روايه حياه ظابطه الفصل الثاني واربعون بقلمزسما الحملاوي


 روايه حياه ظابطه الفصل الثاني واربعون

#حياه_ظابطه🖤

#البارت_٤٢🖤

حياه بضحك....اقعد يامراد واتكلم 

حمزه بأستغراب....هو في اييه 

مراد...بصراحه يعني ياحمزه 

حمزه...قوول 

مراد بسرعه....انا عاااوز اطلب ايد نوراا اختك 

حمزه فجأة قام وقال....ودا كلللله عشان تطلب الطلب داااا 

مراد بتوتر....يعني مقبول ولا لا 

حمزه ضحك وحضنه....طبعا وانا هلاقي احسن منك فين ويكفي انك كلمتني الاول 

نورا كانت داخله من باب البيت وشافتهم....اهلا منورين والله مقولتيش ليا ليه ياحياه 

حياه وهي بتحضنها....اخوكي يقولك بئا 

نورا بصتلهم بأستغراب وحمزه قال....مراد متقدملك ياست نورا تقبلي 

نورا بفرحه وكسوف....احم الي بابا وانت تشوفوا 

حمزه ضحك وحضنها وقال....وانا موافق ياحبيبي يلاا يامراد نروح نقول لبابا بئا 

حياه....وانا هقعد مع نورا 

حمزه بحب....دا البيت ينوور 

حياه بأبتسامه....منور بيكم 

مراد وهو حاطت ايده على خده....وان شاء الله مش واخدين بالكم منيي 

نورا بضحك....اجيب شجرة واتنين لمون 

حمزه بسرحان....لا هاتي المأذون 

مراد وهو بيجري وراه....دا انا هورررريك 

حمزه بضحك....مراااد بس لو عملت حاجه مش هجوزك اختي 

حياه بضحك....سيبه يامراد

مراد بصلها....نعم ياختي

نورا....اجري ياحيااااه 

حمزه جري ناحيتهم ومراد بئا يجري وراهم... 

حمزه بأستفزاز مسك ايد حياه وقال....هتجوزها بردووو 

مراد بغيظ....سيييب ايديهاااا احسنللكككك ياحمزززززززززه 

نورا شدت ايد حياه....سلام ياحمزه كنت بحبك يلا ياحياه 

وخدتها وجريت وهما بيضحكوا....

حمزه وهو بيبلع ريقه....احم نورااا حياااه مراد متتهورش هجوزك اختي 

مراد طلع يجري وراه لحد ما اتكعبلوا هما الاتنين ووقعوا قدام حنان...

حنان بضحك عليهم....قوم ياحضرة الظابط منك لي وانتييي ياحضرة الظابط حياه ونورا هانم

كلهم....احم احنااا 

حنان ضحكت عليهم جامد....اولا انت يا مراد انت وحمزه روحوا كلموا يوسف وانتي يانورا وحياه هنطبخ سوا وانا هكلم اهل حياه ومراد يجوا يتغدوا معانا وخدوا رأيي يوسف اننما نقرأ الفاتحه وحمزه مجهز الشبكه وبالمرا فاتحه مراد ونورا

كلهم جريوا عليها حضنوها بسعاااده كبيرة...

مراد....ونبي انا بحبك😂♥

حمزه....هي دي امييييي 😂♥

حمزه....احلى حنون دي ولا ايه😂♥

نورا....ماما هاتي بوسه😂♥

حنان....طب يلا روحوا اعملوا الي قولت عليه 

༺༺༺༺༻༻༻༻༻

في مطعم راقي....

قاعده عائشه وقدامها ادهم....

عائشه....انا يا ادهم مينفعش اتقابل معاك تاني كلم بابا انهاردة 

ادهم....عيوني ليكي والله هكلمه انهاردة 

عائشه بأبتسامه....اخوك كام سلمى في موضوع حبه ليها 

 ادهم....اه امبارح فرحتله 

عائشه....انا عندي فضول اتعرف على اهلك كلهم 

ادهم مسك ايديها بحب....هعرفك عليهم كلهم قريب 

واحده في المطعم من فوق اسمها ديما كانت بتحب ادهم.... 

ديما بغيظ....مش دي البنت الي اخت القناص 

صديقتها مريم...ايوه انتي ناويه تعملي ايه 

ديما بخبث....كل خييير 

فتحت فونها وصورتهم وهو ماسك ايدها وبيضحكوا....

مريم بأستغراب....هتعملي ايييه ياديما 

ديما....هبعتهم لأخوها 

جابت رقم الشغل واتصلت بيهم....

ديما....لو سمحت ممكن رقم يونس باشا

العسكري....مين حضرتك 

ديما....صديقته ورقمه مش عارفه اوصله اتمسح من عندي 

العسكري....اتفضلي اهو 

اداها الرقم وخدته وبعتت الصور وكتبت عليها فاعل خير وقالت....»اختك المصونه على طول قاعده مع الشاب دا وبيتقابلوا كتير وكمان في الجامعة«

مريم....يابنت اللعيبه بس كدا ممكن يحصلها مشكلة 

ديما بغرور....ومالو ودا المطلوب 

༺༺༺༺༻༻༻༻

في كافية راقي قاعد هدير وياسين....

ياسين....هدير انا كنت عاوزك في موضوع يخصنا 

هدير بغضب....موضوع يخصنا ااااه انت بقالك قد ايه بتقول هاجي اخطبك هاااا بس قريت فاتحه انما خطوبة لااا ومش فاهمه احنا ليه متخطبناش قولت بعد عملية حياه هنتخطب عملت العملية خدت علاج طبيعي وبردو متخطبناش وبعدها اتكرمت و وحصل مشكلة كمان خلتنا نأجل خلت المستشفى ولسه مأجلين ليه بتحسسني انك مش عاوزني انا حبيتك بجد

༺༺༺༺༻༻༻༻

في فيلا احمد الهواري... 

قاعد يونس في الجنينة والصور وصلت له بص على الصور بصدمه وغضب....عااااااااائشهههههه

༺༺༺༺༻༻༻༻

في مبنى المخابرات....

مراد وحمزه اتكلموا في الموضوع.... 

مراد....ف يا يوسف باشا رأي حضرتك ايه 

حمزه....ها ياباشا 

يوسف....**""""""**'"""*

مراد بصدمه....*""""""***""""""

 روايه حياه ظابطه الجزء الثاني من الفصل الثاني واربعون من هنا 





تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×