رواية وردتي السوداء الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم سمية عامر


 رواية وردتي السوداء الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم سمية عامر


فضلت نورين بصاله بس هو فاجئها برد فعلة و أخدها في حضنة و بص لام ماجد : انا متاكد ان عمرها ما تعمل كده لأنها بتحبني 


ام ماجد : بكره هتشوف لما تلاقيها مع غيرك في السرير 


اتعصب و كان هيضر"بها بس نورين مسكته 





وصلت عربية الإسعاف و البوليس بعد ما بلغ يوسف بكل حاجه و سمعهم تسجيلات الاعتراف بتاعت الدكتور و ام ماجد 


فضلت نورين تبص عليهم وهما في البوكس و بصت لعبد الملك : الحمدلله كل الوجع راح 


باس راسها و ابتسم : طول ما احنا سوا مش هيبقى في وجع 


ابتسمت و حضنته : طب مش يلا نتجوز بقى 


بعد عبدالملك عنها : سيبيني افكر كده 


ضر"بته على كتفة: نعم ؟؟ خلاص مش عايزة 


مشيت و سابته بيجري وراها : استني .. كنت بهزر يا مجنونة .. طب يا ام العيال .. يا بطاية


....


عدى شهر و لبست نورين فستان ابيض ستان بسيط و نزلت وهي حوليها عيالها و كان ابوها جه و كتبو الكتاب من جديد وسط زغاريط سحر و مرات يوسف 


قرب عبدالملك منها وهو باصص في عيونها : عمري ما هطلقك تاني ابدا ايه كل الحلاوة دي ها ها 


- بس بقى بتكسف 


ضحك و حضنها و همسلها : بتتكسفي ايه هو احنا لسا عملنا حاجه 


فاق من الرومانسية دي على صوت مرات يوسف وهي بتصوت : اااااااه الحقووووني انا بولللللد 


بعد عبدالملك عنها : ايه احنا هنهزر ولا ايه ده يوم الدخلة .. ما تشوف مراتك يا عم !!


نورين : عبدالملك بس بس اتصل بالاسعاف بسرعة لازم نروح المستشفى 


- إسعاف ايه انتي ملكيش دعوة اطلعي استنيني فوق 


مرات يوسف مسكت فيها : الحقيني يا نوررررررين مش قااااادرة 


شالها يوسف و طلع يجري بيها و سحر وراهم 


نيرة لابوها : يا عم اجري وراهم اعمل حاجه ...


عبدالملك بنظرات حزينة : ما انا كنت هعمل حاااااجه 


نور الدين : كل الرجالة كده مفيش فايدة كسفتنا 


- بس يا حبيبي انت و اختك انتو مش فاهمين حاجه 


ضحك ايمن على عيال اخوه و خدهم يلعبو معاه 


خرج عبدالملك وراهم و ركب العربية وصل بيهم للمستشفى 


نزل يوسف و هو شايل مراته و نورين نزلت اخر واحده 


مسكها عبدالملك : اركبي اركبي بسرعة 


ضحكت على طريقته : انت بتعمل ايه مرات اخوك بتولد 


- و اااااحنا ماااالنا بس انتي قولتي اهو مرات اخوك 


مسكت أيده و شدته وراها : تعالى بس الله يسترك فضحتنا 





دخلو جوا و فضل يوسف واقف قلقان 


عبدالملك : يابني انت قلقان ليه هتطلع بالسلامة ان شاء الله


يوسف : ان شاء الله


فضلت سحر تقرأ قرأن و تبص عبدالملك و تضحك 


نورين : يوسف اهدا بلاش التوتر ده 


عبدالملك رد بسرعة : خايفة عليه اوي ها ها .. كنتي خافي على جوزك اللي لسا متجوزك من عشر دقايق و هيطلقك ان شاء الله


ضحكت و مسكت ايد حماتها و نامت على كتفها 


عدى ساعتين و فتح الدكتور الباب وهو بيتنهد  : الف حمدالله على سلامتها و الف مبروك جابت ولد 


فرح يوسف و جري بسرعة عشان يشوفها 


فرحت نورين و دخلت هي و سحر وراه اتطمنو عليها و فضلت سحر معاها 


خرجت نورين تطمن عبدالملك اللي لقيته اختفى 


نزلت تحت مكنش موجود 


طلعتلهم تاني و طلبت سحر منها أنها تجيب هدوم من البيت للبيبي 


نزلت نورين وقفت تاكسي و وصلت البيت حضرت لبس للنونو و لأمة و خلت البنت تحضر اكل لعيالها 


كانت لسا هتخرج بس لقيت اللي بيشدها من ايديها و بيشيلها : مش كفايه بقى كده ولدت بالسلامة ......


#part 29


#وردتي_السوداء 

#سُمية_عامر


           الفصل الثلاثون من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا علي التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×