close

رواية قبل فوات الاوان الفصل السابع 7 بقلم بسمله بدوي


 رواية قبل فوات الاوان الفصل السابع 7 بقلم بسمله بدوي


7

شهقه خرجت منهم كلهم اما شافوا زهراء بتردله الالم على وشه  . 

عمر اتعصب وضربها بالبوكس جامد وابتسامه انتصار اترسمت على وشه وهو شايفاها عايزه تردهاله بس مش عارفه

عمر عمر عمااااااااار ياحبيبي 

عمر بابتسامه بلهاء.... ها

 زهراء: حبيبي انت كويس كنت سرحان في ايه؟ فيا صح

عمر بلع ريقه بخوف وحط ايده على وشه....  زوزو حبيبي ممكن تطلعي تغيري اللبس دا وتلبسي غيره بس حاجه اوفر سايز بحبها عليكي بتبقي كيوت موت

زهراء بحب.... بس كدا عيوني فريره هطلع اغير وهنزل

عمر في نفسه..اووف كنت بتخيل..  ركبتهالي في دماغي يازهره جننتيني ناويه تعملي فيا اي تاني

عمر طلع وراها بعد ما طلعت بثانيه 

والدته بفرحه وهي بتوجه كلامها للعيله.... شوفوه مقدرش على بعدها ثانيه ازاي مش مصدقه والله حاله اتشقلب خالص بس دا مفرحني اوي 

نهله بغل في نفسها ....   دي ولا كأنها سحراله...  الصبر بس

بقلمي بسمله بدوي

... 






زهراء 

نعم 

عمر بغيره وهو بيفتكر بنظرات الاعجاب الي شافها في عيون بن عمه....  احنا مش هننزل

زهراء... ليه انا عايزه انزل

وانا قولت لا يعني لا

طب انت مش عايز تنزل انت حر بس انا قاطعها بعصبيه.... لا انا ولا انتي خِلص النقاش  ومدهاش فرصه ومشا

زهراء بتوعد.....  بقا كدا طيب انت الي جبته لنفسك

عمر 

اممم

هو انا لو قولتلك طلقني هطلقني

اكيد لا ياحبيبي  .

أبتسمت بحب بس كشرت اما كمل كلامه..... مش بمزاجك طبعا بمزاجي انا اما اعوز اطلقك هطلقك 

مسك مخده من جنبها وحدفته بيها..... عااااا بارد اوف

عمر 

ياااااانعم

هو انا لو ماطلعتش بخلف هطلقني

بصلها باهتمام....  اي

بقولك لو يعني

اه هي الحاله جت يعني وعايزه تنكدي

ايوا كدااا ياموري يالي فهمني امشي معايا على الخط قولي بقا هطلقني

م هستنى انا ممكن اطلقك حالا لو ماتكتمتيييش

بيعااااملي بطيييبه واحساس وبيدلعني قداااااام الناس

عموري 

ياااالهوي يااااني يابنتي انهدي بقا وسيبيني اتابع الفيلم بقا

رمشت بعيونها ببراءه وعضت على شفتها السفليه بإغراء.... انا ولا الفيلم ياموري

هو دا سؤال بردوا ياحياتي.... الفيلم اكيد 

طب غووووور بقا من وشيييييي 

تسريع الاحداث

الساعه 12بعد منتصف الليل 

كان ماشي بيسحب وهو بيتلفت يمين وشمال بقلق وهو ماسك في ايده شويه بصل 

 قفشته  صاحبه الشقه في البالكون وهو بيسرق البصله..... عاااااااااااا حراااااااااااامي حرااااااامي الحقووووووني ياااااناااااس 

العماره كلها اتلمت واشعار الانذار فضل ينور وكله نزل جري يشوفوا في اي 

وكلهم اتجمعوا ونزلوا ضرب في الشخص الحرامي دا وجه يشيلوا القناع الي لابسه لقوه عمر

زهراء بضحك..... يخرب عقلك ياعمر مسكوك ازاي بالله انت مايل 

البواب جه جري واتوجه لزهراء.....  هو فييين هو فين الحرامي ابن ال********** دا كان بيتكلم وهو مدي ضهره لعمر ومش شايفه ووجه كلامه لزهراء..... شكرا ياست زهراء والله ربنا يجعله في ميزان حساناتك انتي الي لولاكي ماكناش مسكناه بن ال****** دا 






عمر بص ع زهراء بعصبيه شديده..... زهراء روحي وانتيي 

زهراء بتحذييير..... ها اروح وانا اي

عمر بابتسامه غل..... روحي وانتي جايه جبيلي تلج اتحطه على وشي عشان بيطلع ناااااااار... 

ياجماعه والله دا هزار بقا زي ماانتوا عارفين عرسان جداد بقا وبنهزر وانا ساكن معاكو والله مش حرامي ولا حاجه واذا كان على البصلتين مش عايزهم وبكرا هجبلها صناديق بصل لو عايزه 

والده خبط كف على كف..... عليه العوض ومنه العوض.. الواد اتلسع 

كله رجع بيته وهو شد زهراء من ايدها بعصبيه وطلعو شقتهم

عمر بعصبيه.....  بقا انا العب شايب عشان حضرتك مودك وحش واقول ياولا عدي مش مهم وتنزليلي بحكمك الساعه12 بليل اجيب بصلتين من جارتني الي في الخامس وتستغفليني وتشغلي الانذار وتفضحيني قدامهم بالشكل دا 

زهراء بخوف..   انا انا انا بس كدا بهزر 

تعرفي يازهراء انا كنت مخبي عنك سر مهم قوي وكنت خايف على مشاعرك بس عارفه يازهراء انت حلال فيكي الي هتعرفيه 

زهراء بصويت......  ايييييي شغال في المافيااااا لالا تاجر مخدرات ولاااااا بتبيع اعضاااااء ولااااا 

هيييييييش اتكمتي مش بهزر... زهراء انا چاي 

جاي ولا راجع هقهقهقهققق

زهراااااااء جاي يعني شاذ

زهراء ببلاهه.... ها.... عااااااا عشان كدااا من الاول نايم في اوضه الاطفال يااااااميله بختك يااااماماااا في بنتك بجد زي ما بتقوليييي عاااا وفجأه 

فون عمر رن...... الو ياحبيبي  لا انا في البيت عادي لا مااااخلاص عرفتها كل حاجه 

_عمر مالك حبيبك اي يااض  حبك برص  ... انا مش فاهم حاجه هو الرقم غلط ولا اي. 

عمر بضحك.... وانت كمان وحشتني مش عايز تشوفني بقا لا مرزيه اهو كانت جوازه هم اااااه ااااه يابنت العضاضه ايداااااي 

زهراء عضت ايده ووو


            الفصل الثامن من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
close