رواية احببت متمردة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم اسماء السيد
#احببت_متمرده part23
وبتقرب وبتلف ايديها حواليين رقبته بدلع وهو بيتصدم وبيضحك بخبث وفجأه بيقع علي الارض مغمي عليه
بسبب ان ملاك وصلت لعرق معين في رقبته وبحركه واحده بتسبب اغماء واتعلمت كدا في الكليه
ملاك بخبث:اشرب يا چوني هههه
فجأه الباب بيخبط وملاك اتوترت
ملاك بخوف:من الطارق
حسام:انا يابت افتحي
ملاك قربت وفتحت الباب وحسام دخل وقفلته بسرعه بالمفتاح
حسام بصدمه:ايه دا يخربيتك
ملاك بضحك:ايه رايك يامعلم
حسام:ايه الي حصل وايه الي جابه دا
ملاك ببرود:كان جاي يعتدي عليا رحت عامله فيه زي ما انت شايف بس خد بالك 12ساعه وهيفوق
حسام ابتسم بخبث:تعالي انا عارف هنعمل ايه هههه
ملاك بضحك:واد ياحسام انا عاوزه اعمل حاجه ونبي
حسام بستغراب:عاوزه ايه؟؟
ملاك ابتسمت بخبث وجريت دخلت الحمام وجابت مكنه الحلاقه وحسام استغرب
حسام :هتعملي ايه بدي
ملاك قربت من چون وشغلت المكنه وشالت حاجبه وجت عند شنبه وحلقت نصه وقربت من شعره الطويل الاصفر وشالت نصه وماتت من الضحك
حسام بذهول:يخربيتك اييه دا.... وانفجر في الضحك
ملاك بضحك:ههههه بقولك يلا هنعمل فيه ايه
حسام بتفكير:ثواني وجاي
ملاك بصتله برفعه حاجب وهو خرج بسرعه وقفل الباب
وبعد شويه بيرجع
ملاك بستغراب:في اي ياحسام
حسام بضحك وطلع حق*نه صغيره :هديله مخد*ر.... وقرب وادهاله في دراعه وقرب شاله ودخله الدريسنج وقفل الباب كويس
ملاك بتوتر:انت حطيته جوا لييه
حسام:لحد مارعد وزياد يرجعو ونشوف هنتصرف ازاي
ملاك بزهق:تب انا زهقانه
حسام بتفكير:تعالي نلعب انا معايا كورشينه
ملاك بطفوله:يلا.... وقربت قعدت علي السرير وهو قعد قصادها وطلع الكورشينه
ملاك بستغراب:صحيح انت ايه الي جابك مش انت كنت معاهم
حسام بتوتر:ااه اصل اصل
ملاك بشك:اصل ايه
حسام:رعد الي بعتني عشان كان خايف عليكي من چون وقالي اقعد معاكي
ملاك ابتسمت غصب عنها
حسام بغمزه: بدأتي تحبيه صح
ملاك بتوتر:انا . احب مين رعد لا مستحيل
حسام بخبث:بس انا مجبتش سيرت رعد
ملاك:اقولك سرر وهتصونه
حسام بقلق:قولي والله ماهقول لحد حتى رعد
ملاك اتنهدت:الصراحه بدأت اتعلق بيه واحبه بس انا مقدرش اكمل معاه بسبب الف حاجز بنسبالي
حسام بضيق :اطمني خير ان شاءالله لو ليكو نصيب ربنا هيجمعكو اقولك انا بقا سرر وهتصونيه
ملاك بلهفه:قول؟؟
حسام بحزن:انا بحب ريم اخت رعد ومن زمان وعلي فكره انتي اول حد يعرف
ملاك بزعل عليه:وقولتلها
حسام بضيق:حاسس انها بتحب حد تاني فمرضيتش اتكلم لحد دلوقتي
ملاك بمواساه:معلش لما نرجع هحاول المح كدا واشوف بتحبك ولا ايه
حسام بفرحه:بجد والله
ملاك بضحك:بجد ياواد انت طيوب وعسول يلا العب بقا
حسام ضحك وبدأو يلعبو
%%%%%%%%%%%%%%
في مخزن مجهول ويخص المافيا
كان ماشي رعد وهو لابس بدلته الرسميه وجنبه ماكس ووراهم زياد ورجال العصابه وبعض الحراس
ماكس بتوتر:مارايك في البضاعه ياروكي
رعد ببرود:تمام
اليكس:هتحتاج اد ايه حتي توصل مصرر
رعد بحده:من اسبوع لأسبوعين اقصي حاجه
اليكس بصدمه:وهتعملها ازاي دي
رعد بغضب:انا روكي الي معايا المستحيل متاح
موسكو:فين چون
زياد:مرضاش يجي وقال انه عنده مشوار مهم
ماكس:فعلا وخرج قبلنا من القصر
مارلي بزهق:عمره ماهيشيل المسئوليه دي تارا لسا مكلماني وبتعيط عشان اتخانق معاها
رعد بغضب:غدا امضاء العقود اريد كل شيء جاهز العاشره صباحا
اليكس بتوتر:كل شيء سيكون علي مايرام يا روكي
رعد ببرود:تمام يلا عشان مش فاضي ..... وخرج
زياد بخبث:انه مغرور
ماكس ببرود:بس ذكي لأبعد حد وبنيته قويه جدا ونحتاج اليه اكثر من حاجته لنا عاوزك زي ضله وراه
زياد:تمام.... وراح وراه
اليكس بإقتناع:انت علي حق يا ماكس..... وخرجو وراه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار..... كان الجميع قاعد في الصالون ومنتظريين عائله الدمنهوري
نيره:هما هيتأخرو
قاسم:انا كلمت سالم وقال ساعه وجايين
مايا بخبث:تمام هطلع اجهز عشان..... قاطعها دخول اياد وهو ماسك ايد ندي بتملك
حسين بضيق:ايه دا يا اياد اانت عملت ايه
اياد ببرود:اتجوزت
نيره بصدمه:اتجوزت!!!!
اياد بلا مبالاه:ااه اتجوزتها
مايا بقرف:يععع انت اتجوزت خدامه ووياترا دي هتنام في غرف الخدم ولا علي الارض
اياد بغضب:مايا احترمي نفسك دي مراتي دلوقتي فاهمه ودي مش خدامه
قاسم بصرامه:ولد انت ازاي تعلي صوتك كدا عمرك هادي ايه الي حصل وبعديين انت ازاي اتجوزتها واحنا لا نعرفلها لا اصل ولا فصل
اياد بحده:جدي دي اسمها ندي مدحت السعدني بنت عم عاصم السعدني
الجميع بدهشه:ايييه!!!!
مايا بدهشه:انتي بنت عم عاصم
ندي متكلمتش وكانت ماسكه في اياد بتوتر
نرمين بشماته:ههه ونعم النسب يا اياد
اياد ببرود:اولا مش عاوز كلام كتيير ومراتي هتعيش معايا هنا ولو مش عاجب هاخدها واجبلها احلي فيلا في مصر
حسين بضيق:لييه يا ابني عملت كدا
اياد بحده:انا مش صغير انا راجل واقدراحمي مراتي كوييس. والي هيعاملها وحش هيشوف مني طريقه مش هتعجبكو.... وطلع علي فوق ووندي ماسكه فيه
نيره بهدوء:سيبوه يعمل الي عاوزه انا ابني ناضج وانا واثقه ان اياد بذات مسئول
مايا بخبث:تب عن اذنكم هطلع اجهز انا بقا .... وطلعت
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا...... وتحديدا في غرفه رعد وملاك
كان حسام وملاك بيلعبو
ملاك بتوتر:اخر ورقه ... وفجأه صرخت بفرحه ..... وااوو الله عليا بقا هات وشك يامعلم
حسام بغيظ: كفايه بقا انا وشي وجعني من الضرب وانتي اخدتي فلوسي كلها
ملاك بمسكنه:دا حي الله اخدت منك 10الاف دولار يا حس وانت فلست فعوض بالقلم علي وشك
حسام بغيظ:يابت انتي انا مكسبتش من ساعت ما لعبنا
ملاك بمرح:عشانك حمار يلا هات وشك دا حي الله يعني سابع قلم... وقربت وضربت بالقلم بس مش قوي اوي
حسام بوجع:يخربيتك ايدك مرزبه تب كمان دور ولازم اكسبك
ملاك: وريني لو تقدر ياحس هههه
وبدأو يلعبو تاني وبالفعل حسام كسب
حسام بفرحه:اخيرااا تعالي هات وشك ههه
فجأه الباب اتفتح ودخل رعد الي اتصدم ووراه زياد وملاك جريت واستخبت وراه وحسام جري وراها
حسام بغيظ:والله ماهسيبك يا بت
رعد بحده:في ايه
ملاك بسرعه :يرضيك يارعد عاوز يضربني
رعد بغضب:اايه
حسام بتوتر وغيظ:ياعم اتنيل انت مش شايف وشي
زياد انفجر في الضحك:وشك بقا زي الي داس عليه توكتوك
رعد لف وومسك ملاك :عملتي ايه يا ملاكي
حسام بغيظ :ياعم مراتك مقلبه مني 10الاف دولار
زياد بدهشه:يابنت اللعيبه عملتيها ازاي
ملاك بضحك طفولي:وضربته سبع اقلام ههههه
حسام لسا هيقرب منها دخلت في حضن رعد بخوف وبدون وعي
رعد بحده:حسام ارجع اوعي تفكر تتجراء هقطعهالك
حسام رجع بتوتر وغيظ وملاك طلعتله لسانها وهو اتغاظ اكتر
رعد:بقا انا باعتك تحرسها وتخلي بالك منها تقعد تلعب معاها
حسام بتذكر:ملاك ال.
