رواية حب حد التملك الفصل السادس عشر 16 بقلم دينا عبدالحميد


رواية حب حد التملك الفصل السادس عشر 16 بقلم دينا عبدالحميد



رواية حب حد التملك الفصل السادس عشر 16 بقلم دينا عبدالحميد 

#حب_حد_التملك

رنا كانت خرجت بعد مخدت شور تسرح شعرها قدام المرايا بس فجأه حضنها راهب من ظهرها وقال الجميل مكشر ليه 

رنل نزلت ايده من عليها ونطقت اوعي تكون ناسي انك رفعت ايدك عليا وضر*بتني وبصتله بغضب ونطقت طلقني 

اتنفس بهدوء وطبع بو*سه رقيقه علي خدها ونطق بحب تفتكرى ده حل؟ اصلا هتقدرى تبعدي 

رنا شالة ايده من عليها ونطقت انت ضربتني عارف يعني ايه؟ 

شدها لحضنه اكتر ونطق واعمل اكتر من كده بس عشان بحبك 

رنا بغضب ده ف قانون مين؟ 

راهب شدها اكتر ونطق قانوني انا قانون حبنا وعشقي ليكي 

رنا ابتسمت لحظات وفجاه كشرت انت بتضحك عليا هونت عليك تضربني وفجأه انفجرة عياط  

بدأ يهديها بحنان وفجاءه بص ف عنيها قال بلاش وجع انا تعبت 

رنا مسحت دموعها وقالت مالك

 راهب حضنها ونطق بحزن متسبنيش يا رنا زي م أمي عملت زمان... 

رنا حضنتها وهي بتهديه وفجأه قربت منه لأول مره تكون بالجراءه دي وتبو*سه شدها راهب لحضنه اكتر وكأنها عملت اكتر شئ هو كان محتاجه ف الوقت ده وهو انه يحس انها ملكه كان راهب بيحضنها بتملك وبعد عنها بعد مده كانت هي بتاخده نفسها بصعوبه وبتبص الناحيه التانيه من الكسوف هي مش عارفه عملت كده ازاى اصلا 











راهب همس ف ودنها شكرا انك عملت اكتر حاجه كنت محتجها 

رنا همست ديما هكون جنبك كل م العالم يخذلك زي مانت بتعمل معايا وده وعد مني 

راهب قرب منها بمشاغبه بس بصراحه انا احتياجات اكبر، من مجرد بو*سه انا عايز أ..... همس ف ودنها ف خدودها احمرت وزقته وهي بتقول سا*فل ..... سبته رنا وجريت علي تحت وراهب ولع سيجاره وخلصها ودخل الحمام 


تحت 

كان راغب بيلعب عقله ومتعلق ب دراع واحد ومنشغل ولسه بينط وينزل اتصدم ب ليلي الي ف حضنه 

راغب بذهول ايه ده؟ 

ليلي انت الي ايه ده مش انا علفكره.... 

راغب بغضب انتي الي جيتي وانا بنزل... 

ليلي لاء انت الي نزلت وانا معديه... 

راغب بت متخلنيش اتعصب... 

ليلي انت اكيد كنت قصدها

راغب بت انا غبي ف بلاش اطلع غباوتي عليكي

ليلي بعنف تطلعها علي مين يلا

راغب رفع ايده ف وشها وفجأه لقي ايده ورا ظهره وهو نازل علي ركبته ميعرفش ازاى 

ابتسمت ليلي وهو نطق لاء اشرس من ميبان عليكي 

ليلي بغرور طول عمرى

راغب فجأه كان لف ايده الي وراه وشدها نامت علي ظهرها قدامه وهو مسك ايديها بعنف وثبتها فوق رسها كان بيقرب يبو*سها وهي بتلعن فيه بغضب قرب منها بهدوء رغم محولتها للافلات بس هديت اول مسمعته بينطق اهدي بقا ليلي انا بحبك 











اتسمرت ليلي بذهول من كلمته وهو كمل الي بيعمله قرب منها وكان لسه هيبو*سها... بس فجاه بعد بغضب ونطق انا اسفه وساب اديها ومشي من البيت 

كانت رنا نازله وشافت اختها ف الارض علي ظهرها وكانها واقعه وراغب ماشي بغضب ولا مبالاه 

رنا ندهته بس مردش راحت لاختها بذهول وهي بتقول ماله ده.... 

ليلي ببرود معرفش 

دخلت رنا تجهز فطار بس قبل متحطه جم ناس بمشاكل ليهم فأضطر راهب والجد انهم يمشوا والبنات قعدوا يروقوا كانت رنا بتأكل روان بعد مخلصوا وليلي بتقلب ف التلفزيون بملل 

فجأه نطقت رنا بدون متبصلها مش ناويه تقولى مالك؟ 

ليلي بدموع راغب اعترف بحبه ليا 

رنا بهدوء مهو ده المتوقع 

ليلي بحزن انتي ناسيه اني متجوزه؟ 

رنا مانتي بتخلعيه فعادي... متكبيش علي نفسك مش جوازك سبب شرودك احكيلي الي انتي مخبياه 

ليلي الدموع اتجمعت ف عنيها وقالت حمزه رجع 

قامت رنا بسرعه وسابت روان تأكل لوحده وخدت ليلي بغضب لاوضه واتاكدت ان محدش سامعهم ونطقت سمعيني تاني كده ايه الي حصل... 

ليلي ح.... حمز... حمزه... رج... رجـ..... ع 

رنا حطت اديها علي بوقها وهمست ازاى هو الميت بيرجع؟ حمزه مات وشبع مو*ت وانا وانتي دافنينه بأدينا بعد مأتأكدت ان روحه طلعت.... 

ليلي رنا اسمعيني 

رنا بغضب وهمس هشششش انتي هبله اسمع ايه انتي عايزانى اصدقك واكدب نفسي... انا يا ليلي الي قتـ*لته بأيدي... 

ليلي....... 

اسفه علي بارت امبارح لو التفاعل عجبني هنزل كمان بارت الساعه 12ونص او 1

#دينا_عبد_الحميد


            الفصل السابع عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×