close

رواية ارهقني حبك الفصل الخامس 5 بقلم ملك يسري


 رواية ارهقني حبك الفصل الخامس 5 بقلم ملك يسري 


( البارت 5) من ارهقنى حبك.


ملك بدأت تعيط اكتررر. 


رحيم خدها ف حضنه. 


ملك:  انا مكنتش اقصد. 


رحيم:  عارف ممكن تهدى. 


ملك لاحظت انها ف حضنه جت تبعد مرضيش. 


ملك بهمس:  رحيم. 


رحيم:  هششششششش اسكتى. 


ملك سكتت ورحيم كان ف عالم تانى. 


فجاة سمعوا صوت ضحك. 


ملك بعدت عن رحيم وطلعت تجرى على براااا. 


رحيم ب غضب:  غبى ازاى تعمل كدا دى اخت زين ياغبى اخوك تبص ل حرمه اخوك. 


ملك بإبتسامة:  بتضحكوا لى. 


هدى:  سليم دمه خفيف اوى. 


هشام:  دا دمه سم. 


ملك بضحك:  بتغيرى ياكوكو. 








هشام:  لولا انك تعبانة كان زمانى قومت قتلتك. 


رحيم خرج:  شهيرة خليكى هنااا ولما ارن عليكى تنزلى مفهوم. 


شهيرة بإستغراب :  حاضر. 


محمد:  رايح فين بس يابنى زين هيجى دلوقتى. 


رحيم:  معلش ياحج عايز اكون لوحدى شوية. 


سليم:  مالك يارحيم. 


هشام:  ف اى يابنى. 


رحيم بصوت عالى:  مالكوا انتو الاتنين عايز اكون لوحدى اى جريمة عن اذنكم. 


رحيم سابهم وكلهم مستغربين شكله وكلامه وخاصة ملك. 


نور:  تعالى ياملك عيزاكى. 


ملك:  ف حاجة ياماما. 


نور:  تعالى ياحبيبتى عيزاكى نعمل حاجة. 


ملك:  حاضر ياامى. 


هدى:  هو ف اى. 


شهيرة:  معرفش والله. 


سليم:  سيبكوا انتو تعالوا اقولكوا على العسكرى الجديد لما جه وعصب زين. 


شهيرة بضحك:  ايوا كمل انت. 


هدى:  ايواا كمل ياسليم. 


هشام:  صبرنى يارب. 


نور:  اى اللى حصل بينك انتى ورحيم ولى خرج متعصب كدا. 


ملك بإرتباك:  هقولك ياماما بس ونبى بلاش تزعلى منى. 


نور وحضنتها:  قولى ياحبيبتى. 


ملك حكتلها كل اللى حصل. 


ملك وحضنتها:  ممكن متزعليش. 


نور وابتسمت:  حسيتى ب اى ياملك. 


ملك:  اقولك الصراحة. 


نور:  ياريت. 


ملك حضنتها:  حسيت بدفااا حسيت انى مستريحة ف حضنه كأنى ف حضن زين او بحضنك بس هو ف حاجة احلى معرفش لى كنت حاسة بدقات قلبى وقلبه كأنهم واحد معرفش. 


نور ابتسمت:  ملك ممكن نتفق على اتفاق. 


ملك:  اى هو ياماما. 


نور:  ممكن ننسى اللى فات وكمان اول واخر مرة تحضنيه حتى لو هو قرب حرام ياكوكو ماشى. 


ملك وعيطت:  خايفة ياماما نفس الشعور جه تانى بس دا اقوى بكتير معرفش حسيت براحة غريبة و والله انا اسفة انا معرفش ازاى استريحت كدا. 


نور وحضنتهاا:  طب خلاص ياحبيبة ماما رحيم شاب جدع ومحترم ياملك مش عيل زى اللى كنتى تعرفيه بس برضوا متوهميش نفسك ممكن يكون بيحب. 


ملك:  حاضر ياماما. 


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


رحيم:  كنت عارف انى هلقيك هنااا. 


زين وابتسم:  جيت لى. 


رحيم وقعد جمبه:  مخنوق ياصحبى. 


زين وابتسم:  احكى سامعك. 


رحيم حكى كل حاجة ل زين. 


رحيم بأسف:  انا اسف يازين بس صدقنى معرفش انا عملت كدا ازاى ازاى قدرت اخدها ف حضنى لى مقدرتش اشوف دموعهاا لى خليتهاا تاخد ذنوب بسببى ازاى محترمتش غيابك. 







