ب انفاسك ونبضات قلبك 


ريم بصتلوا بدموع 


رامي رفع عيونوا اخيرآ 


ريم راحت ووقفت قداموا ودموعها نازلين: انا اسفه


رامي ببرود:علي ايه


ريم ببكاء: انت عارف


رامي بحده:ريم انا مش

 هسيبك تاني مش هتخرجي من باب القصر انتي غلطتي وانا مش بعرف اسامح 


ريم انفجرت من البكاء 

وقعدت علي رجليها وهي بتصرخ 


رامي ببرود:اطلعي جناحك يا ريم


ريم ببكاء: متضربنيش 


رامي ببرود:روحي استريحي


ريم قامت وحطت اديها علي قلبوا ودموعها نازلين بغزاره وهي تتكلم بألم: انا هنا هذا ملكي انا انني اسفه لا تتضربني لا تتضربني انا اتألم


رامي اتنهد بتعب وشال اديها من علي قلبوا 


ريم ببكاء:ارجوك


رامي ببرود: اغربي عن وجهي ريم 


ريم هزت راسها واديها بتترعش ووشها وانفها حمر:حسنآ سوف ارحل ولن اعود حسنآ 


وخرجت وهو بقا يشرب ڤودكا وهي اقوي انواع الخمور تأثيرآ في العالم


 شرب زجاجتان وكانت الساعه اتنين بعد منتصف الليل دخلت شرين 


قام وهو سكرآ ولبس بنطلون والتيشيرت 


وطلع الجناح بتاعوا وحاول ينام مش عارف وهو مرهق ويريد النوم بس مش عارفه قام وراح الجناح بتاع ريم وفتحوا لقاها نايمه


(عامله نفسها نايمه) 


وراح حضنها جامد ونزلت دمعه من عيونوا:اريد النوم ريم لا استطيع انا متعب ومرهق اريد النوم ارجوكي لا ترحلي انا متعب في بعدك عيني لما تدوق النوم طوال الاسبوع لا اعرف النوم من غيرك اريد النوم انا متعب مش بعرف انام وانا مطمن غير في حضنك ريم


ريم نزلت دموعها بقوه ولفت واخدتوا في حضنها


رامي:طول الاسبوع الكامل وانا لا ادوق النوم وكنت علي امل انك ترجعي لا ترحلي يا ريم لا ترحلي ارجوكي 


وعم الصمت للحظات


رامي:عايز انام يا ريم انا تعبان


ريم ببكاء صامت:نام انا هنا 


رامي وهو غير واعي: مش هتسبيني


ريم ببكاء: لا 


رامي حط راسوا علي صدرها وراح في النوم وجسموا مرهق 


وهي فضلت تعيط طول الليل 


في صباح يوم جديد شرين دخلت اوضتة رامي وهي بتفتح الباب بغضب 


ودخلت لقتوا نايم في حضن ريم 


شرين خدت زجاجة المايه وحدفتها في الارض بغضب ورامي وريم صحيوا 


شرين بغضب:انت نايم هنا ليه 


ريم قامت بالامبالاه ولبست الروب ودخلت الحمام 


رامي قام وغضب الدنيا والاخري علي وشوا ومسكها من شعرها ووفضل يضرب فيها 


رامي بحيح ثعبان:مش انا الي واحده ست ترفع صوتها عليا والدخله الو****الي دخلتيها ديه هندمك عليها ومش النمر الي تتكلمي معاه كده اعرفي حدودك يا شرينن 


وخدها من شعرها وحدفها بره الاوضه وهي وشها بينزف 


وهو قفل الباب 

ريم طلعت وهي لابسه بورنس اسود وسايبه شعرها القصير


مدت اديها وخدت تفاحه وفضلت تاكل فيها 


وهو بصلها ودخل اخد دش ودخل اوضة الهدوم ولبس


رامي راح وقعد جنبها وحط رجل علي رجل: انا ايه الي جابني هنا امبارح


ريم بالامبالاه:معرفش 


رامي بغضب: انطقي يا ريم


ريم: ممكن تكون اتلغبطت وكنت رايح ل شرين


 وبصتلوا بسخريه وانكسار

رامي مسكها من دراعها جامد 


رامي:ماشي يا ريم وزقها


 وقام خرج من الاوضه 


شرين دخلت اوضة ريم وهي بتبصلها بحقد وغضب


شرين:امشي من هنا يا ريم

 

ريم: ليه


شرين: عشان انا بس الي ليا حق هنا مش انتي


ريم بسخريه: وانتي مالك اصلا 


شرين: ابعدي عن هنا يا ريم

ريم: اطلعي بره 


شرين: ب..... 


ريم بغضب: اطلعي بررره


شرين بصتلها بغضب وطلعت 


ريم لبست ونزلت وقعدت تبص في القصر 


وقعدوا كلهم عشان يفطروا 

شرين ل رامي: اسفه حبيبي مكنش قصدي بس كنت غيرانه عليك


ريم بصتلها بغضب 


شرين: عندي خبر حلو


                   الفصل الثامن والعشرون من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×