رواية انتقامي وحبك الفصل الثاني عشر 12 الجزء الثاني بقلم رحمه


 رواية انتقامي وحبك الفصل الثاني عشر 12 الجزء الثاني بقلم رحمه


انتقامي #وحبك 

الجزء التاني البارت 12

#RahmaـTag

 ليان فضلت تفتكر ذكرياتها هي و ادم

عشر ساعات 

ادم دخل الشقه هو  و مازن و مراد و جلال و عصام و اسماعيل   و يزن و ابو روان   لقو ليان نايمه علي الكنبه و متبهدله و شعرها مقصوص و خسه جدااا 

ادم جري عليها بلهفه و قعد قصدها علي الكنبه و حط ايوه علي وشها ليان حبيبتي 

ليان فتحت عيونها بفرحه لقت ادم 

ادم و هو حطط ايده علي وشها نور عيوني 

ليان بدموع و فرحه ادم حبيبي و حضنتوه بشوق 

ادم حضنها و بقا يبوس في وشها و ليان بتعيط 

ادم حضنها بشده 

ليان حضنتوه و حطيت وشها في رقبته

ادم هششش هي جات 

ليان لا 

ابو روان طيب في اوضه نستخبه فيها علشان عوزين نقبض عليها 

ليان ايوه في الاوضه بتعتي و شورت علي اوضه 

ابو روان بص بره الشقه علي الحكومه تعالوه معايه 

ابو روان دخل هو و ظباط و حكومه استخبوه 

ليان لسه حضنه ادم 

ادم هششش بصي ي روحي احنا هندخل نستخبه ماشي علشان لم تيجي نخده و نمشي 

ليان هزت راسها اه 

ادم انتي افتكرتي كل حاجه صح 

ليان هزت راسها اه 

ليان سمعت صوت علي السلم 

ليان بسرعه اجروه استخبه جات 

ادم و الشباب  و الحكومه و ابو روان استخبه و كلهم شيفين ليان  و سمعنها 

ليان قعدات علي الكنبه و مسحت دموعها و سكته 

ايمي دخلت و بصت لليان اهلا ي ب9مه 

ليان بصت ليها و سكته 

ايمي مسكت الح.زم و رحت علي ليان انتييي بترفعي عينك فيه و نزلت علي جس.مها بح.زم 

ابو روان مسك ادم اول م ادم عيونه احمرت و عروق ج.سمه كلها بانت و غض.ب ال.دنيا فيه 

ليان دموعها نزلت و سكته و بصت بعيد عن ايمي 

ايمي بسخريه مالك ي روح امك زعلتي اووي لا متزعليش لسه الي جاي كتير ده انا جيبالك مايهنار نا.ر حكايه هتعمل منك ملكة جمال و مسكت وش ليان بايدها علشان يبقا ادم بفضلك عليه ي روح امك 

ليان ادم مين 

ايمي بسخريه جوزي ي خط.فت الرج.اله ي وس

خه 

ليان انا مخطفتش حد 

ايمي لا خط.فتي 

ليان بابتسامه منضحكش علي بعض 

ايمي بابتسامه وسعه حلو اوووي انتي افتكرتي 

ليان بصه ليها و سكته 

ايمي نلعب بقا علي المكشوف طلامه افتكرتي ي حلوه نبدا  بقا 

ليان نبدا اي م انتي خلاص انتق.متي مني مشبعتيش 

ايمي بابتسامه مج.نونه لا مشبعتش و عمري مشبع من تعذ.يبك 

ليان بس انا معملتش ليكي  حاجه 

ايمي لا عملتي ختي ادم مني 

ليان انتي مج.نونه صح ده جوزي 

ايمي و كان جوزي انا كمان 

ليان لا ي شيخه والله 

ايمي بابتسامه مجنونه لا مكنش جوزي 

ليان بستغراب يعني اي 

ايمي يعني هو كان بيعمل عليكي لعبه و متجو.زنيش 

ليان بفرحه احلفي 

ايمي بسخريه شديده و هي بتلف حولين ليان قال اي مكتبش وحده غير ليان علي اسمي و بعدين متفرحيش اوووي كده 

ليان و بعدين انا الي جوزتك ادم علشان صعبتي عليه و خلاص بقا اعملك أي تاني معرفش انو هيعمل كده 







