رواية انا والشيطانه الفصل الرابع عشر 14 بقلم محمد طه
#أنا_والشيطانه
#بقلم_محمد_طه
#الرابع_عشر
_بغضب..جاهزه يا سديل
_بنظره شيطانيه..جاهزه
_شوفي بقي.. أنا عايز أعرف كل حاجه عن عيله النادر..سواء كانت كبيره أو صغيره..يعني تعرفيني شغلهم الشمال كله..وتعرفيني مين اللي ضحكوا عليه وأخدوا منو إبنه..ومين اللي ضحكوا عليه وملبسينه بنت مش بنته..وبالنسبه للكلبه اللي جوه دي..أنا عايزك تعرفيني طرق ووسائل تعذ،يب جديده..عشان أنا ناوي أعذ،بها لحد ما تمو،ت على إيديا
بقلم..محمد طه
_ردت عليا بهدوء شيطاني..هعرفك كل حاجه..
وهقولك تعمل إيه..بس أنا عيزاك تهدي نفسك ومتبقاش متضايق..علشان أنا عيزاك تنتقم وأنته بتستمتع ومبسوط..وإلا ما هيبقاش ليه لازمه الإنتقام
_رديت عليها بغضب..بقولك فيه نا،ر بتغلي جوايا
_النا،ر اللي جواك دي هيا اللي هنحرق بيها الكل
_رديت عليها بغضب..أنا مش عايز كلام..أنا عايز فعل..أنا مش عايز عيله النادر واحد فيهم عينه تنام..
عايزهم يعيشوا ف جحيم ورعب..عايزهم يتمنوا المو،ت..عايزهم يبقوا عبره للناس كلها
_ردت عليا بنظره كره..هيحصل..على إيدين سديل هيحصل أكتر من كده كمان
_هنبتدي منين
_ردت عليا وهيا بتبص لأوضه النوم..هنبتدي من الكلبه اللي محبوسه جوه دي
_أنا عايزك تحضريلي وسائل تعذيب حالا..وما يكونش البشر يعرفوا عنها حاجه..وعايز أصورها وأنا بعذ،بها..عشان عيلتها كلها تشوفها..بقلم..محمد طه
_ردت عليا بمكر شيطاني..فيه حاجه بس مهمه أنته مش واخد بالك منها..أهم حاجه البدايه..إنك تبتدي صح هتقدر توجعهم صح..أولا أنته عايز تعذ،بها وتصورها وتبعتلهم الفيديو..(وسكتت ولفت وقفت ورا ضهري) كل اللي هيشوف الفيديو هيقول واحد بيضر،ب مراته واحد بيأدب مراته واحد بيعذ،ب مراته
إنما لما تطلقها وما تكونش على زمتك وبعدين تعذ،بها ف دي هتوجع أكتر..لما تطلقها وما تكونش على زمتك وتنام معاها مره وأتنين وتلاته ف دي توجعهم أكتر..
لما تطلقها وما تكونش على زمتك وتحط جزمتك على رقبتها ف دي توجعهم أكتر..(ولفت وجات قدامي) يبقي أول حاجه لازم تعملها..هيا إنك تطلقها
(وأقتنعت بكلامها ومن غير تفكير أو تردد روحت عند روفيده ورميت عليها يمين الطلاق..لكن الشيطانه ما أستكفيتش بكده وقالتلي)
_لازم تطلقها رسمي عند مأذون وإلا محدش هيصدق إنك طلقتها..أنته تنزل دلوقتي على أقرب مأذون وتطلقها..ساعتها بقي وأنته بتعذ،بها هتلاقي نفسك مستمتع أكتر..وهتلاقي اللي قدامك بيتوجع أكتر
(ومكدبتش خبر ونزلت طلقتها رسمي عند مأذون..
ورجعت الشقه لقيت سديل محضرالي كل اللي طلبته..جميع أنواع أساليب التعذ،يب اللي مفيش بشر يتخيلها لكنها طلبت مني طلب أنفذو الأول قبل ما أبدأ ف تعذيبها)
_بمكر شيطاني..أنا عيزاك تنام معاها الأول مره وأتنين وتلاته..عشان لما هتبدأ تعذيب فيها..جسمها ما هيبقاش يصلح لأي إستعمال بعد كده
(وأختفت سديل من الأوضه..وأنا بدأت أجامع روفيده بكل قسوه ووحشيه..كانت فعلا بتتعذ،ب وأنا كنت مستمتع وأنا شايفها بتتوجع)بقلم..محمد طه
(وبعد ما خلصت..دخلت أخدت دش وخرجت لقيت سديل ظهرت وبدأت حفله التعذيب..أو بمعني تاني هنكمل حفله التعذيب لأن الحفله بدأت بالفعل..
ولقيت سديل بتديني سائل وبتقولي)
_السائل دا بيخلي عضم البشر يدوب والسائل اللي بينزل من العضم بينتشر ف جسم الإنسان وبيكون أقوي من النا،ر..ومفيش بشر يقدر يستحمله..بس دا هنستعمله ف الآخر خالص..أما اللي هنبدأ بيه..(ولقيتها بتديني نوع سائل تاني وبتقولي) السائل دا خاص بجلد البشر..بيضاعف تخانه الجلد..وكل ما تخانه الجلد ذادت..كل ما ذاد الألم والوجع
(وأول ما قولت ف سري إن اللي جلده تخين ما بيحسش بحاجه..لقيتها عالطول بترد عليا)
_أولا اللي بتقولوا عليه جلده تخين دا ما بيبقاش جلده تخين ولا حاجه..سمك وتخانه الجلد عند البشر متساويه.. بس فيه جلد ناعم وجلد خشن..
