رواية عشقت مغتصبة الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم حنين هاني
بارت 42
بعد اسبوع
مليكه اتقبض عليها وليل حالتها اتحسنت لما روحت وزينه لسه زي ماهي مش بتتكلم ولا بتحكي حاجه وعز رافض تماما يكلمها
***********
في المستشفى
الدكتور. حصل الي خوفنا منو للاسف المريض دخل في غيبوبه والله اعلم هيفوق منها امتا ادعيلو لان حالتو صعبه تعرضو للضرب العنيف اثر جدا وسابها الدكتور ومشي
سما. يعني اي طارق حبيبي يارب ده انا يجرالي حاجه لو حصلك حاجه سما للمرضه. ينفع اخشلو والله مش هعمل حاجه خمس دقايق وهطلع علي طول
صعبت سما علي الممرضه عشان بقالها اسبوع جمبو ويدوبك تغير وترجع علي طول
الممرضه. ماشي هدخلك بس علي طول
سما. حاضر حاضر بس اخشلو بس راحت مع الممرضه ودخلتلو العنايه وطلعت الممرضه
سما اول ماشافتو حطت ايديها علي بوقها وبدأت تعيط بكسره وانهيار. طارق كل ده بسبي ياحبيبي انا اسفه كل الي حصلك بسببك انا الي مليت دماغك بالشر قوم ياطارق وهبعد عن كل الشر ده المهم اشوفك كويس قوم عشان لو جرالك حاجه هموت نفسي وسكتت فجأه لا انا هخدلك حقك من الي عمل كده هموتو علشان هي تدوق من كاس العذاب الي انا دايقه منو دلوقتي وهموتك ياعز علي حرقت قلبي ده ليه دلوقتي والي حصلو هنتقم منك ياعز وراحت قامت بشر وطلعت من العنايه وطلعت من المستشفى كلها
*****
غيث. وبعدين معاك مش عايز تحكيلي حصل اي حرام عليك البت بقالها اكتر من اسبوع مش راضيه تاكل ولا عاوزه تتكلم
عز. مش قادر اتكلم ياغيث مش قادر انا موجوع اوي موجوع ومش هينفع احكي
غيث. عز هي زينه حصلها حاجه
بصلو عز بنظره طويله. مش عارف ياغيث محتار مش قادر اصدق الي شوفتو ومش قادر اكدب نفسي غيث لسه هتيكلم دخلت ليل
ليل. غيث انا تعبانه شويه وهروح انا
غيث. ماشي ياحبيبتي خدي مفتاح العربيه روحي بيها وانا هخلي عز يوصلني
ليل. ماشي ياحبيبي يلا مع السلامه ومشيت
غيث.تعالي ياعز نزل نروح كافيه ونشرب قهوه ونتكلم براحتنا
عز. ماشي يلا ونزلو وهما رايحيين علي العربيه طلعت عليهم سما وهي معاها سكينه وبصه لعز
سما. هموتك وهسريح دمك زي ماسيحت دمو هموتك ياعز جري غيث بسرعه مسكها
غيث. انتي اتجننتي انتي مين اصلا
سما. ابعد عني هموتو ابعد عني
عز. عاوزه اي مش انتي بردو سما
سما. ايوه انا سما وانا بردو الي هشرب من دمك دلوقتي حبيبي بيموت بسببك حرام عليك ده حالتو مدمره ليه عملت كده وانهارت علي الارض بعياط
غيث. انا مش فاهم حاجه خالص انتي عاوزه اي وهاتي السكينه الي في ايدك دي وراح شد السكينه
سما بنهيار. سامحني ياعز انا السبب في كل الي حصل ده
عز. ازاي يعني انتي السبب
سما. انا السبب انا عملت الخطه دي عشان سما تجي وعلى الحفلة ومكنش في حفله اصلا انا السبب كنت اتفقت مع طارق هي تجي واكلهم اقولهم مفيش حجز انهارده ولما جت عملت نفسي رايحه الحمام وسبتهم وصورت الصوره الي بعتهالك ولما رجعت جبتلها عصير كان محطوط عليه منون الاول بيمغز البطن وبعدين تبتدي تفقد وعيها ولما تصحا متفتكرش حاجه خالص خدنا وروحنا الاوتيل وطلعنا جبنا كيس دم وفضنا علي السرير وانا الي بهدلت هدومها وطارق مجاش جمبها خالص ولا قرب منها ولا فكر يبصلها وانا الي بعتلك المسدج من فونها لما كانت في الحمام واول ماكلمتك وجيت قولتلو ينام جمبها عشان تتطلع تشوفها كده وتروح سايبها وماشي وساعتها هي تدمر قدام عيني زي مدمرتني وهي عارفه انو بحبو ومع ذلك خلتو يحبها ويعشقها وميشوفنيش انا اسفه سامحني ياعز الغل كان مليني من ناحيتها كل ده عشان حبيتو وهو محبنيش انا اسفه انا هموت نفسي انا مش عاوزه اعيش خلاص وقامت شدت السكينه من غيث وعز لحقها
عز. اهدي ياسما
سما. ابعد عني انا عاوزه اموت ابعد وزقتو ولسه غيث جاي يلحقها لقاها ضربت نفسها بالسكينه في بطنها ووقفو مصدومين
سما وبدات تفقد توزانها. قولو لزينه تسمحني ولو طارق فاق وبقا كويس قولولو اني كنت كنت بعشقو واغما عليها غيث وعز مصدومين من المنظر وجريو عليها علي طول
غيث. هات العربيه عقبال ماوقف النزيف جري عز يجيب العربيه وشال غيث السكينه وحاول يوقف الدم بس كانت نفورة دم وفتحت جيه عز بالعربيه بسرعه والنبض كان ضيعف جدا وخدو وطارو بيها علي اقرب مستشفى وبعد ربع ساعه وصلو وخدوها بسرعه للعمليات
غيث. انا مش قادر اصدق ان ممكن انسان يوصلو الغل بالطريقة دي مش قادر اصدق ان ممكن شيطانهم يغلبهم بالطريقة دي
عز. للاسف ده بقا الي بيحصل دلوقتي مفيش حد بيحب يشوف حد مبسوط او يحب الخير لغيرو وبعد نص ساعه طلع الدكتور
الدكتور. انا اسف حاولنا بقدر استطاعتنا ننقذها بس هي جايه النبض واقف اصلا البقاء لله الشرطه جايه عشان تاخد اقولكم ويعملو محضر انتحار
غيث. ماشي يادكتور
الدكتور. لو تقدر تبلغو حد من اهلها ياريت عشان الجثه هتتطلع من المشرحه ومشي الدكتور
عز. لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم ربنا يرحمها دمرت حياتها بايدها
غيث. خلاص ياعز هي دلوقتي يين ايد ربنا يلا احنا نشوف بطاقتها او اي حاجه توصلنا لاهلها عقبال ما البواليس يجي
********
هند. وبعدين معاكي بقا يازينه ده كده كتيرر اوي اكل مش عاوزه تاكلي شرب بتشربي بالعافيه في اي ياحبيبتي تعبتي قلبي معاكي انا عاوزه افهم اي الي بيحصل ده حصل اي لكل ده
زينه. ماما عشان خاطر ربنا سبيني لوحدي
هند. مش هسيبك لوحدك غير لما افهم اي الي حصل وبعدين مش عاوزه تنزلي الكليه كمان وامتحاناتك علي الابواب اي وزمايلك اعدين كل شويه يسالو عليكي هو في اي وليه مش عاوزه تكلمي حد
زينه. مؤمن
يتبع