روايه حياه ظابطه الفصل التاسع وثلاثون بقلم سما الحملاوي

روايه حياه ظابطه الفصل التاسع وثلاثون 




#حياه_ظابطه🖤

#البارت_٣٩🖤

وقفنا لما ادهم مسك عائشه من ايدها جامد وقال بعصبيه....عااااااائشهههه اناااااا بحبككككك

عائشه واقفه مصدومه مش عارفه ترد...

ادهم بغضب وضحكه وجع....ااااه صح نسييت ما انتي بتحبي انسيي خلااص 

عائشه وخلاص فقدت السيطرة على نفسها زقته جامد في صدره....ايييييه انت مششششش بتحسسس بحببكككك انتتتت كل مرا تفكر في حااااجه ومش بتستنى التبرير 

ودهم وقف متنح وقال....انتي بتتكلمي بجد 

عائشه بصتله وقعدت تضحك....انت غبيي اوييي وهو لو كنت بحب حد ما كنت هتعررررف انت ٢٤ساعه كنت بتكلمنييي هعررررف حد امتىىى 

ادهم بصلها كتيير وشدها لحضنه جااامد ولف بيها... 

»متعملوش زي الواد ادهم دا شغل روايات ياشوباب🙂🙂بصوا بعيد لو تكرمتوا😂«

ادهم بحب كبييير....بحبككككك يا عائشتييي 

عائشه بحب....وانا كمان 

وبعدين انتبهوا للوضع وقالت عائشه....احم اسفه مخدتش بالي انا يغني انت الي 

ادهم بضحك....خلاص خلاص انا كمان مكنتش اقصد😂😂

༺༺༺༺༻༻༻༻

عند حياه....

نزلت في مكان كلو ظلام والعربيه مشيت وسابتها وهي متوترة جدا....

دخلت جوا واتصدمت....

اول ما حطت رجلها على الارض في نور اشتغل وفي النص طريق بالأزاز وتحت زي ورد في مايه 3Dشكلوا حلو اوييي والنور على الجانبين منورين واتحركت بعد ٥خطوات شافت بلونه هيليوم سودا....

حياه بضحك....هو فيي ايه بئااا 

البلونه مكتوب عليها فرقـ ـعـيني ضحكت وشالت دبوس من الطرحه وفرقعتها وقعت ورقة سودا مكتوب فيها بالخط الابيض نزلت جابتها مكتوب فيها....

»كنت لا اصدق الحب من اول نظرة لاكن عندما رأيتك عشقتك ولم احبك فقط«

ابتسمت بفرحه وحب ومشيت خطوتين كمان وشافت كمان بلونه مكتوب عليها نفس الكلمه فرقعتها ووقعت ورقة كمان....

»يالله من عينك حين انظر لهما انسى كل ما بي اخاف انظر بهما اكثر انسى نفسيويتبقى عشقك في قلبي«

ابتسمت اكتر وعيونها لمعت بالفرحه ودموع...

مشيت خطوتين وشافت نفس البلونه قالت....ما تقولي الكلام اسهل فرقعت كتييير😂

فرقعت البلونه ونزل نفس الورقه مكتوب فيها... 

»يا من اخذتي قلبي من جسدي احبك احبك حدا النهاية يا حياتي انتي«

ابتسمت بحب ودموعها في عيونها....

مشيت كمان خطوتين شافت بلونه مكتوب عليها الاخيرة....

فرقعتها ووقعت منها ورقة....

»تقبلي تتجوزيني ياحيااتي«

حياه بفرحه وحب....اقبل اقبل 

ظهر وقتها حمزه ببدلة شيك جدا وهو مبتسم الضوة اتسلط عليه وهو ماشي ماسك علبه في ايده....

نزل قعد على ركبته وقال....تقبلي تكملي بقيت عمرك معايا 

حياه بفرحه وحب....اقبببببل 

لبسها الخاتم وقال....بحبك من اول ما شوفتك حب ما يتوصفش 

حياه بخجل وحب....وانا كمان بحبك كنت خايفه متكونش بتحبني 

حمزه بضحكه....انا واقع في غرامك حياه هاانم 

حياه مسكت طرف فستانها وميلت زي الاميرات....مين يقدر يقاوم جمااالي 

وجريت في المكان بفرحه...

حمزه بضحك وحب....كلها يوميييين 

حياه وقفت بأستغراب....ايه هيحصل 

حمزه رفع ايده الشمال....في دبله هتتحط هنا مش هتتشال 

قربت منه بفرحه وصدمه....فهمنيي اوضضح 

حمزه بضحك قوية....كتب كتابنا ياحياااتي 

حياه بضحك....لاااا بتهزرررر اللله

حمزه بحب....والله حقيقي المهم يلا نتعشى بئا 

حياه بحب....يلا

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في بيت احمد الدمنهوري....

ساره....انا عاوزه اعمل حاجه مجنونه 

يامن بضحك....اكتر من الي عملنا

ساره بضحك....دا حاجه صغيرة اناا عاوزه اعممل كتييير 

يامن بحب....تعرفي من لما دخلتي حياتي وانا اتغيرت انا كنت هاادي ابئي حتى اسألي يونس كدا هيقولك كنت جد في طريقتي ومش بتكلم كتير بس دخلتي حياتي كل حاجه اتغيرت انا بحبك 

ساره بأبتسامه....وانا كمان بحبكك 

يامن....اطلبي الي عاوزاه وانا هنفذهولك 

»»»» 

في اوضة مراد....

شاف رسايل من نورا بعتلها ماسدج...

»معلش مكنتش جنب الفون في حااجه حصللت«

نورا شافت وقالت....