ايمي بسخريه تعرفي انك وحده عب.يط و غب.يه علشان وحده اتحيلت عليكي و عيطيت شويه جوز.تيها جوزك ي ساذ.جه ي حيو.انه 

ليان بسخريه اهو انتي قولتي بنفسك انك اتحيلتي عليه و فضلتي تدخلي افكر غريبه في دمغي فضلتي تلعبي عليه و انك يعني عوزه حد يس.تر علي.كي و علشان اهلك ميقتل9كيش و عملت الي انتي عوزه و قولتيلي شهر بظبط و انا هطلب  الطلاق بنفسي و فضلتي تقنعني بعديها اني مستحيل اخلف و اني لازم تخلي ادم يجوز وال هكون انا.نيه و اني ربنا حر.مني من الخلفه علشان مستهلهاش خلاص عقبتيني و عذبتيني عوزه اي تاني 

ايمي مطلقكيش 

ليان وانتي عوزه يطلقني ليه أنا عملتلك حاجه 

ايمي اه عملتي مكنش بيرده يلم.سني كان بينزل ين.ام جنبك كل يوم كان بيلجئلك علي طول حته لم حطيت  في العصير د.وه نزلك انتي و نام معاكي بردوه

ليان  ازاي هيل.مسك  وانتي مش مرا.توه انتي في أي في عقل.ك 

ايمي تو زي ما ادم بسببك خاله الرجاله بتوعه يعقبوني انا كمان هد.وقه من نفس الك.اس 

ليان بستغراب ليه عمل اي 

ايمي اعملي فيه مش عرفه بقا ليه هو لم يعمل حاجه زي كده مش هيكون وخد الأمر منك اصل هو ميقدرش يكسر ليكي كلمه 

ليان بستغراب شديد انتي بتكلمي علي اي انا مش فهمه 

ايمي و هي بتلف حولين ليان مش لازم تفهمي بصي بقا هعمل عمليه بسيطه اوووي و صغننه 

ليان عملية اي 

ايمي بابتسامه مجن.ونه هخلي عمرك متجيبي عيال و بعد كده هنعمل حاجه حلوه اوووي ولا هخليكي ن.فعه لحاجه هخليكي عماله زي الع.مود الوقف لا عرف تق.عدي ولا عرفه تنامي 

ليان بسخريه لا ي شيخه 

ايمي هتشوفي بس هقولك علي حاجه 

ليان بسخريه اممم 

ايمي معايه 10رج.اله بره هيد.خلوه دلوقتي هتلعبوه مع بعض 

ليان بصلها 

ايمي بابتسامه حلوه الع.به دي مش كده اي ي قشطه بمكسرات مش ادم كان بيقولك كده برده 

ليان بصت ليها بصدمه 

ايمي اي مستغربه ليه اني عرفه حاجه زي كده اصل انا كانت برقب.كوه في كل حاجه و كمان اعرف ي كريز بعسل انا بقا هخلي الر.جاله الي بره دي تقولك جميع الفاكهه هههههههه 

ليان سكته 

ايمي و جايبلك كاميرا تصور بجوده عاليه علشان ابعتها لادم هيفرح اووي و هو بيت.فرج 

ليان قربت بتحدي لايمي و ابتسمت ابتسامه وسعه عوزاكي تصوري بدقه و جوده لاني الي هيحصل هيصدمك ي ايمي 

ايمي بابتسامه و مالوه بس اده اده احنا خفينه  من جر.ح ارجل ممكن اخر.بشك خر.بوش في رجلك التانيه بس اقولك بعد مرجاله الي بره تنبسط انا مش هعو.رك في رج.لك بس تو تو مش هخليكي طيقه تبصي لجسمك و وشك الي فرحانه بيهم الي سرقتي ادم  بيهم مني ي ***

ليان مفيش حد بيتولد جوه شرير شكل الدنيا جت عليكي لغيت مبقا جواكي شرير ي ايمي انا عمري مكر.هتك بعكس انا كانت بحبك زي اختي بس انا معرفش اي الي حصل علشان توصلي للمرحله دي 

ايمي بصت ليها و قعد علي الكرسي و سكتت 

ليان قعدات جنبها سكته 

ايمي بسخريه اول مره حد يسئلني اي حصلك علشان توصلي للمر.حله دي تصدقي و بصت لليان انا كل ضر.به ضرب.تهالك كانت بتعور قلبي 

