رواية كبرياء رجل عاجز الفصل الثاني 2 بقلم اية عرفات

رواية كبرياء رجل عاجز الفصل الثاني 2 بقلم اية عرفات

رواية كبرياء رجل عاجز الفصل الثاني 2 بقلم اية عرفات

 

رواية كبرياء راجل عاجز الحلقه الثانيه

______________________________________

تامر زعل واتصدم من كلام مريم لانه مكنش متخيل انها هتطلع كده روح البيت وكان مخنوق وندي اول ما شافته من البلكونه طلعت تجري واستنيته قدام الشقه

ندي/ حمدله بسلامه يا استاذ تامر

تامر/ اي يا ندي عامله اي

ندي/ بخير مالك

تامر/ مفيش مرهق بس شويه من الشغل

ندي /متأكد

تامر/ متأكد طبعا بس انتي ليه شالتي الحجاب

ندي/ لا مهو انا قولت اجرب التغير

تامر/ انتي في اي حال من الاحوال انتي زي القمر بس كانت بحب اشوفك بالحجاب احسن 

ندي/ بجد 

تامر/ والله انتي بالحجاب بجد بتبقي زي القمر وبصراحة بحسد الي هتكوني من نصيبه 

ندي /طب ممكن طلب 

تامر/ طبعا قولي 





ندي/ انا عرفت من اميره اخت حضرتك انك بتحب البلح الشام وعملته لحضرتك ممكن  تدوقه من ايدي 

تامر /طبعا ممكن 

تامر بداء ياكل من البلح الشام 

ندي/ اي رايك 

تامر/ مش معقول ده حقيقي انتي روعه تسلم ايديكي 

ندي/ بجد عجبك 

تامر/ طبعا ده انا نفسي اكلو من ايديك كل يوم 

ندي/ خلاص هعملهولك كل يوم 

تامر/ تسلميلي انتي انسانه جميله اوي عمله اي في التعليم 

ندي/  لسه مخلصه معهد تمريض وبدأت اشتغل

تامر/ خالي بالك من نفسك 

ندي/ انت خايف عليا 

تامر/ طبعا مش اختي ولزم احافظ عليكي 

ندي/ اختك طبعا ليا الشرف 

تامر تليفونه رن 

تامر/ الو ازيك يا عمي 

العم /ينفع الي انت عملته مع بنتي ده 

تامر/ في اي يا عمي انا ضربته بالنار 

العم/ عايزك تكون عندي في الكومبونت في خلاص نص ساعه 

تامر/ في اي يعمي بس 

العم/ تعال وانت هتعرف 

تامر/ حاضر 

تامر قفل مع عمه 

ندي/ خير في حاجه

تامر/ لا مفيش عمي عايزني بس مش عارف هروح ازاي عيوني وجعيني اوي ومش هعرف اسوق 

ندي/ خلاص ارتاح وروح بكره 

تامر/ مش هينفع عمي هيعملي قصه ويزعل 

ندي/ طب خلاص خد تاكسي 

تامر/ لا هرروح وخلاص 

ندي/  طب خالي بالك علي نفسك 

تامر /حاضر ادخلي بس انتي جوه 

ندي/ لا انا راحه المستشفي ورايه شغل 

تامر/ انتي ورديتك بليل 

ندي/ مش علطول 

تامر/ ربنا يعينك يله سلام 

ندي دخلت الشقه وتامر ركب عربيته وراح علي بيت عمه 

تامر/ مساء الخير يا عمي 

العم/ اقعد 

تامر/ خير 






العم/ اي المشاكل الي بينك وبين مريم

تامر/ مشاكل اي بس كل الي انا قولته انينا هنعيش في العماره الي انا ساكن فيه وسط اهلي

العم/ وانت مسمي الناس الي انت عايش معاهم دول اهل 

تامر/ واحسن اهل كمان 

مريم/ انا قولت الي عندي

تامر/ الي بيحب حد بيعيش معه في اي مكان 

العم/ بس بنتي مش زي اي حد

تامر/ انا بحبه والله اوي وبردو مش هينفع اسيب اهلي

العم/ خلاص انا رايح مشوار حلوها بينكم 

العم خرج من الفله 

تامر/ في اي يا مريم هي حصلت تقولي لي عمي 

مريم/ ما انا لما القيك بتقول كلام مش مظبوط يبقا مينفعش انا الي ارد عليك

تامر/ انا مش عارف اي حكيتك انتي بتحبيني واله لا 

مريم/ بموت فيك طبعا بس انت مش بتحبني 

تامر/ انا بعشقك مش بحبك 

مريم/ طب لزم تتآكد اني مينفعش اعيش في المستوي ده 

تامر/ اعملي اي حاجة علشاني 

مريم/ انا قولت الي عندي 

تامر طلع زهقان وخرج من البيت وركب عربيتو وكان بيسواق باعلي سرعه لحد ما عمل حادثه والناس نقالتو علي المستشفي

الدكتور/ أمجد في حد مع المريض بره

الممرضه/ تقريبا لا يا فندم هو عمل حادثه والناس جابوه لحد هنا وماشيو 

الدكتور /طب خدي البطاقه دي استعلمي عنه وكلمي اهله بسرعه

الممرضه /حاضر يا فندم

 الممرضه خرجت وقبلت ندي 

الممرضه/ بقولك يا ندي والنبي ممكن تخدي البطاقه دي تستعلمي عنه لاني راحه اشوف الحاله الي جت من ساعه 

ندي /عيوني اسمه اي بقا 

الممرضه/ تامر محمد زكي 






ندي/ نعم وريني كده 

ندي اول ما شافت صور تامر اتجننت 

ندي/ تامر مستحيل هو في انهي اوضه 

الممرضه/ انت تعرفيه 

ندي وهي بتصرخ 

ندي/ ايوه اعرفه ده جاري وزي اخويه هو فين 

الممرضه/ في العمليات 

ندي طلعت تجري علي اوضه العمليات وقفت قدام الاوضة وهي منهاره 

الممرضه/ بدام انتي تعرفيه خلاص كلمي اهله وكمان تليفونه اهو اتفضلي 

ندي مسكت تليفون تامر وفضلت تحضنه فيه لحد  ما عدت ساعه التليفون رن وكان متسجل My Love

ندي/ الو 

مريم/ مين حضرتك 

ندي/ انا جارت تامر وبشتغل في مستشفي الرحاب الخاصه 

مريم/ وتليفون تامر بيعمل اي معاكي يا شاطره

ندي/ استاذ تامر عمل حادثه وفي المستشفي

الدكتور، خرج من العمليات وندي بدأت تسأله ومريم كانت معه علي التليفون

ندي/ خير يا دكتور أمجد 

الدكتور/ انتي تعرفيه

ندي/ ايوه خير 

الدكتور/ هو كويس جدا وهننقالو علي اوضه دلوقتي 

ندي/ الحمد لله

الدكتور/ بس في حاجه مش هيعرف يتحرك لانه جالو شلل موقت 

ندي/ ازاي مش فاهمه 

الدكتور/ يعني مش هيعرف يقف علي رجله تاني لمده ممكن تكون ساعه سنه ١٠ سنين وممكن يفضل كده علطول وده بنسبه ٩٥ ٪

_____________________________


            الفصل الثالث من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×