»لا ابداً بطمن عليك عاادي«

مراد ابتسم ورد....

»تسلميلي انتي اخبارك«

نورا ابتسمت وردت....

»الحمدلله بخير«

مراد رد...

»ديما يارب«

وقعدوا شوية يتكلموا وبعدين قفلوا....

»»» 

برا في الصاله....

ايه....والله  يا يامن انت غلبان😂

يامن بضحك....ليه ياحبيبتي😂

ايه بضحك.....اصل انت هتاخد بلـ سكره البيت😂

ساره بنظرة عين....ايه ياغاليه في رأيي غير دا😂

احمد بمرح....بص يابني ربنا معاك 

مراد خرج فجأه...انتو ظالمينها دا البت غلبااانه 

ساره راحت جري عليه وحضنته....حبيبي اخويا دا😂♥

يامن بأحباط....طيب ينفع ارجع في كلامي 

مراد....البضاعه المباعه لا ترد ولا تستبدل 

ساره بغيظ....انا بضااعه 

مراد بضحك....لا تلاجه😂

احمد بمرح....ممنوع الرجوع في الكلام😂

ايه....خلاص اتكتبت على اسمك😂

يامن حط ايده على خده....لبست الحمد لله 😂

༺༺༺༺༻༻༻༻

عند عائشة وادهم....

ادهم بحب....شهر وهاجي اتقدم اتخرج بس 

عائشه....طيب كلم بابا حتى 

ادهم....عيوووني هاتي الرقم 

خد الرقم وقال....هكلمه بكره يلا الوقت هيتأخر عشان اوصلك 

عائشه بأبتسامه....لا انا معايا العربيه 

ادهم....خلاص همشي وراكي عشان ابئا مطمن 

عائشه....اوكيي يلااا 

ركبوا كل واحد عربيته واتحركوا وادهم ورا عائشه...

༺༺༺༺༻༻༻༻

عند حياه وحمزه....

حياه....هو دا ذوقك 

حمزه....اه عجبك 

حياه بأبتسامه....حلووو اوييي 

حمزه....انبسط اوي انو عجبك 

حياه....هو انت كلمت بابا 

حمزه....اه وحكيتله كل حاجه وهو وافق عمري ما كنت هعمل حاجه من غير ما يكونوا اهلك عارفين ياقلبي 

حياه بضحك....انت جميييل اوي اومال كنت بتعاملني كدا ليه 

حمزه بضحك....البريستيج بئا الا قوليلي قولتي ايه عليا اول ما شوفتيني 

حياه بتهرب....ها لا الاكل حلوو 

حمزه بشك مضحك....لااا هتقولي 

حياه....امممم هو يعني 

فلاااش باااك.... 

حياة:لو سمحت حضرتك الرائد حمزة يوسف الهواري

حمزة وهو بيتكلم جد :ايوه انا اتفضلي ورانا على التدريب

حياة في سرها:ايه الكائن دا مبيعرفش يتكلم ذوق

حمزة بحده:حضرتك هتفضلي واقفة 

حياة بسرعه: لا جاية ورا حضرتك 

.....

بااااااك...

حياه بتمثيل البراءة....اه والله هو كل دا الي حصل بس😂

حمزه بضحك.....لا بريئة 

حياه بحده مضحكه....واااانت بئاااا 

حمزه....احم هو يعني الصراحه

فلااااش بااااك.... 

حمزة بص على الي داخلة وقال ل يونس... 

حمزة:بُص يابني القمر دا

كان يقصد حياة.... 

يونس بص وقال... 

يونس:اه دي الي هتدرب ايه مش كنت هتفرغ المسدس ههههه

حمزة:لا دا ساعة شيطان هههههه

.....

حمزه بضحك....هو دا كلو 

حياه بكسوف.....ياريتني ما سألت 

حمزه بمرح....ليه ياقمر 

حياه بخجل مضحك....بس ياحمزه بئا الله😂

༺༺༺༺༻༻༻༻

بعد مرور بعض الوقت يامن مشي وحياه حمزه وصلها....

بعد ساعه حياه بدلت هدومها وقعدت على السرير....

دخل عليها بسرعه مراد...حييااااااه 

حياه بخضه....ايييه يابنييي 

مراد....من الاخر كدااا انا بحب نورا وهكلم حمزه انا وانتي ونروح نتقدم بسسسس 

حيا بضحك قامت وحضنته....الف مليون مبروك ياحبيبي نورا بتحبك وتستاهلك 

مراد بصدمه....هي قالتلك 

حياه بضحك....اختك خبررره المهم هنروح انا وانت الاول نتكلم مع حمزه 

مراد بغمزه....اه ما دا حبيب القلب دلوقتي 

حياه بكسوف وضحك....براااا ياعم انت 😂

مراد بضحك....خلاص خلاص طااالع 😂

خرج ودخلت ساره وجريت عليها....دا انتي تحكيلي كل الي حصللل حاااالا 

حكتلها كل حاجه وهي بتضحك ومبسوطه....

ساره بضحك....بنتنا بتحبببب يا شوباااااب مبروك ياقلبي انااا 

حياه حضنتها بحب....الله يبارك فيكي ياروحي انتي

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

جه تاني يوم وحياه كانت راحه الشغل عادي...

بس راحت قبل مراد ونزلت الدنيا كانت زحمه معرفتش توقف تاكسي ف فتحت باقه تطلب اوبر....

لاكن ملحقتش وفي عربية جت وخدتها وهي تصر*خ لاكن دون فايدة....

   روايه حياه ظابطه الفصل الأربعون من هنا 




تعليقات
close