رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الثانى والعشرون

 







 (🖤🥀احببتها ولن يفرق بيننا احد🥀🖤) 
(🖤🥀 *البارت الثانى والعشرون 🥀🖤) 



(كريم كان بياخدها ويسافروا وهو ابن واحد معروف جدآ)

رامي مسك ايديها بسرعه قبل ما تشمهم

رامي بغضب وصوت عالي: ايه ده مدمنه انتي مدمنه مش باين عليكي خالص ده انتي باين عليكي طيبه ايه الي بتهببي ده انتي بتستهبلي

ريم ببكاء: لو سمحت خليني اخدهم لو سمحت 

رامي بغضب: لو مكنش ينفع كان زماني ضربك بالقلم دلوقت بس مش هديكي حاجه وده مش هتخدي تاني يا ريم وهقولهم

ريم ببكاء هستري: لا لا لا ونبي ونبي متقولهمش حاجه خلاص مش هاخد تاني بس متقولهمش ونبي

رامي بغضب: انتي اصلا المفروض يتحقق معاكي ونشوف بتجيبي القرف ده من مين هتيجي معايا عشان نعرف مين بيتاجر بالمخدرات والهروين ده

ريم ببكاء: لا ونبي مش عايزه اروح السجن هقولك والله بس متودنيش هناك ونبي ابوس ايدك 

رامي بصلها بشفقه 

رامي: بتاخدي المخدرات ليه يا ريم ومين الي بيدهوملك

ريم جت تتكلم جه يزيد

يزيد: ايه واقفين كده ليه 

رامي ساب ايديها وهي مسحت دموعها بسرعه وخبت المخدرات وراها 

رامي: لا ولا حاجه هدومها لزقت في الخشبه كنت بساعدها

يزيد بصلوا بشك: ماشي 

ريم: ه هروح اقعد معاهم 

رامي مسكها من ايديها جامد: لا عايزك

رامي وهو بيوجه كلاموا ل يزيد: قولهم اننا خرجنا ي
 يزيد ولما اجي ابقا اتكلم معاكوا 

يزيد بصلوا 

رامي: مش هنتأخر

يزيد: تمام

ورامي اخدها من ايديها جامد وخرجوا ركب العربيه وقعد يبصلها بغضب

اما عند معاذ والبنات

معاذ: وهتوافق عليا وانا كده 

رهف: هي طيبه جدآ والله وبعدين ده مش سبب عشان ترفضك خليها علي ربنا يا معاذ

معاذ بصلهم بأمل 

ندي: اشطا كده ناخد معاد من اهلها ونروحلهم

معاذ: ان شاء الله 

والبنات والشباب كانوا فرحانين جدآ 

عند رامي وريم

رامي ماسك ايديها جامد لغايت ما علمت ايدوا في ايديها جامد

ريم ببكاء:ونبي يا رامي هات البودره مش قادره والله ونبي

رامي بغضب: بتخديها من امته يا ريم

ريم بخوف: من من اربع سنين

رامي بصلها بعصبيه وجه يضربها فاق لنفسوا وضرب مقبض السياره بعصبيه 

رامي بغضب وعيون حمر: من الي بيدهولك

ريم ببكاء وخوف: واحد اسموا ك كريم بس والله ما اعرف هو بيجبهم منين انا بس كل اسبوع بيجي يديني كمية تكفيني اسبوع 




رامي بص قداموا بغضب

رامي بهدوء عكس ما بداخله: بتدي حد المخدرات ديه يا ريم

ريم بخوف وجسمها بيرتعش:ز زمان كنت بوزع انا وكريم بس دلوقتي والله ما بوزع علي حد والله





وهنا رامي مقدرش يمسك نفسوا وراح رزعها بالقلم 

رامي بغضب: وديتي نفسك في داهيه يا زبااااله ده عليها خمس سنين يا رررريم 

ريم بصتلوا بخضه: والله هو اسبوع بس الي وزعت فيه ومبقتش اوزع تاني حرمت والله العظيم حرمت وبدأت تعيط





رامي هده نفسوا بالعافيه وبدأ يتكلم بهدوء: بصي يا ريم دلوقتي انتي ممكن تساعدينا اننا نمسك تاجر المخدرات الي كريم بيجيب منهم المخدرات مش هتتحاسبي 




ريم: بس بس انا مش هعرف

رامي بصلها: عارف يا ريم عارف انك مش هتعرفي تساعدينا بس هتقابلي كريم نبقا عارفين وهنمسكوا وهنخلي هو يقولنا




