رواية عشق الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم شيماء ناصر


 رواية عشق الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم شيماء ناصر


#عشق_الفهد

14


عشق: حاسه بخيبة امل ابويا الي هو ضهري وسندي سايبني لوحدي ومش عايز يشيل مشاكلي الي بقت حمل عليه..... 

حتي فهد كانه مصدق يرميني لي محدش بيحبني كده 


في مكتب مراد♡

يوسف: جرا اي يابني مستعجل علي اي 


مراد: مشوار في السريع وجاي 






يوسف وقفه: مشوار اي والاجتماع هيبدا بعد نص ساعه 


مراد حط ايده علي المكتب: انا نسيت فعلا الاجتماع 


يوسف: مينفعش تسيب المستثمرين وتمشي مروان بيه مش هيجي هو معتمد عليك وعلى فهد 


مراد باستسلام: تمام 

التلفون رن.... بلهفه الوو


عشق: رنيت عليا محتاج حاجه 


مراد: انتي كويسه 


عشق: ايوا


مراد: اومال مكنتيش بتردي لي 


عشق: كنت بصلي 


مراد: اقفلي باب الشقه كويس ومتفتحيش لحد فاهمه 


عشق بفضول: لي؟ 


مراد: اسمعي الكلام وبس 


عشق: حاضر سلام... 

قفل مراد ورفع عينه وشاف فهد واقف قدامه 

فهد: روح علي شغلك يا يوسف


يوسف: حاضر.... 


فهد: مكنش في داعي تاخد عشق عندك


مراد طلع سجاره وولعها وينفخ بضيق... 

اومال عايزني اسيبك ترميها في الشارع 


فهد: الشارع اهون عليها من الي هعمله انا فيها 


مراد: متخليش حور تعبي دماغك بكلام محصلش انا بلغت عن الولا ولما عرف ان الحكومه بتدور عليه هرب.... برايك انت لو هو مش عامل مصيبه هيهرب لي؟ 


فهد: تمام انا هديها فرصه بثبتلي ان..... 


قطعه مراد: هي مش هتثبتلك حاجه طلقها وبس 


فهد: هطلقها مستعجل علي اي معقول هي عجباك


مراد بعصبيه: فهههددد


فهد: انا هبعت سواق يجبها علي البيت وشكرا للي عملته معاها


مراد باعتراض: لا طبعا 


فهد: دي لسه مراتي وانا حر فيها 


مراد: ده بعد ما شكيت في شر*فها وبعت ما حور حرضتك عليها وقالت كلام زي الس*م


فهد: افهم يابني وصلتني رساله من الدكتور ان التحليل الي عشق عملتها طلعت وراحت علي البيت 


مراد باهتمام: دي تحليل الد*م الي قولت عليه 


فهد: ايوا متعرضه لت*سمم 


مراد: اسف في ال بقوله بس مفيش غير حور ومتنكرش


فهد: مش عارف بق عشان كده عايز ارجعها البيت وتفضل تحت عيني علشان الي حاول يس*ممها هيرجع يعمل كده 


مراد: طيب خد رايها انا من ساعت ما جبتها وهي ساكته ومش عاوزه تتكلم معايا دي كلمت ابوها عشان ياخدها 


فهد: وقال اي 


مراد: بيقولها روحي حبي علي ايده ولو طولتي تبوسي رجله عشان ميطلقكيش اعمل كده 


فهد باستغراب: اي الراجل ده؟ دي بنته من لحمه ود*مه ازاي يطلب منها تذل نفسها كده 


مراد.... اتفضل 

دخلت السكرتيره وهي باصه لي مراد بحب 


=احم الاجتماع بدا اتفضلو والمستثمرين موجودين في اوضه الاجتماع 


مراد لي فهد: يلا 






في القصر ♡♡♡♡


جنة: زي ما بقولك كده ده الي حصل 


منه: ياخرابي بس الست هانم الصغيره متعملش كده منه لله الي عايز يعملها مصايب 


جنة: مشوفتيش حالتها كانت عامله ازاي قطعت قلبي من كتر عياطها والست هانم حور مسكتتش فضلت تشجع البيه يطلقها 


منة: ربنا ينصرها علي الظلم ده 


جنة: امين يارب........ 


=الو يامدام انا هربت 


حور بنزفزه وصوت واطي جدا: انت متخلف بتكلمني ليي؟ 


=عشان انا محتاج فلوس ياابله 


حور بهمس:ابله ده انت بيئه ما انا دفعلك 


=لا ياست الكل خلصو وخدي بالك وانتي بتتكلمي معايا انا ممكن اروح افضحك 


حور بعصبيه: لو عملت كده هتفضح نفسك معايا متفكرش انك تلوي دراعي فاهم انا انهيك من علي وش الدنيا 


=لتكوني مفكره اني هخاف اسامه مبيخفش من حد ولا حتي انتي لولا انك ست انا كنت قولتلك الفاظ ***** تليق بي المزه 


حور: احترم نفسك ياك*لب وفلوس مش دافعه واعلا ما فخلك 


=تمام انا هوريكي اسامه هيعمل اي سلام ياموزتي ههههههه


يتبع........


              الفصل الخامس عشر من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×