رواية خطورة حب الفصل التاسع 9 بقلم مصطفى جابر


 رواية خطورة حب الفصل التاسع 9 بقلم مصطفى جابر 


#الحلقة_التاسعة . 

سميرة بغضب:  مراتك كانت في حضن جووووزي. 

حاتم بخبث: اخسس ازاي تعملي كدا مع جوز حماتك يلي في مقام حماكي. 

ليل بانهيار:  والله معملت حاجه. 

طاهر بغضب:  بررررا اطلعي برررا يالليييييللللل وراح ضا.. ربها بالقلم: برررا انا مش عاوزك وهطلقك برررا بيتي. 

ليل بصدمة الدنيا بقت سودة قدمها وقعت فاقدة الواعي. 

سميرة بسخرية: اكيد بتمثل. 

طاهر بيروح يشيلها وياخدها الاوضة و منه بتيجي:  حصل ايه. 

حاتم باعجاب: كل خير يا قمر. 

سميرة بغل:  الزبالة كانت بتجر جوزي. 

منه بصداع:  طب هي فين طيب. 

سميرة بخبث:  طاهر هيرميها برا المهم تيجي اعملك عصير. 

منه بتعب:  ياريت عشان حاسه بتعب. 

خدتها علي شقتها و حاتم بسخرية:  يا خسرتك في الادمان يا منه. 

عند ليل. 

طاهر قاعد قدمها وهي دموعها نازلة:  عايزني امشي يا طاهر. 

طاهر ببرود:  اه. 

ليل بكسرة:  تمم يا طاهر انا رايحه شقة اهلي الله يرحمهم. 

قامت لمت هدومها و مشيت. 

سميرة بصت بفرحة:  اخيرا خلصت منها باقي منه. 

حاتم بتوتر:  ما بلاش منه غلط علي حفيدك. 

سميرة ببرود و هوس:  مش غلط انا مش عاوزة حد ياخد عيالي مني. 

حاتم ببرود :  تمم بس كده الجرعة تزيد لو عاوزة تكون مدمنه في اسرع وقت. 

سميرة بمكر: متقلقش. 

عند منه. 

منه كانت في عالم تاني بيجي كارم:  منوش مالك. 

منه بتصرف غريب:  مبسوطة اوي. 

كارم بحنان:  ديما ياروحي المهم فين طاهر مشوفتوش ولا ليل. 

منه حكت كل يلي حصل. 

كارم بتفكير:  و التسجيل دا مع مين. 

منه بلا مبالاة:  معرفش انا عاوزة انام شويه. 

كارم بحب:  طيب يا حبيبي روحي. 









في مكان ما.... 

نورهان بضحك:  ياعيني بقا حماتي سابقا عملت كل دا. 

حاتم:  اه دي واحدة قادرة. 

نورهان بمكر:  حلو هي بتظبط شغلنا واحنا بنتفرج تخلصه وانت عارف هتعمل فيها ايه. 

حاتم بضحك كله شر:  عارف نهايتها هتكون اسوا مما نتخيل. 

نورهان بشر:  ومنه بقا مش كفاية عليها الادمان لازم اعمل حاجه بس مش وقته دلوقتي. 

حاتم قرب منها بخبث:  البوليس قالب عليكي الدنيا لازم تاخدي بالك. 

نورهان بدلع: اومرك يا حبيبي. 

في شقة ليل بتاعت اهلها. 

ليل قاعدة سرحانه لاقت يلي بيدخل ولافف حاجه علي وشه:  سمو عليكوو. 

ليل بضحك قامت جريت عليه خدها في حضنه: متخفيش انا معاكي. 

ليل بارتياح: وجعتني يا طاهر. 

طاهر بحب: كان لازم اللعبة تظبط صح يا ليل. 

فلاااااااااااش بااااااااككككك. 

طاهر كان طالع شقته وقف سمع تخطيط امه و حاتم علي ليل . 

طلع شقته بحزن ودموعه علي خده: مالك يا طاهر. 

طاهر بدموع:  امي بتخطط توقعنا باوحش الطرق. 

ليل بعدم فهم:  مش فاهمه حاجه. 

طاهر حكي يلي سمعه وهي شهقت: طب وهنعمل ايه. 

طاهر مسح دموعها:  هقولك بس مش عاوز غلط امي دي وراها سر عشان تعمل كل دا فينا لازم نثبت انه هي نجحت. 

ليل بانصات:  قول. 

طاهر:  بصي *****************. 

ليل بصدمة:  بتهزر. 

طاهر بهدؤء:  لازم ابعدك عن عينها. 

ليل حضنته وهو ابتسم وباس دماغها:  إن شاءلله ربنا هيكرمنا و انا هتصرف مع امي. 

بااااااااااااااككككك. 









ليل بدموع خوف:  هي ليه امك بتعمل كل دا لازم تقف عند حدها حتي لو كارهاني. 

طاهر بحزن وكسرة:  معرفش يا ليل انا تعبان ودي امي متوقعتش الكراهية توصل للحد دا معها. 

ليل بحنان:  انا جنبك. 

مر اسبوع و طاهر عامل زعلان و كل ليلة يروح بالسر لعند ليل. 


عند منه ***


كارم بشك:  في ايه يا منه مالك. 

منه بزعيق:  مفيش هي امك فين انا عاوزة العصير. 

كارم بهدؤء: عصير اييي نامي يا منه. 

منه بغضب زقته و نزلت عند سميرة يلي قاعدة حاطه رجل علي رجل. 

منه بتعب:  ممكن تعمليلي عصير تاني. 

سميرة ببرود:  لا انا مش خدمه عند اهلك. 

منه برجاء:  محدش بيعمله زيك ارجوكي. 

سميرة بخبث: تمم تعالي معايا المطبخ. 

دخلت معها و كارم كان وقف بعيد ودخل اوضة امه يدور علي حاجه. 

كارم بصدمة:  امي عاوزة تخلي مراتي مدمنه. 


عند ليل. 

طاهر اعترف بكل حاجه لي ليل وقالها علي حقيقه أمه 

ليل بشهقة:  يعني ايه يعني الست دي مش امك وفي الاصل كانت خطفاكم ؟

طاهر..... 


#يتبع... 

#بقلم_الكاتب_مصطفى_جابر.. 

#خطورة_حب..


                          الفصل العاشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×