رواية احببت متمردة الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم اسماء السيد

رواية احببت متمردة الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم اسماء السيد

#احببت_متمرده part 31

في قسم الشرطه.... وتحديدا في مكتب الظابط

كانت تجلس فتاه وترتدي فستان احمر ناري ووضيق جدا وبدون حمالات ولقبل الركبه بقليل وشعرها قصير ولونه اسود ازرق قليلا وترتدي هيلز كعب عالي من اللون الاحمر

وكانت حاطه ميكب كتير وقاعده بتبكي


الظابط بملل:متقرفناش بقا يا اسمك ايه انتي 


الفتاه:ارجوك سيبني امشي 


الظابط:انتي عبيطه يابت انتي 


فجأه بيتفتح الباب وبيدخل رعد بهيبه وملامحه الحاده وعيونه فيها بروود قاتمم وايده في جيبه وحسام الي اتصدم 


حسام بصدمه:هنا!!!! 


فجأه جريت علي رعد وحضنته وهو مرفعش ايده ولا كأن شيئاً لم يكن 


الظابط بتوتر:رعد الدمنهوري 


رعد رفع ايده وبعدها عنه ببرود وقرب وقعد علي الكرسي امام الظابط:جايه في اييه


الظابط بخوف:جايه في مشكله ضربت بنت في الشارع وفتحتلها دماغها بسبب غرورها


رعد:تمام حصل خير قفل االمحضر وانا هاخدها معايا وهدفع لاهل البنت التعويض عن الحادثه


الظابط بتوتر:تحت امرك يا فندم.... 


...... بعد مده بيخرج رعد ووراه حسام وهنا الي حاطه وشها في الارض واتجه وركب عربيته وجمبه حسام وهي ركبت ورا ورعد كل دا ساكتت وحسام بيسوق


حسام بسخرية:ازايك ياهنا


هنا:الحمدلله عامل ايه يا حسام


حسام ببرود وسخريه:كنت بخير لحد ماشوفتك دلوقتي 


رعد بحده:حسام 


حسام بصله بشك وضيق :علي فيين ياهنا


هنا بتوتر:معرفش بس انا خايفه اقعد لوحدي 


حسام بسخريه:هتاخدها فين ياسي رعد


رعد ببرود:علي القصر


حسام بدهشه:القصر!!! 


ررعد سند بإيده علي الشباك وحط ابهامه علي دقنه بضيق 


هنا:عامل اييه يارعد


ررعد بحده:كويس


هنا بإبتسامه:لسا قاسي زي ما انت بردو


رعد ببرود:لازم اكون قاسي مع الاشكال الوس'خه وأكون حنين مع الملاك


حسام بصله وعارف انه يقصد ملاك


هنا:تقصد ايه انا عارفه انك زعلان مني 


رعد مردش عليها وحسام كان مضايق


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري.... وتحديداً في الصالون

كانت قاعده العيله وعيله النجار مشيت 


سالم:هو رعد راح فيين


إبراهيم:والله ماعارف 


جميله بإبتسامه:وكدا خلاص يا بنتي جوازكم بقا رسمي


ملاك بحب:ان شاء الله


يارا بطيبه:ربنا يتمملكم على خير ياملاك


ملاك بصتلها بدهشه ويارا مسكت ايدها :انا عاوزاكي تسامحيني لو دايقتك قبل كدا 


ملاك بضحك:ولا يهمك يا حبيبتي انتي زي اختي 


ريم بغيظ:وانا منك ليها 


ملاك:انتي الخير والبركه ياريمو 


ريم ابتسمت وملاك بادلتها الابتسامه


فجأه بيدخل رعد ووراه حسام وهنا


رعد:سلام عليكم


الجميع :عليكم السلام

 

فجأه بصله الجميع بدهشه وهو كان واقف ببرود


سالم بحده:البت دي بتعمل ايه هنا


رعد ببرود ونفس الحده:صديقه قديمه وضيفه كام يوم تمام وانا مبحبش اكتر كلامي...وقرب من ملاك ومسك ايدها وشدها وراه وطلع فوق وهنا بصتلها بستغراب لانها متعرفهاش والعيله بتبصلها بقرف


%%%%%%%%%%%%

في جناح رعد 


بيدخل وهو لسا ماسك ايد ملاك بس بيشدها قدامه وبيحضنها بشوق واتنفس بقوه وراحه وكأن روحه رجعتله


