رواية لأ بأس بالحب الفصل التاسع والأخير 9 بقلم نهي
البارت التاسع والاخير
لأ بأس بالحب
شكرا علي التفاعل والكومنتات الحلوه زيكم
وصلوا البدو
وتيا كانت فرحانه بالاجواء البدويه
تيا / ربنا يخليك ليا يا دوميي
نديم / مبسوطه ياتيا
تيا / اوي يا حبيبي
صبا / تيا يلا بينا نرسم حنه
تيا / يلا
البنت / عايزه رسمه اي
تيا / حرف n&t
البنت / الظاهر بتحبي جوزك اوي ربنا يحميكم لبعض
تيا / يا رب يا قمر
عند مجهول
استوب
المجهول ده يبق ابن خاله تيا كان عايز يتجوزها وهي موافقتش وهو تاجر مخ"درات وبيشتغل في الادويه الفاسده واسمه علي
نرجع يا حلوين
# بقلم نهييي
أمير / صبا عايزك في موضوع
صبا / خير يا أمير
أمير / الدكتور قالي أن الحمل خطر علي تيا
صبا / عشان كده كنت مدايق وقلقان عليها بص خليها علي ربنا وهي هتتحل
أمير / يارب
نديم وأمير لبسوا زي البدو وكذالك تيا وصبا وقعدوا يرقصوا
نديم / باااس يلا بينا يا شباب
تيا /اهههه بطني وجعانييي
نديم بقلق /مالك
تيا / بطني بتتقطع يا نديم الحقني
نديم / يلا علي المستشفى
في المستشفى
نديم / خير يا دكتور
الدكتور / للاسف أكلت حاجه فيها سم و البقاء لله
نديم / انت بتهزر صح تيا حبيبتي قالت إنها هتعيش معايا
أمير / اهدي يا نديم
نديم / انت عبيط ولا ايه ده بيقول على اختك ماتت
نديم وبدأ يستوعب / ابعد عني تيا عايشه انت مجنون
صبا بهستريا / لالاللاااا صحبتي لاأاا
واغمي عليها
أمير / فوقي يا صبا
نديم دخل عند تيا وشال الملايه من عليها وقعد يعيط
نديم حضنها وقعد متبت فيها ومش راضي يسبها
مسك أيدها وبص لقي حرف nعلي أيدها
نديم بعياط وقلبه محروق / هفضل احبك لحد اخر نفس فيا انتي عايشه جوايا يا تيا مع السلامه يا حبيبتي
دفنوا تيا وصبا في المستشفى
أمير / صبا عشان خاطري كلي شويه
صبا وعنيها وارمه من العياط / اهدي ازاي وعشره عمري راحت
أمير قعد يعيط عشان أخته الوحيده اتوفت
أمير / راحت عند اللي احن مني ومنك وانتي حامل
صبا بعياط / كان نفسي تيا تبقي جنبي عشان نولد سوا وتفرح معايا
أمير اخدها في حضنه وقعدوا يعيطوا سوا
عند نديم دخل الڨيلا وطلع مسك هدوم تيا ويعيط
فلاش بااااك
تيا / انا بحبك اوي عارف ليه
نديم / ليه
تيا / عشان انت احن عليا من اي حد تاني
نديم / عشان حنين ولا أمور
تيا / الاتنين
نديم باسها من خدها وقال / ونديم بيحبك اكتر يا مزتيي
باااك
نديم فتح دولابها ولقي نوت بوك
تيا / انا بحب نديم اوي وصبا وأمير اخويا وثريا
عايزه اعيش مع نديم عمري كلو واجيب عيال كتير زي الارنبه و بحبوا وهفضل أحبوا لحد اخر نفس فيا
نديم اخد النوت بوك وقعد يعيط
بعد مرور ٩ شهور
صبا / الحقني يا أمير بولددد
أمير / اعمل اي
صبا / وديني المستشفى يا غبي
أمير اخدها ونزل المستشفى
الدكتوره / مبروك
أمير / الله يبارك فيكي
أمير / مبروك يا صبا
صبا / الله يبارك فيك
أمير / هتسميها اي
صبا / تياااا
أمير / حاضر يا ام تيا
صبا / فين نديم
أمير / انهارده ذكري وفاه تيا وراح يزورها
صبا / ربنا يصبروا ويصبرنا
أمير / يا رب
عند قبر تيا
نديم / عارفه يا تيا صبا ولدت وجابت بنت وهتسميها تيا وحشتيني يا قلبي غيابك طال اوي نفسي اشوفك ولو في حلمي حتي وقعد يقرأ القرآن
بعد مرور ٩ سنوات
صبا / تياااا
تيا / نعم يا مامي
صبا / تعالي اعملك شعرك
تيا / حاضر ماما هو انتي ليه سمتيني تيا
صبا وبدأت تعيط / عشان صحبتي اسمها تيا وهي غاليه عليا
تيا / هي فين انتو متخاصمين
صبا / لا بس هي عند ربنا
تيا مسحت دموع صبا / متزعليش يا ماما
نديم شغل نفسه بالشغل وبطل يحب حد غير تيا لانها عايشه جواها ولانها حبوا الاول
رايكم + شكرا علي التفاعل+ اسفه اني نكدت عليكم
لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا