رواية عشق الملك الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة النادرة

رواية عشق الملك الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة النادرة

رواية عشق الملك الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة النادرة 

 

الحلقة الرابعة 💞

وطلع يلبس ونزل وهو لابس العبايه والعمه 

الام اول شافته ابتسمت يلا يا ولدي وراحوا وقعدوا لحد ما الملك اتصدم لما لقي بنت لا تتجاوز  15 عام في نظره تنظر في الارض بخجل شديد جدا وبراءه زياده عن الحد  وهي تتحرك ببطئ شديد تجاههم بخوف وفي يدها عصير الفراوله 

همس الملك بصوت غير مسموع الا لمن تقدمه له فراوله شايله فراوله اهي دي اللي يتغنالها يا ورده مكانها في البستان 





حطت الصينيه امامه بخجل زائد  من غزله الصريح ودخلت بسرعه تحت نظرات الجد المرعبه 

الملك بهمس لامه: يا اماه انتي بتضحكي عليا كيف تجوزيني لبنت 15 

الام بابتسامه عريضه وبنفس الهمس : مين دي اللي 15 دي 23 سنه يا ولدي دي عشق

الملك بهمس لنفسه: وه بس دي رقيقه جوي كيف هتعامل معاها افتكر ابتسامتها وغمزاتها وخدودها دي 23 سنه بس بدر منور وابتسم عشق الملك ثم منع ابتسامته بقوه واتكلم اخيرا للجد بحزم ونبره ترعب : يا حج انا هتجوز بنت ابنك الليله 

ساد الصمت قليلا ثم حدث ما يصدم الجميع وهو..........

꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂

اهل البنت بغضب : ازاي تخرجوه 

الضابط ببرود : مفيش حاجه عليه والطب الشرعي ثبت انه مش هو (كد*ب اللي حصل العكس)  





الاب بغضب : ازاي وهو نفسه اعترف وامه اعترفت عليه

الضابط ببرود : مكنش في وعيه 

بصتله ام البنت بعياط: يا بيه انا بنتي الوحيده 9 سنين ويحصل فيها كده وبين الحياه والموت دلوقتى اعمل حاجه انا قلبي حاسس انه هو متنساش القسم اللي حلفته 

بص لها الضابط بخنقه ونده بقوه : يا عسكري ارميهم برا 

بص له الاب بقوه والعسكري بيسحبه متفكرش انه ملناش حد لينا ربنا فوق ولينا الملك في الدنيا هو هيتصرف مع امثالكم اتفوووو 

وخرجهم العسكري وتركوا الضابط وهو يرتجف 

قعد الاب وحيد والام زينات بحزن امام القسم لحد ما اتكلمت الام : اللي ملوش ضهر بيضرب علي بطنه في الزمن ده هتعمل اي يا وحيد 

وحيد بقوه زائفه ومانع دموعه بالعافيه : يعني هعمل اي يا ام ملك هستني لما الملك يجي هو رئيسي في الشغل بس مبيحبش الظلم ابدا هشوف لو يقدر يساعدنا

الام بدعاء من حرقه قلبها ودموعها تنهمر : ياااااااارب

يلا نروح لملك 

وراحوا لها فعلا بس اتصدموا لما لقوا دكاتره بتجري علي الاوضه 

سال الاب بخوف: في اي يا دكتور

الدكتور باسف........ 

"وما ادراك دموع الاب فهي اشد من دبح العنق💔" 

꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧁١꧁١꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂꧂





واتجه فارس لسيدرا بس الصدمه لما لقاها لابسه بدله رق*ص شرقي وبتر*قص باندماج ومغمضه عيونها مع الاغنيه 'الورد الاحمر و شيك شاك شوك'

حط فارس صنيه الاكل بانبهار ودخل الاوضه وقفل الباب براحه خالص وهو مش متصور اللي شايفه من الطريقه دي اللي بترقص بيها وكميه الجمال والاغ*راء لحد ما حست سيدرا بيه وكانت هتلبس الاسدال بسرعه بس هو شدها من ايدها بسرعه لدرجه انها حطت ايدها علي صدره وقلبه بالاخص وحست بدقاته العاليه جدا فدفنت راسها في صدره بسرعه 

فارس بسرعه : شوفتي بتعملي فيا اي مش قادر خلاص هموت 

حطت سيدرا ايدها علي شفايفه بسرعه وبصت في عيونه بعيونها الدامعه وقالت بتلقائيه : بعد الشر عليك ياحبيبي متقولش كده تانى عشان مزعلش منك انا مليش حد في الدنيا غيرك 🥺❤

بص لها بصدمه ومقالش اي حاجه لانه مركز مع كلمه حبيبي وحركه شفايفها مع نطق الكلمه دي حضنها لصدره تعالي نرقص اسلو كان نفسي اوي ارقص اسلو مع البنت اللي بحبها حركت راسها بالموافقه ورقصوا بهدوء علي اغنيه اوعديني 💞

لحد ما همس لها بنفس متقطع : تقبلي تكوني مراتي بجد دلوقتي 🙈☺️

يتري اي رد سيدرا 🤔🐣


#عشق_الملك

#بقلمي_الكاتبة_النادرة

                          الفصل الخامس من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×