سكريبت انتقام مجنونة عشق (كامل) بقلم ايمان محمد
انتي مش بتحبيه اتجوزتيه ليه .......؟
اتجوزته عشان العذاب اللي كنت فيه اتجوزته لي اتجوزته عشان اهلي يرتااحو مني
مها. يعني اي
لتتذكر كل م حدث منذ اربع سنوات
يعني هتيجي تتجوزني يحبيبي
يوسف ، يعيوني انتي اخلص الجيش وهجيلك على طول معتش مستحمل بعدك عني
بسنت بفرحه كلها شهرين وتخلص جيشك انا فرحانه اووي
ليدخل عليها ابن عمها وهو يحبها ........،،بتكلمي مين ي بسنت
بسنت. زميل ليا ف الجامعه في اي وانت مالك بكلم مين ولا مش بكلم مين
عصام وهو يعمل رائد ماشي ي بسنت فل بس خليكي فاكرة ي هانم هتكوني ليا
بسنت بنظرة شر ده ولا ف حلمك حتي
عصام . هتشوفي هتشوفي يبنت عمي
وكان يوسف كل هذا الوقت يستمع اليه وكان دمه يغلي ويفور فكيف له ان يكلم حبيبته ومعشوقته هكذا فكيف له ان يقول انها له فهي لي انا ....لن تكوني لغيري قط
بسنت بدموع وصوت ملئ بالانكسار تعالي بسرعه ي يوسف عشان خاطري
يوسف . هاجي يعمري انتي واهدي عشان خاطري ولا عاش ولا كان اللي ينزل من عيون حبيبي دمعه واحدة
بسنت بدموع حارة الله يخليك ي يوسف انا تعبت من الناس دي تعالي بسرعه
يوسف . يقلبي انا اهدي بقا عشان اجبلك مصاصات كتيرة وأنا جاي
بسنت . هديت خلاص اهو
يوسف. يلا ي بيسو هقوم اشوف ورايا اي وارجع اكلمك بعدين
بسنت . مع السلامه يعمري
عصام . انا هعرف مين اللي بتكلميه من ورانا يبنت عمي
مش عشان دخلتي الجامعه تشوفيلك شوفه
ليرسل الخادمه لتحضر تلفونها دون أن تعرف بسنت
عصام . شاطرة ي حسنات عرفتي تجيبي الفون خدي دول مكافأه ليكي ويذهب لشخص خبير ب التلفونات
عاوز الفون ده تفتح الباسورد من غير م اي حاجة تتمسح من عليه
حاضر ي عصام باشا
ليفتح الباسورد وها هنا قام بفتح الفون حقا
ليبدأ بالبحث ف سجل المكالمات ويري اخر مكالمه فكانت من رقم تحت اسم My World مع عدة قلوب والايموجيهات
ويقوم بالدخول الي الاستديو
فلقد رأي عدت صور لشاب يبدو انه في عمرها
بقا ده االي عينك عليه ومسمياه ماي ورلد هحسرك عليه لو فكرتي تعاندي ومتتجوزنيش
ليأخذ صور يوسف من الفون ويذهب ويعطي الفون للخادمه مرة اخري كي ترجعه مكانه
بسنت . انا تعبت ده كله بدور علي الفون لتقف لحظه صمت معقول .....
معقول عصام خده يربي لا ي رب لا
لتأتي الخادمه
ي ست هانم عاوزة انضف الاوضه
بسنت . تمام
خلي بالك تلفوني ضايع لو شوفتيه ابقي ابعتهولي
حاضر يست هانم تؤمري بحاجة تانيه
.. لا تسلمي.
ليقوم ب إرسال صور يوسف لصديق له عاوز كل حاجة عن الشخص ده ومش عاوز ولا غلطه
كانت تقف ف المطبخ تشرب ماء ليأتي من الخلف
بسنت بخضه محتاج حاجة
عصام . الي محتاجه هيكون ليا حتي لو م عاوز........ده انا عصام او حضرة الظابط عصام.
بسنت تنظر له بإشمئزاز ظابط علي نفسك وتتكلم بأعين كلها ثقه وعمري م هكون ليك يعصام
ليمس*كها من حجابها بش^ده هتكوني ليا ي بنت عمي
بسنت . سيب راسي ي عصام بقولك سيب ااااااه ...اااه سيب بقولك
عصام بيتركها وتذهب وكانت تحرك شفتها ب حسبنا الله ونعم الوكيل فيك
بعد مرور اسبوع
دي كل المعلومات اللي جبناها ي عصام بيه اي اوامر تانيه
عصام . لا تسلم
ويبدأ يقرأ كل المعلومات في الجيش لسه يعني
هربيك ي يوسف بيه
يوسف. ذاكري يبت عليكي امتحان الصبح
بسنت. انا رأسي وجعاني وم عاوزة اذاكر لا
يوسف . طب ذاكري عشان اما اجي اطلب ايدك عمي ميقولش لسه الكليه ذاكري يحبيبي الله يهديكي.
بسنت ، تصدق اقنعتني هذاكر حاضر
يوسف. شطورة ....لو جبتي امتياز فكل المواد الجايه هجبلك شوكولاتة علي كل مادة.
بسنت . متحرمش منك ابدا
يوسف. ربنا يخلكيي ليا وتفضلي جنبي وتكوني حلالي قريب اوي ي رب
بسنت . بقولك اي يحبيبي ماما وبابا بيندهو هروح اشوف عاوزين اي واجيلك
يوسف . متتاخريش عشان مشتاقلك قبل م اروح الجيش والاجازة تخلص مستني الاجازة الجايه بفارغ الصبر
بسنت بضحكه حاضر
لتنزل وتقف عندما تري عصام جالس مع اباها
عاوز اتجوز بسنت بنت عمي
ام بسنت . بتقول اي ي عصام ي ابني ........ اقصد ي عصام بيه
عصام . عاوز اتجوز بسنت
بسنت بصوت حاد انا مش موافقه
عصام بغضب يعني اي مش موافقه
بسنت بنظرة قوة يعني مش موافقه وتتركهم وتذهب
ليذهب خلفها ويطلع فوق وراها
بسنت .. ي نعم عاوز اي بتلحقني لي
عصام . انتي مجنونه رفضتيني لي
بسنت . مبحبكش مش عاوزاك
عصام ، بس انا بحبك
بسنت . أعمل بحبك اي انا م بطيقك
ليرد عليها بس هتكوني ليا ي بسنت وهتشوفي
بسنت . عمري م اكون ليك
عصام بيمسك يديها جامد من عند كتفها ده كله عشان اللي اسمه يوسف
بسنت بخوف علي يوسف وانت عرفت منين
عصام بضحكه هندمك عليه ويذهب
لتمسك الفون مسرعا ي يوسف يحبيبي رد الله يخليك
ولكن بلا رد
ي يوسف الله يخليك رد عليا
ليجيب اخيرا في اي يحبيبتي كل ده رن اي وحشتك اوي كدا
بسنت .انت فين دلوقتي
يوسف . بجهز الشنطه عشان هسافر
بسنت . خلي بالك علي نفسك الله يخليك
يوسف، متخافيش يروحي يلا بقا عشان متاخرش انتي عارفه المواعيد .....
هتوحشيني اوي بحبك اوي ي بت
بسنت . وانا بموت فيك خلي بالك علي نفسك بس
يوسف . ماشي يختي مالك اول مرة تكوني خايفه كدا ........أنا فرحان اوي
هتكوني خطيبتي الشهر الجاي رسمي يروحي هتبقي علي اسمي
بسنت بخوف داخلها ...مش هكون غير ليك يلا روحي وخلي بالك من نفسك
انا اصلا ف الشارع اهو وبكلمك
بسنت. يووووه بقا ي يوسف مش قولتلك تسيب الفون وانت بتكلمني طب سيبه يلا عشان تركز وانت ماشي
يوسف. حاضر ي حبيب........وينقطع صوته لم يكمل الكلمه حتي مع صوت سيارة بأقصي سرعه وسمعت صوته يعلي فجأة ليسود الصمت ف لحظات
بسنت بدموع وخوف يوسف يحبيبي يوسف رد عليا الله يخليك ارجوك رد ليأتي رسايل من رقم مجهول
لتفتحهم وتقع ارضا مما رأته انه حبيبها مرمي ارضا غرقان ف دما ^ئه لا يتحرك ومكتوب تحتها هديه عيد ميلادك
وتفيق من شرودها
يبنتي روحتي فين
بسنت . ها مفيش يقلبي انا هقوم اعملك حاجة تشربيها
مها . طب انتي كويسه طب
بسنت . اه
مها . جوزك راجع النهاردة صح
بسنت ايوا راجع
مها . ربنا يخليكم لبعض
بسنت بابتسامه مصطنعه ي رب
مها . بس انتي لي م بتحبيه مع انكم متجوزين بقالكم كام سنه
بسنت بتحاول تخفي الموضوع بعيد عن العين بعيد عن القلب وهو بعيد عني بقاله تلت سنين واصلا مزعلني عشان كدا قولت اني م بحبه
مها . يووووه منكم ....ربنا يخليكم لبعض انت همشي بقا
