روايه حياه ظابطه الفصل الثالث واربعون بقلم سما الحملاوي


 روايه حياه ظابطه الفصل الثالث واربعون 



#حياه_ظابطه🖤

#الجزء_التاني_من_البارت_٤٣🖤


ياسين....عمي انا عاوز فرحي انا وهدير يكون اخر الاسبوع دا

سامر بصدمه....مش بدري كدا يابني 

ياسين لسه هيتكلم احمد شاورله يسكت واتكلم هو....بص يادكتور سامر انت طبعا عارف الي حصل لحياه بنتي 

سامر....اه الحمدلله ربنا شفهالك 

احمد....الحمدلله المهم الي حصل ان هدير وياسين شدين سوا عشان بنت وعاوزه تبئا عروسه ف احنا عاوزين فرحهم يكون قريب 

سامر....على خيرة الله فرح هادي وسلمى عاوزين يعملو قريب بردو يبئا يوم الخميس الي بعد الجاي الفرح بأذن الله

الجميع....على خيرة الله 

سامر....سوزان اطلعي هاتي الولاد

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في فيلا احمد الهواري.... 

في اوضة عائشه... 

بعد ما ساره خرجت.... 

عائشه لنفسها....هتقول ليامن ايوه هتقولوا ياااربي اعمل ايه 

فجأه سمعت صوت يامن من تحت.... 

يامن بغضب اعمى....عااااااااائشه انزليليييييييييي

عائشه برعب....اعمل ايه 

تحت....

يامن بغضب....انزليييي احسن ما اطلعلك 

احمد بغضب....صوتك عااالي كدا ليه يا يااامن

ايمان....بتنادي على اختك كدا ليه يابني 

يامن...لما تنزل هتعرفوا 

نزلت عائشة بخوف....

يامن بغضب....ممكن افهم ايه دا 

ورفع قدام عيونها الدبله بتاعت ساره... 

عائشه برعب.....ااا هوو اننااا 

يامن بغضب وصوت عالي....انطقييييي ايه الي قولتيييي لساااااره خلاها تقولي سيبني عشان انا بتاااااعت رجااااله هاااااا 

احمد بعدم فهم....ما تفهمني في ايييييه 

يامن....ما الهانم الي المفروض تفهمنا انطقيييي بقولك 

عائشه بغضب....ايييييه هي بتكلم ادهم لييييه وهي بعتتلكم الصور ايوه قولتلها انك مش مالي عينها وبتكلم رجاله عليك اروه انا قولت كدا 

قطع كلامها نزول قلم على وشها من احمد قوي....

يامن لسه بيجري عليها يضر*بها كانت الخادمه فتحت الباب لحياه وحمزه ودخلوا مسكوا يامن....

يامن بغضب....سيبنيييي ياحمزززززه سيبنييييي 

حياه شافتها واقعه في الارض بتعيط بهستريا ويامن عاوز يمسكها جريت عليها وخدتها في حضنها....

وايمان وقاقفه مصدومه من الي بيحصل والي بنتها بتعمله احمد قعد على اقرب كرسي بتعب....

حمزه مش عارف يسيطر على يامن من كتر غضبه.....

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في فيلا يوسف الهواري.... 

نورا كلمت مراد....مراد تعالى على الفيلا انت ويونس ضروري 

مراد بقلق....في ايه يا نورا

نورا....تعالى بسرعه بس وهقولك 

قفلت معاه....

يوسف....انا رايح انا وحنان نشوف الموضوع دا وانتو استنوا يونس 

نورا....ماشي يابابا

مشيوا وساره قاعده تعيط....

نورا حضنتها....اهدي ياحبيبي اهدي 

ساره بدموع....والله كنت راحه عشان هو كان عاوز يكلمها يطمن عليها 

نورا....انا عارفه اهدي بئا

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في فيلا سامر المنياوي.... 

في اوضة هدير.... 

كلهم قاعدين معاها.... 

هدير بعصبيه....ايوه بردو هو بيعمل ايه تحت 

هادي بضحك وراح قعد جنبها....هدهد اهمدي ياحبيبتي شوية😂

سلمى....ياهادي مضيقهاش 

هادي....انا نطقت ولا ايه يا ادهم 

ادهم بأنتباه....ها انتو بتقولوا حاجه 

هدير بضحك....انت مش معانا اصلا 

ادهم هز راسه وهو مركز مع الفون مستني ساره ترن عليه....

قطع كلامهم دخول سوزان والدتهم الاوضة.... 

سوزان....يلا يا ولاد بابا عاوزكم تحت 

نزلوا كلهم.... 

سامر بهدوء....فرح سلمى وهادي يوم الخميس الي بعد الجاي 

هادي بفرح....بجدددد 

سلمى....الله بجددد

سامر بتكمله....وياسين وهدير بردو معاكم 

هدير وقفت مصدومه وياسين بصلها وغمز بخفه....

سامر....رأيك ايه ياست هدير 

هدير بحرج وحب....احم الي حضرتك تشوفوا يابابا 

سامر....يبئا على خيرة الله الف مبروك ياولاد 

ادهم بأبتسامه....مبروووك ربنا يسعدكم...حيث كدا انا كمان عاوز اتقدم لعائشة احمد الهواري 

سامر....نكلمهم ونحدد معاهم ميعاد ماشي 

احمد وايه ونعمه.....ربنا يسعدكم يارب 

هادي بضحك....ما تسمعونا زغروطه 

سوزان ونعمه وايه زغرطوا.... 

سلمى بفرحه وضحك....ونبي لزغرط دا فرحي انا كمان لولولولولولولووويييييي

هادي بهمس....حبيبي المجنون 

سلمى بحب....بحبك 

༺༺༺༺༻༻༻༻

في فيلا يوسف الهواري.... 

مراد ويونس جم وراحوا على فيلا احمد الهواري... 

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في فيلا احمد الهواري.... 

يوسف قاعد جنب احمد وحنان جنب ايمان.... 

حمزه بغضب.....اهدىىىى بئاااااا 

يامن زق حمزة وراح لعائشه وشدها من حياه ومسكها من دراعها جامد....عاااااوزه اييييه انتيييي بتعمليييي كداااا ليييييه هاااااا 

عائشه برعب.....والله انا انا اتسرعت بسرعه 

يامن بغضب....انا مصدوم فيكي بجد مصدوووم عمري ما جيت ناحيتك دا انتي لما بتشتكي اول ناس بنجري عليكي انا ويونس وعلى فكره ساره كانت جايه تطيب بخاطرك هي فعلا غلطانه.

زقها جامد ومشي خرج للجنينه.... 

قابل يونس ومراد ونورا وساره الي قالولهم الي حصل وان الشاب هو ادهم المنياوي ودخلوا بسرعه كبيرة.... 

ايمان شافت يونس داخل جريت تحامي على عائشه.... 

حمزه مسك يونس....

يونس....ياحمزه مش هعملها حاجه والله انا هقولها كلمتين بس وسعي يا امي

ايمان وسعت شوية ويونس وقف قدامها بمحاولة الهدوء....عارفه يا عائشه الغلط مش على ادهم الغلط عليكي انتي عارفه ليه لأنك خبيتي وهو احنا من امتى قاسينا عليكي هاااااا رديييييييي ديما مهتمين بيكي وابوكي داااا على طول عيوشه وعيوش واي حاجه بتطلبيها تبئا تحت رجلك بس هقول ايه خسارة فيكي كل حاجه

ساره بصت عليعا وخرجت برا.... 

يونس خرج ووراه حمزه ومراد....

حياه بهدوء....كنت جايه وناويه اني اعمل مشكلة بعد الي شوفته ف بقولك انك الي بتخسري اهو الاخوات الي مثقتيش فيهم وخبيتي عليهم دول كان عندي واحد زيهم كدا ويمكن اكتر بس وفقدته وباقي واحد وهو اول واحد عرف اني بحب حمزه متخسريش اخواتك يا عائشه بعاميلك اه وشكرا جدا على كلامك لأختي بس انا اختي بتقدر خطيبها اوي 

بصت على ايمان الي مش قادرة تقف وراحت لها باست راسها وخرجت.... 

يوسف راح لعائشه ووقفها مظبوط....انت غلطتي بس متشيليش غلطك لحد يا عائشه

برا في الجنينة.... 

يامن بحزن.... ساره حبيبتي 

ساره بصتله....نعم

يامن....والله انا زعقتلها عشانك ولو اعرف ان هيحصل كدا عمري ما كنت هخليكي تيجي اللبسي دبلتك بئا 

ساره بحزن....كل شئ قسمه ونصيب واه متجيش على اختك عشان حد بالنسبه ليا ف انا مش هقدر انسى الي اتقالي 

مشيت من قدامه وراحت لحياه....يلا نمشي 

حياه.....يلا يامراد 

مراد.....هخرج احضر العربية 

يونس قرب من ساره.....ساره انا بعتذر ليكي بالنيابه عنها انا فعلا محرج منك 

ساره.... لا عادي انت ملكش ذنب عادي

حمزه....يلا نرجع احنا كمان يا نورا وباب وماما هيبئوا يجوا.

༺༺༺༻༻༻༻༻༻

بعد وقت في بيت احمد الدمنهوري....

مراد حضن ساره....متزعليش ياحبيبت قلبي انتي 

ساره....عادي ياحبيبي خلاص مش زعلانه 

حياه حضنتها هي كنان ودخلوا كلهم اوضهم وبعد شوية جم الباقي وحكولهم الي حصل وباركوا لياسين ومحكوش حاجه من الي حصلت في الفيلا ودخلوا يرتاحوا....

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في فيلا احمد الهواري... 

يامن دخل الفيلا بص لعائشه بغضب وطلع فوق ووراه يونس.... 

في اوضة يونس... 

دخل وكلم ونس....

ونس بحب....كنت فين من امبارح 

يونس.....اسف ياحبيبتي معرفتش اكلمك كان في مشكلة واتحلت

ونس....الحمدلله بابا عاوز يكلمك 

يونس....تمام هاتي 

عادل....ايوه يابني ازيك 

يونس....الحمدلله ازي حضرتك 

عادل....الحمدلله عرفت من ونس انك عاوز تتقدم 

يونس بأبتسامه....ايوه فعلا 

عادل....تمام يابني تقدروا تنورونا يوم الجمعة الجايه بأذن الله 

يونس....تمام ان شاء الله 

عادل اداها الفون وهي دخلت الاوضة و كلمت يونس... 

يونس بحب....مبروك عليا ونتي ياروحي 

ونس بحب....الله يبارك فيك ياحبيبي هستناك 

يونس.... ٤ايام واكون عندك ياحبيبي

قفلوا سوا بعد شوية.... 

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

عدا اليوم وجه تاني يوم....

حمزه ويونس راحوا يشوفوا البنت الي بتحب ادهم.... 

༺༺༺༺༻༻༻༻

في فيلا سامر المنياوي.... 

ادهم قاعد مضايق بس بسرعه جاب رقم يونس من ياسين واتصل بيه....

 روايه حياه ظابطه الجزء الثاني من الفصل الثالث واربعون




تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×