فجأه ملاك بعدت وقربت وقفت جمب حسام الي اتوتر وحطو وشهم في الارض
زياد بستغراب:في ايه مالكم
رعد بغضب وحده خفيفه:استر يارب عملو مصيبه
حسام وملاك في نفس واحد:الصراحه ااه
رعد:عملتو اييه
شاورو الاتنين علي الدريسنج في وقت واحد ورعد قرب من الدريسنج ووراه زياد وملاك وحسام لسا زي ماهما وخايفين من رد فعله
زياد بدهشه:يالهوووي ياني يا امه ..... وانفجر في الضحك
ورعد ابتسم بخفه علي منظره وبحده:ايه الي عمل فيه كدا انطقو..... وبصلهم
حسام شاور علي ملاك وهيا شاورت عليه
رعد بحده:هنهزر انت وهيا مين فيكم الي عمل كدا
الاتنين في نفس واحد:احنا الاتنين
ملاك بتوتر:چون كان جاي يعتدي علي وانا جريته لحد ماعملتله حاله اغما*ء من خلال العرق الي في رقبته اتعلمتها في الكليه وحسام جه وانا الي عملت فيه كدا بس حسام عطاله حقنه مخد*ر دا الي حصل
رعد قبض علي ايده بقوه والغيره عميته وعيونه احمرت ودخل الدريسنج وقفل الباب بقوه لدرجه انهم اتخضو ونزل فيه ضرب بكل غل وقوه
زياد بمرح:اااه ياحبيبى يا ابني
حسام بضحك:فعلا وقع في ايد الشيطان بنفسه
ملاك بغيظ:ادخل ياحمار انت وهو هيم"وته في ايده وهو مي'ت خلقه
حسام بخوف:منستجرأش نعملها هيسيبه ويضربنا احنا
ملاك بستغراب :واد يازياد هو انت ازاي معانا هنا معلش مش المفرود انك مساعد ماكس
زياد :ماكس طلب مني ارافق رعد عشان لو احتاج حاجه فعادي
حسام:واد يا زياد انا نفسي اعرف ازاي انت المساعد بتاعه من سنين وهو معرفش
زياد:انا هحكيلكو انا والمساعد الاصلي شبه بعض بظبط وعشان كدا ااختاروني وركبولي شنب زي ما انت شايف وباروكه زيه فهمت
ملاك بقلق:لاء رعد طول اوي.... وقربت وفتحت باب الدريسنج واتصدمت لان رعد كان واقف بينهج وچون وشه غرقان د"م وباين عليه الشلفطه
رعد بحده:حسام زياد
جريو عليه واتصدمو :اتفضل
رعد بغضب:تاخدوه وتسلموه للمخبارات الامريكيه لحد بكره وخدو بالكو كويس فاهميين
الاتنين في نفس واحد:فاهميين.... وقربو وشالوه وخرجو برا الاوضه ورعد خرج وقعد علي السرير وقلع الجاكيت والجرافيته والقميص بضيق
ملاك جريت وقفلت البلكونه ورعد كان بيبصلها بهدوء وراحت وقفت قصاده
ملاك:الجوو هنا برد قوي
فجأه رعد شدها علي رجله ودفن وشه في رقبتها وهيا اتوترت
قالت بتوتر:ر.رعد ممكن تبعد
قال بهدوء:هششش سبيني شويه محتاج اشحن طاقه للجاي ياملاكي
ملاك دهشت فهل فعلاً رعد بقا يعتبرها مصدر للطاقه بنسباله
وسابته لحد ماحست بإنتظام انفاسه وعرفت انه نام وابتسمت عليه وحاولت تقوم وقدرت بصعوبه لانه كان شبه نايم ورجعته وقلعته الجزمه والشراب وكانت ماشيه فجأه شدها للعنده ووقعت عليه واخدها في ححضنه بقوه واتعدل علي السرير وهيا كانت متوتره ودفنت وشها في صدره وهو ابتسم بنوم
رعد بنوم:سيري اقفلي النور
فجأه انطفي النور وملاك ضحكت بس كانت بردانه
رعد بضحك:سيري شغلي المكيف علي الدافئ
اشتغل المكيف ورعد كان فاق قليلا وملاك مكسوفه
ملاك بمرح:سيري دخليني الحمام اخد شاور بالمره ههههه
رعد بخبث:انا موجود للمهمه دي ياملاكي