ليان بصلها و سكتت 

ايمي بصت لليان 

ليان طبطبت علي درع ايمي بحسن نيه و برئه  متخليش حاجه تد.مر حياتك ي ايمي 

ايمي نامت علي رجل ليان و مره وحده طلعت سك.ينه صغ.يره من جنبها و رش.قتها في ورك ليان 

ليان وشها احمر و صرخت 

ايمي خرجت الس.كينه تاني و رشا.قتها تاني في ور.ك ليان  ههههههههه انتي صدقتي ي روح امك ده انا نفسي اطلع قل.بك في أيدي 

ادم خرج مسك ايمي 

الحک9مه مسكت ايمي الي اتصدمت و بصت لليان هق.تلك ي ليان هق.تلك 

ادم جري علي ليان الي قعده بتصرخ و بدأ يغم عليها 

ادم شلها 

بعد مرحوه المستشفي و ايمي اترحلت مع الحک9مه المصريه و ابو روان و اسماعيل 

ليان نايمه علي السرير و معلقه محليل و كانو خي.طوه رجليها و خيط.وه جروح في جسمها 

ادم قعد جنب السرير و مراد نايم علي الكنبه و ريح في النوم و يزن علي الكنبه التانيه و جلال و عصام  و مازن قعدين علي كنبه جنب السرير 

مازن رجع دمغه وره اه دمغي وجعاني اوووي قوم ي ادم نام شويه واحنا صحين 

ادم حط  دمغه علي السرير و ماسك ايد ليان 

ادم لا انا كده مرتاح 

فون مازن رن حطوه علي ودانوه 

مازن اي ي حبيبتي 

روان بلهفه  انت كويس 

مازن اه ي روحي 

روان و ليان عامله اي كويسه 

مازن اه الحمد الله كويسه 

روان طيب ممكن اطمن عليها 

مازن هي نايمه اول ما النهار يطلع هنبقا عندكو ي ماما 

روان طيب ادم كويس 

مازن ايوه 

روان هات أكلمه 

مازن حاضر و بص لادم ادم روان عوزه تكلمك 

ادم خد الفون و قعد عدل الو 

روان الف حمدالله علي السلامه ي ادم ربنا يخليكو لبعض 

ادم الله يخليكي ي روان 

روان هي كويسه 

ادم اه الحمد الله 

روان تيجو بالف سلامه ي ادم 

ادم أن شاء الله شكرا خدي مازن اهو 

روان ماشي 

ادم اده الفون لمازن و حد راسوه جنب ايد ليان الي متعلق فيها المحليل 

مازن قفل مع روان و رجع دمغه لوره و ساكت 

ادم مسك ايد ليان و بسها و هو حطيت راسوه علي السرير و حضن أيدها و غمض عيونه 

الشباب كل وحد نايم علي كنبه بس مش نيمين 

و ادم صاحي 

ليان فتحت عيونها بتعب و  بصت لادم  الي حضان درعها و ساكت 

ليان بهمس ادم 

ادم يصلها بلهفه اي ي عيوني 

ليان بوجع من رجلي.ها رجلي وجعني 

ادم معلشي ي حبيبت قلبي هتبقي كويسه استني و خرج بره الاوضه 

مراد  قام قعد مكان ادم انتي كويسه 

ليان بتعب ايوه كويس بابا عامل اي و ماما 

(قصدها علي ام جلال )

مراد بابا تعبان انك مش جنبوه اقولك علي حاجه الكل محدش فيهم بيكلم ولا بضحك ولا اصلا ليهم نفس من غيرك يعملوه حاجه 

ليان بابتسامه بسيطه لي يعني 

مازن و هو مغمض عيونه  و نايم علي الكنبه و حطيت درعوه علي عيونه ده انا كل يوم بليل لم اروح انا و روان روان تفضل تعيط لغيت متنام و اول متصحه بردوه و اسراء مبتكلش ولا بتكلم حد مراد بس خد ليان و بيبوس راسها و ادم وقف وره و هو مش شايفه 

ادم اديق جدا و متعصب اني مراد عمال يبوسها 

ادم في نفسه اهدا ي ادم ده اخوها وو بيطمن عليها محصلش حاجه 

ادم اي ي عم قوم من مكاني لو سمحت 

مراد روح اقعد بعيد دلوقتي انا بطمن علي اختي 

ادم بدأ يقفل المحليل من أيدها و بعد المحليل عنها و قعد جنبها علي السرير و حط راسها علي صدروه 

