رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن عشر 18 الجزء الثاني بقلم ملكة زماني


 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثامن عشر 18 الجزء الثاني بقلم ملكة زماني


#معشوقتي_الصغيره_2

#البارت_الثامن_عشر 

#بقلم_ملكه_زمااني


بعد مرور اسبوع 

الكل قاعد في بيت ندى

 مراد بصي يا مدام احنا جيين نطلب ايد الانسه ندى لا ابني اسر 

ام ندى انا طبعاً يشرفني اني اناسبكم بس الرأي راي ندى اي رأيك يابنتي

 ندى بصت علي اسر اسر غمز ليها

 ندى ضحكت بكسوف موافقه

 ادهم صفر اووع كمان عريس 

ام ندى انا شوفتك قبل كده مش انت الي 

اسر بسرعه اكيد مش هو ممكن واحد نفس الشبه

 ام ندى يمكن وسكتت

 تميم قرب من ادهم هببت اي

 ادهم بضحك هبق اقولك بعدين


 مراد يبق الفرح الشهر الجاي مع ادهم 

اسر بفرحه عين العقل

 ام ندى بعتراض مش هنلحق نجهز حاجه

 معتز هي كل حاجه جاهزه

 ام ندى بردو لا الفرح كمان سنه

 اسر بصدمة سنه الي هو ازاي يعني؟ 

معتز سنه كتير ممكن نخليها ست شهور 

ام ندى بس 

معتز مبسش يلا عوزين نفرح ب العيال

 ام ندى بستسلام علي خير انشاء الله 

مراد نقره الفاتحه

 اسر حاسس انه عايز يعيط 

ادهم قرب منه هتجوز قبلك 

اسر بغيظ لما نخرج  بس صبرك عليا 






معتز وقف جنب تميم عقبالك

 تميم لسه بدري

 معتز بخبث اهه مانا عارف كمان تلت سنين ولا حاجه 

تميم بصدمة تلت سنين يلهوي هي اخرها معايا 3 شهور

 معتز رفع حاجبه هي مين 

تميم بتهرب هااا صحبه النصيب ومشي بسرعه 

معتز ضحك عليه 


تاني يوم

 فهد انا رايح المصنع 

تميم بستغراب بقيت تروح المصنع كتير خير في مشكله هناك ولا حاجه

 فهد لا مفيش بتابع الشغل اول ب اول

 تميم مقتنعتش بس تمام

 فهد اطير انا


 وتين دخلت اي رأيك تعزمني علي حاجه بصراحه زهقت من الشغل

 تميم ضحك تعالي اقعدي 

وتين انت لسه هتقعد يلا بقولك زهقت

 تميم حاضر حاضر يلا وخدها وخرج


 ادهم بيخبط علي الباب حبيبتي افتحي شباكك انا جيت انا واقف تحت البيت

 عشق بضحك بس ي مجنون احنا في الشركه

 ادهم بحب طظ اهم حاجه عندي انتي وبس

 اسيا دخلت ادهم سالت عليك قالولي انك هنا 

ادهم بستغراب خير في حاجه ولا ايه

 اسيا لا مفيش بس كنت عاوزه اخرج انا وانت زي زمان

 ادهم بابتسامة حاضر وقام وقف

 عشق بغيره امم دانت معملتهاش معايا

 ادهم فرح عشان كان باين عليها اووي انها غيرانه

 ادهم حب يغيظها اكتر عادي يعني انا واسيا متعودين نخرج سوا 

عشق خديت الشنطه بتاعتها طيب يلا نخرج 

ادهم هتيجي

 عشق بغيره وعصبيه اول مره تكون عصبيه


 بشكل ده عمرها متعصبت كده عشان خاطر حد حته تميم


 عشق عندك مانع

 ادهم بيحاول ميضحكش معنديش اتفضلي






 فهد صباح الخير الكل صباح النور

 فهد دخل المكتب هو متابع جوري من الازاز 

فهد بسرحان يخربيت الحالوه يخرب بيتك انا بقيت استنا النهار يطلع عشان اشوفك وبعدين فاق علي رنت تلفونه 

وتين انت فين

 فهد في المصنع في حاجه ولا ايه 

وتين انا برا مع تميم وممكن اتاخر شويه

 فهد تمام بس متتاخريش اووي اتخض لما سمع صوت صويت رما التلفون وجري


 وتين بخوف فهد اي صوت الصويت ده الوو فهد

 تميم في ايه

 وتين بخوف مش عارفه كنت بكلم فهد وفجاه سمعت صوت صويت والخط قفل

 تميم تعالي نروح بسرعه

 وتين بخوف يلا


 فهد خرج جري اتلقه  المخزن بيولع

 فهد بخوف حد جوا واحد اهه في  بنات 

فهد بزعيق جيبم طفيات الحريق بسرعه ودخل جوا النار والعمال بيطفم النار


 تميم وصل هو ووتين 

تميم دخل جري تميم اتصل بي المطافي ياغبيه 

وتين بخوف فهد فين 

واحد استاذ فهد دخل يجيب البنات الي جوه

 وتين برعب فهد ونهارت من العياط

 تميم اهدي هدخل اشوفه 

وتين مسكت ايده بعياط متدخلش كفايه فهد عشان خاطري اتلقت فهد خارج بي بنتين 

وتين جريت عليه

 فهد انت كويس

 فهد اهه متخفيش واحده من البنات الي خرجت فين جوري جوري جوه

 فهد بخوف جووووري 


يتبع....


      الفصل التاسع عشر الجزء الثاني من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا   

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×