طفله فى عرين الوحش الفصل الثالث بقلم نور محمد
الفصل الثالث
اجت ملاك وبعد ماسمعت كلام عصام وقعت القهوه منها على الارض
:ايه الصوت ده حصل ايه
:انا اسفه غضب عني والله
:حصل خير ياحبيبتي ياهبه تعالى نضفي هنا
:ملاك اعملى غيرها وحصليني على فوق فورا
:حاضر
:مش حرام الي بيعمله في البنت الغلبانه دي يامراد
:سبيه ياهدى مصيره حيفهم قد ايه محتاجها جنبه
:يارب يامراد يارب
في الاعلى زين بيتكلم في الفون
:الوو ياياسين عاوزك في حوار مهم
:اومر ياوحش يكون حصل
:ماجد اتجرء وهاجم غرفته نومي واتحدى الوحش
:تحب اجيبه النهاردا تحت رجلك ياوحش
:لا سيبه يلعب الفتره دي علشان انا محضرله مفاجئه كبيره
:تمام اي أوامر تاني ياوحش
:ايوه عاوزك تعرفلي محمود الشرقاوي فين مختفي الفتره دي
:تمام ساعه ويكون العنوان عندك
:تمام وجهزلي الرجاله البكره عندي حوار عاوز اخلصه
:اعتبره حصل ياوحش
:تمام سلام دلوقتي
قفل معاه ودخلت ملاك بخوف
:القهوه يازين
:ملاك تعالى هنا عاوزك
:حاضر
:بصى بقى ياشاطره انتي زيك زي اي خدمه هنا في القصر تمام
:حاضر
:وكمان مفيش عمو مراد او ماما هدى فيه زين الوحش بس مفهموم في اييه
:زين الوحش بس
:شاطره وطبعا انتي عرفتي اني اعمي مش كده
:ايوه عرفت
:واكيد بتقولي اذاي عارف كل حاجه وهو اعمى كده صح
:انا لا مش بقول كده
قرب ومسكها من شعرها بقوه:انا صحيح اعمي بس اقدر اعرف كل حاجه فااهمه يعني لو طلع واركي حوار حدفنك في مكانك
:حا حاضر
:وكمان مفيش كلام يتقال غير حاضر ونعم تمام
:تمام
:غوري نامي دلوقتي من وشي
:حاضر
:انتي رايحه فيين
:حروح انام على السرير
:لا مكانك على الكنبه هناك وبس
:حاضر
شرب قهوه بهدووء وزهب لينام بعدها بعد ساعتين قام وهو يشعر بالبرد اقترب من الشباك الغرفه وقفله عاد لينام لكن اقترب منها ليجدها بارده وتشعر بالبرد حملها بين زوراعين ووضعها على السرير وغطها جيدا ثم نام بجوارها بعد ان اخدها في حضنه
صلي على الحبيب
في نفس الوقت في غرفه عصام
:ايوه عارف رجع واقوي من الاول كمان
:وانت حتعمل ايه دلوقتي معاه
:لا سيبه انا حتصرف معاه بعدين بطريقتي
:تمام وانا حجهز لصفقه بكره اوعي تنسي
:لا مش حنسي متخفش
صلي على الحبيب
في الصباح صحيت ملاك لقت نفسها في سرير زين اتوترت وخافت وفجئه لقته خارج من الحمام بابنطال بس
:صبحيه مباركه ياعروسه
:انت انت بتقول ايه هو حصل ايه
:ههههه يعني زوج و زوجته حيحصل ايه بينهم
:بس بس انت مش قولتش اني طفله وكده
:هههههه لا حبيت اتأكد بنفسي قومي فورا علشان خارجين
:خارجين فين دلوقتي
:انا مش قولت مفيش غير حاضر ونعم بس متسئليش خالص مفهموم
:حاضر
:شاطره ادخلى فورا الحمام علشان منتأخرش
:حاضر
بعد عشر دقايق كانت قاعده قدام التسريحه بتظبك نفسها
:خلصتي لبس والا لا
:قال يعني لو مخلصتش حيعرف برضو
:ايوه حعرف طبعا كده قرب وحملها لتصدم هي
:انتي لابسه ايه
:ده فستان ماما جابتهولى امبارح بس
:طويل والا لا
:لا
انزلها ارضا بغضب ثم قال
:غوري غيري ده فورا وكمان انا جبت ليكي نقاب البسيه تمام
:بس انا مش منقبه او محجبه حتي
:بس من النهاردا حتلبسي النقاب لحد ماعرف حكايتك ايه يلا بسرعه حنتأخر
:حاضر
بعد عشره دقايق
:ها خلصتي والا ليسه
:خلاص اهو بس بحاول علشان اول مره
:انجزي مفيش وقت
:حاضر
وبعد عشر دقايق خرجو من الغرفه اخير
