رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد


 

•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•


•♡• البارت السابع والتامن•♡•


بصوت فارس


يوم طويل جدآ انهارده


 ولازم اودي سجي المقابر قبل العمليه وبعد ما العمليه ما تنجح ان شاء الله 


هعمل الي قولت عليه ان شاء الله هي سجي مش هتسبني هي بتحبني وانا بحبها وهتفضل معايا وصحابنا مش هيقدروا يعيشوا من غيرها 


وندي و رودي ورهف مش هيقدروا يعيشوا من غيرها وانا هموت بعدها لو العمليه فشلت يارب ونبي يارب خليها لينا ونبي يارب ونبي😿


في صباح يوم جديد كانت الساعه يعتبر ٨ونص الصبح


 ومحدش صاحي غير سجي وافتكرت امبارح


فلاش باك


سجي: ايه اكتر حاجه مش بتحبها يا فارس


فارس بضحك: ليه يا اختشي😹😹


سجي: قول بس


فارس:حاجه زي ايه طب اكل ولا ايه


سجي:ايوه ايه اكتر حاجه مش بتحبها في الاكل


فارس: اللمون بكره اوي طعموا معفن


سجي بتفكير: اممممممم ماشي


فارس وهو بيبصلها:بس ليه 


سجي وهي بتلعب في شعروا:لا ولا حاجه


بااااااك


سجي وهي بتبص ل فارس وهو نايم: اني اسف يا حبيبي بس لازم اسيب ذكره حلوه تضحكك لما تفتكرني 🙂😿


وقامت تتسحب عشان ميسمعهاش وخرجت من الاوضه


 وراحت المطبخ تدور علي لمونه الحمدلله لقت واحده


 قطعتها وطلعت وفتحت الاوضه براحه ودخلت بنص راسها تشوفوا صحي ملقتهوش صحي دخلت وقعدت علي السرير جنبوا 


وفتحت بوقوا براحه جدآ وراحت عصرت المونه وهي مبتسمه بحماس


فارس نايم وعقد حوجبه وطعم معفن في بوقه فتح عينه بسرعه وراح قعد يشرب مايه


فارس: يا سجي الكللللللب


سجي بضحك: لمون مفيد للصحه جدآ وانا خايفه علي صحتك 😹😹


فارس قام: حد قالك تخافي علي صحتي تحطيلي لمون وانا نايم يا شيطانه🙂


سجي بضحك: كل ده عشان شربتك لمون وهي بتمسح علي ضوافيرها 


يا حبيبي ده كده كل يوم وبعدين انت بتشخر وانت نايم ومكنتش عارفه انام منك روحت اديتك لمون


فارس بصدمه وهو بيشاور علي نفسوا: انا بشخر وانا نايم


سجي وهي واقفه فوق السرير: اها بتقعد تعمل كده بص وقععد تقلدوا بطريقه مضحكه


(تخيلوا تخيلوا😹😹)

سجي: بص بتعمل شيخاشيخاشيخا


فارس بضحك: انا بعمل شيخا شيخا شيخا😹😹😹


سجي: اه وبتتكلم وانت نايم


فارس بضحك: وربنا كدابه ده محمد كان بينام جنبي كل يوم ومكنش بيقول اني بشخر😹😹


سجي بغيره:وهو ينام جنبك ليه


فارس بخبث:صحبي بقا


سجي بصتلوا بغيظ


فارس بضحك شدها في حضنوا وهو بيضحك وباسها من خدودها: بتغيري يا بطه😹😹


سجي وهي بتلف ايديها علي وسطوا وبتبادولوا الحضن:اه بغير مش حبيبي بقا 


فارس:بحبك يا سجي بحبك اوي


سجي قعدت: طب يلا يا اخويا ادخل خد دش والبس عشان نروح المقابر وبعدين المستشفي


فارس باسها من دماغها: خمس دقايق وجاي


 ودخل اخد دش وهي لبست بنطلون اسود وتيشيرت اسود بنص كم


 وعملت شعرها ديل حصان وهو خلص ولبس تيشيرت اسود وبنطلون جينز ابيض وكوتش اسود


سجي: مش هنقولهم يجوا معانا


فارس: لا احنا نروح وهما يجوا ورانا علي المستشفي


سجي بأبتسامه وخوف: اشطا يلا


فارس بأبتسامه: يلا


وطلعوا وركبوا العربيه وراحوا المقابر ودخلوا 


سجي بدموع في همس:هجيلكوا النهارده معرفش بس حاسه ان العمليه هتفشل وهجيلكوا وممكن تنجح واقعد مع حبيبي نفسي تنجح بجد  🙂


فارس حضنها: هتنجح ان شاء الله هتنجح انتي بس

 متخوفيش نفسك


سجي ببكاء: طب وافرض منجحتش هتنساني صح


فارس مسك وشها بحزن: عمري ما هنساكي يا سجي وبعدين العمليه هتنجح متخفيش وانا وعدتك


 ان بعد العمليه هنعمل حاجات كتير حلوه اوي متخفيش ي سجي انا معاكي وصحابنا معاكي وربنا معاكي انتي بس متخفيش وخلي عندك امل ان العمليه هتنجح 🙂


سجي ببكاء:نفسي تنجح وابقا معاك يعني اول ما القي حد يحبني بجد واحس انو سندي وضهري ورسمت مستقبل حلو اوي لينا 


وكنت فرحانه جدآ مستقبلنا كان هيبقا جميل ي فارس ازاي ده كلوا يطلع اوهام ومكملش وانت تكمل مع واحده غيري ازاي بس 😢


فارس بدموع وهو بيمسحلها دموعها ووخدها في حضنوا:استغفري ربنا حرام كده بس متخفيش بقا ان شاء الله 


العمليه هتنجح انا دعيت كتير جدآ ان شاء الله هتنجح يا سجي ومتخفيش لو منتجحش بعد الشر هجيلك ونكمل فوق احسن من هنا


سجي ببكاء:لا انت وعدتني انك هتكمل حياتك وتتجوز وتجيب نونه حلوه وتسميها علي اسمي ابتسمت سجي جبها يكون لون عيونها اخضر 


ولو مطلعتش اخضر ركبلها عدسات مليش دعوه وقول ل امها ان انا الزوجه الاولي وحبها ومتظلمهاش يا فارس و و وانفجرت من البكاء 


سجي ببكاء وعيون حمر دم:متتجوزش يا فارس مش هستحمل تكون في حضن واحده غيري مش هستحمل😭


فارس ببكاء كالطفل:مش هتجوز متخفيش وانتي العمليه هتنجح وهتبقي زي القرده متخفيش بأذن الله هتنجح


سجي بدموع وصوت مبحوح:

 ينفع اطلب طلب بس متقولش عليا قليلة ادب


فارسضحك وسط دموعوا: اطلبي


سجي بدموع: احضني


فارس حضنها جامد وهي لفت ايدها علي رقبته وحضنتوا جامد زي ما يكون حضن الوداع 😿


وبعد وقت


فارس: يلا عشان الدكتور قال الساعه١ نكون هناك


سجي: ماشي يلا


ومشيوا راحوا المستشفي لقوا الشباب والبنات هناك


دخلوا كلهم اوضه وسجي قعدت علي السرير


الدكتور: هنديكي بنج كامل عشان الوجع هيبقا كبير فلازم بنج كامل وهنديكي دلوقتي البنج وهنبدأ بالعمليه اول ما تنامي بالظبط


سجي هزت راسها بماشي: يارب


الممرضه جت وادتها البنج 


بعد وقت


سجي وهي بتروح في النوم: فارس


فارس مسك ايدها وبيكلمها وهي عنيها بتقفل: متستسلميش للمرض يا سجي متستسلميش خليكي معايا متستسلميش لو بتحبيني مش هقدر من غيرك هموت يا سجي😿