 بس دلوقتي هما لو عرفوا اني بدور عليهم بمسعدتك انتي وكريم هيقتلوا كريم وهيقتلوكي واللواء لو عرف انك كنتي بتوزعي المخدرات هتخدي خمس سنين حكم حتي لو عرفتي مكانهم بس انتي كنتي بدمري حيات ناس




ريم بلعت ريقها بصعوبه ودموعها نازلين حنفيه:ماشي هحاول اساعدكوا وانا موافقه. علي الخمس سنين 





رامي بصلها جامد:هتتحبسي خمس سنين وموافقه 

ريم: هو بموافقتي اصلا موافقه مش موافقه هتحبس بس انا عايزه المخدرات دلوقت لو سمحت ي رامي مش قادره ونبي
 
رامي بغضب: متحلميش يا ريم مش هديكي حاجه وانا
 هتجوزك هو ده الحل الوحيد عشان متتسجنيش 





ريم مسمعتش حاجه هي بس كل همها المخدرات 

ريم نزلت من العربيه ورامي نزل وراها بغضب ريم وقفت تاكسي بسرعه وركبت وهو راح وراها بالعربيه 





ريم بخوف للسواق وجسمها بيضعف محتاجه
 المخدرات:بسرعه لو سمحت 

السواق: حاضر يا بنتي 

ووصلت بيتها نزلت جري بسرعه وطلعت دخلت وحضرت المسدس بتاعها الي كريم كان جيبهولها وطلعت المخدر وجسمها عمال يضعف 

ورامي وصل وطلع وراها وكسر الباب 

ريم وجهت المسدس ليه 

ريم بخوف: لو قربت مني هقتلك 

رامي بعصبيه:وكمان معاكي مسدس 

ريم ببكاء: لو سمحت هخدها بس انت مالك انا حره سبني في حالي انا محتاجه المخدرات 






رامي بزعيق وعصبيه: انا بعمل كده لمصلحتك ده بيأذيكي
 
ريم ببكاء: ايوه وانا عايزه اموت ابعد عني بقا 

رامي قرب منها 

ريم وايديها بتترعش: ه هقتلك 

رامي بثقه وغضب:اعمليها

ريم وقعت المسدس من ايديها بضعف وقعدت علي السرير وحطت ايديها علي وشها وبقت تعيط بهستريه 

رامي مسكها من شعرها جامد وقومها

رامي بغضب: مبتفهميييييش هتموتي نفسك يا زباله هتموتي نفسك بالقرف ده بترفعي عليا المسدس وهبدها علي السرير بغضب وراح بعيد وعمل مكالمه






ريم مسكت المخدرات ببكاء وشمتهم وهي بداريهم من رامي واخدت نفس عميق بأرتياح وبدأت تروح في ثبات عميق 





رامي رحلها ولقاها خدت المخدرات بصلها بقرف وعصبيه وكان هاين عليه يأكلها علقه قعد علي الكنبه قدامها

تليفون رامي رن

رامي:ايه يا فارس

فارس:انتو فين

رامي:في بيت ريم 

فارس:بتعملوا ايه هناك

رامي:ساعتين بالكتير وهنكون عندكوا ومعانا المأذون

البنات بفرحه:هتتجوزوا

فارس كان فاتح الاسبيكر

رامي:اه 

اسر:اشطا ونعمل فرحنا كلنا اخر الشهر

رامي:تمام

وقفل معاهم وكلهم فرحانين 

رامي فضل باصص ل ريم بغضب 

وبعد وقت ريم صحيت وحست بدوخه

رامي:صحيتي ياشملوله هانم

ريم بصتلوا بخوف 

رامي:هو انتي مفكره اني معرفش انك اخدتي القرف ده 

ريم بخوف وبكاء:انا انا 






رامي رحلها بغضب:هنكتب الكتاب بعد ساعه وهنقعد في شقتي عشان مش هسيبك تخدي القرف ده تاني

ريم قامت وكانت بتعيط وعيونها كانت جميله جدإ:بس بس انا مش موافقه 

رامي سرح في عيونها ودموعها وقرب منها وباسها

وبعد وقت بعد عنها وقعد يمسح علي دماغوا 






ريم وشها احمر جامد

رامي:هتوافقي يا ريم بموافقتك او غصب عنك 

ريم بصتلوا بخوف وكسوف من الي عملوا 

رامي:قومي البسي 

ريم قامت ببكاء ودخلت اخدت دش ولبست وطلعت وهي بتنشف شعرها 

رامي بصلها 

ريم وقفت قدام المرايا وسرحت شعرها وسبتوا حر وحطت ميكاب خفيف 

رامي بلا اهتمام:يلا  

ريم لبست الكوتش ونزلوا ركبوا العربيه وعم الصمت 
قطع الصمت تليفون ريم وكان كريم






رامي:افتحي الاسبيكر

ريم فتحت الاسبيكر بخوف

ريم:الوو..