ملاك اتصدمت وغمضت عينها وهو ضحك ونامو بعمق وهما خايفين انهم يفترقو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار...... وتحديدا في الصالون كانت عيله الدمنهوري وصلت معادا مراون
قاسم:منورين ياجماعه والله منور ياسالم
سالم بإبتسامه:بنورك يا صاحبي
جميلة:اومال فيين بنتكم
نرمين بغرور:دقايق وهتنزل
وفجأه نزل اياد وهو ماسك ايد ندي
اياد:سلام عليكم
الجميع :عليكم السلام
ريم بفرحه:ندي
ندي بفرحه:ريم عامله اييه .... وقربت منها وحضنو بعض
ريم بإبتسامه:ندي كانت صديقتي في ثانوي وفي الجامعه كمان
جميله بطيبه:عامله ايه ياقمر انتي مراته
ندي بإبتسامه:الحمدلله ااه
سالم بستغراب:اتجوزت امتا يا اياد
اياد بضحك:النهارده الصبح
الجميع اتصدم وعيلته اتوترو
ابراهيم:مفيش فرح ولا ايه
اياد بإبتسامه:قريب ان شاءالله هعملها احلي فرح
سالم:الف مبروك ياحبيبي
قربت ندي وقعدت جمب ريم واياد قعد جمبها وفجأة نزلت مايا بكل غرور وكانت لابسه فستان نبيتي ضيق وقصير لفوق الركبه وسايبه شعرها وكان قصير لبعد الاكتاف بقليل وحاطه كميه ميكب كبيره ولابسه شوز كعب عالي من الون النبيتي وكميه مجوهرات كثيره وماشيه بكل غرور
مايا:هاي
العيله كانو بيبصولها بدهشه
ريم بهمس لجميله:ملاك احلي منها بكتير
جميله:ااه والله
نرمين بحب:تعالي اقعدي ياحبيبتي
قربت مايا وقعدت جمبها وحطت رجل علي رجل بغرور
محمود بإبتسامه:بنتي مايا
سالم بمجامله:مشاء الله جميله
يارا بهمس لميرفت:ماما دي مش حلوه خالص ومتكبره كدا ليه ايه دا انا ااه بكره الي اسمها ملاك بس والله احسن
ميرفت:اسكتي يا مضروبه
جميله:انتي مايا بقا
مايا:ااه انا مايا النجار
ميرفت:انتي تؤام ملاك بس مش شبها اوي
مايا بغل وغرور:انا الاحلي ولا هيا بأمانه
نرمين بسرعه:انتي ياحياتي
علي بهمس لإبراهيم:لاء والله ملاك برقبتها
ابراهيم كتم ضحكته وغمزله ومايا لاحظت بس مهتمتش
نيره:اتفضلو ياجماعه الغدا جاهز.... بيقوم الجميع وبيتجه للسفره
ابراهيم:صحيح يا محمود انت مكلمتش رعد
محمود:لاء والله معرفش عنهم حاجه
علي:ازاي دول بقالهم شهر وكام يوم تب حتي زياد
اياد بقلق:انا كنت عاوز اطمن علي ملاك
سالم بهدوء:انا شخصيا مش قلقان ومتقلقش انت كمان يا ابني طول مارعد مع ملاك اكيد هتكون في امان
مايا اتغاظت واياد ابتسم
محمود :لو فعلا عملوها ونجحو لان نسبه نجاحها 50% ساعتها هيترقو وهيبقا المقدم رعد والمقدم ملاك
ريم بسرعه:تب وحسام
محمود :لاء حسام وزياد هيترقو لرائد لانهم رايحين ك مساعدين انما ملاك ورعد هما الاهم وتتخيلو مطلوبين
من وزير الداخلية شخصيا بلاسم
مايا بغل:تب وملاك وصلت لوزير الداخلية بنفسه ازاي انه يطلبها بلأسم
محمود بهدوء:ملاك بقت من اقوي وامهر الظباط في القطاع بعد رعد دي عملت عمليات دوليه والي هيا فيها حاليا عالميه
ندي بعفويه:بجد انا اتشوقت اعرفها واتكلم معاها
مايا بصتلها بغل وكانت بتتوعد لملاك
اياد بحب:هتحبيها اوي علي فكره
جميله بطيبه:ربنا يرجعهم بسلامه
الجميع معادا مايا ونرمين:يارب
ابراهيم:وهل بعد مايرجعو جوازهم هيكمل ولا هيطلقو
محمود:والله مش عارف دا هيكون بإردتهم هما
سالم بحب:يارب يكملو مع بعض الاتنين ولاد حلال
