نور عيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسمله بدوي
زيزي باستفزاز وخبث…. شور ﯾ حبيبي اقعد على رجله ماهو خلاص هبقى مراته
نور بصدمه….. اييييييييه!!!
زيزي بحب مزيف… اي ينونو مش هتقوليلي الف مبروك ولا اي
نور جريت على سليم بلهفه….. اااا ء الي بتقوله صح!!
سليم حب يغيظها وراح ماسك ايد زيزي…… ايوا صح
نور بدموع….. طب طب وانا
سليم…. انتي اي… انتي ولا حاااجه ينووور فاااهمه ولا حاجه
نور بعصبيه وهو بتمسكه من هدومه……. لا انااا كُل حااااجه… انا مراااتك فاااهم مراااتك
سليم ببرود…. خلصتي يالا اطلعي على فوق واياكي اشووفك نااازله بالار’ف الِ انتي لبساااه داا تاني اخلصي
نور بتحدي ولأول مرا…… لا ﯾ سليم مش انت معتبرني ولا حاجه يبقَ ملكش دعوه بيا و
قاطعها وهو بيجرها وراه لفوق بعصبيه ولون عينه اغمقت اكتر من الاول وعروق ايده ورقبته برزت
نور بخوف بس قالت ببرود….. ايديي لو سمحت ايديييي انت كد بتوجعتني
سليم بسخريه….. وجعتك!! اهو سيبتها… طب ودااا مااااهو بيوجعني انا كمان وبيشاور على قلبه”…. سكووتك مااالوش اي معنى غير انك مش لاقيه مبرر او بمعنى اصح حجه!! تقوليها عاارفه ينووور سكووتي عليكي مش ضعف واللهِ ما ضعف بس عشان دا وبيخبط جامد على قلبه ولو انتي مستقويه بييه اناااا ممكن عادي ادووووس على عقلي وساااعتها يكفييكي الش’ر انا ممكن اخليييكي تكر’هي اليوم الي شوفتيني فيه…
نور بسخريه وغيره ….. خلصت يا سليم باشا ولا لسا عندك كلام ، من الحق قبل ما انسا مبروك انت وزيزي بس قبل ما تكتب عليها تكون مطلقني انا قاطعها بعصبيه……. برضوووو انتي مااابتحرمييش.. مليووون مرااا قووولتلك ماااتجبيش سيررررة طلاااااق على لساااانك
نور بدموع…… بجد انا مش فهاك ياسليم انت عايز اي… مش فاااهمه وبعدين اوووعا تكون فاااكرني هقبل بأنك تتجوز عليا ﯾ سليم…. انا خلاص معتش قادره استحمل اكتر من كدا عاااارف انا بعمل كل داا ليه عشاااانك يسلييم عشااانك…عاااارف مين الي كان خااااطفني عماااار الحداد هددني بيك وهددني انه انه انه سكتت بقهر…. انه ممكن يغتصب*ني ويحرق قلبك عليا وبكدا هتخسر شغلك وسمعتك وكمان انه ممكن يفبرك كام صووره ليا انا وهو دااا غير انه متأكد انك هتصدق وانك معتبرني بس خدااامه ومستعر مني!!
سليم بصدمه….. كل دااا حصل ومااحكتليش ينور
نووور بصراااخ…… عاااااايزني اقوووولك ازااااااااااي… عاااايزين اعرض حيااااتك للخطر بسببي…. افهم هو مهددني بييييك
سليم غمض عيونه بنفاذ صبر ومره واحده مسكها من دراعتها……. انتي ازااااي كد…. ازاااااي فِ واااحده ببراءه دي… نوووري تفتكري كدااا بكل الحراسه والبوودي جااردات دول ممكن حد بس يهوب ناحييتي.. سيبك من كل دا انااا مش هعرف احمي نفسي
نور بخوف وهي بتحضنه…… انا خايفه عليك اوي…. كل دااا من خوفي عليك
سليم فتح دراعاته ليها…… تعالي يانوري
نوري بحزن طفولي…… لا مش جايه انا زعلانه اوي.. اوي كمان
سليم بضحكه خفيفه وخبث….. تعالي اخلصي ولا انزل لزيزي
جريت عليه بغيره وحضنته جامد….. واللهِ.. دا انت بارد
سليم بحب وهو بيرفع وشها و بيطبع قُبلات ناعمه عليه…… الِ عملتيه غلط ينوور
نور بصدمه….. غلط! … لا صح
سليم بحزم….. غلط ينووور قوولت… مفروض كُنتي قولتيلي من ساعتها!! .. وطبيعي كان بيبتزك بالمكالمات صح… انتي ساازجه ينووور
