رواية أسرني كينج الصعيد الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا ثروت
بارت 16💫💫
ياسين ضرب رشييده بالقلم لدرجه اغمي عليها ونزفت..
ياسين شالها ووداها المستشفي كان خايف علي مكانش خايف عليها حتي ذره خوف... وطبعا رشيده دخلت العمليات..
بعد ساعتين الدكتور خرج وبتعب..
ياسين قرب عليه بخوف = دكتور ابني عامل اي دلوقتي
دكتور : هو كويس الحمد لله بس حاله الام صعبه والمشكله لو كملت في الحمل ممكن تخسرها
ياسين سرح ثانيه وبعد كدا اتكلم : للدرجاتي مفيش امل تعيش
دكتور باسف : للاسف مفيش امل بعد اذنك..
ومشي الدكتور وياسين بتفكير = كان نفسي تبقي صايناني وصاينه شرفك لكن للأسف ربنا دي حكمته ودخل ليها
رشيده فاقت بتعب : انا انا فين
ياسين ببرود : انتي في المستشفي
رشيده بقرف : انت أحقر إنسان شوفته.. مش كفايه عايشه معاك بالغصب وهجيبلك ابنك تقوم انت تضربني وتتهجم عليا يازبااااله
ياسين قرب منها وكان هيضربها بس مسك اعصابه وضم ايديه في قبضه = احمدي ربنا ان في بطنك ابني ومشي من الغرفه ونزل في حديقه المستشفى... لاحظ واحده ضامه رجليها وحاطة راسها في وسط رجليها وبتعيط بدمار.. قرب منها
ياسين : انتي كويسه ياانسه
نسمه لفت وشها ليه وبصتله وكل عينيها مليان بدموع..
ياسين اتصدم = انتي....
💫💫💫💫💫💫💫💫عند نجمة وهارون 💫💫💫💫
هارون مسك ايد نجمه ودخلها القصر الخيالي..
هارون قرب نجمة ليه وحاوطها من خصرها وهو حاضنها وقلع طرحتها بحب وحنان = بحبك
نجمة نزلت راسها بخجل وهارون استغل الفرصه وشالها للغرفة الخاصه بيهم... (نسيبهم عشان عيب 🙈)
💫💫💫💫💫💫عند والد هارون 💫💫💫💫💫
عزيز فاق وكانت جنبه هنيه... هنيه كانت هتقوم لكن عزيز مسك ايديها... هنيه سحبت ايديه واتكلمت بقلق= انت كويس
عزيز بألم : لا انا مش كويس. مش كويس طالما انتي مش عايزة تبصي لعيني
هنيه رفعت راسها وبصت لعنيه= عملت كدا لي
عزيز : ممكن تقعدي عايز احكيلك حاجه
هنيه قعدت...
عزيز بهدوء وحب مسك ايديها : انا عايز اقولك ان صفاء يوم ماخانتني انا موثقتش في اي ست في الكون وحتي اتجوزت عشان تراعي العيال وبس وكنت بحترمك جدا وانتى كمان كنتي بتحترميني واكتر كمان... وروحت كلمت رشيده بسبب الشيطان اللي كان في دماغي بس ساعتها عرفت انك انضف واحسن منها مليون وانك تستاهلي الاحترام الاحترام وبس.. صدقيني ياهنيه انا قلبي ماتفتحش لغيرك لأنك بجد امتلكتي قلبي امتلكتي قلب كينج الصعيد..
هنيه بصتله بدموع ومسكت ايديه اكتر : اوعدني.. اوعدني انك مش هتفكر في مواضيع دي تاني..
عزيز بدموع اكتر : صدقيني مش هفكر تاني اوعدك ياأم عيالي...
💫💫💫💫💫💫💫عند نجمة وهارون 💫💫💫🙈🙈🙈🙈
نجمة وهي حاضنه هارون وهو عا*ري الصدر...
هارون : ودلوقتي بقيتي زوجتي قولا وفعلا..
نجمة وهي بتفتكر اول ايام جوازها وبتبكي... هارون لاحظ كدا وقرب وشها ليه = ششششش.. متعيطيش تؤتؤ.
نجمة ضحكتك عليه : انت اتغيرت اووي ياهارون
هارون بضحكه اكبر : طبعا اتغيرت بسببك يانجمتي 🥺
نجمة : بحبك
هارون قرب منها = وانا بعشقك... وبعد عنها شويه واتكلم وهو بيضحك = مين يصدق ان كينج الصعيد توقعه بنت مجنونه وهاديه في نفس الوقت
نجمة ضربته بخف وحضنته بتملك..
هارون وهو مايل راسه علي راسها : نجمة عندي سؤال... انتي ليه مكنتيش بتتكلمي وانا كنت بعذبك
نجمة بصله بعيون كلها حب = عشان كنت بدعي ربنا.. عارف انا كنت بحكي لربنا كل حاجه كانت بتحصلي..
هارون نزلت من دمعه علي خد نجمه : امممم. ودلوقتي
نجمة : دلوقتي بدعي ربنا ان يحفظك ليا 🥺🥺
وفجأه جه اتصال لهارون..
هارون : الو.... بصدمه = ميار....
يتبع🪐🪐
(بصو ياقمرات انا عارفه انكو اتضايقتي جدا أن بتاخر فيها بس بجد كنت مسافره وحقيقي كنت تعبانه جدا الفتره اللي فاتت والناس القريبه مني عارفه كدا وبجد بعتذر ليكو جدا وهنزل بوست بليل توضيح هنزل الروايه امتي والساعه كام وكام بارت في اليوم وان شاء الله تنبسطوا جدا 🥺💫🪐)
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 🤍
Donia Tharwat 🤗✍️
لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا