Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ليلة الأسد الخامس عشر 15 بقلم دنيا فادي

 


رواية ليلة الأسد الخامس عشر 15 بقلم دنيا فادي



رواية ليلة الأسد الخامس عشر 15 بقلم دنيا فادي 






#البارت_الخامس_عشر

#ليله_الاسد

اسد كان مستني ردها ويتفاجئ لما ينظر ليها يلاقيها نايمه و يبتسم ليها


وهو في طريقو بيوصل لمكان مقطوع ومفهوش حد


اسد بيوقف العربيه ويقرب علي ليل ويقب'لها بعمق و يبعد عنها


ويدور العربيه ويكمل طريقو


____________________________________












غزال بتدخل اوضتها وترمي نفسها علي السرير وتنهار في العياط


غزال بجنون : اززززاييي ولييي يحصلل كدهه معاياااا دهه اناا بحبكك لااكنن هييي لااا هيي عمرها ما هتحبك قديي


ويقاطعها رنه موبايلها


وتنظر لل متصل وتلاقيه عزيز

وترمي موبايبلها بزهق


زينب بقلق : يابنتي انتي كويسه


غزال وتمسح دموعها


غرال بإبتسامه : تعالي يا تيتا


زينب بتقعد جمبها


زينب : مالك يا حبيبتي


غزال : مفيش يا تيتا مخنوقه شويه












زينب بلُطف : هتخبي عليا انا يا غزال ؟؟


غزال دموعها تنزل وتستخبيَ في حضنها


غزال : ليي يا تيتا يحصلي كده اي الي عملتو عشان دي تبقا حياتي معنديش اب ولا اخوات وماما !! ماما سابتني وسافرت واسد اتجوز ياتيتا الانسان الي قلبي اختارو طلع مش ييحبني و الي ضيعت وقت من حياتي عشانو وخسرت حاجات كتير في حياتي عشانو طلع مش عايزني ولا هو نصيبي


زينب بحزن : ياحبيبتي يابنتي شايله كل ده في قلبك


غزال بقهره : واكتر من كده ياتيتا انا اتوجعت في حياتي كتير


_____________________________________


ليل بتصحيَ من نومها وتلاقي اسد مبتسم ليها


ليل بنعاس : احنا لسه موصلناش !!


ليل بإستغراب : انت متنح فيا كده لي !!


اسد : هاه !!


ليل بتحذير : بص قدامك هتعمل حادثه


اسد : متخافيش


_____________________________________


بعد 10 دقايق ✨


غزال بضحك : يعني انتي شايفه كده


زينب بإبتسامه : ياله امسحي دموعك وتعالي عشان تاكلي


غزال : انا مش جعانه كلي انتي


زينب : هاكل لوحدي يا غزال؟؟


وبيقاطعهم رنه موبايلها


غزال بتجيب موبايلها من علي الارض


زينب : هروح انا احضر الاكل لحد ما تردي علي موبايلك ماشي


غزال : ماشي يا تيتا


غزال بترد علي موبايلها


غزال : ايوا


عزيز بقلق : مال صوتك انتي كنتي بتعيطي


غزال بصدمه : انت عرفت منين


عزيز : ولا سحر ولا شعوذه


غزال : طب يا خفيف عايز اي


عزيز بضحك : قوليلي بس الاول كنتي بتعيطي لي


غزال : كنت بسمع اغنيه واتأثرث بيها بس


عزيز : بجد؟ مع ان حاسس ان الموضوع اكبر من كده بكتير













غزال بتهريب : هو انت عايز اي


عزيز : كنت عايز اتكلم معاكي يعني لو مش هضايقك نتقابل بكرا

 

غزال : ليي


عزيز : ما انا لسه قايلك عايز اتكلم معاكي


غزال : ااااه طيب ،، بس هتكلمني لي ؟؟ يعني اي الكلام الي هتكلمني فيه؟؟

 

عزيز بخيبه امل : اقفلي يا غزال 


____________________________________


اسد بنظره لطيفه وحنيه بيمسك ايديها ويخرجها من العربيه


ليل : كنت هقوم لوحدي عادي


اسد : ده بدل ما تشكريني


ليل بمجادله : اشكرك لي ده وجبك اصلا


اسد ويغمض عيونو بنفاذ صبر


اسد : انا غلطانه اسف حاجه تانيه ؟؟


ليل : لا ،، كنت عايزه اسألك سؤال 


اسد : اسألي


ليل بإبتسامه : هو انت لي م.. 


وبتقاطعها صوت بنت شكلها جميل وهي بتقرب ليهم ومِوَجهه كلامها ل اسد


تمارا : انا سألت عليك البواب وقالي انك مش هنا بقالي كتير مستنياك 


يتبع...


#Donia_fady_mohamed 

               الفصل السادس عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات