رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الاول 1 الجزء الثاني بقلم ملكة زماني


 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الاول 1 الجزء الثاني بقلم ملكة زماني


#معشوقتي_الصغيره_2

#البارت_الاول 

#بقلم_ملكه_زمااني


تميم صباح الخير ياقلبي

 لمار بحب صباح النور ياحبيبي يلا عشان تفطّر 

معتز بتهكم اي قلبي واي حبيبي دي افتكر واحده قلتلي زمان هتحبوا اكتر مني يامعتز تشوف نفسها دلوقتي

 تميم ضحك بصوت عالي انت غيران على ماما مني

 لمار بحب دانت الي في القلب

 معتز ضحك بحب

 تميم بصدمه الضحكه دي كلها عشان قلتلك انت الي في القلب ضحكت عليك 😂

ماما مش بتحب حد غيري صح يا مرمر 

معتز بغضب تلاته بالله العظيم لو متعدلتش هحطك في السجن تتربه من اول وجديد

 تميم رفع ايده لفوق بدراما مضحكه حقق عليا انا اسف وخد خياره ومشي يلا سلام ورايا شغل كتير 


راح على لمار وبسها من خدها وطلع لسانه ل معتز وجري على طول هو بيضحك 😂😂

معتز شايفه الولد بيغيظ فيا ازاي

 لمار بضحك ربنا يخليه لينا 

معتز بحب اللهم آمين يلا لما امشي انا كمان


 تميم اول لما خرج من الفيله كل الضحك الي كان ع وشه اختفى خالص وظهر الجمود تميم 


عنده 27 سنه رجل اعمال كبير عنده مجموعه شركات كتير الازياء في الشرق الاوسط






 وصل الشركه الكل بيتكلم اد اي وسيم وجذاب


 تميم ايمان جيبي التصميم الجديد على المكتب 

ايمان حاضر مستر تميم


 عشق يا ماما خلاص كلت واللهى

 حور لا لسه شايفه وشك خاسس ازاي

 اسر خساس اي دي عامله زي العجله 

عشق بزعل شايف يابابا 

مراد باس ياض ملكش دعوه بحبيبت بابا 

اسر دلوقتي حبيبت بابا 

ماشي ياكبير براحتك علي العموم انا مليش غير ست الكل


 اسر مراد الاالفلي 23 سنه اخو عشق وابن مراد 


عشق بتبص في الساعه يلهوي تميم هيعمل مني كفته وقامت جريت 

بعد مرور الوقت 

بتخبط على تميم 

تميم ادخل عشق تيمو عامل ايه 

تميم رفع حاجبه تأخير ساعه

 عشق كنت بفطر يرضيك اخرج من غير فطار ويغم عليا 

تميم اه يرضيني عادي 😂

عشق طب ارن على ماما اشوف رايها اي

 تميم بضحك ابوس ايديكي بلاش طنط حور انا مبقدرش عليها 


عشق عملت ايه مع المنافس الجديد

 تميم بشرود طلعت واحده ست 

عشق اووو وقدرت تدخل منافس ليك ده مفيش راجل قدر يعملها

 تميم وحياتك يخلها تقول ان الله حق كلها يومين واشوفها هي مين

 عشق قامت وقفت طب اطير انا عشان جعانه خالص

 تميم بصلها بصدمه اي جعانه هموت واعرف بتودي الاكل فين وانتي عامله زي خلت السنان كده

 عشق بزعل انا خلت سنان شكرا وسابته وخرجت


 تميم نفخ بضيق اصلحها انا ازاي دلوقتي


 مراد بيخبط ع الباب اول معرفت انك عيزني جيت اوام معتز مش هتتغير عندك عيال في طولك وبردو تافه

 مراد بضحك الله هو في احسن من التافهة

 معتز نتكلم جد شويه 

مراد اتحول وركز مع معتز

 مراد خير معتز في صفقة مخدرات كبيره هتطلع بكره بليل مراد بجديه هجهز الفريق بسرعه

 معتز هز راسه


 باب المكتب خبط

 عشق اتفضل تميم دخل ومعاه حاجه ورا ضهره

 عشق وديت وشها النحيه التانيه

 تميم مسكها من خدها متبقيش قماصه اووي كده تعالي ياستي كليني 

عشق بصتله بغضب اطلع بره

 تميم قعد يضحك خلاص خلاص حقك عليا وطلع شكولاته من ورا ضهره خدي ياستي ياك يطمر 

عشق مش عاوزه حاجه

 تميم تمام وجاي ياخد الشكولاتة 

عشق شديتها بسرعه الي يجي منك احسن منك

 تميم مديه حقيره






 بعد مرور يومين


 تميم قاعد في الاجتماع بغضب يعني انا تميم الانصاري افضل مستني الهانم لما تشرف

 الباب اتفتح ودخل واحده زي القمر لبسه بنطلون وفقيه سوت ورفعه شعرها ديل الفرص

 هي بثقه معلش طولت عليكم

 تميم بصلها من فوق لتحت بتقيم اممم انتي بقا وتين 


وتين بثقه اه دندخل في الحوار على طول 

تميم رفع حاجبه من الغرور الي هي فيه 

الصفقه دي بتعتي

 وتين بثقه الصفقة دي مش بتاعت حد بتاعت الي يكسب وبس 

تميم هتخسري قدامي

 وتين تمام خلينا نشوف

 تميم هز راسه هو هيفرقع من البرود الي هي فيه 

عشق قاعده بتبصلها من فوق لتحت 

تميم في صفقة قماش جايه كمان يومين هيكون بكميات ضخمة واحد من الي قعدين هدخل معاك فيها

 وتين وانا كمان هدخل شريك معاك 


تميم تمام المقابله انتهت وقام وقف بغرور وخرج

 وتين بصت عليه بقرف وقالت في سرها راجل مغرور 

تميم دخل المكتب هو هيفرقع من وتين وبعدين قال في سره بس البت حلوه بصراحه 

عشق هتعمل ايه شكلها وثقه من نفسها جدا 

تميم بتحدي هشتغل ليل نهار مبقاش انا تميم الانصاري

 لو مختش السوق ليا 


يتبع.... 


         الفصل الثاني الجزء الثاني من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×