Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دخله مؤجله الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبه المتميزه


رواية دخله مؤجله الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبه المتميزه



رواية دخله مؤجله الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبه المتميزه 





 كان بيشدها و يبو"سها بعنف وغضب.. و هو بيفكر في مصيبته 

سحبها على السرير بقسو"ه و شده وعنف وعدم رحمه

 

كارما بدموع . بتوسل سبني سبني ابوس ايدك انا معملتش حاجه يا ادام والله مااعرف حاجه كل الا اعرفه قولته 


ادم من غير حلفان يا روح قلب ادم من جوه انا مصدق مصدق ان انت ما عملتيش حاجه كانت طريقه كلامه غريبه يعني ان هو مش مصدق كلامها


كارما طالما مصدق طلقني وسيبني امشي من هنا

 ادم وضحك علي كلامها بصوت عالي 

 انت نجوم السماء اقرب لك من اني اطلقك انا هاخذ روحك يا كارما وهو يقرب عليها بشده


كارما .انا بكرهك بكرهك بكرهك بضريخ ودموع 

مسكه من رقبته بشده وقالها 

اكرهني كمان لسه مخلصتش حسابي معاكي 

تتفقي مع جلال عليا انا واختي يابنت********وهو بحدفها علي السرير 

كارما.صدقني عمر هو اللي اتجوز اسيل مش جلال


ادام.. اول مره اشوف واحده مقرفه زيك كده يا كارما بتدافع عن عشيقك وتدبسي اخوك يا وس*خه 


كارما... جلال مش عشقي وعمري ما كان في اي حاجه بيني وبينه

دا خيالك المريض 


ادام.بغضب اخرسي انا دلوقتي هجيب الدليل واجي اكمل عليكي وعلي حبيب القلب 

وزقها علي السرير وخرج 


نزل الى الجنينه راكب عربيته وقال له الحراس ما حدش يخرج ولا احد يدخل لحد ما انا ارجع 











كارما فوق ميته من العياط والألم الا في جسمها 

ومش عارفه تعمل ايه خايفه علي جلال من أدام ومش مصدقه وقاحه اخوها 

وفضلت تفكر 

....

في الوقت دا 

كانت ايسل في أوضتها مرتبكه وخايفه ويتكلم حد في التلفون وبتقوله 

خلاص انا هنفذ كل الكلام دا وقفلت السكه بس هو دا الحل الوحيد يعني 

الشخص..مفيش غير الحل دا لو عايزه تفضلي عايشه 

اسيل. خلاص خلاص هنفذه وقفلت السكه 

وفضلت تعيط والكم علي وشها وتقول انا الا عملت كل دا 


.......

ادام ..كان لسه سائق واتصل برجلته قالهم تجبولي جلال علي المصنع ويكون سليم مفهوش خدش علشان استمتع انا بق*تله 

وقفل الفون علشان كان وصل المكان 


نزل من عربيته وجد شاب في انتظاره 


الشاب اسمه اسلام 

اسلام ..باشا مصر نورت ياباشا 

ادام..انجز وهات الا عندك 

اسلام ..كله نظر ياباشا شخلل جيوبك الاول 

ادام ..وهو يرمي شنطه الفلوس علي الارض صبري هينفذ ودا مش حلو علشانك

اسلام وهو يطمن علي الفلوس اتفضل ياباشا

ادام..ايه دا 

اسلام..دا كارت ميماري ياباشا عليها تسجيلات بصوت الشخص الا قتل اخوك 


ادام..وانت جبته منين وازي انطق وهو ينفعل علي اسلام 

اسلام يا باشا اهدا كده ونزل يدك دي حاجه وقعت تحت يدي وانا قلت افطمك واعرفك الحقيقه يبقى ده ذنبي يا باشا على العموم الكارت معك والفلوس معي افتح الكارت وشوف بعينك وانت تتاكد وانت معك تليفونك يا باشا

فعلا ادم ما كذبش خبر وطلع تليفونه من جيبه وحط فيه الكارت الميموري سامعه اول جمله بصوت جلال وهو بيقول حمزه لازم يموت علشان خاطر انا اجوز كارما 

🫢🫢قفل التلفون وركب عربيته بسرعه البرق وهو يسب ويلعن في جلال وكارما 

ونسي اسلام خالص طبعا اسلام خد الفلوس ومشي هو كمان 











ادام .اتصل علي رجلته وقلهم 

تجبولي ابن التتتتتتيت دا قصدها علي جلال علي الفيلا علشان انا هعملهم ليله محصلتش لسه هو ومراتي هعمل هم دخله لوش الصبح يتوعد 

رد أحد رجاله وقال له علم وسينفذ يا باشا اعتبروا قدام معاليك قفل ادم التليفون 

واتجه الى الفيلا كان عامل زي الشيطان بالضبط زي المجنون نار طالعه من عينه من كل جسمه لدرجه ان لو حد لمسه هيتحرق

..


اسلام خد شنطه الفلوس ودخل مكان وحدفها علي الارض وقال أستاذ الا يفكر التفكير الشيطاني دا يبقا استاذ ورئيس وقسم 

الشخص وهو يضحك باعلي صوته اتعلم مني 


اسلام.ايوه فاهمني بقا انت لعبتها ازي 

اسلام فضل بحكي هو والشخص ويفهمه ايه الا حصل 


كان ادام وصل الفيلا قبل رجلته التانين 

لقا الحراس متجمعه بيكلموا بعض 

ادام..في ايه بغضب 

محدش بيرد كله ساكت 

ادام..انطقوا في ايه 

رد واحد وقال ياباشا اصل كارما هانم ......

طلع ادام السلاح وقال هقت*لكم ..كارما بصوت هو أرجاء الفيلا

#البارت 12

طبعا فيه الغاز كتير البارت دا بس الحكايه كلها هتتفهم البارت الجاي مستنيه توقعاتكم ..وكارما ايه حصلها 

تفاعل تفاعل نننزل بواحد الساعه 12وعد مني 

             الفصل الثاني عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات