رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل السادس والسابع

 


 

احببتها ولن يفرق بيننا احد


البارت السادس والسابع عشر




نور برفع حاجب: كانت 


فارس: سجي حبي الاول ومفيش حد بينسي حبوا الاول مهما حصل بس الحب التاني لو جميل زيك كده هينسيك الحب الاول 


نور: قصدك ايه


فارس مسك وشها بين ايدوا: انا بحبك يا نور


نور: 🙄🙄


فارس بضحك: تنحتي تاني😂😂


نور بتركيز: انت مستوعب بتقول ايه انت شارب حاجه يا فارس ولا ايه


فارس حضنها وحط راسوا علي صدرها:انا بحبك يا نور مكنتش متخيل اني ممكن احب حد تاني بعد سجي بس بجد انتي ملاك بحبك ها 


نور حطت ايديها علي راسوا ببطئ وصدرها بيعلوا ويهبط  وبقت تمسح علي شعروا بحنيه 


نور بتوتر:وانا كمان بحبك


فارس:بجد والله


نور بأبتسامه:اه والله


فارس اخدها في حضنوا وناموا


ونسيبهم بقا عشان كده كخ عيب🙄😂😂


وعدا اليوم


وزينه بتحاول تخرج من الاوضه 


في صباح يوم جديد 


كلهم صحيوا ومعاذ فتح ل زينه الباب


معاذ بقرف:امشي


زينه بصتلوا ومشيت


كلهم قاعدين


سجي:فين عمو فايس


محمد وهو بيبوسها من دماغها:لسه نايم يا حبيبتي


مراد وهو بياخد سجي وراح قعد وقعدها علي رجلوا 


رهف:بنتكوا اتشقطت وانتو قاعدين ملكوش لازمه😂😂


اسر وهو بيضحك: حصل حصل😂😂


رهف قاعده ووشها ازرق وشفايفها بيضه 


ايهاب:انتي كويسه


رهف بتعب:اه 


ايهاب:مش باين حاسه بأيه طيب 


رهف بدموع:في حاجه بتوجعني في بطني 


وبدأت تعيط


رودي وندي رحولها


رودي بخوف: مالك يا رهف


وبدأ وش رهف يزرق


ايهاب بخوف وفزع: اوعوا اوعوا


وشالها وجري بيها خرج والشباب وراه والاطفال راحوا جري اوضة فارس يصحوا


فارس ونور قاموا بخضه:مين الحمير الي بيخبطوا كده


قام لبس حاجه ونور لبست


فارس فتح


مريم ببكاء: عمو فايس مامي تعبانه وخدوها المشتشفه


فارس: مشتشفه


نور:روح انت وانا هقعد معاهم 


فارس باسها من دماغها: مش هتأخر


نور بأبتسامه: مستنياك


ومشي


نور نزلت ومعاها الاولاد وقعدت في الارض وكلهم حوليها


نور بأبتسامه:صباح الخير اولا


الاطفال:صباح النو


نور بضحك:النو


سجي راحت وقعدت علي رجليها


نور وهي بتبوسها من خدها:انتي سجي صح


سجي هزت راسها بأه


نور سرحتلهم شعرههم وبدأوا يلعبوا ويهزروا


نور بضحك:مش قادره بموت يخربيتكوا😂😂😂


وقاموا يجروا ورا بعض وفاجأه رجعوا كلهم والكلاب بيجروا وراهم


اياد:هما كبروا ولا ايهههه الحقينا يا نوووووور


نور واقفه علي التربيزه:اني اسف انا بخاف اكتر منكوا🥺😂😂


مريم بصريخ:هيعض هيعض الحقونااااااااااااي


يوسف:ي خرابي ي اما


وبدأوا الاطفال يلفوا التربيزه والكلاب وراهم 


ونور بتصورهم وتضحك ومراد خد سجي وطلعوا اوضتة


اما في المستشفي


فضلوا مستنين الدكتور


بعد وقت الدكتور خرج


ايهاب قام بسرعه:مالها يا دكتور


الدكتور:كلت حاجه فيها سم الحمدلله جبتها في وقتها احنا خرجنا السم كلوا من جسمها 


فارس:سم ازاي 


اسر:هي الي اسمها زينه ديه 


محمد:مخرجتش من الاوضه 


فارس:ايوه انا قافل عليها 


معاذ:في كمارات مراقبه في الڤيلا 


رودي:اهم حاجه انها كويسه


ندي:الاولاد لوحدهم في البيت


فارس:نور معاهم


ايهاب:طب انا هدخل اشوف رهف


محمد:خليك معاها واحنا راجعين تاني


ايهاب:تمام


ايهاب دخل ل رهف لقاها نايمه


رحلها وباسها من دماغها وخدها في حضنوا وحط راسها علي صدروا ونام معاها


اما في الخارج


تليفون فارس رن


فارس:ايه ي نو


اياد ببكاء:في في ناس جم خدوا نو (نور) ومشيوا و و ضربوا سجي في دماغها 


فارس وقع قلبوا 


كلهم راحوا البيت 


ورودي ومحمد خدوا سجي المستشفي 


وفارس فتح كمارات المراقبه 


فلاش بااااك


جنات:نوووووووو الكلب ابن الكلبوبي بيجيي وياايا الحقيني


نور قاعده علي التربيزه وبتاكل لب وبتتفرج عليهم وتضحك

 

والكلاب خرجوا والاطفال قعدوا في الارض وهما بينهجوا من كتر الجري 


نور نزلت:تعبتوا


اياد:اه يا اختشي


نور فضلت تضحك وباب الڤيلا اترزع في الارض ودخلوا اربع رجاله مسلحين


نور وقعت من علي التربيزه بخضه وقامت وقفت بسرعه


الاطفال استخبوا ورا نور ومراد وسجي نزلوا جري

 

نور وهي بتتصنع القوه:في ايه


واحد منهم قرب:هتيجي معانا من غير دوشه احسن ما نخدك بمعرفتنا


نور بان عليها الخوف


نور:لا مش هاجي معاكوا واجي معاكوا ليه انتو مين اصلا


رجل قربلها بشهوه:هتعرفي 


وضرب ابره في رقبتها وقعت نور وهو شالها سجي والاطفال جري وراهم واحد ضرب سجي في دماغها بضهر المسدس ومشي


بااااااك


فارس وقع كل حاجه في الارض بغضب


فارس عمل مكالمه


فارس بغضب: خمس دقايق تعرفلي هي فين ومين الي خطفها لو اتأخرت ثانيه زياده قسمآ بربي لكون مموتك 


المجهول: تمام


فارس قفل التليفون وقعد وهو متعصب وعيونه حمره دم

في المستشفي


سجي خيطولها دماغها وكلهم كانوا قاعدين معاها


فارس عرف مكان نور خد المسدس بتاعه وخرج ركب العربيه ومشي بسرعة البرق


بعد وقت وصل فارس مكان مهجور دخل


فارس بصوت عالي هز جدران المكان: نوووور


وفضل يدور عليها لغايت ما لقاها في اوضة محطوطه علي كرسي ومربطينها وباين عليها ان حد ضربها او اعتدي عليها 


فارس راحلها بخوف كبير وفكها 


نور ببكاء:اه فارس 


فارس بقلق: فين بيجوعك في حاجه بتوجعك فين 


نور ببكاء:ا ا نا ب ب بنزف 


فارس بصلها بصدمه وبانت عليه علامات الغضب


جه صوت من وراه


المجهول: ايه ده ايه ده فارس بيه مشرفنا هنا 


فارس بص وراه 


فارس بغضب: اه يا ابن الكلب يا و****


اسلام: هو انت مفكرني هسيبك ولا ايه اسلام وهو بيبص ل نور: بس طلعت جامده بصحيح


فارس هجم عليه بغضب جحيم وجم رجالت اسلام شدوا من عليه ومسكوا


اسلام وهو بينزف من بوقوا ومن مناخيروا:اجمد كده لسه بدري اوي 


فارس بزعيق:لو راجل خليهم يسبوني هندمك علي اليوم الي اتولدت فيه يا اسلام وربي لندمك


اسلام: إلا صحيح سجي ماتت ازاي ده انت فقر موت البت يا اخي


فارس بصلوا ببرود وعيونوا علي نور الي بتصفي في دمها 


فارس: بقولك ايه مدخلهاش بينا يا اسلام وي ****انت اصل واحد****بتلمس مراتي ليه يا ****


اسلام:انت اخدت مني سجي وانا هخد منك نور واحده

 بواحده بس هسيبها دلوقت عشان مش عايزها تموت 


وخرج والرجاله ضربوا فارس رصاصه في كتفوا وخرجوا


فارس قام بألم من دراعوا


فارس راح ل نور


فارس:نور نور 


نور ببكاء:الحقني 


فارس مسكها من وسطها جامد بأيدوا الشمال:ساعديني امشي معايا بسرعه يا نور ونبي


وبعد تعب وصلوا للعربيه ركبها وهي بتنزف بطريقه وحشه 

وركب وراح المستشفي


فارس بدموع:متغمضيش عينك متستسلميش يا نور نور ونبي ما تسبيني ونبي 


نور بصتلوا ببكاء


وبعد وقت وصلوا المستشفي


نزل بسرعه ودخلها الاوضه والدكتور كشف عليها ووقفوا النزيف وجبولها دم زياده عشان فقدت دم كتير


الدكتور طلع


فارس وهو ماسك دراعوا: ها عامله ايه دلوقت يا دكتور


الدكتور: هنسيبها تحت المنوم مده طويله شويه عقبال ما الجرح يخف شويه عشان لو فاقت مش هتستحمل الالم


فارس بحزن:تمام شكرآ



 

احببتهاولن يفرق بيننا احد


البارت السابع عشر


 الاطفال مش هيبقا ليهم ادوار تاني غير حبة كلام وليهم جزء لوحدهم تمام


فارس بحزن: تمام شكرآ 


الدكتور انتبه ل ايدوا الي بتنزف: ايه ده ايدك في رصاصه بقالها فتره مدخلتش للدكتور ليه استحملت الوجع ازاي ده غلط


فارس: مش بتوجعني 


الدكتور: ازاي يا استاذ فارس ديه رصاصه كان المفروض تطلع من بدري اتفضل 


ودخل لدكتور وخلاه يشيل الرصاصه وخيط الجرح 


فارس في نفسوا: الرصاصه موجعتنيش علي قد وجعي وانا بشوف دموعها بحبك يا نور 🙂🥀


فارس بعد ما خلص وخرج هو والدكتور: ينفع ادخلها


الدكتور: بس خلي بالك


فارس: تمام


ودخل ل نور


بصلها فارس ببدموع وهو بيقلع الجاكت بتاعه وبيحطوا علي الكنبه وبيقرب منها ودموعه نازله: انا اسف  ونام جنبها واخدها في حضنوا 


فارس بجمود وحابس دموعه بالعافيه:وربي ما هسيبك يا اسلام الكلب


عند رهف وايهاب


ايهاب كان واخدها في حضنوا ونايم


وبعد الساعه ١بليل


رهف صحيت بتعب 


رهف بصوت مهزوز: ا يهاب


ايهاب صحي بسرعه:ايه حاسه بأيه استني هنادي الدكتور


 ولسه هيقوم رهف مسكت ايدوا


رهف: انا كويسه متخفش


ايهاب حط ايدوا في رقبتها وحط جبينوا علي جبينها ودمعه نزلت من عيونوا وقال بصوت مبحوح: كنت خايف عليكي اوي


رهف بدموع: متخفش


ايهاب قعد وخدها في حضنوا: اوعي تسبيني يا رهف 


رهف ابتسمت: مش هسيبك قاعده علي قلبك


ايهاب ضحك: اقعدي وربعي كمان


رهف:فين الباقي


ايهاب:اسر اتصل وقال


 وبدأ يحكيلها علي كل حاجه


رهف بخضه: طب سجي سجي ديه طفله مش هتستحمل الضربه طب ونور كويسه


ايهاب:سجي في المستشفي وكلهم معاها وفارس رجع نور الحمدلله وطلع الي خطافها اسلام بس هو اغتصبها


رهف:اسلام مين 


ايهاب بشرود: الي كان صاحبنا


رهف:هو لسه فاكر لغايت دلوقت ده قلبوا اسود اوي


ايهاب:هو اسلام غلطان ازاي يحب حبيبة صاحبوا 


رهف:بس هو مكنش يعرف 


فلاش باااااك


اسلام كان صاحب فارس ونقل معاهم الجامعه 


وكانت اخر سنه ليهم واسلام حب سجي جدآ وقال انو هيعترف بحبوا ليها وهيتجوزها


اسلام قمحاوي وجسموا رياضي وعندوا غمازات وعيونه سوده


سجي كانت قاعده وعامله ماسك 


سجي وهي بتغني:وايه فدنيا دي دايم سنين عايم مشوفتش بر مداما الحب مش نافع وايه دافع تدوق المر ياريت ترتاح وتنساني عشان قلبك د


قطع غناها صوت الفون


سجي: مين الفصيل ابن الفصيله ده وردت


سجي: نعم ايه يا فصيل مين معايا ما ترد كتك قرف يا اخي


اسلام فضل يضحك: يا بنتي مش هتبطلي هبل بقا بعشق ام هبلك ده 


سجي بصتت للفون:مين معايا


اسلام: انا اسلام


سجي: اها نعم في حاجه


اسلام: اه هو يعني ينفع اشوفك


سجي بأستغراب: دلوقت


اسلام: اه ضروري


سجي بصتت للساعه لقتها اساعه٧ونص بليل


اسلام:حاجه مهمه لو سمحتي


سجي:تمام فين


اسلام: في كافيه(•••••••) 


سجي: تمام 


وقفلت  وغسلت وشها ولبست وراحت وهي قلقانه 


بعد وقت اسلام راح وفضل مستنياها ولقاها دخلت ابتسملها سجي راحت وقعدت


سجي: افندم


(كان بقالهم بالظبط شهر متعرفين علي بعض وهو كان صاحب فارس. وهو كان مسافر ورجع وانتقل الجامعه معاهم كان هو وفارس ومحمد وايهاب واسر ومعاذ كانوا صحاب اوي كان لسه فارس معترفش ل سجي بحبوا وكانت سجي بتحب فارس في الوقت الحالي) 


اسلام:احم هو انا يعني عايز اعترفلك بحاجه


سجي:اتفضل سمعاك


اسلام:انا بحبك يا سجي


سجي بصتلوا مده طويله


اسلام:ايه


سجي:وانا بحبك زي اخويا


اسلام مسك ايديها:بس انا مش بحبك حب اخوه


سجي بلعت ريقها:بس يعني انا بحب واحد 


اسلام بصلها بألم 


سجي: انا اسفه


اسلام بألم:بس يعني هو بيحبك


سجي: معرفش


اسلام: طب انا بحبك وهخليكي احسن واحده في العالم كلوا سجي انا بحبك متكسرنيش ونبي وهو يمكن مش بيحبك 


سجي بحزن: انا اسفه ي اسلام بس انا بحبوا جدآ انا اسفه


اسلام مسكها من ايديها جامد: مش هتبقي لحد غيري يا سجي متحلميش


سجي: متخلنيش اندم اني سمعت كلامك ووثقت فيك ونزلت


اسلام: ماشي يا سجي بس في الاول وفي الاخر انتي ليا 


سجي خدت الكلام ولا كأنه سمعت حاجه وبعدها بفتره فارس اعترفلها بحبوا وهي قالتلوا انها بتحبوا وعرفوا مرض سجي اسلام عرف انهم اتجوزوا


 سافر بس حلف ل يرجع وينتقم ل حب عمروا

باااااااك


ايهاب:اسلام غلطان يا رهف ده نصيب 


رهف:هو حبها وانت عارف الي بيحب ممكن يعمل ايه


ايهاب:خلاص نامي عشان متتعبيش


رهف:هتمشي


ايهاب:لا طبعآ قاعد معاكي لغايت ما تطلعي من هنا


رهف:فين العيال


ايهاب:كلهم خدوا سجي وروحوا وقاعدين في البيت واول ما تخرجي هنروح ونور تطلع من المستشفي 


رهف وهي بتروح في النوم:تمام


ايهاب باسها ونام


🥀🥀


في صباح يوم جديد ايهاب ورهف رجعوا البيت بسلام وفضلوا قاعدين كلهم


ندي ورودي:الف سلامه عليكي يا قمري


رهف:الله يسلمكوا 


اسر: ايهاب شوف اياد ومريم منموش من امبارح من كتر العياط 


ايهاب بقلق:تمام


رهف وايهاب طلعوا اوضة اياد ومريم


رهف دخلت لقت اياد واخد مريم في حضنوا ونايمين


رهف:حبيب مامي هيصحوا صح


وباستهم من دماغهم وصحتهم


اياد ومريم صحيوا وحضنوا ايهاب ورهف وفضلوا يعيطوا


ايهاب وهو بيشيل اياد:ايه ده ايه ده في راجل يعيط 


اياد:كنت خايف علي ماما


رهف:يا قلب ماما انا كويسه اهو


مريم بطفوله:كنت خايفه انام لوحدي بس اياد نيمني في حضنوا وخلاني ابطل عياط وعمو محمد وعمو اسر جبولي شوكولاته


ايهاب:كلتيها كلها


مريم هزت دماغها بأه


رهف:بالهنا والشفا يا روحي


وخدوهم خلوهم يلعبوا مع مراد ويوسف وجنات 


وسجي كانت نايمه علي حجر رودي 


في المستشفي


نور صحت وحست بوجع 


نور بألم:ف ف فارس


فارس صحي بسرعه


فارس:مالك يا روحي في حاجه بتوجعك اجيب الدكتور مالك بس بتعيطي ليه انا معاكي اهو يا قلبي متعيطيش طب ايه الي بيوجعك طب فهميني متعيطيش ونبي بقا


نور ببكاء:مفيش حاجه بتوجعني بس انا بس


فارس: كملي يا روحي يلا سامعك


نور قربت من ودنوا وقالت بكسوف وبكاء


فارس:عملك كده


نور ببكاء:اها 


فارس اتعصب جدآ وعروق جسموا برزت ووجسموا احمر من كتر العصبيه وقال:انا اسف يا نور انا اسف هجبلك حقك والله بس متعيطيش ونبي خلاص حقك عليا انا الي غلطان متعيطيش بقا ونبي لو بتحبيني خلاص بقا


نور مسحت دموعها بألم و


                   الفصل الثامن عشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×