زين:  ملك غلبانة اوى يارحيم ورقيقة اوى على قد ماهى تبان مجنونة ومش بيهمها حاجة بس من اقل حاجة بتنهار وياصحبى انا واثق فيك. 


رحيم:  ملك اختى يازين زى شهيرة بالظبط. 


زين وابتسم:  متاكد. 


رحيم:  اكيد. 


زين واتنهد:  طب قوم يالاااا نروح. 


رحيم:  طيب قوم. 


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


ف مكان تانى خالص. 


بدر:  انتى يابنتى ارحمينى وانزلى من نفوخ امى. 


ديناا:  ولاااااه مسمعش صوتك فسحنى وانت ساكت. 


بدر وجابهاا من قفاهااا:  بتقولى حاجة ياعسل. 


ديناا:  انا قدر ياحضرة الظابط دا انا ابقااا كلبة. 


بدر وضحك:  طب امشى ياكلبة. 


فون بدر رن. 


بدر:  ايواا يافندم. 


.....  :  ......... 


بدر:  تمام يافندم بكراا الصبح هكون موجود. 


ديناا:  ف اى يابدر. 


بدر واتنهد:  شكلى كداا هطلع مأمورية بكراا. 


دينا بحزن:  انت لحقت تقعد. 


بدر وابتسم:  مالك ياسيد ياصحبى بس. 


دينا بضحك:  ماتلم لسانك ياض انت. 


بدر:  ياكرامتى اللى ف الارض بسببك يابنت عمى. 


دينااا:  طب بذمتك حد عنده اخت عسل زى كداا. 


بدر بضحك:  فين العسل داا. 


ديناا:  غور ياض. 


بدر بضحك:  طب قومى يلااا. 


دينا بدموع:  بدر. 


بدر:  ياعيون بدر. 


دينااا:  مش هتتاخر وهترجع بالسلامة. 


بدر :  هرجع ياحبيبى والله.


رن فون بدر تانى. 


ديناا:  احم رد على نهى. 


بدر:  ايوا يانهى نعم. 


نهى بدلع:  اى ياحبيبى انت فين. 


بدر:  انا براا مع ديناا. 


نهى بغضب:  لى ان شاء الله هو انت خاطب مين فينا بالظبط. 


بدر بعصبية:  نهى انا مش فاضى للعب العيال دا سلام. 


نهى بغضب:  ماشى يابدر. 


دينا:  بتتخانقوا بسببى تانى. 


بدر وابتسم:  بس ياهبلة يلاا تعالى نشرب قهوة. 


دينا:  اوكى. 


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







شادى:  العملية جاهزة يانادر. 


نادر:  ايواا ياباشاااا كله تمام. 


شادى بضحك:  نادر انت لى بتحسسنى انى زعيم مافيااا ماتقولى يافندم ياحضرة الظابط بس اى باشاا دى. 


نادر:  اسف يافندم. 


شادى:  ااااااااه يانى منك ياض انت لسة صغير وصدقنى هيبقا ليك مستقبل. 


نادر:  بجد تسلم يافندم. 


شادى بجدية:  طب يلااا كله يجهز هجوم. 


بعد فترة من ضرب النار والاصابات واللى ماتوا. 


شادى ركب عربيته: ايوااا يافندم. 


.....  :  ....... 


شادى:  كل تحت السيطرة واناااا رايح دلوقتى وهسلم المجرمين. 


......  :........ 


شادى:  بكراا الصبح. 


......  :......... 


شادى:  تمام يافندم بكراا هكون عندك. 


شادى ل نفسه:  هو انا لحقت اريح. 


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


سليم بضحك:  ف الواد زين بيدربه وبيعلمه حركة ف الواد بيقوله وهستفيد اى من الهبل داا. 


هدى بفضول:  وبعدين. 


سليم:  زين رااح ضرب الواد بوكس قاله علشان كدا ياروح امك. 


شهيرة بضحكة عاليه:  لاء مش قادرة. 


سليم:  زين دا مسخرة. 


زين:  وبعدين يا استاذ سليم. 


سليم:  احم طب اطير انااا. 


زين بضحك:  اقعد يا اهبل انت. 


رحيم:  يلاا ياشهيرة. 


زين:  اقعد يارحيم نسهر مع بعض بكراا هيبقا شغل ومش هنعرف هننزل تانى امتى. 


شهيرة برجاء:  ايواا يارحيم القعدة هنااا حلوة اوى. 