سجي هزت راسها وفي خلال ثواني كانت راحه في النوم


البنات واقفين يدعوا ربنا والشباب واقفين بحزن ومربعين

 ايديهم


فارس للدكتور: هتبدأ العمليه دلوقت


الدكتور: اه والدكتور چون جه من بدري هو الي هيعمل


 العمليه هو دكتور شاطر جدآ وانا هكون معاه بساعدوا


فارس برجاء: متخلهاش تروح 🙂خليها تعيش وحيات عيالك خليها تعيش

 هي وعدتني انها هتفضل معايا ل اخر يوم في عمرنا خليها تعيش اعمل اي حاجه ونبي وحيات عيالك😭


الدكتور بحزن: هنعمل الي علينا والباقي علي ربنا ادعولها

والممرضين نقلوا سجي في اوضة العمليات والشباب والبنات واقفين مستنين


وبعد اربع ساعات بالظبط


رودي برعب: مش اتأخروا اوي كده 


محمد:خير ان شاء الله خير


كلهم: ان شاء الله


فارس قاعد وشوا باهت خالص 


فارس في نفسوا: يارب ونبي يارب ونبي وحيات سيدنا النبي يارب خليهالي ونبي يارب مش هقدر اعيش من غيرها


الدكتور طلع وكلهم رحولوا


فارس قام ورجلول بترتعش


فارس بلهفه: ايه يا دكتور العمليه نجحت صح 


الدكتور بحزن: عملنا الي علينا والله وحاولنا اكتر من مره انا اسف البقاء لله


عم الصمت للحظات


فارس: لا متقولش كده هي قالتلي مش هتسبني ازاي بس هي وعدتني انها مش هتسبني 


ونبي شوفها ممكن يكون في حاجه غلط وحيات عيالك شوفها مره كمان و و و انت بتكدب عليا ليه انا هوديها مستشفي احسن وهسفرها وهتخف


الدكتور بحزن: انا اسف ومشي


ندي ببكاء: لا لا لا هو بيهزر صح بيهزر  و هي مش هتسبني ونبي اعمل حاجه يا اسر وونبي


اسر بحزن: ربنا يرحمها ويغفرلها


وخد ندي المنهاره في حضنوا وهي بتعيط


رهف و رودينا قاعدين ودموعهم نازله 


رهف وهي بتفتكر ايام مع سجي


فلاش باااااك


رهف: يا بنتي متشلنيش 


سجي: وربنا لعملها استني بس


رهف:ما انتي بتعمليها غلط يا حماره


سجي بصدمه: انا حماره


رهف: وجموسه وجحشه


سجي: بقا كده ماااشي


وراحت مسكت الدقيق وراحت رشيتها علي رهف


رهف بشهقه: يا كلبه وفضلوا يهزروا 


سجي: خلاص تعالي تعالي


وقعدوا


سجي وهي بتحضن رهف: تعملي ايه لو مت


رهف: ايه الهبل ده تموتي ومين يهزر معايا انتي هبله


سجي بضحك: طب نتخيل بس هتعملي ايه


رهف: اممممممم هزغرط😹😹😹😹


سجي: اه يا كلبه


رهف: لا بهزر والله هزعل اوي وهفضل اعيط كل يوم ومش هنساكي 


سجي: امممم طلعتي بتحبيني يا وحشه


رهف: طب انا غلطانه هزغرط😹😹😹


سجي: بكره يجي وتندمي علي كلامك ده


صدي صوت سجي وهي بتقول


.............يلهوي يا ابو سوسو اجري يا ررررهف..............


.........بحبك يا بت والله..........


.........بكره اموت وتندموا عليا يا كلاب.........


..........هنفضل مع بعض ل اخر يوم في عمرنا.........


........سجي وهي بتعيطي..امي يا ندي امييييي...........


........كل واحد ولي نهايه محدش هيكمل للاخر.........


............انا نجااااااااحت......


