رواية الشيخ مرجان الفصل الخامس والاربعون 45 بقلم محمد يوسف


 رواية الشيخ مرجان الفصل الخامس والاربعون 45 بقلم محمد يوسف


#البارت45🖊️ Mohamed Youssef Sultan


ركبت عربية مخصوص وصلتني لحد بيت عم مدبولي 


واللي خلاني اروح ليه الحشيش عايز انسي بالسيجارتين 


اللي هشربهم كل اللي حصلي ..افصل شوية من الخوف 


والقلق اللي لسه عايش فيه ..أنا لا مطمن لقاسم وغلاب 


ولا كمان مطمن للي جاي 


..اسكندرية ايه ومحطة الرمل اي ومين الراجل الكبير دا 


واشمعنا دا بالتحديد وهفضل في الوضع دا لحد امتي


 ..دوامه متاهة عقلي عايش جواها...مطرش ظهرلي وانا 


عند عتبة البيت وقالي لو ع الحشيش ..انت ناسي حته 


في مدخل البيت عندكم ..وسط الكراكيب ..خدها وروح 


لخالتك قبل الوقت ما يتأخر


 ..ولسه هرد وابرر واقوله خايف ابويا يشوفني ولا يحس 


بيا ويدخلني في س و ج 


...شاور ب أيده ..اللي هو تمام وبرحتك وانت حر ..وقالي اتفضل خبط ...... وفجأة اختفي😈


فتحتلي مرات عم مدبولي وقالت مرجان ...ينيلك انت 


كنت فين كل دا ..والجدع دا كان عايز منك اي 


يوووووووه يقطعني وفتحت الباب وقالتلي اتفضل عمك 


مدبولي نزل يقضي طلب وجاي 


مشيت قدامي وقعدت تتقصع وقصده تغريني ورغم اني 


كنت مشتاق اوووي للمارسة بس كان عقلي ومخي في 


حتة تانية خالص قعدت وقالتلي اعملك اي تشربه ..شاي 


ولا عصير ...قولتلها حشيش 


قالتلي ب ابتسامة ..يخرب عقلك حشيش اي اللي عايزني اعملهولك 


قولتلها هو بيشيلو فين 


قالتلي في العلبة الصفيح اللي جنب التلفزيون 


قمت علشان اجبها والف سيجارة 


غمزتلي وقالتلي احمد نايم في اوضته اصبر لما عمك 


مدبولي يجي واشربوا برحتكم ..هاا شاي ولا عصير 


قولتلها شاي ...عملتلي الشاي وقعدت تسالني عن غلاب 


وكان عايز مني اي ..قولتلها كان عايزني في شغل بس 


الموضوع باظ ومكملش وبعدين هبقي احكيلك 


قالتلي طب وحلاوتي فين من الموضوع الاخير دا ..ولا 


ناوي تاكلها عليا ..هي فيها ايه الشنطة دي يامرجان😲


قولتلها فيها حاجات تخص الشغل تحبي تشوفي 


قالت ياحفيظ لا يااخويا هو انا ناقصه .


..بس تصدق أنا لولا شوفتك بعيني مكنتش صدقت


 ..انت ياواد عرفت العمل اللي معمول ليها ومين اللي 


عملوا  والعقدة اتفكت ع ايدك ..بقي انت يطلع منك كل دا 


 انت محصلتش ..دا عمك مدبولي بيترعب لما بتيجي 


سيرتك بعد اللي شافه


رجعت بضهري لورا وبكبرياء قولتلها بيترعب مني ..ازاي يعني 


قالتلي خايف لتزعل تعمله عمل ولا تأذيه هههههههههه


ضحكت أنا جامد وقولتلها هو ناقص ما كفاية اللي هو فيه


مصمصت في شفايفها وبمياصه ومسكنة ومين سمعك 


وغمزتلي وكملت كلامها ...هو البيت مش فاضي بكره 


...أنا اعصابي سابت وحسيت ب إثارة جامدة لدرجة أن 


كنت هقوم اتهجم عليها وازنقها في اي حتة المطبخ 


الحمام كده بس افتكرت لما قالتلي أن ابنها نايم جوه 


قولتلها فاضي بس أخري المغرب 


قالتلي اشمعنا هتسافر بلاد بر


قولتلها ولا بر ولا جو واخدتها من أيدها ودخلنا المطبخ 


ع قد ما كانت مخضوضه وخايفة بنتها ولا ابنها يحسوا 


بينا ع قد ما كانت مبسوطة من الحركة نفسها وكانت 


بتمنعني بحب وبرقه ودلع .. قعدت احاول اقلعها هدومها 


واتحرش بيها بس مكنتش قادر اتملك منها كويس 


والباب خبط وقالتلي دا عمك مدبولي ياواد وعدلت 


هدومها بسرعة وجريت فتحتله قبل ما بنتها تفتحله 


شافني وانا خارج من المطبخ  قالي ايه دا  انت هنا ... 


