رواية ملاك الصقر (كاملة جميع الفصول) بقلم رنا احمد

رواية ملاك الصقر (كاملة جميع الفصول) بقلم رنا احمد

 رواية ملاك الصقر (كاملة جميع الفصول) بقلم رنا احمد


ملاك الصقر ❤️❤️❤️

رنا احمد عماد ❤️❤️

بارت 1...


في منزل الغرباوي ..

في غرفه صقر ....


كان نايم صقر صحي علي الي بتفتح الشباك يصلها بغيظ شديد زعق واتعصب. 


/وبعدين معاكي عاد يا بت انتي مش قولتلك متتدخليش هنه واصل.  


قربت منه فرحه بدلع /ليه كده بس يا سيد الناس انا عايزاك يا صقر حتي لو خدامه تحت رجليك .


مسكها صقر من شعرها بغضب/بجولك ايه عاد يا بت انا كوهن الحريم ده عارفه زين خليكي عارفه انتي وامك الحربايه أن مش اسد الغرباوي الي يضحك عليه فاهمه يلا غوري .


وقعها علي الارض وهي بصتله بكل تحدي وحده .


/وماله يا صقر خليك خابر زين انك مش هتكون للغيري واصل بحبك .


صقر بفضب جحيمي /حبك غقربه يا بنت الحيه الله يسامحك يا ابوي علي المصيبه دي.


خد صقر هودمه ودخل ياخد شور علشان يروح الاداره ..


اسد الغرباوي مهندس ومدير شركه الغرباوي.


❤️❤️❤️❤️❤️

في جناح ادهم...


كان قاعد ادهم علي السرير وهو ماسك صوره بنت جميله وبيعيط دخل اخوهم الكبير عرفان 

بجلابيته وبصلهم بحزن شديد.


/وبعدهالك عاد يا ادهم انسا يا ولد ابوي مش كده ..


ادهم انفجر في العياط /مش قادر يا عرفان مش قادر يا ولد ابوي دي مرائتي الي اتق*تلت قدام عيني وانا معرفتش اعمل حاجه.


عرفان حضنه بحنيه /كل ده قدر ومكتوب يا ادهم الله يرحمها يا اخوي .


ادهم انفجر في الزعيق /مش ههدا ولا ارتاح يا عرفان الا لما اشفي غليلي من الي عمل فيها كده وحرمني منها عز الدين السيوفي مسيري هنت*قم منه .


دخل صقر بجديه /انسا عاد يا ادهم كله بيتنسي يا اخوي .


عرفان بسخريه /ايوه ايوه يا ادهم اسمع كلام اخوك كلامه كله حكم .


صقر بضحك/هههه وليه كده بس يا كبير .


عرفان بغيظ شديد/امال تفسر بايه سعادتك الي راجعلي وش الفجر إذا كان أبوك مكبر دماغه منك فأنا الحال ده ميعجبنيش واصل فاهم .


صقر بغمزه /قول بقا انك غيران مني علشان كل يوم مع واحده .


عرفان وقف قصاده /لا يا اخويا انا لو عاوز بصباعي كده بس أنا الي ماليش في الكلام الفاضي ده .


صقر بخفه دم /لا يا راجل ملكش في الكلام ده امال ليك في ايه متحضرنا يا ادهم ..


ادهم ابتسم بهدوء علي اخواتها الي دائما ينقروا مع بعض وبص للصوره واتعصب /هاخد حقك يا حبيبتي وانا عارف هاخده من مين .


❤️❤️❤️❤️






في غرفه فرحه ...


كانت رايحه جايه بغيظ شديد دخلت امها صباح باستغراب .


/مالك يا بت في ايه عاد .


فرحه بغيظ شديد/مفيش فايده يا اما مفيش فايده الباشا مش شيافني واصل ياما انا خلاص زهقت .


صباح بغ*ضب /لا يا روح امك اسمعيني زين امال انا عملت كل ده ليه واتچوزت واحد قد ابويا علشان في الاخر كل ده يبقا بتاعنا سامعه يا بت .


فرحه بغيظ/عايزاني اعمل ايه يا اما .


صباح بنظره خبيثه /هقولك .


❤️❤️❤️❤️

في السيده زينب...


كانت قاعده بنت بسيطه وجميله وهي بتبكي وابنها الي عمره اربع سنين جمبها علي الكنبه جات والدتها بتعب .


/وبعدين يا ملاك يا بنتي كل يوم عياط كده ..


ملاك بد*موع وقهر*ه/بعيط علي حالي يا اما علي الي كان واخدني تسليه مجرد تسليه مش اكتر .


قعدت والدتها بتعب /يا بنتي متقوليش كده انتي عارفه أن عرفان بيحبك .


ملاك بعيا*ط وو*جع /لو كان بيحبني كان أعلن جوازنا كان عرف الناس كلها اني مرائته وأم ابنه مش واحده جايه من الشارع ..


والدتها فضلت تكح جامد جرت عليها ملاك بخوف ..


/ماما حبيبتي تعبانه حالا هجيب الدواء .


والدتها مسكت ايديها بتعب /الدواء خلص.


ملاك بصد*مه/ايه طب هتنزل أقف في الصيدليه واجبلك الدواء بس خالي بالك من علي .


والدتها بتعب /وليه يا بنتي ما عرفان سيبلك فلوس جوه ..


