رواية احببت بنت أختي (كاملة جميع الفصول) بقلم ابرار محمد طرخان

 





احببت بنت أختي الفصل الاول بقلم ابرار محمد طرخان

الفصل الاول

- يارا يلا قومي عشان الجامعه اتأخرتي 


- حاضر زينوو شويه صغيره وهقوم والله 


- لا يلااا يا كسوله انا هروح البس عبال لما تقومي عشان نمشي لأني عندي المحاضرة الأولى 

- حاضر قايمه اهوه هو مفيش حد بيعرف ينام في أم البيت ده ياربي 

- قومي وبطلي رغي عشان مش اجي اصحيكي بطريقتي وانتي عرفاها 

- يارا لا لا خلاص قايمه اهوه يا باشا 


قامت يارا صلت فرضها وارتدت ملابسها مكونه من فستان بيتك علي خمار افويت وكوتشي ابيض وخرجت 


_________________________


تعالو اعرفكم علي الشخصيات 

- زبن الدمنهوري دكتور في كلية طب عنده 26 سنه طوله 185 ابيض الوجه وعيونه خضر وعنده لحيه خفيف مع شارب مخلياه يجنن 


- يارا المنياوي طالبة في كلية الطب نه في تاني جامعه عندها 20 سنه وطولها 165 وبشرتها بيضه بياض الثلج وعيونها سود كسواد الليل من نظر اليهما كانه ينظر للقمر في ليلة التمام وعايشه مع جدتها الفت و خالها زين لانها ياتيمه وهنعرف حصل لاهلها ايه في الحلقات القادمه 


__________________________

 علي السفره 

- زين صباح الخير يا أمي 


- صباح النور يا حبيبي 


- يارا صباح الخير يا تيته 


- صباح الخير ياعيون تيته 


- يلا يا حبايبي كلو عشان متتأخروش علي الجامعه 


- زين ديما بتأخر بسبب الدكتور ريري 


- يارا بعصبيه زيييييين متقولش ريري دي تاني 










- زين طول ما انتي مش بتسمعي الكلام هقولك ريري يا ريري 


- يارا تيته خلي زين يسكت هو عارف إني بتعصب من الإسم ده اووي 


- الجده زين اسكت وبطل ترخم علي يارا حبيبتي 


- حاضر يا أمي عشان خاطرك المره دي بس وقومي يلا يا أم شبر ونص عشان عندي المحاضرة الأول 


- يارا حاضر يسطاا ومتزقش طااااه


- زين ي ايه وطا ايه !!!!!! انا علي آخر الزمن يتقالي يسطا ومعرفش أيه حتة بت مفعوصه زيك


- يارا دكتور ده في الجامعه هناك اما هنا انت خالو زينوو حبيبي ف اقول براحتشي 


- زين أيه بحراتشي دي !!!! بت انتي بتجيبي الالفاظ دي منين بقيتي سوقيه اوووي 


- الجده خلاص بقااا يا ولاد هتفضلو تتخانقو وهتتأخرو علي الجامعه وتفضلو تهزائو في بعض 


- يارا اخدت تفاحه من علي السفره وبتاكل فيها وماشيه وبتقول يلا يا زينو وبطل رغي وكسل


- زين بصدمه بعد كل ده انا كسول وراغاى!!! 

قام زين مسكها من قفاها وقال يلا يا اخرت صبري هتحتاجي حاجه يا أمي 


- الفت عايزه سلامتكم يا حبيبي ربنا ينور ليكم طريقكم يارب ويوفقكم يا حبيايب قلبي 


__________________________ 

في العربيه 


- زين انا عليكي أول محاضره ولو اتأخرتي ثنيه واحده يا يارا مش هتدخلي المحاضره وشغل السهوكه اللي بتعمليه عليا ده مش هيدخل دماغي في أول لما تنزلي تدخلي علي طول ومتقفيش مع حد تمام 


- يارا بضيق تمام وفي سرها يالهوي علي كمية البرود بتعتك ورخامتك دي ايه كتلت رخامه 


- زين بيبص ليها بنص عين بطلي رغي ويلا انزلي وصلنا 


- يارا حاضر يا اخويا ونزلت رزعت الباب


- زين ماشي يا ام شبر ونص بس لما نروح 


- يارا بطلعلو لسانها وسابته ومشيت


- زين بضحك والله هبله 


- يارا دخلت الجامعه وراحت علي الكافتريا ل صديقتها رهف 


- رهف وهيا بتحضن يارا وحشتيني يا حب عامله ايه 


- يارا الحمدلله ياقلبي انتي اخبارك ايه 


وقعدو يرغو 

____________________________

في المدرج 


- زين السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 


- كل الطلاب وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا دكتور 


- زين بيدور بعينه علي يارا وبيقول ازيكم يا شباب عاملين ايه 


- الكل بخير الحمدلله يا دكتور 


- زين بعصبيه في سره ماشي يا يارا بس لما تيجي 


- يارا وهيا بتدخل براحه هيا وصحبتها من باب المدرج وزين بيشرح 


- زين اقفو عندكم ايه إلا اخركم يا دكاتره.؟! 


- يارا وهيا بتهته في الكلام ااااا ص


- زين انتي هتفضلي تتهتهي في الكلام كتير ايه إلا اخرك مش انا قولت لو دخلت المحاضره محدش هيدخل بعدي مهما حصل قال اخر كلمه بزعيق قولت ولا لاااا


- يارا وهيا باصه في الأرض قولت يا دكتور 


- رهف صديقة يارا.. اسفه يا دكتور انا اتاخرت في الموصلات 


- زين طيب وانتي يا دكتوره ايه أخرك وبتريقه اتاخرتي في الموصلات بردو.؟! 

لكي يصلك البارت فور نزوله اكتب في بحث جوجل رواية احببت بنت أختي عشاق الرويات وستصلك الرواية كاملة


 

الفصل الثاني من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا 

جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريا لعالم عشاق الرويات اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×