يامرحب يامرحب ...مصحتيش احمد يقعد معاه ليه 


وبالمره يتعرفوا ع بعض 


قالتله بسهوكه اهو عندك جو خش انت صاحيه لو 


تقدر ..هيطلع لمين يعني وتوجه الكلام ليا وتقول ..نومه تقيل زي أبوه 


عم مدبولي ..ب انشكاح ..اه فعلا انا نومي تقيل يامرجان يابني 


 هي ..اعملك شاي ياابو احمد 


عم مدبولي ..لا شاي اي جهزلنا العشا ..عامل ايه يامرجان 


يابني وكنت فين كل دا ....ويبص جامد ع الشنطة 


ومستغربها ونفسه يسالني فيها اي بس مش قادر 


قولت في سري ..ولما هو نومه تقيل زي أبوه قولتيلي ليه 


أنه نايم وخوفتيني أنه يصحي ..مش كنا زمنا خلصنا يابنت الجزمة 


عم مدبولي ..ايه يامرجان يابني سرحان في ايه ...شكلك 


مش عاجبني ..انت فيك حاجه 


..فيا حاجه ازاي ياعم مدبولي 


عم مدبولي ..شكلك تعبان مرهق ..وبخوف كمل كلامه 


وقال ..هو الجدع دا كان عايز منك اي 


قولتله ولا حاجه حوار عبيط كده ومخلصش وضاع 


وضيع وقتي اونطة ..مش هتلفلنا سجارتين 


قالي عنيا وقام بلهوجة جاب العلبة وقعد لف وانا مراقب 


نظراته وحركاته وأيده اللي بتترعش ...ساعتها صدقت 


كلام مراته لما قالتلي أنه بقي يترعب مني 


قعدنا نحشش لحد ما جهزت العشا واتعشينا والوليه 


قعدت تثير وتهيج فيا بنظراتها وحركاتها بشكل مش 


عادي وعم مدبولي ولا هنا ولما تعبت وجبت أخري 


قولت ل عمل مدبولي يديني حته الحشيش دي 


اتخض وقالي حتة الحشيش ..دا انا مش معايا غيرها 


وآلله يابني 😔


عرفت أنه بيكدب من نظرة مراته ليه وقولتله أنا هشتريها 


منك وانت ابقي هات غيرها 


قالي بخبث انت عارف دي بكام


قولتله زي ما تكون ياعم مدبولي ...أنا عايز ادخل الحمام 


قالي اتفضل يابني بيتك ومطرحك ومستغرب اني دخلت الحمام بالشنطة 


دخلت طلعت من الفلوس 500ج وطلعت اخدت حتة 


الحشيش لقيتها ناقصة قولتله انت اخدت منها 


قالي دول سجارتين اللي اخدتهم اصطبح بيهم بكرا لحد ما اجيب غيرها 


قولتله عايز كام 


قالي أنا جبتها ب150جنية


قولتله 200ج اهم مرضي ...قالي مرضي طب وحلاوتي


فين في المصلحه ايها


قولتله بعدين 


قالي الوقت اتاخر يابني ما تبات مع احمد وامشي الصبح 


علشان الحاجه اللي معاك دي وبص ع الشنطة 


قعدت افكر واقول لنفسي بات ياض ونومه تقيل هو 


وابنه ومارس الجنس معاها ..ورجعت خوفت ليخدوا 


الشنطة وندخل في قصة وحدوته وانا مش ناقص قولتله 


لا هروح وبكرا ابقي اعدي عليك وبالمره اديك الحلاوة 


نده ع مراته بخبث وقالها بكرا تعملي غدوة محترمة 


علشان مرجان يتغدا معانا 


قالتله من عنيا انت تأمر يااخويا 


غمزلها وقالها هيدينا حلاوتي أنا وانتي من المصلحة ايها


غمزتلي من غير ما ياخد باله وقالتله أنا هجهزلكم الغدا  


وهروح ل سنية اختي علشان تعبانه وهرجع بعد المغرب ع طول 


فهمت قصدها أننا نتقابل في البيت قبل المغرب 


قالها الف سلامة مالها سنية 


قالتله الله يسلمك يااخويا معرفش عندها اي ..أنا قبلت 


بنتها وانا بجيب العيش من الفرن وقالتلي أن انها تعبانه 


شوية هروح اطمن عليها وابقي اطمنك ..


نزلت من البيت ورحت ل بيت خالتي


اتعمدت اعدي من ناحية بيتا ومخوفتش ابويا يشوفني 


ولا عم سامي ولا ام سامح ولا حد من اللي يعرفنا ويقوله 


كنت حاسس اني بودع شوارع القرية والحتة اللي اتولدت 


وعيشت طفولتي فيها كنت حاسس اني حتي لو رجعت 


تاني هرجع بس بعد غيبة كبيرة 


جبت شوية حاجات من البقال وانا داخل عند خالتي 


وكانوا كلهم نايمين واللي فتحلي الباب ابن خالتي وكان 


زعلان مني ومقموص علشان الوكمان وقالي أنه راح ل 


ابويا مرتين وقاله اني مش موجود وكان فاكر أن ابويا 


بيكدب عليه واني كنت بقوله يقوله كده وعرفته اني 


مكنتش موجود فعلا  واني لسه راجع من السفر دلوقتي حالا 


وطلعت 200جنية قولتله خد ابقي اشتريه انت ..اول لما 


شاف ال200 اتصدم وبحلق فيهم وفجأة عينه اتحولت 


ع الشنطة وبخضه ولهفة قالي الشنطة دي فيها أي 


أنا الشنطة وقعت من ايدي ولسوء الحظ وقع منها باكو 


ب1000ج 


وطي ع الأرض جنبي وبرق جامد وقالي دي فيها فلوس 


وشكلها فلوس كتير اوووي 


قولتله ايدك بس كده ...دي فلوس ناس وأمانة 


قالي أمانة زي اللي اخدها منك عم سامي ومراته 


قولتله مالك يامحمود انت متقل في الشرب ولا حكايتك 


اي ...ولميت الشنطة وقمت 


وهو في عالم تاني ودنيا تانية وبعد ماكان فرحان ب 


200 وطاير بيهم اتعكنن وبقي هيموت ويعرف الفلوس 


دي فلوس مين وايه حكايتها..ويحكي أننا نفتح بيها قهوة 


وأنه بيفهم في الكار دا وعنده خبره ونقف فيها مع بعض 


ومسكتش غير لما شرب سيجارة حشيش ..وعلشان اكتمه 


خالص شربته كمان سيحارتين ..بقي قاعد زي خيال الماته عمال باصصلي وساكت ويضحك 


سبته قاعد وعملت نفسي داخل الحمام واخدت الشنطة 


خبتها تحت التراب في الحوش اللي بيربوا فيه الغنم 


والطيور ورجعت قعدت شربت أنا والطفس ابن خالتي 


 قعد شرب رغم أنه دماغه فوق السحاب بس هي طفاسه 


وفجأة قالي أنه معاه مجلة سكس شايلها فوق 


السطح ..قولتله..مجلة سكس ازاي قصص يعني وكلام مكتوب .