مايا بغل وغضب:ازاي ملاك هتفضل متجوزه وانا لاء يعني لاء اكيد لازم تتطلق
الجميع دهش من كلامها
جميله بضيق:بس عادي يعني انا اصلا مبسوطه انهم متجوزيين
مايا بغل وحقد:احنا تؤام وانا الاكبر بدقايق يبقا ليا الحق اتجوز قبلها
نرمين بحقد:فعلا عندك حق يامايا لما ترجع لازم يطلقو
بصلهم الجميع بذهول من بجاحتهم حتي يارا الي مصدومه
يارا في نفسها:هو انا معتش بغير عليه ليه يكون مبقتش احبه يمكن والله يبقا احسن من قله القيمه دي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شقه مرام..... وتحديدا في الصالون
كانت مرام قاعده ولسا مش مستوعبه ومروان قاعد قصادها وبيدخن
مروان:انتي دلوقتي زعلانه لييه
مرام بتوتر:انا مش مصدقه اني طلعت بس ثوانى ازاى مسعود اعترف بسهوله وهيا اعتذرت لي
مروان بكذب:انا الي رحتلهم وقعدت اترجاهم لحد ماقلبهم حن وجم عملو كدا
مرام :لاء مش مسعود وسعديه الي يعملو حدا لو كنت اترجيتهم كانو لا مؤاخذه داسو علي وشك مش دول الي بيحنو
مروان بتعب:متهتميش وقومي خدي شاور وغيري وانا هستناكي عشان ننزل نتغدا برا
وميل علي الكنبه ونام وهيا اتنهدت بتوتر ودخلت الغرفه وقفلت الباب ومروان نام من التعب والإرهاق نام بسرعه وبعمق لانه منامش طوال الليل
........ بعد مده بتطلع مرام وبتقرب من مروان وبتلاقيه نام
مرام بتوتر:دا نام تب اعمل ايه اصحيه ولا اسيبه نايم لاء هصحيه بس
وقربت عشان تصحيه لاحظت انه نايم بتعب وارهاق فبتسمت ودخلت جوا جابت غطا وخرجت غطيته وقفلت النور ودخلت المطبخ
مرام بقرف:يالهوي دي عفنت ازاي وامتا دا كلها ليله
وقربت رمت المكرونه والبانيه في الزباله وبدأت تنضف
مرام بإبتسامه:هعمله صينيه تانيه ك شكر علي الي عمله معايا وكمان هعمله بانيه ولحمه استيك
وقربت وطلعت الحاجه وبدأت تعمل الاكل بكل حب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار...... وتحديدا في الصالون
كان قاعد الجميع وخلصو اكل
قاسم:صحيح ياسالم ليه الثفقه ممشتش هو بجد عشان رعد مش موجود
سالم بهدوء:رعد ليه اكتر مني انا شخصيا وليه اكتر واحد في كل الشركات وهو تعب جامد وعشان كدا مبنعرفش نعمل حاجه غير بوجوده
حسين:ربنا يخليهولكم
مايا كانت قاعده بتخطط لحاجه وبتبصلهم بشر
اياد:اومال فيين مروان مشفتوش يعني
ابراهيم:والله ما اعرف اكيد عنده شغل او مشوار
فجأه دخل يونس
يونس:السلام عليكم
الجميع:عليكم السلام
وكان متجه لفوق علطول بس وقفه صوت قاسم
قاسم :استني رايح فيين
يونس ببرود:طالع هاخد حاجه وهمشي تاني
قاسم:حاجه ايه دي يا يونس
يونس بحده:حاجه تخصني سلام.... وكمل سير لاوضته
حسين بإحراج:معلش ياجماعه بس اذا كان يونس ولا ملاك شبه بعض في العند
ابراهيم:ولا يهمك نفس الي عندي مش بقولك رعد وملاك لايقين علي بعض ههه
ضحك الجميع معادا مايا الي ذادت سواد حتي يارا ضحكت بدون وعي
يارا في نفسها:لا لا انا فيا حاجه ااه انا من امتا حنينه كدا الله يمكن اكون مبقتش افكر فيه يمكن هنشوف لما ه
هيرجع...... واتنهدت بضيق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
