رواية جحيم ابن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق احمد

رواية جحيم ابن عمي الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق احمد 

 

البارت ال15

فيروز.. اي لا طبعا مين وليد دا 

جبل.. بطلي كدب يافيروز

فيروز.. اه هو في وحد كلمني بس معرفش اسمو 

جبل.. انتو كدا كلكو خا*ينين ليييي

فيروز بقوه.. احترم نفسك ياجبل عشان انا مش هسمحلك تكلمني كدا تاني انا عمري ماخو*نك يااستاذ مش زنبي انهم خا*ينين بس لا مش خا*ينه مش فيروز المحمدي اللي تعمل كدا ابدا انت فاهم

جبل كان مستغرب قوتها دي.. لاا انتو صنف خا*ين متحبوش غير الفلوس انتو اصلا صنف و**سخ









فيروز.. مسمحلكش ياجبل بيه تقول عني كدا انا مليش دعوه شوف مين خا*نك تلاقيك نت اللي ناقص روح عا*لج نفسك من المر*ض دا بقااا

جبل بغضب.. انتي بتقولي اي انتي ازاي تتجراي تتكلمي مع اسيادك كداا انتي نسيتي نفسك ولا اي نتي خدا**مه هنا وبس يافيروز

فيروز.. انا مش خدا*مه عند حد ياجبل  بعد اذنك كفايه تهزيق لحد كدا لحد امتي هسكتلك ها لحد امتااا

جبل.. نتي اللي جبتي لنفسك يافيروز

وخرج وسبها 

فيروز وقعت وفضلت تعيط ومكنتش قادره تتنفس.. اهه منك ياجبل لحد امتي هتبقا غبي كداا اههه 

ونضفت مكان الاكل ودخلت الاوضه ونامت عل السرير 

فيروز.. انا لازم اسيب البيت وامشيلو بس لازم انتق*م قبل ماامشي لازم انتق*م منو

فيروز نامت بعمق كانها بتهرب من الواقع

عند جبل

جبل.. يعني اي الصقفه خدها منير

حمزه.. ياجبل باشا هو اللي كسبها المره دي

جبل بغضب.. اطلع برهه

حمزه بخوف.. حاضر وخرج

جبل بغيظ وغضب.. وديني لوريك يامنير الكل*ب انت اللي حد*فت نفسك ف النا*ر

عند ناس تاني ف الصعيد

ريهام.. يعمي انا مش عايزا اتجوز فهد فهد مش بيحبني ونا مش بحبو 

العم بغضب.. اللي سمعتي دا اخر كلام عندي

ريهام نزلت راسها بيأس.. حاضر يعمي 

العم.. كتب الكتاب الخميس الجاي 

ريهام.. تمام










ودخلت اوضتها وفضلت تعيط

فهد.. م بنت انا عشان تغصبو**ني عل جوازه

العم.. يافهد دي ريهام بت عمك

فهد.. مش زنبي ياابويا انها م جيلها عرسان عشان مشلو"*له اخدها اعمل بيها اي دي اناا 

الحج رضوان.. فهدد خلي ف بالك اللي بتشتمها دي بنت عمك ومراتك ومتنساش انها بنت اخوي

فهد.. يوووهه

وسبلهم البيت وخرج

الحج رضوان.. يارب يهديك يابني

فهد كان بيتمشا بالعربيه وكان مخنوق ان سايب حبيبته وفوق كل دا هيجوزو ريهام اللي مش بيطقها

فهد بشر.. انا هوريكي ازاي توافقي كدا والله لوريكي النجوم ف عز الضهر 

عند جبل روح البيت لقي فيروز نايمه 

جبل.. فيروز

فيروز بنعس.. سبني نايمه

جبل بحده.. قوميييي

فيروز.. عايز اي ياجبل

جبل بقرف.. جبل بيه ياز*باله

فيروز.. مش ز**بالة انا

جبل.. لا ز**بالة وخد**امه

فيروز قامت وقفت قدامه وبصت ف عيونه.. ونا مش خدا**مه ولا زبا**له ياجبل عشان انا بنت عمك وهفضل طول عمري بنت عمك مش عشان اتجوزتني يبقا ملكتني لا انت متجوزتنيش عشان تمتلكني

جبل.. انا اتجوزتك عشان اخليكي خد**امه عندي هنا

فيروز.. تمام ياجبل لنفترض ان خدا**مه ولو انا خدا**مه لي بتاخد مني حقك الشرعي

جبل.. قولتيها حقي يعني اعمل اللي نا عيزو

فيروز.. مش هسمحلك

جبل.. تحبي تشوفي

كانت هترد عليه بس سمعو صوت مكنوش يتوقعو يسمعو 

منير بخبث.. ازيك ياجبل بيه 

جبل خبه فيروز ورا ضهره... منير اي اللي جابك هنا

منير بخبث.. جيت عشان اقولك ان انا خدت منك الصفقه وقريبا هاخد منك حاجه تاني بس بتحبها

جبل فهم ان الكلام عل فيروز.. مش هتقدر

منير.. لا هقدر تعالا اتفضل ياابو فيروز

فيروز بصدمه.. بابا


يتبع 

#جحيم_ابن_عمي

#بقلمي_شروق_احمد


                   الفصل السادس عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×