رواية جحيم ابن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شروق احمد


 رواية جحيم ابن عمي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شروق احمد 


البارت 34

جبل.. فيروز انتي هنا ليي

فيروز.. قصدك مرات كيان واكيد جايه اقف مع جوزي

جبل بغيره.. متقوليش جوزك

كيان برفع حاجب.. ليي مش هي مراتي 

جبل.. كيااان

فيروز.. في اي ياجبل انت جاي عشان تشتغل ولا جاي عشان تتخانق مخلاااص احنا اطلقنا افهممم

جبل قر*ب منها... ونا مش هسيبك يافيروز

كيان. ابعد ياكابتن انت فاكر انها متجوزه واحد بقرو*ن ولا اي

جبل. مهي فعلا متجوزه واحد بقر*ون 

كيان.. بقولك اي انت المفروض تحترمني انت هنا ف شركتي

جبل.. ونا خارج من شركتك هي كانت جنه ولا جنه 

وخرج من الشركه

فيروز.. نت ليي عملت كدااا

كيان.. هو اي اللي عملت اي 

فيروز.. انا عمري مكر*هت جبل بالعكس بحبو اكتر م نفسي ونا عارفه ان معنديش كرامه بس الحب مفهوش كرامه وهو كان جوزي وابو بنتي مهما كان انا مشيه

وخرجت وصلت الفيلا 

فيروز.. فين فريده 

الداده.. اهي يبنتي معايا نيمتها 

فيروز.. تمام انا هخرج تاني خلي بالك عليها ياداده 

الداده.. حاضر

بالفعل خرجت ووصلت الشركه 

وكانت طلعه الاسانسير ولقت جبل فيه

فيروز.. اتفضل ونا بعديك هطلع

جبل بخبث.. ميصحش اطلعي معايا ومش هكلمك

فيروز بالفعل طلعت معا عشان الناس متشكش

جبل وقف الاسانسير موقتنا 

فيروز.. نعم

جبل قر*ب منها.. انتي فعلا بتحبيه

فيروز.. كيان اه طبعا دا جوزي وفهمني وبيحبني وكفايه معملش زي ناس









جبل بعصبيه.. فيروز انا ممكن اقتل"و وارجعك ليا بس انا مش هعمل كدا

فيروز.. عايز اي ياجبل 

جبل. عايزك يافيروز 

فيروز.. ونا دلوقتى وحده متجوزه ومينفعش احكي معاك اصلا انا عايزا انزل من الاسانسير 

جبل.. حاضر

وبالفعل رجع الاسانسير 

وبعدها نزلت منو وفضلت قعده ف مكتبها لحد مجي كيان

كيان.. مالك. 

فيروز.. كنت فين

كيان.. كنت ف المكتب بخلص شويا حاجات

فيروز.. مم ماشي

كيان.. طيب انا هروح اخلص الاجتماع عايزا حاجه 

فيروز.. لا تسلم

كيان كان هيمشي لقت جبل واقف قدام مكتب فيروز

فيروز حبت تلعب بعصاب جبل.. كيان 

كيان.. اي يافيروز

فيروز قر*بت من كيان.. انت لازم تروح الاجتماع دا

كيان بستغراب.. اه انتي اكيد عارفه ان دا اجتماع مهم

فيروز وهي بصه عل جبل اللي بيشي*ط.. ممم خلاص ماشي بس متتاخرش عليا 

كيان.. حاضر

قبل ميمشي كيان كان جبل مشي 

وخرج من المكتب كيان وفضل ف الاجتماع 

فيروز.. انا لازم استفزك ياجبل ماشي مبقاش انا فيروز المحمدي لو مخلتكش تلف حولين نفسك 

جبل خرج من الشركه وركب عربيته وفضل يخبط فيها يطلع غضبو كلو ف العربيه... اههههع ماشي يافيروز ماشي 

وساق العربيه ومشي من المكان كلو

عند فيروز 

رنت عل الداده فيديو كول عشان تطمن عل فريده

الداده ردت.. اهي الاستاذه فريده اللي مطلعه عيني

كانت فريده بتاكل سيرلاك 

فيروز.. ياروحي بتاكلي سيرلاك يحبيبي 

فريده بتتضحك لفيروز 

فيروز.. ياروحي عل الضحكه 

بعد مطمنت عل فريده قفلت وفضلت تشتغل 

جبل وصل بيته وغير ونام عشان يهر*ب من الواقع

عند اسد

اسد كان بيكلم مراد فون

اسد. عامل اي صح جبل

مراد.. كويس الحمدلله 

اسد.. نفسي اكلمو بس هو الي مش عايز انا اتوحشت لمتنا اوي يامراد

مراد.. يخويا متزعلش هو هيجي ويكلمك متقلقش 

اسد.. الحمدلله 

مراد كان مسجل كلام اسد وكان بيخطط لشي

عند هاله

هاله كانت بتتفرج عل ابلكيشن اسمو(تيك توك) 

وبتتفرج عل الفيديوهات وفجاه شافت فيديو لاسد وهو عامل فيديوهات وعنده حساب عل الابلكيشن 

هاله... اي دا اسد

وفضلت تتفرج عل فيديوهاتو وكان قمر اوي وعملتلو لاف عل فيديو 

اسد كان بيتفرج عل التيك توك ولاقي حد عملو لاف فضولو خلا يشوف مين اللي عمل لاف ولاقي ان هاله هي اللي عمله كنت حطا صورتها فضل سرحان فيها 

وبعدين دخلها شات (امسحي الصوره ياهاله لاجيلك) 

هاله قريتها.. ولا تقدر تعمل حاجه 

اسد.. انتي بتتحديني ياهالهههه

هاله.. اه

اسد.. موجود جبل

هاله.. لا 

اسد.. تمام 









وواسد ران عل جبل

اسد.. فينك 

جبل بستغراب.. نعم لي

اسد.. جبل متعصبنيش 

جبل.. ف الشركه 

اسد.. طب تعالي فيلتك عايزك

جبل.. حاضر

وبالفعل روح جبل الفيلا وهو مستغرب ان كلمو اسد 

جبل.. هاله فينك

هاله.. انا هنا في اي جيت بدري لي

جبل.. مفيش اسد رن عليا وقلي عايزك تعالي الفيلا ونا جيت

هاله ف سرها... نا انتهيت انهارده

هاله.. طيب يحبيبي نورت

مفيش ثانيه واسد دخل الفيلا

اسد.. شوفت اختك

جبل.. مالها اختي

اسد.. حطه صورها عل التيك توك ونت سيبها كدا

جبل بص لهاله.. الكلام دا صح

هاله نزلت راسها.. انا كنت حطها قبل ماعرف ان ليا اخوات بس انا اسفه همسحها

اسد بص لجبل.. انا عايز اتجوز هاله

جبل ببرود.. ونا مش موافق

عند فيروز

فيروز.. انا رايحه اجيب لبس للبت فيرو ياكيان

كيان.. ماشي يروحي متتاخروش 

فيروز.. ماشي 

ولبست فريده وطلعت عشان تجيب لبس لفريده 

هي وبتجيب لفريده لبس سابتها ف عجله بتعت الملابس دي وفضلت تجبلها لبس وفجاه بتبص علي فريده ملقتهاش فيروز اتخضت ووو: فريدههه 

#جحيم_ابن_عمي

#بقلمي_شروق_احمد


        الفصل الخامس والثلاثون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×