ملاك بتحدي وغض*ب /لا يا امي طول ما هو مش معرف حد اني مراته وسايبني كده في الضلمه فلوس اصرف بيها علي ابنه بس لكن لا عليا ولا عليكي سلام .


والدتها بصتلها ييأس /ربنا يسترها عليكي يا بنتي ويهديكي ..


❤️❤️❤️❤️

في قصر الغرباوي ...


كان قاعد سعد علي رأس الطاوله .


صفاء بابتسامه /خود دي من ايدي يا سيد الرجاله .


سعد بابتسامه /من يد ما نعدمها يا ست الناس ..


صقر بغيظ وهمس /عملي فيها نور ومهند وهما علي اخر السنه هييقوا في الدار الاخره ..


سعد بحده /رايك ايه عاد يا عرفان في العروسه الي جولتلك عليها امنبارح ولا هتفضل كده مضيع عمرك في الغيط والطين .


عرفان بضيق شديد/يا ابوي انا جولتلك انا مبفكرش في الچواز الحريم دول مبيجيش من وراهم غير وجع القلب وانا ماليش خلق للمرار ده ..


صقر بابتسامه /والله انت فاهم الحريم غلط يا عرفان دول بلسم ..


سعد بغيظ شديد/ولما انت شايف كده يا اخويا انت كمان مش عايز تتچوز ليه .


صقر بابتسامه /لا يا ابوي انا احب كده اعيش حر محدش يربطني بحاچه واصل بس أن شاء الله هجبلك ولي العهد متقلقش. 


سعد بجديه /المهم أن عرايسكم يكونوا ولاد ناس ومن عائله كبيره.


عرفان بضيق /ربك يسهل يا ابوي انا هنزل مصر في في مقويات لأرض زينه جوي هچيبها وارجع اخر النهار .


❤️❤️❤️

في شقه ملاك ...


دخل عرفان بعد ما فتح بالمفتاح لقا يوسف بيعيط جنب جدته فشاله بلهفه وهووبينده علي ملاك ..


ردت زينب والدتها /ملاك مش هنا يا عرفان .


عرفان باستغراب /امال راحت يا اما .


زينب بقلق بالغ/بصراحه يا ابني هي راحت تقف في الصيدليه .


عرفان بغضب جحيمي/برضه مفيش فايده فيها انا هجيبها ..


❤️❤️❤️❤️

في الصيدليه ...


كانت واقف ملاك وهي بتبص في الساعه دخل عرفان بغضب جحيمي.


/ها يا هانم خلصتي ولا لسه ..


ملاك بارتباك/لسه فاضلي ساعتين يا عرفان .


عرفان مسكها بحده /امشي قدامي متخلنيش امد يدي عليكي يالا ..


❤️❤️❤️❤️






في الشركه ...


كان واقف صقر وهو بيلبس هدومه بصتلهة رحمه بأمل .


/مفيش فايده يا صقر برضه مش ناوي تتجوزتي .


صقر وهو بيحط فلوس في شنتطها /قولتلك مليون مره عاد متتعبيش حالك انا مش ناوي ات٠وز خالص .


رحمه بد*موع مسكت أيده/حبيبي انا مش والدتك ومستحيل اعمل زيها مستحيل اسيب جوزي واولادي .


صقر مسكها من شعرها بغ*ضب/هي برضه كانت بتقول كده وجه راجل ميسواش غواها وخلالها ترمي چوزها وعيالها مش هقولهالك تاني متتعبيش حالك انا بالنسبه الي الحريم متعه وبس ..


❤️❤️❤️❤️

في شقه ملاك ...


دفع*ها عرفان للجوه بغ*ضب ..


/وبعدهالك عاد انتي امتي هتسمعي الكلام مش جولتلك متروحيش تشتاغلي تأني ايه الي ناقصك ..


ملاك بد*موع وقهره/ايه الي ناقصني ناقصني اني اعيش بكرامه يا عرفان اعيش في النور انا وابني الي محدش من أهلك يعرف بوچوده اصلا .


عرفان بحد*ه/انتي خابره زين انا ليه بعمل كده ابويا مستحيل يسبنا في حالنا انا بحبك يا ملاك ومش عاوز غيرك انتي وعلي.


ملاك بد*موع وق*هره/وانا مش هعيش كده يا عرفان مش هعيش كده لو مقولتش لكل العالم اني مرائتك مش هتلمس مني شعره واحده فاهم.


عرفان بو*جع ومر*اره/انتي خابره زين أن لو حد غيرك لتحدد معايا كده مكنش عاش ثانيه واحده انا هسيبك النهارده بس هرجع بكره مش علشانك علشان اشبع من ابني. 


مشي عرفان وهي فضلت تبكي علي حالها. .


❤️❤️❤️

في قصر الغرباوي...


كان داخل صقر فجاه تليفون رن وكان عرفان .


/ايوه يا كبير انا ..


فجاه وقف الكلام وصر*خ صر*خه سمعت القصر كله وهو وفاه عرفان في حا*د*ثه وهو راجع .


❤️❤️❤️❤️

بعد شهر..

في قصر الغرباوي...


دخلت ملاك وفي أيدها علي الكل باصلها باستغراب .


سعد باستغراب /اي خدمه يا بنتي .


ملاك بد*موع /انا مرات عرفان الله يرحمه وده ابنه .....يتتتتتبع.


تفتكروا ليه الي هيحصل  ....


ملاك الصقر ❤️ ❤️ 💔

رنا احمد عماد ❤️ 💔 💔.


              الفصل الثاني من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×