..قالي وهو بيضحك كلام اي ..صور صور ياجدع 


وحط أيده ع عضوه الذكري وقالي ابو ام الهيجان ياجدع 


انت هتبات معايا مش كده 


قولتله لسه مش عارف ...طب بقولك اي ما تطلع تجيبها 


قالي دلوقتي ..وخالتك ممكن تصحه في اي لحظة 


وتشوفها ..دا انا مخبيها 


قولتله فين مخبيها 


قالي فوق السطح 


قولتله في انهي حته يعني في السطح 


قالي طب ما تيجي نطلع فوق وشوفها برحتك 


قولتله في العتمة دي هشوفها ازاي يامتخلف 


قالي طب أنا هطلع اجبهالك بس لو خالتك قفشتك قول 


انها بتاعتك 


قولتله ماشي بس اطلع اخلص ..طلع وجبها وكانت أول 


مره في حياتي اشوف صور سكس وقعد جنب مني 


وعمال يقلب وشكله حافظهم من كتر ما كان بيتفرج 


عليهم أنا بقيت جبت ماية من كل حته عرق رهيب 


وجسمي نااار ...قالي بخبث ما تجيب كمان 200 ياابن 


خالتي هجيب شرايط ولبس واقولك اعتبرهم سلف أنا يوميتي 4 جنية 


قولتله سهلة بكرة هديهالك واعتبرها تمن المجلة 


قالي ايه دا انت هتاخدها 🫩


قولتله اااه تلزمني 


قالي متغلاش عليك ياصاحبي 


وقام دخل الحمام واخد معاه المجلة رحت وراه افتكرته 


داخل الحوش يدور ع الشنطة بس اتاكدت أنه في الحمام 


فعلا وسمعت صوت الدش شغال رجعت الاوضه ولفيت 


سيجارة ووقفت جنب الشباك اشربها علشان الريحة 


والدخان ميوصلش برا الاوضه وخالتي تعرف دخل عليا 


عريان ولافف جسمه بالفوطة قفل الباب بالترباس وقالي 


انت فاتح الشباك ..اقفله كده اخد برد 


وطلع عباية من الدولاب وشال الفوطة من عليه وبقي 


ضهره ليا عريان ..فهمت ساعتها أنه عجلة وبيحاول 


يغريني ويثيرني شرب معايا السيجارة بعد ما لبس 


العباية وقالي هنطفي النور بقي وننام قولتله اطفي 


قام من جنبي وحك جسمه فيا وهو قايم ولما رجع قالي 


لو عايز تدخل تاخد دش واجيلك عباية من عندي 


قولتله لا أنا تمام كده 


قالي بس الغريب انك مهجتش يامرجان ع المجلة امال عايز تاخدها ليه 


قولت مين قالك اني مهجتش ..هجت بس عادي بمجرد ما شلتها خلاص 


قالي أنا مش خلاص بقي وجسمي نار ولعه ورجع يمسك عضوه الذكري تاني 


قولتله نام ياابن خالتي نااام 


بقي يلزق جسمه فيا ويعمل حركات تبان عفوية بس 


المقصود منها أنه يهيجني لحد ما نام وراح في النوم 


وانا مجنيش نوم من الهيجان وكتر الإثارة اللي شفتها 


اليوم دا ..بفكر اقوم اروح لصبحي والصبح اقابل أم سامح تطفي النار اللي جوايا دي 


بس خايف من صبحي والموشح بتاعه وكمان هكلمه ازاي 


وانا شارب ومعمي كده هيعرف اني شارب ودي لوحدها 


مصيبة اكبر من مصيبة غيابي 


طب اقعد الف في الشوارع لحد النهار ما يطلع واعدي ع 


ام سامح من برا برا ....طب ما هي هي ياغبي ..ابو سامح 


هيشوفك ومش هيحلك وهيعرف ابوك وهيقرر ام سامح 


ويعرف منها بطريقته كل حاجه ...اسكت اسكت يامرجان 


طب ياض الفلوس اللي شيها في البيت هتاخدها ازاي كده 


...أنا هنط من ورا البيت واخدهم واشيلهم مع عم عمر مع 


العقود وبالمره اسلم علي علاء قبل ما امشي 


طلعت من الاوضه ودخلت الحمام وانا خارج لقيت باب 


اوضه خالتي موارب قولت اشوفها يمكن صحيت ولما 


قربت منها  لقيتها نايمة زي الملاك وغمضت عيني لدقيقة 


افتكرت فيهم كل اللقاءات اللي كنت بمارسها معها في 


المقبرة وانا مع الدساسة ..قعدت ع طرف السرير براحة


وبدأت ارفع الجلبية بتاعتها وحده وحده واعريها وبمجرد 


ما حسيت انها هتبدا تفوق وتصحي


يتبع


        الفصل السادس والاربعون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا   

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×