(وناولتني السائل وقالتلي لازم أخليها تشربه..وبالفعل أجبرت روفيده إنها تشرب السائل)
_هتسيبها نص ساعه لحد ما مفعول السائل يشتغل
(وسيبتها وخرجت ف الصاله والشيطانه طلعت ورايا
وجات قعدت جنبي وفضلت تضغط عليا عشان أنام معاها لكني رفضت وقولتلها)
_لما أخلص من العيله النجسه دي هبقي أعملك كل اللي إنتي عيزاه وأكتر كمان..وبعدين إنتي شايفه دماغي مش رايقه
_ردت بابتسامه..اللي أنته شايفه..أنته خلاص بقيت بتاعي..دلوقتي بقي بعدين مش هتفرق
(وبعدين بدأت اسألها عن جريمه الق،تل بعد ما خطفت بوسه غصب عني)بقلم..محمد طه
_مين ف عيلتنا اللي قت،ل إبن عمها..وما تقوليش أبويا لأن أبويا مستحيل يعملها
_هوا أنته ليه ما سألتش أبوك لحد دلوقتي
_لأني خايف يكون هوا
_طول ما سديل جنبك متخافش من أي حاجه
_يعني مش أبويا اللي عملها
_أبوك كان السبب..بس مش هوا اللي ق،تل
_أبويا كان السبب إزاي..ومين هوا القا،تل
_اللي ق،تل التاني هوا اللي ق،تل الأولاني
_بصدمه وذهول..رياض إبن عمي..طب ليه وإزاي..
مستحيل..مستحيل يكون رياض
_ببرود شيطاني..أنته سألتني وأنا جاوبتك..ولو عايز تعرف التفاصيل أعرفها من أبوك
(وسرحت بتفكيري وقولت مستحيل يكون رياض..لو رياض اللي عملها كان كلمني وعرفني..رياض ما بيخبيش عليا حاجه وفجأه لقيت سديل بتقول)
_رياض مخبي عليك حاجات كتير..وبعدين إحنا مش ف رياض دلوقتي..إحنا نخلص من البنت اللي جوه دي دلوقتي وبعدين ننزل البلد ونصفي الحسابات كلها
ونشوف مين عمل إيه وما عملش إيه
(وقومنا دخلنا عند روفيده لقيت جسمها ذاد النص زي ما يكون بلونه منفوخه ولقيت الشيطانه بتديني سائل لونه غريب تقريبا أربع ألوان ف لون واحد)
_بيعمل إيه السائل ده..بقلم..محمد طه
_دا بياكل ف الجلد من جوه بالبطئ..وهيخليها تتمني المو،ت..لأن وجعه بيكون أضعاف
(وقبل ما أقرب من روفيده لقيت الشيطانه ثبتتها لأن جسمها ذاد وأنا مش هقدر عليها لوحدي وبعدين سقيتها السائل وسيبناها وخرجنا وقفلت عليها الباب)
(أنا مكنتش عارف أنا بعمل كده ليه وإيه اللي وصلني لكده..هل أنا مغيب ولا الشيطانه عمتني وسيطرت عليا وعلى تفكيري وافعالي ولا الغضب وحب الإنتقام هما اللي سيطروا عليا..أي إن كان إيه اللي سيطر عليا..فأنا دلوقتي بقيت زي اللعبه ف إيد الشيطانه)
_بهدوء..بقولك إيه يا سديل
_ببرود..عارفه أنته عايز تقول إيه..بس قول
_كنتي بتقولي إنك من الشياطين الطيبين ومش مؤذيه
_بهدوء..أنا فعلا مش مؤذيه..بس اللي يقرب من اللي بحبه..بتحول وبكون مؤذيه
_بإصرار..أنا عايز أوقف اللي بنعمله دا حالا
_بدون أي تردد لقيتها بتديني سائل وبتقولي..دا سائل هيرجعها تاني زي ما كانت..بس أنته لو دخلت عندها دلوقتي هتلاقي قدامك وحش مش هتقدر عليه..
ومش هتقدر تقنعها إنك تديها السائل..خلاص يا عبدالرحمن الطريق ما ينفعش فيه الرجوع..وأنته اللي أخترت الطريق بإرادتك
_بندم..أنا خسرت كل حاجه بسببك..خسرت بيتي وشغلي وحياتي كلها.. بقلم..محمد طه
_ببرود..خسرت بيتك آه..إنما حياتك وشغلك لأ..أنته لو عايز تشتغل مكان مديرك ف الشغل هشغلك
(وفجأه جاني إحساس إن فيه حد عالباب..لكني مش سامع صوت الجرس ولا سامع صوت خبط على الباب
وكل ما كنت ببص عالباب سديل تحاول تبعد وشي عن الباب وأنا حاسس إن فيه حد بيخبط أو بيرن الجرس لكني مش سامع حاجه..لحد ما قومت وقاومت سديل اللي كان بدأ يظهر على وشها الخوف
وروحت فتحت الباب وأول ما فتحت الباب أغمي عليا..........
ويتبع............
بقلم..محمد طه