باااااك


رهف ببكاء بهستيري: يا سجي😭


ايهاب اخدها في حضنوا وهي بتعيط جامد وبتضرب رجليها في الارض


رهف ببكاء: قالتلي هتندمي وندمت سبتني يا ايهاب سبتني 😭😭


ايهاب بحزن ودموع: ربنا يرحمها ويغفرلها


عند فارس قاعد من غير ما يعيط ولا يعمل حاجه بس قاعد


محمد واخد رودي وهي بتعيط وبيبص ل فارس بقلق


محمد: فارس


فارس بهدوء: طب هي سبتني ليه انا عملتلها حاجه طب ده انا حبيتها جدآ والله ومكنتش بعملها وحش ده انا بحبها جدآ والله


محمد بحزن وقلق: ربنا يرحمها ويغفرلها ادعيلها يا صاحبي


فارس: انت بتهزر ديه تلقيها بتهزر وعايشه استني بس


وقام دخل الاوضه لقاها


(الانسان حياته قصيره جدآ كلنا هنموت


ملحوظه(ربنا يرحمه او يرحمها ويغفرله ويجعل مثواه الجنه✖️) 


مثواه ديه حاجه في النار لما تقول لحد ويجعل مثواه الجنه انت/ي


 بتدعي عليه مش بتدعيله الصح بقا(ربنا يرحمه ويغفرله ويجعل مأواه الجنه) ✔️


•♡•Aliaa mohamed•♡•


 •♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•


•♡•البارت التامن•♡•


فارس بضحك: عليا الطلاق هبله


سجي بتصحيح: اسمها علي الطلاج يا جاهل 


فارس بضحك: طلاج انا بردوا الي جاهل يا صعديه يا معفنه


سجي بصريخ: ومالهم الصيعدين يا اخويا


فارس بضحك: بهزر يخربيتك😹😹😹


سجي: اه افتكرت


باااااك


فارس دخل الاوضه لقاها نايمه وحطين قماشه بيضاء علي وشها قعد وشال القماشه 


فارس ببكاء: ايه متهزريش بقا وقومي قومي ونبي سجي لسه في حاجات كتير كنا هنعملها 


طب مخدنيش معاكي ليه يا سجي مش انتي قولتي انك مش هتسبيني وهتزعلي لو وتجوزت طب قومي بقا انا مش عايز غيرك والله


الممرضه بحزن: لو سمحت مينفعش كده 


فارس حضن جثة سجي فتره طويله وقام ولسه هيمشي


 واغم عليه والممرضين الرجاله واسر شالوا ودخلوا اوضه والدكتور كشف عليه


اسر بحزن: مالوا يا دكتور


الدكتور بحزن: دخل في غيبوبه من الصدمه 


اسر قعد وحط راسوا بين ايده ودمعته نزلت علي الي بيحصل في صحابه


البنات دخلوا قعدوا قدام جثة سجي


والشباب قعدوا مع اسر

 

محمد: ايه الي حصل في ثانيه وكانت كل حاجه مدمره اي الي حصل


ايهاب:كل حاجه بتدمر ورا التانيه

 

اسر: فارس دخل في غيبوبه


الشباب بصدمه: ايه


اسر: من الصدمه يعني عاوزه يخسر مراته وحبيبته ويعمل ايه


ايهاب: اوووووف استغفر الله العظيم يارب يارب 


محمد: يلا نشوف البنات 


وقاموا كلهم راحوا اوضة سجي


ندي ببكاء:يا سجي انتي وحشه ليه سبتيني ليه انتي رخمه كده من صغرك سبتينا يا سجي ليه بس 


وقعدت جنبها ومسكت ايد سجي مش انتي قولتي عمري ما هسيبكوا مش انتي قولتي كده ليه بقا ترجعي في كلمتك وتسبينا وقعدت تعيط