ملاك بقلق:انت كويس يا حبيبي


رعد مردش عليها بس استكفا انه يبسوها بحب وشوق وخوف وهيا تجاوبت معاه وكانت مستغربه حالته 

وشالها رعد واتجه للسرير وحطها عليه وهو مازال يقبلها

ووووو........ 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في الصباح..... وتحديدا في جناح رعد 


بيصحي رعد وبيبص مبيلاقيش ملاك جمبه فيقوم مخضوض وبينزل من علي السرير بسرعه وهو عاري الصدر

وبيدور عليها في الدريسنج وبيتجه للحمام وبيخبط ومحدش بيفتح وبيفتحه بسرعه وبتكون ملاك بتاخد شاور وقافله كبينه الاستحمام فبيدخل وبيقفل الباب وبيفتح الكبينه وهيا بتتخض وهو بيدخل وبيقفلها ويحضنها بلهفه وقوه والميه بتنزل عليه ثم عليها وهيا كانت مستغربه


ملاك:في ايه يارعد انت كوييس


رعد بيحضنها اقوي وكانه هيخبيها بين اضلاعه لدرجه ان ملاك تأوهت بوجع ورعد خاف وبعد وحاوط وجهها بكفيه


رعد بلهفه:اسف لو وجعتك بس انتي ليه قومتي من جمبي من غير ماتصحيني 


ملاك:انا بس مكنتش عاوزه ازعجك 


رعد حضنها تاني وكأنه خايف انها تبعد عنه وملاك كانت مستغربه جدا بس ااستوعبت هيا واقفه ازاي


ملاك بخجل:تب تب ممكن تتطلع دلوقتي


رعد بعدم فهم:لاء بس لييه


ملاك بتوتر وكسوف:يعني يعني مينفعش كدا


رعد استوعب وابتسم بخبث وهيا حضنته ججامد وكأنها بتستخبي منه فيه 


........ بعد مده بتطلع ملاك لابسه البرنص ومتغاظه منه جدا ووراها رعد ولافف فوطه علي خصره وبيضحك عليها


ملاك وهي علي وشك البكاء:متضحكش بقا عشان انت سافل وقليل الادب 


رعد ضحك اكتر وهي قربت منه وداست علي رجله بغضب 

وهو ضحك اقوي علي الصغيره الي جننته وبيحبها اكتر بسبب طفولتها وافعالها الغير مقصوده


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

تحت علي السفره ... وتحديدا وقت االفطار


كان متجمع الجميع معادا رعد وملاك وهنا


سالم:صباح الخيير


الجميع:صباح النور


إبراهيم بضيق:انت راضي عن الي بيحصل ده يابابا


سالم:في ايه


إبراهيم:ايه الي جاجاب البت دي هنا وكمان بايته هنا 


سالم:والله انا وانت عارف كويس ان محدش فينا هيستجرأ يفتح بوقه في حاجه قررها رعد


إبراهيم بضيق:بس


سالم:مفيش بس


جميله بعصبيه:بسبب انا مش هسكت ي انا ي البت دي هنا


فجأه بتنزل هنا بغرور


هنا:صباح الخير


محدش رد عليها وكل واحد بدأ ياكل وهيا قربت وقعدت مكان ملاك


بينزل رعد وهو محاوط خصر ملاك الي كانت لابسه بنطلون جينز اسود وتيشرت ابيض مكتوب عليه بلأسود وعملت شعرها ديل حصان وكانت لابسه كوتش ابيض وكانت شديده الجمال ورعد كان لابس بدلته السوده الرسمية التي تبرز عضلاته وهيبته 


رعد:صباح االخير


الجميع:صباح النور


وقرب رعد وقعد علي الكرسي بتاعه وهنا عينها راحت علي ايده الي محاوطه خصر ملاك بتملك شديد


ملاك بتوتر:ممكن تقومي


هنا ببجاحه:ليييه أن شاء الله


ملاك بحده:عشان دا مكاني


هنا ببرود:اقعدي في اي مكان مش ناقصه 


رعد بغضب:قومي من مكانك يلا 


هنا بتوتر:مش هقوم


العييله كانو بيبصولها بقرف 


ملاك بزهق:اوووف بقا هتخليني استعمل ممعاكي القسوه الي جوايا وهنضيع وقتنا 


هنا بصتلها بستغراب وفجأه ملاك مسكتها من شعرها وهنا اتوجعت ورعد ابتسم وملاك قومتها وزقتها بعيد وقعدت مكانها ببرود وبدأت تاكل والجميع كان فرحان