كريم:هتيجي تخدي المخدرات 

ريم بصت ل رامي 






ورامي هزلها دماغوا بأنها توافق

ريم:اه اه هاجي امته بس ثواني ده مش معادنا

كريم بخبث:لا ما انا جبتهم بدري شويه تعالي بكره 

ريم:ماشي سلام

كريم:استني

رامي بصلها

ريم بصتلوا بخوف:ن نعم

كريم:مش ناويه ترجعيلي بقا وحشتيني اووي ولو رجعتيلي هنتجوز والله







ريم بتوتر:سلام يا ك كريم

وقفلت 
رامي:قصدوا ايه ب انك ترجعيلوا انتي كنتي مراتوا ولا حاجه

ريم:ل لا بس كنا بنحب بعض و ومرتبطين 

رامي بصلها بقرف 

وبعد وقت وصلوا البيت واتصلوا بالمأذون والبنات بيباركوا ل ريم وفرحانين 





لينا:يعني وافقتي تتجوزي

ريم مسكتها من ايديها وخدتها بعيد 

ريم بدموع وبدأت تحكيلها كل حاجه

لينا:يخربيتك عملتي ده كلوا يا ريم

ريم ببكاء:انا مبقتش اوزع المخدرات والله بس مش عارفه ابطل المخدرات وهو عاوزني ابطلهم غصب عني

لينا:طيب ما هو معاه حق انتي عارفه ان المخدرات اخرتها الموت يا ريم 




ريم ببكاء:مش عارفه ابطلها وكريم هددني اخر مره لو
 مقدتش معاه ليله ه ه  هيفضحني وقالي هفضحك
 وبردوا  هعمل الي في دماغي وانا مش عارفه اعمل ايه يا لينا 

لينا:مقولتيش ل رامي ليه

ريم:لا لا انا بخاف منوا 

لينا:متخفيش ان شاء الله خير وهو هيقف معاكي وحاولي تبطلي المخدرات يا ريم





ريم:حاضر 

وجه المأذون وكتب كتابهم

وقعدوا كلهم يهزروا ويضحكوا 

رامي:يلا يا ريم عشان اوصلك

ريم بصت ل لينا بخوف لينا طمنتها وقامت معاه ومشيوا

وكل واحد خد مراتوا وطلعوا ويزيد خد لينا وطلعوا وهي من كتر خوفها علي ريم حكتلوا كل حاجه





يزيد:هي لازم تبطلهم ده غلط جدآ ورامي عصبي اوي يا لينا وريم مش قدوا نهائي 

لينا:انا خايفه عليها 

يزيد:متخفيش رامي هيحميها بس مش هيعرف يحميها من نفسوا 






لينا بصتلوا بخوف و دموع

يزيد اخدها في،حضنوا وناموا 

في بيت رامي

رامي دخل وهو مش طايق نفسوا وريم دخلت وبصت لشقتوا بذهول 

ودخلت 

ريم بخوف:فين اوضتي

رامي:وانتي مفكره اني هسيبك لوحدك لا متحلميش وانا ايه ضمني انك مش هتخدي المخدرات ديه 




ريم بصتلوا وهي فعلا كانت هتاخد المخدرات 

رامي مسكها من ايديها ودخل اوضته وخد شنطتها طلعها بره وقفل الباب 

رامي:جبتلك لبس 

وادها بچامه وريم دخلت الحمام وغيرت وطلعت كان هو قلع التيشيرت ولبس شورت اسود ونايم وحاطط مخده في نص السرير 




ريم بصتلوا بخضه 

رامي قفل النور:تعالي نامي 

ريم راحت بخوف

(عندها فوبيا من الضلمه)

ونامت علي السرير وحضنت المخده ومش عارفه تنام من
 الخوف وجسمها بيترعش وعماله تتقلب 





رامي بزعيق:اتخمدي 

ريم ببكاء:مش عارفه ا ا انام عندي فوبيا من الضلمه 

رامي لف وشال المخده الي حطها بينهم ومسكها من وسطها بشده وقربها منوا وخدها في حضنوا بعصبيه




رامي:نامي

ريم ببكاء:ح حاضر 

وبعد وقت ريم معرفتش تنام من البكاء وشهقتها الي حبساها بالعافيه رامي قام بغضب وفتح النور