رهف قاعده علي الكنبه وحضنه رجليها ل جسمها وبتعيط


 وبتغني الاغنيه الي كانوا بيغنوها هي والنبات 


وكانت الاغنيه المفضله ل سجي


رهف بصوت رايح من البكاء: ايامنا بتودينا تبعدنا وتجمعنا مشوار ومكتوب لينا بياخدنا ويرجعنا لا لقانا كان بأدينا ولا حتي اخترنا ودعنا وهنا انفجر البنات من البكاء


رودينا ل سجي بصريخ: قومي بقا قومي انتي خلفتي بوعدك لينا كلنا وعدنا بعض اننا هنفضل مع بعض قومي بقااااااا 


فلاش بااااك


اول ما البنات اتعرفوا وعاشوا شهرين مع بعض


ندي بفرحه: تعالوا نوعد بعض اننا هنفضل طول العمر مع بعض


رهف: هنفضل بجد ولا هتمشوا زي كل الناس


سجي بفرحه: لا والله هنفضل ل اخري العمر وانا هربي عيالكوا وهضربهم بالعصايه🙂😹😹😹


رودي: لا لا لا إلا اطفالي المستقبلين تضربي مين ده انا اعضك وربنا😹😹


ندي بضحك: يلا بقا ونبي نربي عيال بعض في المستقبل يلااااا 


البنات: اشطا


ندي ورهف و رودي وسجي:وعد مني هفضل معاكوا ل اخر يوم في عمرنا 


كملت سجي بأبتسامه: وهنبقا مع بعض علي الوحشه قبل الحلوه وهضرب عيالكوا


رهف: لا بقا انتي عايزه تتربي من اول وجديد😹😹


البنات طلعوا يجروا ورا سجي وهي بتضحك وهما بيضحكوا


بااااااك


الشباب دخلوا لقوا البنات منهرين وبيعيطوا


ندي ل اسر: مش عايزه تصحي يا اسر تعال صحيها ونبي هي قالت اننا هنفضل مع بعض ونبي بقا تعال قولها تصحي


اسر خدها وقعدها علي الكنبه وقعد علي ركبته


اسر بحزن: مش كل واحد اتولد مكتوب ليه هيموت امته ومكتوب ليه عمر معين


ندي ببكاء: ا ا اه


اسر وهو يحضنها: وده عمرها يا ندي حرام الي بتعملوا ده هي في مكان احسن بكتير 


ندي ببكاء: انت كمان صدقت انها ماتت ديه بتهزر انت متعرفش سجي بتقعد تعمل مقالب فينا انت متعرفهااش


اسر بحزن: اهدي يا ندي مش كده


ندي بصريخ وقامت وزقته: انت بتقول ايه هو ايه الي مش كده انت عارف مين ديه ديه اختي قبل ما تكون صحبتي


 ديه امي واكتر واحده بحكيلها انت بتقول ايه انتو كلكوا اتجننتوا والله هي بس زعلانه مننا وهتصحي دلوقت


 وراحت ل سجي وقالت مش انتي زعلانه مننا اصحي ووالله هصالحك وهجبلك شوكولاته كتير انا عارفه انك بتحبيها و 


اسر جاب الدكتور والدكتور دخل وخلي الممرضه تديها ابره مهدء


اسر شال ندي ودخل بيها اوضه ونيمها ونام جنبها وهو


 بيمسح علي شعرها بحزن


ام رودي كانت قاعده ومحمد وخدها في حضنوا وهي بتعيط ووشها احمر جدآ 


اما رهف الي كانت في صدمه ومش بتتكلم ولا بتعيط


ايهاب: رهف


رهف:كانت عايزه لما نكبر ونتجوز تتضرب عيالي بقولها تضربيهم ليه تقولي هربيهم عشان ميطولعش مش محترمين زيك


 ابتسمت رهف بحزن ودموعها نزله حنفيه 


ايهاب بحزن باس دماغها:هي معانا هي سابتنا بس هتفضل في قلوبنا كلنا 


ومش هننساها وهنروحلها متعمليش كده يا رهف لازم حد فيكوا يبقا قوي عشان صحابنا يا رهف