نور بعيط جامد……. اسفه… بس بس خوفت لقووولك لينفذ تهديده .. انا مقدرش اعيش من غيرك ياسليم
سليم بتوهان ونسى كل حاجه….. بتحبيني يانور
نور خدودها احمرت ولسا هتقوله اه… افتكرت الي عمله وانه كان عايز يتجوز سوزي…. لاااااء
سليم رفع حاجبه باستنكار…. لا واللهِ
نوور بغيره وهو بيضربه بلُطف على كتفه….. روحي لزيزي خليها تنفعك
سليم بضحك وخبث….. ههههه غيرانه
نور بحزن طفولي…… روحلها يالا مش كُنت عايز تتجوزها
سليم بحب وهو بيرقب منها وهي بترجع بضهرها ….. بتحبيني يانور…
غمضت عيونها واخدت نفس عميق ولسا هتتكلم و فجأه افتكرت سوزي…ضيقت عينيها زي الاطفال وكتفت ايدها قدام صدرها….. بُص انزلها… زمانها مستنياك
سليم بخبث وهو بيقعد جنبها….. هي مين
نور بطفوله….. لا واللهِ سِت بارده بتاعتك
سليم بمكر….. اصدقك زوزو
نور برقت بعنيها ولسا راحه تقوم من جنبه……. زوزو!!!! بدلعها كمان لا واللهِ عال اوي يا سليم باشا
سليم بضحك….. اقعدي ﯾ هبله….. هههه اقعدي
نور بصت الناحيه التانيه وهو استغل الفرصه وحط راسه على كتفها
نور بخجل بتحاول تبعد راسه…. ابعد م مينفعش كد
سليم بخبث اكبر….. تصدقي صح!!! وراح سند راسه على صدرها وحاوط خصرها بدراعته
نور بكسوف…… اابعد ﯾ سليم كدا….. اي دا بينادو عليا
سليم بضيق وصوت عااالي للخدامه ……… قوليلهم مش هينزلوا
نور يضيق…. ليييه يا سليم عايزه انزل وعشان ماما ساره وعايزه اكلم جدو كمان
سليم بمكر…… امممم تصدقي صح كدا زيزي هتزعل مني و قاطعته نور بغيره وهي بترجع بضهرها لورا تاني….. لا لا خلاص انت شكلك مرهق اوي ومتحاج ترتاح
سليم بخبث…… اممم طب وجدو… وماما
نور بغيره وحب وهي بتغلغل صوابعها في شعره بنعومه…. مش مهم… بعدين بعدين
سليم بيحاول يكتم ضحكت بالعافيه وفي نفسه….. قال زيزي قال… بس واللهِ واخيرا جه من وراها بفايده!
سليم بحب وهو بيقبل باطن ايدها…… ايديكي كأنها فيها سحر… الصداع في ثانيه بيروح وبتوديني عالمي تاني كأنها منوم
نور بدون وعي حنت راسها قليلاً وطبعت قُبله على جبينه والدموع بتلمع فِ عينيها….. خايفه اوي ﯾ سليم
سليم بحنان….. من اي ﯾ قلب سليم و بعدين طول ما انا معاكي متخافيش
بقلمي بسمله بدوي
نور بحب…. اوعدني انك عمرك ما هتسيبني يا سليم
سليم بحنان وهو يضمها اكتر…. اوعدك ينوووو وفجأه سِكت وريأكشن وشه اتغير كأنه بيتألم
نور بفزع…. مالك في ايي بتبص لقيت كتفه من وراااا غرقان د’م ….. سلييييييييييييييييييم
سليم بيغمض عيونه وبيبتسم بوجع…… اهدي متخافيش
نور بصراخ……. سلييييييييييييييييييم لااااااا ما تغمضش، عيوووونك لاااااااااااا
تسريع الاحداث… كلهم طلعوا على الصوت واسعفوه بسرعه
نووور بانهيار ودموعها مغرقه وشها….. انا السبب انا السبب
ساره بحنان وهي بتاخدها في حضنها…… اهدي ياحبيبتي ماتقوليش كده انتي ملكيش دعوه
نور لسا هتتكلم فجأه برقت ووقفت ورا ساره بخوف كانها بتتحامى فيها وبتبص على عمار بخوف
عمار بخبث…….. طمنووني يا جماعه اخبار سليم باشا اي… انا اول ما عرفت سيبت كل شغلي وجيت اطمن عليه ثواني وسمعوا باب الاوضه الي فيها سليم بيتفتح وخرج الدكتور… كلهم جريوا عليهم …. ها طمنا يا دكتور
الدكتور بهدوء….. اطمنوا ياجماعه الحمدلله خير الط.لقه مش في مكان خطير لقدر الله.. لا الحمدلله كانت في كتفه