بسنت . طب اشربي حاجة
مها . مرة تانيه بقا ....سولام
لتجلس وتفكر ف انتقامها الذي لطالما حلمت به هذا الانتقام
هنتقملك ي حبيبي هنتقملك ينور عيوني
ليأتي الليل وهي ترتدي ملابس مثيرة كي تنفذ خطتها التي تخطط لها من زمن
لتسمع صوت المفتاح يفتح الباب وتعرف انه اتي
بتضع رأسها علي الكنبه وتعمل نفسها نايمه
عصام يرأها وينظر لها بإعجاب شديد من جمالها فهو يحبها كثيرا ويبدو انها وافقت عليه وان تكون له زوجه بحق وبإرادتها
ليمشي يديه علي خدها لتفيق
انت جيت
عصام . ايوا يحبيبتي انا اسف صحيتك
بسنت . لا ولا يهمك انا كنت مستنياك مش عارفه عيني قفلت ازاي
عصام . ولا يهمك ي جميل قوليلي اي الحلاوة دي يبت
بسنت بكسوف هقوم احط الاكل تلاقيك جعان
عصام .فعلا انا جعاان اووي اوي
بسنت . محضرالك اكل انت بتحبه
عصام . اي الرضا ده كله
بسنت . اتقبلت خلاص انك جوزي يحبيبي
ليأخذها ف حضنه وهي تريد أن تفرتك صدره بسكينه حادة وتعصرها داخله
يلا هجيب الأكل عشان ناكل انا جعانه اوي موووت
عصام . ماشي يقلبي
تقوم بوضع مخدر في العصير
ويبدوأ بتناول الطعام وكان يشرب العصير فكانت تصب له وتشربه هي
حتي بدأ مفعول المخدر وبدأ جسده يثقل ولا يقدر علي الحركه
عصام بصعوبه يتحدث انتي حطا اي ف الاكل
بسنت بفرحه الانتقام هنت^قم لحب عمري منك ي عصام هاخد حقه وهاخد روحك هتموت علي ايد واحدة ست ي
اقز^ ر راجل شوفته ف حياتي ابسط حاجة عندك انا الظابط كدا هوريك هعمل فيك اي وهتكون حاسس بس شبه مشلول وهتشوف
لتقوم بجلب مو* س ومشر^ط وبعض الادوات الحادة وتخ^لع له معظم ملابسه وتقوم بتمز^يق جسده مرة ورا مرة مع كلامها .
بعتلي صورة جث^ته هخليك تروحله ي كل*ب
قامت بتشر*يح أجزاء كبيرة ب المو* س من جسده
لتحضر السكي^ نه وتبدأ بالكلام... قولتلي هقتل اخته كمان لو متجوزتكش
انت راجل اصلا عشان تتجوز واحدة عارف انه قلبها مش معاك ومع غيرك ....محسوب مع الرجاله ازااااااااي لتنزل بالسكي^ نه داخل احشا^ ئه وتعتصر السكي نه داخل بطنه وتحركها يمينا وشمالا كان حاسس بكل شي لكن لا يستطيع الصراخ ولا الحركه شبه مش^لول
لتقوم بإخراج السكي^ نه من بطنه وتق^طع أطراف رجله ب بأدوات حادة
ومع الوقت كان بدأ المخدر مفعوله يقل حتي بدأ يستطيع أن يتحرك وهي مازالت تعذ ب فيه وتقطع ف أطراف جسده
وعندما استطاع انا يتحرك حاول انا يقت لها لكن لم يستطع لتدخل السكي نه داخله مرة اخري ليمسكها بيديه يخرجها من داخل بط^ نه ويغرز^ ها ف قلبها بشده مرتين ورا بعض
وحينها اخرجت د^ م من فهما لتمسك المشر *ط وتضعه داخل عينيه ليبتعد عنها
وقامت بإدخال أداة حادة داخل أعماق قلبه ليقع ارضا يخرج أنفاسه الأخيرة وهي أيضا لتتذكر كل لحظات السعادة مع حبيبها وتلفظ الشهادتين ومن ثم جيتلك اهو يحبيبي وانتقمت^لك لتتوقف عن النفس هي ايضا
#الكاتبه_ايمان_محمد_Risha😊😊😊
#انتقام_مجنونه_عشق
#اسكريبت_كامل
تمت