Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الارام الفصل الثامن عشر 18 بقلم غنوة حبيب


رواية طفلة الارام الفصل الثامن عشر 18 بقلم غنوة حبيب




رواية طفلة الارام الفصل الثامن عشر 18 بقلم غنوة حبيب

طفلة الآرام البارت 18 💜🔥 

آرام بغضب وصراخ : شغففففففف 

شغف خرجت من الحمام بخوف: في ايه 

آرام قرب منها بهدوء وحط ايده على شعرها بهدوء مخيف: انتي ف المطار ليه كنتي خايفة اروح معاكي الحمام وايه لما رجعتي كنتي عايزة نرجع بسرعة ها؟؟ 

شغف بتوتر: ما في.....

قاطعها صفعة على وشها وشغف صرخت 

الكل اتلم على صوتها 

آدم : آرام افتح الباب 

آرام ما ردش وقلع الحزام 

شغف بعياط: اقسم بالله لو الحزام ده لمس جسمي يا آرام هيكون آخر يوم بيننا 

آرام ابتسم بسخرية وضربها من غير اي شفقة 

قاسم: اكسر الباب 

آدم قرب وخبط الباب بجسمه ودخل للاوضة وجري سحب شغف من ايدها 












آدم بغضب: مالك يا حما*ر ماااالك 

آرام بغضب زقه: ابعد من وشي المحترمة عاملالي غراميات انتي ازاي كده انا كنت واثق بيكي 

آدم شاف تلفون آرام مفتوح قرب وشده وشاف الصورة 

آدم : ممكن تكون مفبركة 

آرام بصله واخد تلفونه واتصل بحد 

آرام: هبعتلك صورة خلال خمس دقايق هتقولي مفبركة ولا حقيقية فاهم 

مجهول: فاهم 

بعد دقائق 

نيفين حاضنة شغف اللي بتعيط

صوت رسالة على تلفون آرام 

الرسالة( يا باشا الصورة حقيقية مش مفبركة) 

آرام رمي التلفون وكسره حتت وكسر كل حاجة قدامه وراح ومسك سكينة الفواكه وراح بتجاه شغف اللي جريت واتخبت ورا آدم 

آرام بصراخ: الصورة حقيقيةة اااااازااااي انا عايز افهم معقولة انتي شغف كده 

آدم زقه وقاسم ونيفين جريوا لشغف عشان يحموها من السكينة ووقف قدام شغف: شغف اتكلمي قولي ايه 

شغف بعياط: والله هو مش انا وخوفت اقولك عشان ما تعملش مشاكل هناك 

آرام بصراخ: وايدك اللي حاضناه دي ايه ايه فهميني وصفعها الم على وشها مسكها من شعرها  

آدم زقه وشال شغف من عن الارض ومسك ايدها واخد طرحة ليها من العلاقة وجري بيها تحت 

آرام جري وراهم : يا حيوان يا****** رايح فين هتحمي ال**** دي 

آدم خرج من الفيلا وقفل الباب وراه 

آرام بغضب خبط على الباب: افتح بقولك افتح رايح فييييين 

آدم اخد شغف وطلع العربية 

قاسم: اهدا اهدا اكيد غلط 

آرام : ازاي ازاي عايزني اهدا شوفت الصورة واللي هيجنني الحيوانة اللي حاضناه بأيدها ايه ده مش فاهم انا همووووت ماليش ثقة بحد بعد النهاردة 

نيفين بعياط: ارجوك اهدا لما نشوف الموضوع ار٠وك خلاص 

آرام بغضب لقاسم: اتصل بآدم قوله يرجع والا والله هقتله هو وشغف 

قاسم ونيفين قعدوا من غير رد 

آرام طلع بغضب وجاب مفتاح الباب ونزل اخد تلفون قاسم 

قاسم: ايه؟ 

آرام : الزفت بتاعي اتكسر 

قاسم ؛ رايح في...

قاطعة خبطة الباب وآرام خرج من الفيلا 

آرام اتصل بآدم بس ماردش 

آرام بغضب : انا بوريك 

________________ 

آدم مد ايده بالطرحة لشغف 

آدم بحنية: البسيها وبطلي عياط عارف ان في غلط 

شغف : آدم انا مش كده والله انت عارف وا..

آدم : ما تكمليش بقولك عارف هنروح الشقة بتاعتي حتى اشوف الموضوع وآرام ما يعرفش عنوان الشقة عشان كده لو حد اتصل ما ترديش فاهمة 

شغف : ما جبتش تلفنوي اصلا 

آدم: كده احسن 

بعد دقايق وصلوا للشقة 

ادم: دي اوضتي ودي الاوضة ادخلي نامي بيها 

شغف بحزن : انا عايزة اتحمم جسمي كله دم 

آدم اتنهد بنفسه : منك لله يا حيوان 

آدم : خشي الحمام وانا هجبلك بيجامة من عندي 


بعد دقايق 

صوت ضحكة آدم مالي المكان 

شغف مش باينة من البيجامة الكبيرة: على فكرة جسمي بيوجعني مش على اساس انا اختك وكده 

آدم بضحك: اختي الاوزعة 😂 

شغف بهدوء قعدت قدامه: بجد مش انا اختك؟؟؟ 

آدم بحنية : طبعا يا قلبي انتي ربيتي معايا 

شغف بعياط: انا عايزة اتطلق انا بجد مش عايزة اكمل مع آرام 

آدم بصدمة : ليه والله هنحل المشكلة ليه الطلاق 

شغف بدموع: عشان انا استحملت منه اوي 

آدم : ازاي يعني 

شغف حكتله عن سمر وآرام 

آدم: اه انا كنت عارف هو قالي بس قالي انك ما فتحتيش الموضوع كمان 











شغف بعياط: اه ما فتحتش الموضوع بس محروق قلبي بجد انا حاولت اصدق ان هو عمل كده عشاني بس اكتشفت انه عمل كده بشهو*انية مش بس عشاني وسامحته على خيانته واستحملت عصبيته وطبعه الصعب وغيرته الزايده ومواقف كتيرة وممنوع اخرج من البيت ليه حب التملك ده؟ بس مستحيل اسامحة على شكه فيا كان عايز يقتلني انا مش عايزة اكمل بجد الموقف اللي حصل ده فتح ليا جروحي كلها ومش هقدر اكمل معاه انا من حقيي اشوف حياتي مع راجل يصوني ويحبني 

آدم اتنهد وقرب طبطب عليها بحنية: بصي 

لو نسمة جات ف يوم وقالتلي ان امير مش كويس معاها وديني مش هتكمل كلمتها الا وهكون اخدها البيت واغصبه يطلقها عشان ما برضاش اختي تعيش حياة تعيسة وانا هحطها بقلبي وعشان انتي اختي التانية انا كمان ما ارضاش انك تعيش مع آرام حياة تعيسة حتى لو هو اخي انا مابحبش الظلم وعلى فكرة عارف ان هو بيحبك بس للاسف انتم مش مرتاحين مع بعض بعد خيانته وبعد قلة ثقته عشان كده انا واقف معاكي بقرار الطلاق رغم ان ابغض الحلال عند الله الطلاق 











شغف بدموع: انا بجد تعبت ومش قادرة اكمل في مواقف كتيرة بيننا ما ينفعش اقولها بس بجد انا مخنوقة اوي اخدت قراري وعايزاك تساعدني 

آدم بحنية: وانا معاكي يا اوزعة 

شغف ضحكت وسط دموعها: انا مش اوزعة انت زرافة 

آدم ضحك: يلا خشي نامي 

ذغف : تصبح على خير 

آدم : وانتي بخير يا قلبي 

_____________ 

آدم على التلفون: هبعتلك اللي عايزه فلوس بس عايز تجيب جاك لعندك 

مجهول: حاضر بس هتستفيد منه ايه وانت ف مصر؟ 

آدم : ......

يتبع .....💜🔥 

البارت قصير انا عارفة بس انشالله هعوضكم 💜

 

            الفصل التاسع عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

 





تعليقات