ادم بستفزاز خليك انا ختها في حضني 

مراد اي ي ادم عوز اقعد جنبها انا 

ادم اقعد بعيد 

مراد لا انا قعد جنب اختي 

ليان بتعب خلاص ي مراد خلاص ي ادم 

الممرضين دخلوه باكل كتير و حطوه الاكل علي ترابيزه قدام السرير و الممرضين خرجوه 

ادم يزن ي عصام ي مازن ي جلال قومه يله علشان ناكل 

مازن فتح عيونه و  قعد علي كرسي جنب السرير 

و كلهم قعدوه يكلوه و ادم بياكل ليان و ليان بتكل لأنها جعانه 

بعد شويه 

الشباب كل وحد نام علي كنبه و ريحين في النوم و ادم وخد ليان في حضنه علي سرير المستشفي 

ادم  بعد مقلع التشرت نام جنبها بس راسها و غمض عيونه 

ليان حطه راسها علي صدروه بوجع 

ادم و هو حضنها و بيمشي ايده علي ضهرها مالك 

ليان بتعب رجلي وجعاني 

ادم معلشي المسكن هيشتغل دلوقتي و فضل يبوس في راسها و أيدها 

ليان بدموع وحشتني اووي ي ادم تعرف انا مكنتش فكره حاجه بس كانت حسه اني حاجه كبيره اوي نقصاني حسه قلبي وجعني 

ادم خلها تبصلوه تعرفي انا حصلي اي وانتي مش موجوده انا مكنتش عرف اتصرف مكنتش عرف اعيش من غيرك كانت تايه كانت بعيط كل يوم انا المفروض اتكسف وانا بعيط في بعدك بس صدقيني انا من غيرك ولا حاجه انتي كل حياتي و كل دنيتي انتي الي قلبي بيدق بسببه 

ليان بدموع وحشتني اوي ي ادم 

ادم مسح دموعها و ابتسم و حط رأسه علي راسها و غمض عيونه وانتي وحشتيني اووي انتي مش عرفه انا مبسوط دلوقتي ازاي انا ملكت الدنيا دلوقتي و بسها و ليان استجابت ليه 

ادم بعد عنها و حط راسها علي صدره نامي ي نور عيني 

ليان غمضت عيونها بتعب و رحت في النوم 

ادم حضنها  و غمض عيونه و قال  خايف اصحه من النوم اكون بحلم و كان بيرفض النوم علشان خايف يكون حلم  و رح في النوم  بتعب شديد و مسكها بتملك اكنها هتهرب منه

 عند تسنيم قعده في الأوضه لوحدها و بتكتب في مذكراتها 

 ‏(لا احد يعرف ما هي الخي.انه اذا لم يجربها لا احد يعرف ما في قلبي المجروح منك ي حبيب القلب القلب الذي كس.رته قلبي احبك بشده وانت لم تحبني ولا تعرف كس.رت قلبي من خيا.نتك إليه لا تعرف بماذا تجي.ب ي حبيب القلب اليس كذالك لا عليك اهداء ي قلبي سوفا يجواب حبيب القلب يوما ما )و قفلت مذكراتها و غمضت عيونها و رحت في النوم 







 ‏بعد تلات سعات  الساعه 9بليل 

 ‏يزن فتح عيونه بقلق و قعد علي الكنبه بيدعك عيونه و بص لادم الي حضن ليان بحمايه  و نايم من غير تشرت و ليان الي نايمه بامان في حضنه و تنهد برحه و قعد يعمل شغل علي الاي 