رهف اترمت في حضنوا وقعدت تعيط


اما في اوضة فارس


فارس في غيبوبه مع معشوقته وصغيرته المدلله


سجي بضحك وهي حاطه ايديها في وسطها وبتضحك زي


 الملايكه:اوعي تنساني


فارس:انساكي ايه يا بنتي انا هقعد هنا معاكي ونسيبهم هما بقا عشان انا مش هعرف اعيش من غيرك وهما باين عليهم نكدين اوي عمالين يعيطوا


سجي بأبتسامه:هتخلي بالك من صحابي وقولهم اني كويسه وانت هتتجوز وتجيب نونه وتسميها علي اسمي


 ومتنساش تربي ولاد رهف عشان ميطلعوش مش محترمين زيها


فارس ببكاء:سبتيني ليه يا سجي وانتي عارفه اني مش هعرف اعيش من غيرك


سجي وهي مبتسمه: انا مسبتكش انا هنا وشاورت علي قلبه وكمان مش بأيدي حاجه يا حبيبي 


ومتنسانيش ها وزي ما قولتلك تجيلي عشان مش بحب اقعد لوحدي بخاف من الضلمه والاماكن الضيقه ابقا تعال انت وصحبنا ها ومتنسونيش يا فارس


وقامت


فارس:راحه فين


سجي بصت لنور وشاورت علي النور وهي مبتسمه:طلعه فوق 


فارس قام:طب هاجي معاكي


سجي:لا انت خليك 


فارس:لا انا جاي معاكي يلا ومسك ايديها ورايح معاها


في الواقع كان جهاز القلب بيعمل صوت كبير الدكتور دخل بسرعه وقعد يعملوا كهربه 


سجي ببكاء: خليك انت ونبي


فارس ببكاء: مش هعرف اعيش من غيرك خليني اجي معاكي ونبي


سجي باسته من خدوا: خلي بالك من نفسك


فارس: لا لا لا 


وسجي اختفت 

فارس ببكاء كالطفل: روحتي فين وقعد يدور عليها


صدي صوت سجي وهي بتضحك وهي تجري: انا هناااا


فارس بصلها: هتفضلي هبله كده ولسه هيروحلها اختفت


سجي باستوا من راسوا: سلام 


فارس ببكاء: سجي


سجي مسحت دموعه وباسته من جبينه: هتوحشني بااااااي


واختفت


فارس بصريخ: سجيييييييييييي


في الواقع


الدكتور بأرتيح: الحمدلله نبض القلب انتظم


وطلعوا


فارس قعد: هستناكي ترجعي تاني انا قاعد اهو وقعد تحت شجره


بعد مرور ايام كانوا دفنوا جثة سجي والبنات حالتهم وحشه جدآ 


وفارس رافض يرجع للواقع 


بعد مرور اسابيع


في الڤيلا


محمد: رودي


رودي وتحت عنيها اسود وهي والبنات وعيونهم منفخه من كتر العياط


رودي: نعم


محمد حضنها من ضهرها:وحشتيني 


رودي بحزن واضح: وانت كمان 


(البنات والشباب قرروا ميعملوش فرح) 


محمد خلها تسيب الاكل الي كانت بتعملوا وقعد علي الكنبه وقعدها علي رجلوا


محمد: ليه الحزن ده هو احنا مش قولنا انها في مكان احسن بكيتر


رودي ببكاء وشهق: بس هي بقا مقلتش انها هتسبنا وتخلف وعدها


محمد: حرام كده يا رودي ايه الي بتقولي ده هي كانت تعرف ان ده هيحصل


رودي ببكاء: لا


محمد: بس مش بأديها متعيطيش يا رودي ده مش كويس ليها خالص 


رودي مسحت دموعها 


محمد باس راسها: جدعه فين ندي ورهف بقا


رودي: رهف قاعده في اوضتها نايمه هي وايهاب وندي قاعده في الجنينه


اسر وهو جاي:طب ماشي وانا كنت جاي اسأل عليها شكرآ


 وراح ل ندي


محمد ل رودي بأبتسامه:يلا اعمل معاكي الاكل وناكل كلنا ونروح ل سجي وبعدين نروح ل فارس 