رعد بضحك:مكنش لازم 


ملاك:انا دماغي ببتوجعني بسرعه وخلقي ضيق وورايا شغل مش فضيالها


حسام بهمس :جدعه


ملاك:عيب عليك 


رعد بحده:شوفيلك حته ااترزعي فيها عشانهتمشي من هنا الليلة 


هنا بغضب:انت عاوز تمشيني يارعد عشان البت دي ميين اصلا


رعد بغضب:مسمهاش بت اسمها ملاك رعد الدمنهوري حرمي المصون


هنا اتصدمت وجحظت عينيها من الصدمه والكل بصلها بشماته 


هنا بعدم تصديق وقربت منه ومسكت دراعه:رعد ارجوك لاء انت اتجوزت ازاي مش انت ببتحبني انا لاء مستحييل


رعد لسا هيزقها بس فجأه اتصدم الجميع لما قامت ملاك وزقتها وضربتها بالقلم لدرجه ان شفتيها جابت د"م


ملاك بحده:اياكي تتجرأي وتلمسي جوزي فاهمه انا معرفش اسمك ولا اعرف انتي ميين بس بنبهك وبحذرك انك تتلاشي المشاكل معايا انا بذات فاهممه 


هنا ببجاحه:مش هسيبهولك فاهمه دا ملكي وهو بيحبني انا وبس فاهمه ولو فتحنا قلبه مش هتلاقي غيري انتي مجرد استبن كان بيتسلي بيكي عقبال ما ارجع 


فجأتها ملاك بقلم اقوي لدرجه انها وقعت علي الارض وملاك سحبت سلاحها من جمبها ورفعته عليها 


رعد بحده:ملاك خلاص وانتي لمي نفسك واجهزي عشان هتمشي الليله 


ملاك بذهول وغضب:بس دا الي ربنا قدرك علييه في الي هيا قالته


رعد بحده:ملاك


ملاك بغضب :بلا ملاك بلا زفت.... وحطت سلاحها في جمبها واتجهت للخارج بغضب ورعد اتنهد بقوه وغضب جحيمي ومسك الفازه ورماها في الارض وقرب من هنا

ومسك فكها بقوه


رعد بحده وصوت مخيف:ورب العزه يا هنا لو كنتي راجعه بإسم انك تبوظيلي حياتي لهنهيكي من الوجود فاهمه 


ووقف وحط ايده في جيبه وبصلها بحده وهيا اترعبت:الليلة تسيبي مصر كلها فاهمهه ... وخرج بغضب 


..... عند ملاك كانت راكبه عربيتها وبتسوق بسرعه جنونيه 

وبتضرب. الدريكسيون بغضب وجنون


ملاك بغضب:استبن دي حبيبته القديمه هههههه انا استبن مش معقول لاء مش معقول رعد بيحبني ااه


وفجأه لقت عربية رعد بتقف قدامها فبتفرمل بسرعه 

ورعد نزل وهيا نزلت وكان الطريق خالي من الناس


رعد بغضب:انتي ازاي تمشي وتسبيني كدا


ملاك بهدوء:رعد انت بتحبني بجد


قرب منها رعد ومسك ايدها وحطها علي قلبه بظبط


رعد بحده خفيفه:دا مفيش فييه غير ملاك يمكن زمان انا حبيتها بس مكنش حب صصدقيني وهيا الي سابتني وفضلت عايش علي الاطلال لحد ما انتي ظهرتي في حياتي وحولتيها من جحيم لجنه ياملاكي واوعك تصدقي اني هبعد عنك انتي روحي والنفس الي ببتنفسه 


ملاك حضنته وهو حضنها بقوه وفضلو حاضنين بعض فتره 


بعد شويه بيبعد عنها:هتروحي فيين


ملاك بهدوء:هروح القطاع عشان هقابل الوزير 


رعد:خلي بالك من نفسك واي حاجه معاكي كلميني فورا انا هروح الشركه وسوقي براحه تمام


ملاك بإبتسامه:تمام... وقربت وباست خده وبصتله بحب وركبت عربيتها وهو وقف يبصلها بحب وهيا مشيت وهو ركب عربيته وانطلق

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

استووووب

        الفصل الثاني والثلاثون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا   

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×