رامي بعصبيه:بقولك ايه يا بت انتي انا مش متعود انام في دوشه اتكتمي احسنلك 





وخد المخده وقفل النور وراح نام علي الكنبه

ريم حضنت المخده وحبست شهقتها بالعافيه ودموعها نزلين 
فلاش باااااااك

ريم كانت رايحه تاخد المخدرات من كريم 

كريم قابلها 

ريم بأبتسامه:ازيك يا حبيبي







كريم وهو باين عليه انو سكران:ازيك انتي 

ريم:انت سكران

كريم: لا لا بس دايخ شويه عشان لسه واخد البودره

ريم:طب كويس الحقني بيها بقا 

كريم:طب تعالي عشان كل حاجه في الشقه بتاعتي

ريم وهي واثقه فيه:اشطا يلا

كريم بخبث:يلا






وخدها وراحوا الشقه دخلوا وهو قفل الباب 

ريم بقلق:سيب الباب

كريم:مش لازم 

وفضل يقرب منها وهي تبعد 

كريم:احلويتي 

ريم بخوف:في ايه يا ريم 

كريم مسكها من وسطها ودخلها اوضه ضلمه كحل وبقا يعتدي عليها وهي مش شايفه اي حاجه وعايزه تدافع عن نفسها بس مش عارفه عشان الضلمه





وجه صاحبوا وسمع صريخها دخل وبعد كريم عنها وزعق فيها وقالها اخرررجي 

بااااااااك

ريم حضنت المخده بخوف وبكاء

وبعد وقت راحت في النوم بصعوبه 





رامي بصلها بغضب وكان هاين عليه يقوم يقتلها 

في صباح يوم جديد 

معاذ وندي ونور واسر وفارس راحوا يقابلوا اهل البنت ويعملوا(رؤيه شرعيه)

الناس رحبوا بيهم جدآ 

والبنت اسمها حور طيبه جدآ وهاديه هما عيله فقيره ومتدينين جدآ 





البنات اتحجبوا إلا لينا وريم 

وليد وهو ابو حور:ان شاء الله يحصل قبول 

معاذ:حضرتك انا بس عندي حاجه وهي لو موفقتش بسببها عادي ربنا يبعتلها ابن الحلال




وليد:ايه هي يا ابني

معاذ وهو بيوريه ايدوا:انا كف ايدي مقطوع 

وليد:وهي هترفضك عشان كده

معاذ:انا يعتبر هبقا عاجز في نظرها وهتفتكر انها هتتجوزني عشان تخدمني




وليد ابتسملوا:حور طيبه جدآ يا معاذ مش عشان بنتي بقولك كده بس والله هي مش بتبص للشكل خالص وبعدين انت مش عاجز انت بس ايدك مقطوعه مش اكتر تقدر تعمل كل حاجه 




معاذ بص لصحابوا بأمل 

وليد:ادخلي يا حجه هاتي حور

ام حور:حاضر يا حج

ودخل ل حور

حور منتقبه 

ام حور:قمر يا حور

حور واقف معاها صحابها المنتقبات والمختمرات اتنين
 منتقيبن ووحده لابسه خمار 

حور كان عيونها سوداء جدآ وعيونها متكحلين وبيضاء جدآ وخدودها مليانه بس طبعآ ده تحت النقاب وشعرها طويل ولونوا بني 😂😂




حور كانت لابسه ادناء اصفر الي ميعرفش الادناء ف هو عباره عن جيبه من القماش الحرير وكاب حطاه علي كتفها من القماش الحرير ونقاب ملكي اسود

ام حور خرجت هي وحور وصحبها واقفين وراها معاذ بصلها وقال في سروا:بسم الله مشاء الله 

نو وندي بصولها وبعدين بصوا لبعضهم بأبتسامه 

حور قعدت جنب ابوها وهي حاطه عنيها في الارض 

وليد بفخر:ديه حور بنتي

اسر ونور وندي وفارس:بسم الله مشاء الله

وليد:طب احنا هنطلع عشان الرؤيه الشرعيه اتفضلوا وطلعوا كلهم وقعدوا بره 

معاذ:بسم الله مشاء الله

حور رفعت عيونها من الارض 

حور رفعت النقاب بكسوف

معاذ تنحلها 

حور ابتسمت بخجل ونزلت النقاب تاني 

معاذ:ليه خليه 

حور:نعم

معاذ:قصدي ارفعي تاني عشان نعرف نتكلم و كده

حور رفعت النقاب  

معاذ بصلها جامد وابتسملها





تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×