رواية منتقبه وقعت فى عريني الفصل الرابع بقلم اسماء يوسف محمد

 





 منتقبه وقعت فى عريني الفصل الرابع بقلم أسماء يوسف محمد

البارت الرابع 


حمزه//زهره، زهره 


زهره //في حاله شبه غيبوبه 


حمزه//بيلف بلعربيه بسرعه وبيرجه بيها علي المستشفي بسرعه 


حمزه//بينادي علي ممرضه تاخدها علي كرسي علشان مش حابب يلمسها**


الممرضه//بتلحقها بسرعه وبتدخل علي العنايه 


حمزه//قاعد يلف ويتحرك ومش عارف يعمل ايه 

بعد ساعه.. 


الممرضه//أطمن حضرتك هيا بقت كويسه، تقدر تطمن عليها 


حمزه//بيدخل عند  زهره 


زهره //بتبصلها وعيونها دموع 












حمزه//بيقرب وبيمسك إيديها، بنوعومه، كأن روحي بقت ملكك، وختيها. 


زهره //بي جمود، احنا مش هنكمل معا بعض 


حمزه//بينتفض من مكانه،، اايييه ل، ليييه حصل ايه 


زهره //بتنفطر في العياط، حمزه انا مريضه قلب يعني مش هنفعك، انا بموت كل يوم من الوجع ومش هسمح تضيع نفسك عشاني 


حمزه//الكلام بيقع عليه زي الصعقه وبيقف من مكانه

، وبيرجع لورا بيفتح الباب ويطلع 


زهره //بتنفجر في العياط،، عادي لو اي حد مكانه كان هيعمل كده 


حمزه //بيمسح دموعه وبيجيب ورد و  شوكولاتة وبيدخل لزهره 


زهره //الضحكه بترجع ليها بي إستغراب، حمزه 


حمزه// انا هنا لأخر نفس،، لو روحي ليكي،، هتكون هديه مش اكتر من كده،، زهره تتتجوزينيييي 


زهره //بي فرح وتوتر وخوف وقلق،، انا بس،، هوه انا 


حمزه//تتجوزيني يازهره 


زهره //مش عايزه اظلمك معايا ياحمزه وكمان ال... 


حمزه//بي مقاطعه،، الظلم اني ابعد عنك مش اكتر، وقلت قبل كده انتي روحي، افهميني بقا ،، تتجوزيني يازهره 


زهره //بي فرح، م، موافقه 


حمزه //من الفرحه بيحضنها بلهفه وحب بدون إدراك 


زهره //بي خجل حمزه،، حمزه،، 


حمزه //بيبعد عنها بي حب،، 


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، بعد يومين،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 


في بيت زهره 


حمزه//خلاص كده كتب الكتاب هيتم معا الفرح بكرا 


طارق//ماشي ياعريس يامستعجل ههههههه


حمزه //بيبص علي زهره بخبث،، دا اكيد هههه 


زهره //وشها بيقلب الوان،، 


،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، في بيت ساره،،،،،، 


فيروز //زهره هو انتي واثقه ليه حمزه اختارك مهو قابل ملاين البنات قبلك 


زهره //شايفه فيه حنان مش في اي حد شيفاه دهر وسند شيفه فيه حب غير حب اي حد حتا حب  اهلي، 


ساره //اهم حاجه تكوني انتي كمان حباه مش علشان لقيتي أهتمام وحنيه توفقي وخلاص والجواز مش لعبه داه فرحكو بكرا... 


زهره //في اي ياجماعه انتو هتخوفوني منه ليه سبوني حباه كده بلاش قلق بقا ويلا علشان بكرا هصحا بدري ولو اتأخرتو همشي واسيبكو،،، هاااا يلا تصبحو علي خير. 










زهره بتمشي علي بيتهم //وفجأه حد بيجي من وراها  وبيخد"رها،،ويخ*طفها**،


الصبح 

زهره //علي سرير اوضتها 


زهره //حاسه اني دايخه اووي، وبعدين انا غيرت هدومي امته، حاجه غريبه يمكن البنج والحبوب مأثره عليا 


وبتتجمع هيا وفيروز وساره، 

وبيروحو الكوافير 


بليل،، بيكتبو الكتاب وبيخلصو،، 


في شقه حمزه 


حمزه//أخيرا بقنا في بيت واحد 


زهره // بي خجل، حمزه انتا كل حاجه ليا، واول حاجه اختارها بحب،، 


حمزه //بيضمها لحضنه،، 


بعد شويه 


زهره //لبسه قمي*ص وقاعده


حمزه//بيقرب منها و،، 


حمزه //بيقوم من مكانه بي  غضب ونار من عيونه 


زهره //بتبصله برعب وبدون فهم 


حمزه //بيمسكها من شعرها بي عنف،، ضي*عتها معا مين يابنت ال **دا انا كنت حبك وشريكي،، ضيعتيه معا مين


زهره //بدون فهم، والله ماعملت حاجه انتا بتقول ايه 


حمزه//بقول الي شيفه ياهانم فين،، ضي*عتي ش*رفك معا مين 


زهره //بتبصلها بي صدمه وعدم فهم وعياط،، انا والله ماعملت حاجه، انا محدش يستجري يلمسني انا والله شريفه صدقني 


حمزه//بيقرب منها بي عنف و، و، 

الفصل الخامس من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×