رواية لسنا مجانين الفصل الحادى عشر


 لسنا مجانين

البارت الحآدى عشر




"سأبقى على وعدى سأحبك دائمآ ♥️" 

كانت جالسة فى غرفتها تنظر من النافذة تتمنى أن يأتى الأن ولكن بلا جدوى بدأت دموعها بالنزول اكثر فأكثر فهى تتمنى أن تراة ولكن توقف حواسها عندما رأتة امامها يا اللهى هل هذا حقيقي هل أتى أخيراً 



شهد بصدمة ودموع تتساقط من عيناها بسعادة كبيرة : بيجاد بيجاد أنت جيت ولكن لم تكمل حديثها حيث كان يضمها إلى احضانة بتملك شديد 

ثم قال بصوت فحيح : وحشتينى أوى يا أنسيتى غظب عنى إنى بعدت عنك سامحيني ..................

كان جسدها يرتعش بطريقة مخيقة ولم تنطق بأى كلمة بعد كلمة أنسيتى 





ببجاد : اكلمى يا شهد متسكتيش 

شهد ببكاء : وحشتنى اوى يا ببجاد وحشتنى 

ببجاد : غظب عنى واللهى يا أنسية بس انا عملت كدة علشان ميأذُكيش 

شهد بصراخ : مين الى هيأذينى ولية بتقولى أنيسة انت بجد جن رد عاااااااااااااليا انا فى حلم صح انت مش جن رووووود عاااااااااااااليا 

ببجاد وقد تحولت عايناة الى الى لون الدم وبرزت عروقة .......... ابتعدت شهد بخوف من هيئتة المرعبة 

ببجاد بعصبية : ايوة جن وانتى بقيتى مٕلك الجن بقيتى عشق بيجاد ومش هسمحلك تبعدى عنى ابدآ  




ثم نظر إلى عايناها انتى بقيتى مٕلك بيجاد وقبل أن تستوعب كلامة ضمها إلى احضانة مرة أخرى ويتشدد عليها ويكأنة طفل صغير خائف من فقدان أمة 

شهدببكاء : بحبك بحبك يا بيجاد بس خايفة اوى لما بكون معاك بكون مرعوبة منك بس فى نفس الوقت مش قادرة استغنى عنك متغبش عنى تانى ابدآ مهما حصل 





ببجاد : غظب عنى انا خايف عاليكى منهم 

شهد : من مين 

ببجاد : من الجن هيأذوكى لو عرفوا إنى بعشق أنيسة بس متخافيش الموضوع دة هيتحل قُريب 

شهد : تفتكر يا بيجاد لية دكتور سيف مجاش بقالوا فترة 

ببجاد بخبث وابتسامة نصر : معلشى شوية تشوهات عندة قعدتة فى المستشفى ٣ أسابيع 





شهد بصدمة : انت عرفت منين 

ببجاد بفيح : لأن أى حد هيقرب من ملك بيجاد هيكون دة أقل عقاب لية فخلى بالك يا انسية سلام 

---------------------------------------------------------

قرر معتز ان يذهب لغرفة سارة 

معتز ببسمة : اخبارنا إية النهارده 

سارة ببسمة : حمد اللة يا معتز 

معتز : انا الى عرفتوا عنك إنك قبل ما تيجى هنا كنتى متسيطة فى الحارة وكل مسأل حد يقولى سارة المجنونة الى قوليلى كنتى بتعملى أية مع الناس

سارة ببسمة : يااااااااة فكرتنى باللذى ماضى انا بصلاة على النبى




سارة ببسمة : يااااااااة فكرتنى باللذى ماضى انا بصلاة على النبى كنت ممشية الحارة على عجين ميلغبطهوش تصدق بالله انا الى كنت مضيفة البهجة للحارة دى كان عاليا شويت إفيهات اى خرا 




معتز : هههههههههه انتى مجنونة بجد هههههههههه يعنى الكلام الى سمعتة صح مش كدة هههههههههه 

سارة ببسمة ألم : بس سارة القديمة ماتت يا دكتور وأتولد مكانها سارة تانية غربية خالص من يوم ما أغلى حاجة فى حايتها مات وسابها وإلى قتلتة امى أمى يا دكتور 

معتز بحزن : بس أبوكى مامتش هو عايش ثم شاور على قلبها .... عايش هنا ومستحيل يموت تفتكرى لو أبوكى كان عايش كان هيحب يشوف شمسة كدة 






سارة ببكاء : مش قادره يا دكتور أنسى المنظر إلى اتقتل فية مش قادره ابطل اسمع صوت امى وهى بتقولوا موت موت بأة حرمتنى من اغلى حاجة عندى بالحياة 

معتز بحزن : هتقدرى يا سارة علشان أنتى قوية 

------------------------------------------------------

يمنى بسماجة : ازيك يا كبير اخبرنا إية النهارده 

ادهم : يا كبير ! انا شاكك أنك دكتوره واللهى 

يمنى ببسمة : لأ محسبتك دكتور ونص كمان المهم اخبارك إية 

أدهم : كنت كويس قبل ما تيجى يا ازعاج 





يمنى : مين الى إزعاج يا عنيا دنا ملاك نازل من السما اة واللهى أبويا كان مفرود يسمينى ملاك 

أدهم : هههههههههه ملاك كان مفرود يسميكى شيطان مش ملاك 

يمنى : تصدق بالله انا غلطانة علشان بكلمك 

أدهم ببسمة :    مع السلامة متجبش تانى 

نظر أدهم إلى أثرها ببسمة وقلبة يكاد يخرج من مكانة بسبب هذة المجنونه 

أدهم : أنسى يا ادهم كلهم زى كامليا خاينين 

----------------------------------------------------


                   الفصل الثانى عشر من هنا


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×