رواية للقدر راي حكايات ايه غنيم(كاملة جميع الفصول) بقلم اية غنيم

 






 

للقدر رأى حكايا آية غنيم الفصل الاول بقلم اية غنيم

الفصل الاول

حالة اغتصا..ب


اي ازاي اغتصا..ب !! ازاي هي هي مش بتخرج من البيت خالص .


الدكتوره والله اغتصا..ب يا حاجه ده لازم محضر حالا.

الام لا لا محضر و فضيحه لا ده..ده.. عمها عمها هيقتـ ل بنتي بلاش محضر يا بنتي بلاش.

الدكتوره بهدوء وهي ترا حالة والدتها فتحدثت بهدوء :

ماشي يا مدام بس هي هتخرج بكره من المستشفى مينفعش انهارده .

لا مش مشكله بس بالله محدش يعرف حاجه خالص والله عمها عمها هيق"تل بنتي لو عرف حاجه زي كده .

خلاص وعد مني محدش يعرف حاجه .

دخلت والدتها عليها وهي نايمه مش عارفه ولا حاسه بحاجه خالص لاحظت والدتها دموعها اللي على وشه 

قعدت جمبها على السرير مش عارفه تعمل اي ولا تقول اي لعمها ولا اي حاجه 

مسحت دموع بنتها وقعدت تقراء لها بعض آيات القرآن الكريم ...

دخل شخص عليهم وهم قاعدين خافت جدا في الاول ولكن وبعد أم شافت قلبها ارتاح جداا 

................... آية غنيم

هم فين لحد دلوقتي و ازاي تخرج ومحدش يعرف عنها حاجه حكمت على نفسها بالمو*ت انهارده ...

مراته امل اصبر اصبر بس نعرف هم فين يرجعوا بسلامه وبعدين اتكلم مع امها زي ما انت عايز 

الساعه عدت 10:30 ولسه مجتش عاوزه اي تاني هي اصلا مش محترمه وقله *الادب دي هتجب العا*ر للبيت كلها ...

مراته سعاد أصبر بس هتكلم مع امها واعرف هي فين اصبر 

خرجت من باب البيت مش قصر و بيت كبير بيت عادي خرجت منها واتصلت على صخر 

امل فينك يا صخر امك واختك لحد دلوقتي بر البيت ومحدش يعرف هم فين من البيت خالص وياسمين بتتصل بيهم محدش بيرد وعمك مش ساكت خالص 

صخر بصوت حزين على أخته 

متخفيش يا مرات عمي اختي وأمي معايا كانوا عاوزين يروحوا عند قبر ابويا وانا معاهم متخفيش عليهم 

مرات عمه ماشي خدي بالك من نفسك تمام 

صخر تمام 

................... آية غنيم 

دخل صخر عليهم بعد ام عرف أن أخته في المستشفى 

والدتها ساره صخ..صخر صخر يا ابني عرفت منين أننا هنا ؟؟

صخر في حد بعت رساله على تلفوني وجيت أتأكد إنكم هنا ولا لا .

ساره اهدا دي مهما كانت اختك يعني اكيد مش هتعمل فيها حاجه صح..؟؟!

صخر مين عمل كده ؟؟

ساره هنعرف ام تفوق من البنج .







صخر هتفوق امتي من اللي هي في ؟؟

ساره والله ما اعرف 

صخر هشوف الدكتورة واجي تكون فاقت أو اي حاجه حصلت ٠٠٠

...............آية غنيم 

مدثر انا عاوز اتكلم معاك خمس دقائق 

مدثر مش فاض عندي شغل كتير انهارده ام اروح نتكلم براحتك مش خمس دقائق بس طول الليل .

مدثر بجد محتاج دلوقتي يام كلنا هنروح في داهيه 

مدثر مش فاض للعب العيال ده عندي شغل اهم من كدة 


زيدان يا مدثر والله ما لعب عيال اسمعني بس علشان حاجه مهمه جدا والله 

مدثر ها احكي عاوز اي ..؟

زيدان انا اغت"صبت بنت وهي دلوقت في المستشفى وده حصل في الشقه بتاعتك امبارح 

مدثر نعمممم يا حبيبي وانت جاي تقولي انا وانا مالي هي جديده عليك ما انت زبا*له دائما انا مالي 

زيدان بس انا مكنتش عاوز اعمل معاها حاجه و..و .وخائف عليها 

مدثر وانا مالي روح قول أن انت اللي عملت كدة .

زيدان طيب بص اقف معايا المره دي اصلح الغلطه انا بجد بحب البنت اوي 

مدثر و أما انت بتحب البنت اوي عملت كده ليه 

زيدان علشان هي مش راضيه تتجوز خالص 

مدثر وتقوم تغتص"ب وبعدين مين دي 

زيدان غزال 

مدثر ينهار اسود انت أنت غبي غزال روحت في ستين دا"هيه مع عمها 

لكي يصلك البارت فور نزوله اكتب في بحث جوجل رواية للقدر راي عشاق الرويات وستصلك الرواية كاملة


 الفصل الثاني من هنا


لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا 

جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريا لعالم عشاق الرويات اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×