زين ف نفسه:  ونبى انتى اللى حلوة. 


هدى:  مش انت زى زين. 


رحيم بإبتسامة:  اكيد. 


هدى:  يبقاا خليكواا. 


رحيم:  تمام. 


سليم:  وانا مفيش حد هيقولى اقعد. 


هدى وشهيرة مع بعض:  انت اساسى قاعد. 


هشام:  لاء الواد عملهم غسيل مخ. 


رحيم كان بيدور بعيونه عليهاااا. 


محمد:  طب شكلكوا ليلتكوا صباحى هنام انااا. 


نور:  خدنى معاك. 


قعدو وفضلوا يضحكوااا لحد ما شهيرة ما اقترحت. 


شهيرة:  ماتيجوا نلعب. 







هدى:  هنلعب اى. 


شهيرة:  هقولك هووو.......  ترن ترن. 


زين بإستغراب:  مين هيجى دلوقتى. 


زين راااح فتح. 


ندى:  بخ. 


زين بضحك:  اه ياهبلة وحشتينى. 


ندى:  اه ياندل جيت وهتمشى بكرااا ومش عايز تشوفنى. 


زين:  ادخلى يالمضة. 


ندى:  سمووعليكوو. 


هدى:  ندوش تعالى. 


ندى بإحراج:  مش تقول ان عندكوا ضيوف يارخم. 


زين بضحك:  ما انتى اللى هبلة ودخلتى على طول دول صحابى رحيم وسليم وطبعاا انتى عارفة هشام ودى شهيرة اخت رحيم. 


ندى:  منورين ياحلوين. 


زين بضحك:  هبلة هبلة مفيش كلام دى ندى بنت عمى. 


سليم:  طب صدق بقاا ان دمها خفيف وعسولة. 


ندى ب كسوف:  شكراا انت اللى عسول. 


سليم:  قلبى مش قادر. 


ندى:  فين لوكة. 


زين:  جواا. 


ملك:  بتجيبوا ف سيرتى لى. 


ندى:  اى دا والله لو جبت سيرة 100 جنيهه ماهتيجى. 


ملك:  نينينينينينينيني رخمة يابت. 


ندى:  وحششششانى. 


ملك بضحك:  اكترر. 


ملك بصت ل زين وراحت حضنته:  اسفة والله بعد كدا هاخد بالى من نفسى بس بلاش تعاملنى كدا. 


زين:  مش زعلان خلاص. 


ملك بضحك:  بجد. 


زين وابتسم:  بجد. 


ملك:  طب بمناسبة المة العسل دى هعملكوا كيكة. 


هدى:  وانااا ايس كريم. 


شهيرة:  انا هعمل حلويات. 


ندى:  واناا هاكل. 


كلهم ضحكوا. 


زين:  ندوش اناا بحب القهوة بتاعتك روشى عليناا ممكن. 


ندى:  يلااا ياعسل منك ليه كل واحد هيساعد واحدة. 







سليم:  ونبى. 


ندى:  ايوااا وانا هوزعكوا. 


ندى:  هدى مع هشام. 


هشام:  والله البت دى بتفهم. 


ندى بضحك:  عارفة ملك مع العسل الهادى داا. 


ملك بإحراج:  انا ممكن اعملها لوحدى. 


ندى:  بس يابت. 


رحيم:  تمام. 


ندى:  زين مع العسولة اللى جمبى دى. 


يلااا على المطبخ كلهم قامواا. 


سليم:  طب واناا. 


ندى بضحك:  خليتك ليااااا. 


سليم بضحك:  مجنونة فعلااا. 


ف المطبخ. 


رحيم: انا اسف ياملك على اللى حصل منى. 


ملك بكسوف:  ولايهمك. 


رحيم وابتسم:  خدودك بيفضحوكى لما بتتكسفى. 


ملك وابتسمت:  بطل تكسفنى طيب. 


رحيم بضحك: حاضر. 


زين: شكلك قمر النهاردة. 


شهيرة بكسوف:  هااااا. 


زين بهمس:  هااا اى هبوسك دلوقتى. 


شهيرة بصتله بصدمة وهو ضحك عليهااا


هشام:  بحبك. 


هدى:  خلينى اركز. 


هشام:  بموت فيكى. 


هدى:  وانااا بعشقك. 


وطبعااا ندى وسليم اللى بيضحكوا عليهم وراااا وكدا اليوم خلص... يتبع

                    الفصل السادس من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
close