عمار بخبث استغل انشغال الجميع مع الدكتور وطلع قلم ورماه على الارض ونزل جابه وبص عليهم لقاهم مش واخدين بالهم منه قرب من نور بحركه سريعه وقال بخبث وتهديد….. ورب الكون يانور لو ما فتحتي فونك ورديتي عليا مش هيكفيني اني اقت”لهوولك بايديا مش بس برصا*صه
نور بدموع…… انت الي عملت كدا صح
عمار بعد عنها بسرعه اما لقا الدكتور مشا وقال بمكر….. طب الحمدلله انه بخير… انا كده اطمنت عليه استأذن انا بقا ورايا شغل كتير اوي
اشرف بهدوء وابتسم له ابتسامه لم تصل الي عيناه….. كتر خيرك يابني… ربنا يعينك
عمار ابتسم بمجامله وبص لنور وبعدين بص على فونها الي في ايدها بمعنى… افتحي فونك ومشا
بعد فتره نور فتحت فونها بخوف من تهديده
الو
عمار بخبث……. كنت متأكد انك هتفتحي فونك ينوري بقولك اي انا قدام المستشفى اهو انزليلي. اشوفك وحشتيني
نور بصدمه…. نعم انت مجنون… انا مستحيل اسمع كلامك
عمار قفل السكه في وشها
نور راحت قعدت على الكرسي الي قدام سرير سليم وقالت بدموع….. سليم فتح عينك بقا بالله عليك انا خايفه من غيرك حاسه كأني تايهه… بس الدكتور قال انك مش هتفوق الا الصبح عشان البنج اوووف طب اعمل اي وانا كمان اصريت اقعد معاك وخليتهم يروحوا يرتاحوا…. انا خايفه اوي سكوت عمار مش مريحني
_ليه بس يروحي دا انا طيب وبحبك
نور بخضه…. عمار
عمار بحب…… احلى عمار سمعتها في حياتي…. لقيتك مش راضيه تنزليلي قولت اطلعلك انا
نور بخوف…… اا انت عايز مني اي حرام سيبني في حالي بقا
عمار بخبث….. حالك هو حالي يااااااانوووور
نور بغضب…. وطي صوووتك يا بني آدم
عمار بعصبيه….. اي خايفه على حبيب القلب اوي كدا ليه
نور بعصبيه وهي بتزقه برا اوضه سليم وكان في اوضه جنبها وقفوا فيها
عمار بخبث….. ايد ا اااانتي مش خااايفه مني واحنا واقفين لوحدنا كدا و قاطعته ببرود…. عايز اي يعماار
عمار بعصبيه…. عااايزك يانور…. بقاااا تروحي تعرفيه كل حاجه يااانور
نور ليا هتتكلم جه فِ بالها فكره وطلعت فونها براحه من شنطيتها وخبته فِ جيبها ورا وراحت قعدت على الكرسي وقال بكذب…… انا عملت كدا مش عشان سليم… سليم اصلا مايهمنيش…. انا عمري ماهنسى كلامه ليه وكلامه للناس عني اني مجرد خدامه وانها مستعر مني ياعماار
عمار بفرحه….. عين العقل يا حبيبتي
نور وبحركه سريعه ضغطت على التسجيل…. وقالت بدلع….. عمووره
عمار بلهفه….. اي قولتي اي
نور بدلع….. عمروه بقووولك
عمار بنفس اللهفه….. قولي ياقلب عمووره الي انتي عايزاه
_انا زعلانه منك ياعموره… بقا تمضي سليم على ورق وتاخد توقيعه من عليه وتدخله في مناقصه خسرانه لت وكمان في عمليه غ’سيل اموال وسلا’ح
عمار بصدمه…. ااا نت انت عرفتي منين
نور قام وقربت منه وقالت بدلع…. مش مهم المهم….. انه صح
طب كنت قولي وانا اساعدك اكتر
عمار بصدمه…. بتتكلمي جد ينور….. عين العقل والله بدأتي تعرفي مصلحتك فين ومصلحتك معايا يانور صدقيني ينور سيبيلي نفسك خالص وانا هعيشك ملكه كل طلباتك اوامر هعيشك عيشه الي بتحلمي بيها
نور بكذب… موافقه
عمار بخبث…. بجد ينور انا بحبك اوي
نور ضغطت على ايدها جامد وقالت بحزن بس دارته بابتسامه… وانا كمان بحبك ياعمار
_برافو… حلو طبختوها صح بس تصدقوا لايقين على بعض
نور بصدمه…. سليم انا انا… اسمعني بس
سليم بضحك بسخريه…..اسمع…. هههه ما انا سمعت ويارتني ماسمعت…. هههه سمعت وبما فيه الكفايا كمان ….. نور انتي طاااالق
نور بصدمه وو