رواية انتقام امراة الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص

رواية انتقام امراة الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص

 رواية انتقام امراة الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص


#البارت_الرابع

#انتقام_إمرأه

التفاعل ميت عليها ليه كدا

فارس قر*ب منها اكتر ولسه هيق"بلها

نادين بغضب شديد وبكل قوه بتضر*به بالقلم جامد لدرجه انفه نز*فت


فارس بالم: اااه ويضع ايده علي انفه بيلاقيها كلها د*م 

نادين اترسمت علي وجههاابتسامه وثم خفتها و بتمثيل خوف: هاا فارس انا.. انا مكنش قصدي بجد

فارس بينظرلها بحده وهو وضع يده علي انفه 

فارس بعصبيه: انا مش عايز اسمع صوتك وبشخط انتييييي فاااااااهمه وخرج من الاوضه ورزع الباب ورا بقوه 







نادين بفرحه  :حق"ير احسن تستاهله.. هو ده حاجه لسه هتشوف استني بس عليا.. وبتغير وبتزل 


نادين: مييي مييي 

مي: نعم يمدام نادين

نادين: اقعدي عايزاكي 

مي: حاضر

نادين: حكتلها اللي حصل

مي بصدمه: لاااا مقعول استاذ فارس يعمل كدا مستحيل ده.. ده بيحبك ازاي يعمل كدا

نادين بنرفزه: متقوليش بيحبك دي ده كان كله تمثيل مش اكتر... وبتهدي  المهم انتي فهمتي عايزاكي تراقبي لي موافقه تقفي معايا وتسعديني؟ 

مي: طبعا وانا هعمل اي حاجه تقوليلي عليها وهعملها منغير تردد 

نادين بإبتسامه:يبقا تمام انا هقولك تعملي اي بالظبط ************

مي: تمام

نادين: ماشي روحي انتي نامي...اهه اوعي تقولي لي حد فاهمه ولا حد انا حتي ماما مقولتلهاش مفيش غيرك انتي اللي عارفه 

مي:لا مش قول لاي حد...طب عايزه اجبلك حاجه 

نادين: لا انا هدخل انام انا كمان تصبحي علي خير

مي: وانتي من اهل الخير 


**************************ف صباح اليوم التاني 


 بتصحي من النوم بتلاقي فارس نايم جنبها نادين بتبصله وبتتكلم بصوت منخفض 

نادين: شيطان في وجهه ملاك.. وبتمسك المخده بترفعها هاين عليا امو*ته واخلص من الخاين ده  


فارس بيتقلب علي ناحيتها وبيفتح عينه بيلاقيها رافعه المخده ناحيه وجهه


فارس: انتي بتعملي اي؟ 

نادين بتتخض: انا...احمم مش بعمل حاجه كنت.. اه اصلك كنت نايم غلط وبعدلك المخده الحق عليا انا غلطانه اني بعملك حاجه اصلا وبتقوم تاخد شاور 


فارس بيظهر علي وجهه ريكشانات استغراب ومش فاهم تصرفات نادين الغربيه: ملها دي؟؟؟!! 


*************************







مي: قهوتك

نادين: ميرسي

مي: 5 دقايق والفطار هيكون جاهز

نادين: تمام


فارس: انا رايح ال....

بتقاطعو  

نادين: تمام روح

فارس: غريبه مسألتنيش رايح فين وجي امتي وأسألتلك دي كلها

نادين وبتشرب قهوتها: اممم.. مش كنت بتتخنق من الاسأله الكتير دي قولت هبطل الاسأله دي كلها وبعدين انا وثقه فيك يعني 

فارس بإبتسامه: تمام انا رايح الشغل عايزه حاجه؟ 

نادين: لا ميرسي 


فارس بيطلع من البيت 


نادين: مييييي هاتي شنطتي ومفتاح عربيتي بسرعه


بتاخد الشنطه والمفتاح وبطلع بسرعه وراه


وبتراقبه لحد ما وصل بيت شبيه بالفيلا وبيدخل وبعد خمس دقايق بتدخل وراه واحده (ساره) 


نادين: غريبه مارحوش الفندق يعني بس حلو ده هيسهل شغلي اكتر 


نادين: الو مي... جهزي  اللي قولتلك عليه و اول ما اقولك تيجي تعالي بسرعه و متتأخريش.... يله باي 


بعد 5ساعات 

ونادين مازلت منتظرهه ف العربيتها لحد ما لقت فارس و ساره طالعين من البيت


نادين بنرفزه: مش قادره امسك نفسي حاسه اني عايزه اجيبها مش شعرها واديها قلم شبه اللي ايدتهوله...(اهدي ينادين.. اهدي وبتاخد نفس عميق.. خلاص قربت نهايتهم بس اصبري شويه..و بتتصل بي مي) 







بعد ربع ساعه كانت وصلت 


مي: مدام نادين جبت واحد بيعرف يفتح الابواب منغير ميبان ان الباب اتفتح وجبت الكاميرات زي مقولتيلي 


نادين: برافو عليكي يله بسرعه قبل ما حد يجي 


_بيحاول فتح الباب

نادين بستعجال: ممكن تسرع شويه

_حاضر بس ده مش زي اي باب فبياخد وقت 

نادين: تمام 

_فتح 

نادين بفرحه: الحمدلله... بتطلع فلوس وبتحاسبه... وانتي يا مي يله بسرعه وبيدخلو يركبو الكاميرات


***************************


نادين: بس كدا تمام و وصلتهم علي تلفوني 

مي: طب يله قبل ماحد يجي منهم 

نادين: يله وبتفتح الباب  

بتسمع صوت فارس والباب بيتفتح.............


#farah_Alkasass


              الفصل الخامس من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×