رودي بفرحه:بجد

محمد بفرحه علي فرحتها بقالها كتير مفرحتش كده:بجد


رودي:طب يلا بسرعه وقامت دخلت المطبخ


محمد في نفسه:يارب رجع الفرحه لينا تاني واشفي فارس ونبي يارب


وقام راح ل رودي


عند رهف  وايهاب كانت نايمه في حضنوا


ايهاب:مش خلاص بقا كل ما اجي من الشغل الاقيكي قاعده في الاوضه ومطلعتيش من ساعت الحادثه


رهف بتعب:مش عايزه اشوف حد 


ايهاب قام وقعدها:يا بنتي الي بتعملوا ده هيزعلها والله حرام الي بتعملوا ده والعياط الكتير غلط ليها انتو كده بتعذبوها في قبرها حرام يا رهف


رهف ببكاء:وحشتني اوي


ايهاب خدها في حضنوا:وحشتنا كلنا والله بس مينفعش نعيط وفارس الي مش عايز يطلع من الغيبوبه ديه 


رهف بأبتسامه حزن:طب خلاص مش هعيط تاني بس مش هننساها ده وعد


ايهاب:وعد يا ستي مش هننساها


عند اسر


راح ل ندي لقاها قاعده وبتبص في البسين ودموعها علي خدها رحلها وخدها في حضنوا


اسر:اول مره اعرف انك عيوطه اوي كده


ندي ببكاء:مش بتحب تقعد لوحدها زمنها قاعده لوحدها دلوقت 


اسر بحزن:ندي حرام الي بتقولي ادعيلها كل ما تفتكريها ومحدش هينسها ديه مصدر فرحتنا يا بنتي 


ندي:سبتني ليه طب ده كانت بتيجي تنام في حضني عشان بتخاف تنام لوحدها


اسر بحزن:ربنا يرحمها ويغفرلها 🙂


محمد من بعيد:الاكل جاهز يلا


ندي:مش جعانه


اسر:يلا عشان هنروح ل سجي انهارده يلا بقا


ندي بفرحه:بجد


اسر بأبتسامه:بجد يلا


وقاموا كلهم كلوا ولبسوا وراحوا المقابر 


محمد بقا يقرأ قرأن بصوت جميل والبنات مسكين نفسهم وميعيطوش عشان الشباب قالولهم حرام يعيطوا عليها


وبعد وقت كبير


ايهاب:يلا عشان نروح ل فارس


البنات:خلونا شويه


اسر:هنيجي تاني 


البنات بحزن ودموع:ماشي يلا


وركبوا العربيات وراحوا ل فارس


دخلوا الاوضه لقوا نايم 


رودي:هو هيفضل كتير كده


محمد بحزن:الله اعلم


اسر راح وقعد علي السرير جنب فارس


اسر بحزن:ايه يا صاحبي ناوي تتطول قوم بقا متبقاش ندل


 وبعدين مش سجي قالتلك خلي بالك من صحابي قوم بقا


 عشان دول مش بيبطول عياط طلعوا عيوطين اوي يا صاحبي


فارس نزلت دمعه علي خدوا


محمد قرب ومسحلوا دموعوا


محمد بحزن:اي ده اي ده بقا فارس يعيط ديه كانت القيامه قامت يا عم 


ايهاب:قوم يا باشا عشان هنزعل منك و اوي كمان قوم بقا بطل رخامه


البنات قاعدين علي الكراسي ودموعهم نازله حنفيه


ندي:هو الغيبوبه ديه مؤقته ولا ايه يا دكتور


الدكتور:......


 



                  الفصل التاسع من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×