:زين انت رايح فين وايه الي لبساه ملاك ده
:خارج في مشوار وملاك حتاجي معايا وده نقاب علشان شكلها ده قدام الناس
:مشوار ايه يازين سيب ملاك هنا احسن
:مشوار عادي يابابا انا مش حخطفها وبعدين انا قولت محدش يتدخل بيني وبينها
:تمام خد بالك منها يازين دي امانه
:حاضر
صلي على الحبيب
:هو راح فين واخد معاه ملاك ليه يامراد
:معرف راح فين بس انا خايف عليها منه ربنا يستر
:جيب العواقب سليمه يارب
صلي على المصطفي
في الخارج تفاجئت ملاك بعدد العربيات الموجوده وعدد الحراس الكبير
:انت ليه عندك العربيات دي كلها والحراس دول انت وزير والا ايه
:ههههه حاجه زي كده اخلصي اركبي مش عاوز كلام كتير
:حاضر
بعد ساعه وصلو قدام مستشفي
:احنا هنا ليه انا مش بحب المكان ده
:علشان حنكشف عليكي اخرجي يالا بسرعه
:لا بلاش مش بحب المكان ده وبخاف منه
:متخافيش وانتي معايا
امسك يدها واخرجها من العربيه ودخلو
:ها كله جاهر يادكتور
:زي ماطلبت يازين بيه
:طيب خدها فورا على الفحوصات
:لا والنبي مش عاوزه متسبتيش
:خدها يادكتور بسرعه
زقها على الغرفه وبدء الدكتور في الفحوصات بتاعتها
صلي على الحبيب
بعد ربع ساعه في غرفه الدكتور
:ها ايه الاخبار النتيجه ايه
:بصراحه مش عارف اقولك ايه يازين بيه دي اغرب حاله اقابلها في حياتي
:يعني ايه انجز مش عاوز كلام فاضي
:يعني هي فعلا التحاليل والفحوصات اثبتت ان تركيبه جسمها الداخليه مكتمله وماشيه مع سنها بس جسدها الخارجي وفق نموه ودي معجزه يعجز العلم عن فهمها
:يعني ايه هي فعلا كبيره بجسم طفله
:العلم اثبت ده بس بسبب ايه العلم عند الله
:طب ازاي مفيش علاج يعني لحالتها وحتفضل كده علطول
:زين بيه لو عرف السبب بطل العجب يعني لو عرفنا السبب اكيد حنعرف ايه العلاج بس حاليا منعرفش سبب الحاله دي ايه
:تمام يادكتور شكرا لمجهودك معانا
:ده واجبي يازين بيه
خرج زين من عند الدكتور ونادى عليها
:ملاك انتي فين
:انا هنا يازين
قرب لمصدر الصوت حتي وجدها
:بتعيطي ليه بقى ياملاك
:اصل الدكتور الشرير ده ضربلي حقنه كبيره وجعتني
:خلاص متعيطيش وانا حجبلك حاجه حلوه تمام
:بجد خلاص مش حعيط تاني
:شاطره تعالى نرجع بقى
اخدها زين وطلعو وهو عقله مشغول بحالتها دي وشفقان عليها لاول مره يحس بالشفقه على حد ازاي استحملت تعيش بالشكل ده وياترى كان بيحصل معاها ايه زمان وايه سبب مرضها ده كل ده كان بيفكر فيه وهو عزم امره يعرف حكايتها ايه
صلي على الحبيب قلبك يطيب
في شركه زين الوحش اكبر شركه في مصر والوطن العربي
:ها ناوي على ايه ياعصام
:ههههه ناوي على كل شر طبعا انت تعرف انت مراته طلعت طفله وانا شوفتها
:ههههه بجد بقى زين الوحش اجوز طفله لا بتحصل معجزات بصحيح
:بس والله كاحسيبه غير وانا حارق قلبه زي ماحرق قلبي زمان عليها ياماجد
:وانا معاك انا كمان عاوز انتقم منه على الي عمله فيها انت نسيبت هي تبقى ليا ايه ياعصام
:لا منستش بس بقولك هو انهاردا خرج ومعاه الطفله دي عاوزك تنفز انهاردا الخطه تمام
:اعتبره حصل وانا مجهز كل حاجه حتي الي بيراقبوه قالو انه خرج دلوقتي سلام علشان الحق
:سلام واخير ححرق قلبك يازين الوحش
ثم نظر لصوره التي امامه بحب وقال
:حجبلك حقك منه صدقيني ياحبيبتي انا فضلت الست سنين اضغط عليه علشان ميوافقش على العمليه ويفضل متعزب كده وليسا انا حعزبه اكتر على الى عمله فيكي