 ‏مراد فتح عيونه و قعد علي الكنبه و رجع دمغه لوره و غمض عيونه 

 ‏يزن و هو بيعمل حاجه علي الاب مالك 

 ‏مراد مفيش عادي و بص  لادم و ليان و  علي أخته 

 ‏عصام قعد علي الكنبه و قلع الجاكت و بيشرب مائه 

 ‏مازن من غير ميفتح عيونه ولا يتحرك خرج فونه من جيبوه و حطوه علي ودانه 

 ‏مازن الو 

 ‏روان اي ي حبيبي عامل اي 

 ‏مازن كويس ي حبيبتي 

 ‏روان هتيجي أمته 

 ‏مازن بكره الصبح أن شاء الله 

 ‏روان ليان عامله اي 

 ‏مازن كويسه فاقت من شويه و قعدات كلت معانه و نامت تاني انتي منمتيش ليه 

 ‏روان مليش نفس و بعدين دي خالتي ام جلال بتعمل بالكل و الكل فرحان علشان ليان جيه 

 ‏مازن  وحشتيني 

 ‏روان وانت كمان انت كانت نايم 

 ‏مازن اممم 

 ‏روان طيب روح كمل نوم وانا هتخل اقف معاهم في المطبخ 

 ‏مازن ماشي سلام و قفل و حط الفون في جيبوه تاني 

 ‏يزن مازن يله فوق ساعتين و هنبدا نتحرك متنمش تاني 

 ‏مازن قعد عدل و بيدعك في عيونه 

 ‏جلال فتح عيونه و بصلهم الساعه كام 

 ‏عصام 9 بليل 

 ‏جلال قعد عدل و مسك فونه يلعب فيه و خرج البلكونه بيكلم في الفون 

 ‏بعد نص ساعه و الكل بيلعب علي فونه و سكتين 

 ‏الممرضه دخلت بس حطيت عيونها في الأرض اول مشافت ادم من غير تشرت و نايم علي السرير و وخد ليان في حضنه 

 ‏يزن هتعلقي ليها محليل 

 ‏الممرضه ايوه 

 ‏يزن طيب دقيقه و وقف رح علي ادم 

 ‏يزن بصوت واطي ادم ادم 

 ‏ادم بنوم و مغمض عيونه اممم 

 ‏يزن اوعه الممرضه عوزه تعلق محليل لليان 

 ‏ادم فتح عيونه بنعاس و بص الممرضه و بص لشباب 

 ‏ادم غمض عيونه تاني و حضن ليان اكتر و حط أيدها الي فيها الكلنه علي السرير علشان تعرف تعلق فيها محليل  تعلق اي الي منعها 

 ‏يزن بص للممرضه اتفضلي 

 ‏الممرضه رحت علي ايد ليان و ضربت في الكلمه ابره بتسلك الكلنه 

 ‏ليان اتخضت  و هي نايمه و حضنت ادم جامد  و بدأت تعيط ادم حضنها بخوف و بص الممرضه بعصبيه انتتتتي عملتيها اي 

 ‏الممرضه بخوف والله معملتش حاجه بسلك الكلمه علشان اعلق المحليل 

 ‏يزن بأسف معلشي احنا اسفين هو بس خايف عليها اتفضلي 

 ‏مراد وقف خلاص انا هعلق ليها 

 ‏الممرضه وقفت بعيد بخوف 

 ‏مراد وقف و بدأ يعلق ليها المحليل 

 ‏ليان كل ده بتعيط بشهقه  من وجع جس.مها 

 ‏ادم حضنها بخوف و بيطبطب عليها و بيبوس في راسها و بيبوس في خدها لغيت لم بطلت عياط و رحت في النوم تاني و هي حضنه 

 ‏مراد بص الممرضه علقتوه ليها 

 ‏الممرضه ماشي و خرجت جري 

 ‏مراد قعد 

 ‏ادم مفتح عيونه و ساكت 

 ‏يزن حرام عليك ي ادم البت اتخضت 

 ‏ادم اعمل ليها أي يعني انت مشوفتش ليان بتعيط ازاي 

 ‏جلال طيب التانيه زنبها اي 

 ‏ادم تو خلاص لم تيجي انا هتاسف ليها 

 ‏الممرضه دخلت و كانت مسكه علاج و حطيتهم و بصت ليزن حضرتك العلاج بتع المدام 

 ‏ادم احم انا اسف متزعليش 

 ‏الممرضه بابتسامه بس بصيت بعيد ادم  ولا يهم حضرتك العلاج اهوو حطيتوه علي الكمود جنب ليان و خرجت من الاوضه 

 ‏ادم بعد عن ليان برحه و دخل الحمام بيغسل وشه و خرج لبس التشرت و قعد جنب ليان 

 ‏ادم ليان ليان 

 ‏ليان فتحت عيونها برحه و بصتلوه 

 ‏ادم خدي الدوه يله علشان شويه و مشين 

 ‏و لبان خدات العلاج 

 ‏الممرضه دخلت  الي ادم زعق فيها بشنط هدوم و بصت لليان بابتسامه اخبارك اي ي ليان 

 ‏ليان بصت ليها بابتسامه عامله اي ي رزان 

 ‏ادم بصلهم بستغراب ازاي عرفها 

 ‏ليان بصت لادم رزان لم كانت محجوزه في المستشفي كانت بتسعدني في حجات كتير 

 ‏ادم هز رأسه و سكت 

 ‏رزان رحت علي المحليل شلتها و خرجت من جنبها بطاقه و بصت لليان لم كأنتي محجوزه البت الي معاكي وقعت منها البطاقه دي بتعتك انا فضلت ادور عليكي كتير معرفتش اوصلك فا خلتها معايه 

