رواية احببت متمردة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم اسماء السيد

رواية احببت متمردة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم اسماء السيد 

#احببت_متمرده part32

في شركه الدمنهوري الخاصه برعد الدمنهوري والفرع الرئيسي لشركات الدمنهوري


بيدخل رعد وايده في جيبه ومرتدي نظارته الشمسيه بكل هيبه ورجوله ووراه حاشيه من الحرس وبجانبه مروان والجانب الاخر السكرتيره 


السكرتيره بإحترام:مستر رعد النهارده عندك 9اجتماعات ومن ضمنهم اجتماع مع الوفد الإيطالي والالماني وكمان في مقابله شخصيه من واحد اسمه صالح السمنودي


رعد بحده:تجبيلي قهوتي وبعد كدا تدخلي الراجل دا عقبال متجهزي الاجتماع وعاوز جميع حسابات المصانع بتاعت الشهر ده 


السكرتيره بتوتر:تحت امرك يا فندم 


وبيركب الاسانسير وبيدخل معاه مروان والحرس والسكرتيره بتركب السانسير العادي


رعد بحده:عاوزك تجيبلي الاوراق بتاعت اخر اراضي احنا اشترناها السنه دي وكل التفاصيل وفي ارض زراعيه جمب النيل عاوز التفاصيل بتاعتها النهارده وتكون كام متر وكام قيراط ساعه والتقرير يكون علي مكتبي فاهم


مروان بتوتر:فاهم يارعد 


وبيوصل الاسانسير وبينزل مروان وبيكمل رعد للطابق الاخير ومفيش هناك غير مكتبه 


بيوصل الطابق وبينزل ووراه الحرس وكان في حرس من اول الممر كله لحد االمكتب غير الي وراه وكانو شبه الاصنام مبيتحركوش وبيتجه لمكتبه بعد مابيأمر احد الحرس بحاجه


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قطاع المخابرات..... وتحديدا في مكتب محمود 


كان قاعد ومعاه اتنين ظباط وبيتكلمو


محمود:اهم حاجه المهمه تمشي كويس والسوق السوده مبقتش مستحمله 


احد الظباط:تحت امرك يافندم بس


فجأه الباب اتفتح واتقفل بقوه وكانت ملاك الي انبهر الظباط من جمالها ولكن هما عارفين جبروتها كويس


محمود بغضب:انتي ازاي تدخلي كدا


ملاك بحده:انت ازاي توافق علي المهمه من غير اذاني 


محمود بتوتر:هو 


ملاك مسكت الطربيزه الازاز ورمتها في الارض:رد عليا وانتو براااا 


جري الظباط من قدامها ومحمود اتوتر


ملاك بغضب:رد عليا انت ازاي توافق علي حاجه تخصني 


محمود:انتي عرفتي ممنين


ملاك بغضب جحيمي:لسا جايه من الوزاره من عند وزير الداخليه وقالي انك ووافقت وبعت اقرار بموافقتي


محمود بحده:ما انتي لازم تروحي انا عارف مصلحتك 


ملاك بغضب وجنون:مصلحتي مصلحه ايه انت اتجنننت 


محمود بصرامه:ملاك متنسيش اني ابوكي ورئيسك فاهمه


ملاك قربت من المكتب ودبت عليه بقوه لدرجه ان محمود اتخض:مش هطلعها واعلي ما فخيلك اركبه فاهمم انا محدش يمشي كلمته عليا فاهممم 


محمود:اهدي ياملاك هوو


ملاك بحده وغضب:ممفيش هوو فاهمم زي مادبستني تخلعني من المهمه دي والا وربي اسيبلك القطاع كله واطلب طلب نقل واغور من خلقتك فهمت


ورمت كل حاجه علي المكتب وبصتله بنظرات حارقه 

واتجهت للباب وفتحته وخرجت بغضب وكل الظباط بيبصو عليها بإعجاب ولكن بتوتر


ملاك بحده:كل واحد يبص قدامه ياض انت وهو


كل واحد بص في الارض بخوف وملاك كملت للخارج واتجهت لقصر النجار


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في شركه الدمنهوري... وتحديدا في مكتب رعد


كان قاعد وقلع جاكيته وتني اكمام قميصه وفاتح اول ثلاث أزرار منه وبيشرب قهوته الساده وبيراجع الحسابات الي جابتها السكرتيره فوراً وكان له هيبه ورجوله واضحه وملامحه حاده وبارده


قاطعه خبط الباب


رعد:ادخل.... اتفتح الباب ودخلت السكرتيره بإحترام


السكرتيرة:مستر رعد صالح االسمنودي برا وطالب حضرتك


رعد ببرود ولم ينظر لها حتي:ددخليه.... 

وبتخرج السكرتيره وبيدخل صالح


صالح:اهلا اهلا برعد االدمنهوري


رفع رعد نظره ونزله تاني وصالح قرب وقعد قصاده


رعد بحده من غير مايبصله:قوم اقف انا مأذنتلكش انك تقعد


بصله صالح شويه وهو بيستوعب بس ااتوتر وقام ووقف


رعد ببرود قاتم:اقعد.......قرب صالح وقعد بتوتر


صالح:انت عارفني


رعد بحده ونظره في الاوراق الحسابات:صالح السمنودي 48سنه بتاع نسوان أتجوز اربع مرات عرفي وطلقهم عنده شركتين واحده هنا والتانيه في الصين وافلست من اربع شهور  تاجر اثار وساكن في التجمع الخامس وجاي عشان تقنعني اني اقنع ابويا وجدي انهم يبيعولك المزرعه الي في الصعيد الي هيا فيها اثار وانت عينك عليها من 6شهور 


صالح جحظت عيونه من الصدمه:إبراهيم مغلطش لما قال أنه في ضهره وحش مبيرحمش


رعد بصله بحده وبرود:انا مش فاضيلك ولا فاضي لكلامك وياريت تصرف نظر عن المزرعه بذوق والا ورب العرش لهوريك الوش التاني لرعد الدمنهوري فاهمم


صالح ببخوف:اقسم بالله مهقرب منها ولا تلزمني عن اذنك يا رعد بيه.... وخرج بسرعه ورعد ابتسم بجانبيه ابتسامه خبيثة 


دخلت السكرتيره:مستر رعد الوفد الالماني وصل ومستني حضرتك


وقف رعد والسكرتيره خرجت وبدا يجهز وبعد كدا اتجه للخارج لغرفه الإجتماعات


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر النجار.... وتحديدا في الصالون

كان قاعد يونس وقاسم وبيشتغلو في الاب توب ونرمين ومايا ونيره واياد وحسين في الخارج


قاسم:بص هيا اسهم الشركه بتزيد الحمدلله بس عاوزك تراجع علي الشركه الي في زايد


يونس:تمام


فجأه بتدخل ملاك بغضب وبيتصدم الجميع وبيستغربو لما بيشوفها


قاسم:خير ياملاك في حاجه


ملاك ببرود:متقلقش انا جايه اخد حاجه وماشيه مش هقعد


يونس بإبتسامه:عاوز اقولك حاجه 


ملاك بحده:بعديين بس قبل ما اطلع حابه اقولك ياجدي خلي محمود ابنك يبعد عني والا وربي لهنفيه من رتبته 


وطلعت لفوق ومايا ابتسمت بخبث والباقي مصدوم


%%%%%%%%%%%%%%%%%%

في غرفه ملاك 


بتدخل ملاك وبتقفل الباب بالمفتاح كويس وبتتجه للدريسنج وبتفتح الباب السري الي ببصمه صوتها وصباعها وقلبها 


ملاك بهدوء:انا ملاك النجار 8356 


بيتفتح الباب وبتدخل ملاك وبيكون فيه صور كتير لعاصم ومايا والعيله كلها وفي خزنه سوده علي جمب بتقرب منها ملاك وبتفتحها برقم سري وبيكون فيها فلاشه وصور فيها حاجه هنعرفها بعدين..فيها رسمه متقطعه وجواب وفلوس ومجوهرات ألماس كتير جدا ودهب 


ملاك ممسكت الصور وابتسمت ورجعتهم تاني ومسكت الفلاشه وقربت وحطتها في الشاشه الي قدامها وبتقعد علي االكنبه الموجوده في الغرفه السريه وبتتفرج عليه وبتبتسم بخبث وبتضحك بقوه وخبث


..... بعد شويه بتخرج وبتقفل الغرفة كويس بعد ما بتاخد حاجه منها 


ملاك بحده وخبث:بدأت اللعبه هههه... وبتخرج من الغرفة وبتتجه لتحت


%%%%%%%%%%%%%%%%

في الصالون 


بتنزل ملاك وبتكون نازله بهدوء وهيا بتصفر ببرود


قاسم:مالك ياملاك مستغرب حالك 


ملاك قربت ووقعدت علي الكنبه وحطت رجل علي رجل ورجعت ببضهرها لورا وحاطه ذراعيها علي الكنبه 


ملاك ببرود:لامالي ولا حالي ما انا كويسه اهووو


مايا بخبث:ااه يعني اييه الي جابك قصرنا


ملاك بإبتسامه بارده:والله انا دا قصري زي ماهو قصرك يا مايا يا حبيبتي فركني علي جنب


مايا بصتلها بغل وملاك بصتلها ببرود ويونس ابتسم


نرمين بغل وغيظ:بنت قليله ادب ومتربتش


ملاك ضحكت ببرود:والله يا مامي نرمين االعزيزه انتي ال مكنش ليكي وقت تربيني كل وقتك كان مع مايا بقا اعمل ايه لومي نفسك متلومنيش


قاسم ضحك هو ويونس


ملاك بخبث وبرود:الا صحيح يامايا انتي لسا عايشه ازاي او كنتي فيين وااه صحيح بيقولو لقو جثتك علي الطريق في عربيتك بعد ما اتخبطت واتفحمت


مايا اتوترت لدرجه انها اتعرقت من كتر التوتر:عادي نطيت من العربيه وصحيت لقيت نفسي مع ناس غلابه وكنت فاقده الذاكرة والجثه دي كانت جثه بنت زميلتي ركبت معايا


ملاك ببسخريه:ياراجل اييه الفيلم الدرامي دا هعيط من كتر التأثر هات منديل ياض يايونس.... وضحكت ويونس

كتم ضحكته 


مايا بغل وتوتر:احترمي نفسك ياملاك ااحسن لك


ملاك قامت وقفت وقربت من مايا وهمست في ودنها


ملاك بهمس ووصوت مخيف:بدأ العد التنازلي اجهزي تيك تك تيك تك تيك تك .... وبعدت عنها وابتسمت ببرود وخبث ومايا اتوترت جامد 


ملاك عطايتهم ضهرها واتجهت للباب:باي يا عيلتي التعيسه

..... وخرجت لبرا ومايا كانت متوتره 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استوووووب

       الفصل الثالث والثلاثون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا  

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×