 ‏ليان خدتها شكرا ي رزان 







 ‏رزان بابتسامه و استني و خرجت من جبها فلوس دول وقعه من شنطتك لم كأنتي هنا بردوه بس انتي كأنتي لسه في المستشفي و البنت المعاكي دي كانت صعبه شويه فا خفت ارجعهم ليها تتهمني اني سرقتهم منها فا خلتهم مع البطاقه 

 ‏ليان خليهم معاكي 

 ‏رزان لا شكرا معاه فلوس الحمد الله  و حطيتهم علي الكمود و دي الشنط الحراس ادوهاني ادخلها تعالي اسعدك تغيري هدومك 

 ‏ادم بتلقائيه لا سبيها انا هسعدها شكرا ليكي جدا 

 ‏رزان بصت بابتسامه لليان  خرجت 

 ‏ادم وقف و مسك شنطه معينه و دخلها الحمام و خرج شال ليان و دخل الحمام و قفل الباب 

 ‏و بعد شويه 

 ‏ليان كانت نايمه في العربيه و كانت الساعه5الفجر 

 ‏ادم كان وخدها في حضنه و مغمض عيونه و يزن كان سايق العربيه 

 ‏يزن ادم يله وصلنا 

 ‏ادم فتح عيونها 

 ‏يزن وقف العربيه 

 ‏ادم نزل و شال ليان الي نايمه و الشباب وره طالعين 

 ‏ليان فتحت عيونها و بصت لادم و هو شيلها و حطيت وشها في رقبته و غمضت عيونها بس صحيه 

 ‏ادم  و هو طالع علي السلم و الشباب وره بهمس صحيتي 

 ‏ليان هزت راسها اه 

 ‏ادم بس راسها 

 ‏طلعوه لقو الكل صحي و قعدين مستنينهم

 ‏الكل اول مشفوهم وقفه بفرحه 

 ‏ليان بصت ليهم بابتسامه 

 ‏ادم حط ليان علي الكنبه و فرد رجليها علي الكنبه علشان الجرح و قعد جنبها 

 ‏الكل سلم علي ليان و قعدوه 

 ‏ام جلال بفرحه ووهي بتبوس راس ليان وحشتيني ي نور عيني 

 ‏ليان بابتسامه و هي بتحضنها وانتي كمان ي  ماما وحشتيني اوووي 

 ‏حازم بدموع و ابتسامه وحشتيني اووي ي ليان 

 ‏ليان وانت كمان 

 ‏حازم حضنها بعد أموه 

 ‏ليان بطبطب علي ضهروه 

 ‏حازم بأس راسها و قعد 

 ‏ام جلال هقوم احضر الفطار و دخلت المطبخ هي و ام روان و جده ليان 

 ‏تسنيم نزله بتجري من فوق و كانت لبسه تشرت نص كوم اسود و بنطلون سروال اسود و نسيبه شعرها 

 ‏تسنيم بفرحه بت ي لينو وحشتينييي و حضنت ليان 

 ‏ليان وانتي كمان وحشتيني و حضنتها 

 ‏تسنيم بصت لاسراء و وقتها في درعها كده متصحنيش 

 ‏اسراء مسكت درعها اعملك أي سبتك نايمه علشان متفضليش تشخطي اني صحبتك 

 ‏تسنيم قعدات جنب روان 

 ‏ليان بصت لروان و تسنيم و اسراء و ياسمين 

 ‏اسراء انفجرات في الضحك 

 ‏روان ضحكت 

 ‏تسنبم بصلهم بغبئ 

 ‏ياسمين خبت وشها بتضحك 

 ‏ليان انفجرات في الضحك 

 ‏تسنيم الله بتضحكو علي اي 

روان بصت لليان و بصت بعيد و بتضحك 

تسنيم بعصبيه الله متكلموه بقا


      الفصل الثالث عشر الجزء الثاني من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا    

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×